Ik heb nooit wat goeds van Boulahrouz gezien en toch geilt half Nederland nog op hem door zijn kansloze actie op C. Ronaldoquote:
Net als Spanje? Wanneer?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Doublepain het volgende:
PRECIES VOOR TIJD ZON LELIJKE KUT GOAL NET ALS SPANJE GODVER!
WEER GEEN BEKERquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Niet net als Spanje... dat was de WK finale... gek!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Kon 'm moeilijk zien aankomen, stond iemand voor....quote:
Als hij in Suriname zit kan hij nog snel ff overvliegen voor de strafschoppen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Stuurver het volgende:
Dat krig je als je Seedorf niet oproept, dit middenveld is gewoon een grap
Nee ik denk dat ie liegtquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef sylvietjoo het volgende:
Zou dit echt pas de 3e wedstrijd zijn die Bert verliest? Wat 'n domme goal trouwens pff.
Dit is ook een finale omdat, beker1!1!1!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niet net als Spanje... dat was de WK finale... gek!
REVOLUTIE!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
OPROTTEN MET DIE VAN MARWIJK!!! TWEEDE KEER IN DE FINALE VAN EEN COPA EN WEER VERLIEZEN!!
Al 3 nederlagen met dit uitstralingsloze mannetje. WEG!!!
Ik erger me er ook aan jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die me irriteert aan die uruguayanen
dat was op de balquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Uruguay had ook gewoon met 10 man moeten spelen inmiddels.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
huiliequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
Volgens mij mogen we m van de scheids ook niet winnen.
Hoorden jullie dat ook? Ik denk dat ze bedoelen, zometeen snel het vliegtuig in richting huis!quote:
JUIST!! Al DRIE nederlagen!!! We zakken af naar niveau Liechtenstein!!!quote:
Is die aswolk al weg dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoorden jullie dat ook? Ik denk dat ze bedoelen, zometeen snel het vliegtuig in richting huis!
Dat is geen excuus, ook 11 tegen 11 moet je dit gewoon probleemloos winnen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Of nog erger. Liechtenstein won laatst van de Litouwers met maar liefst 2-0!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
JUIST!! Al DRIE nederlagen!!! We zakken af naar niveau Liechtenstein!!!
Ja misschien heeft Foppe de Haan interessequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk verkopen ze boulah snel.. Kunnen we Dani Alves ofzo halen, veel beter..
verkopen? het is geen clubspel ditquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk verkopen ze boulah snel.. Kunnen we Dani Alves ofzo halen, veel beter..
Met zo'n resultaat kan je misschien ook maar beter neerstorten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nee voordat die wolk komt.
oh?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
verkopen? het is geen clubspel dit
O, dan gaat het feest niet door hequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
SJEMIG! Dat wordt plek 214 op de FIFA rankingquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Of nog erger. Liechtenstein won laatst van de Litouwers met maar liefst 2-0!
Ja, verpest het maar!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Kan gewoon hoor. Is zelfs gratis, gewoon een paspoort geven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
zoals bij douglas?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Kan gewoon hoor. Is zelfs gratis, gewoon een paspoort geven.
Nee de nieuwe club moet het paspoort kopen, snap dat dan!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Kan gewoon hoor. Is zelfs gratis, gewoon een paspoort geven.
lolquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef Stuurver het volgende:
Volgens mij heeft Bouhlarouz nog steeds last van die miskraam
Nee!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef LimboFan het volgende:
wijnaldum voor pieters! alles op die aanval!
Die gaan dan ook het WK winnen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef aight1 het volgende:
Zelfs Faröer kon winnen en Nederland faaltwaar gaat dit heen
Nee hij is gewoon al 15 jaar slecht daar is zelfs geen misplaatste grap voor nodig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef Stuurver het volgende:
Volgens mij heeft Bouhlarouz nog steeds last van die miskraam
hoezo weer? ik vond die 3-2 geen afslachting. we hadden toen geluk dat suarez niet speeldequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef nightfall het volgende:
laat die gasten lekker winnen, zijn ze ook eens blij, volgend wk slachten we ze gewoon weer met de volledige a-selectie
Verdomde Belgen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nee die verliezen de finale. Van België immers.
Ach het is hier wel vermakelijk toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Heb tot nu toe wel spijt dat ik 90 min. gezien heb eigenlijk
Zekersquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ach het is hier wel vermakelijk toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |