Welke post?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Santello het volgende:
Baanshe met je laatste post ben je toch echt wel een mongool
Temperamentvolle mannen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:51 schreef no1uknow het volgende:
Zitten er allemaal vrouwen in dat publiek daar? Ik hoor alleen maar gegil..
?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Afellay faalt vandaag op de beslissende momenten.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Vond hem wel sympathiek, mocro 2 mocro. Maar dit spant de kroon.
Tevens KUYT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afellay heerscht vandaag juist hard...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Afellay faalt vandaag op de beslissende momenten.
deze postquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen.
Heb ik al vaker geroepen, maar is een waarheid als een huis.²
Nergens voor nodig.quote:
Banshee, Als Mario Kempes niet had geleefd. was nederland dan wk geweest?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Boel de Roes liet Suarez zijn spindelmethode zien.²
en v Bommelquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef speknek het volgende:
Ik hoop wel dat ze nog scoren, zou wel balen zijn als zoner Sneijder Nederland gelijk van de leg is.
Sneijder is wel de absolute vedette van dit elftal. Geldt ook voor Bommel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef speknek het volgende:
Ik hoop wel dat ze nog scoren, zou wel balen zijn als zoner Sneijder Nederland gelijk van de leg is.
Gelijk spelen tegen Brazilië en Uruguay is geen schandequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef speknek het volgende:
Is toch wel een goede test... wat kan Nederland zonder de grote 3.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef speknek het volgende:
quote:
Hopelijk niet..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:54 schreef LimboFan het volgende:
wanneer komt wijnaldum, goed voor zijn marktwaarde
twitter:bartvanmerwijk twitterde op woensdag 08-06-2011 om 21:54:23De Jong zonder kaart van het veld. Da's ook schaars.#uruned reageer retweet
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef Zeepvloertje het volgende:
wat is dit voor wedstrijd? een toernooi van 1 wedstrijd en 6 keer mogen wisselen?
Dit noemen ze een oefenwedstrijd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef Zeepvloertje het volgende:
wat is dit voor wedstrijd? een toernooi van 1 wedstrijd en 6 keer mogen wisselen?
Vage shit braquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef Zeepvloertje het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bartvanmerwijk twitterde op woensdag 08-06-2011 om 21:54:23De Jong zonder kaart van het veld. Da's ook schaars.#uruned reageer retweet
De Jong heeft geel voor stuiteren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Het is een vriendschappelijke finale zonder verlenging en met penalties.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef Zeepvloertje het volgende:
Grap van zaterdag herhalenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef Pino112 het volgende:
GROTEVRIENDquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:54 schreef aight1 het volgende:
Ik wil Gini wel in Oranje zien.
of zit die er niet bij
Ik zat nog even te zoeken over dat toernooi, maar het is inderdaad toch maar 1 wedstrijd, raar, wel om de copa Confraternidad, verbroederingquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef Zeepvloertje het volgende:
Maar wel iemand z'n enkels eraf proberen te schoppen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat nog even te zoeken over dat toernooi, maar het is inderdaad toch maar 1 wedstrijd, raar, wel om de copa Confraternidad, verbroedering
Werkelijk alles eindigen met 2 ..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Dat van vpersie vergeet ik..![]()
wil ik niet meer zien..
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar wel iemand z'n enkels eraf proberen te schoppen.
foeballuhquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat heeft Boulahrouz vandaag goed gedaan?
In de weg lopen..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Hij heeft een corner in de wacht gesleept.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Hij maakte nog een mooie schijnbeweging waarmee hij een man passeerde, maar ik twijfel ondertussen of dat niet een ongelukje was.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb weleens gehoord dat Maduro na elke wedstrijd zijn enkels ontkoppelt en laat weken in een schaaltje met verse olijfolie en thijm. Heerlijk man.²
Spelen toch ook zat Nederlanders in de Premier League.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Netsplitter het volgende:
Jammer dat Louis niet meer in NL speelt, had men daar even "wraak" op kunnen nemen door zijn enkels eraf te schoppen.
Wat wil je met deze scheids./.quote:
Kuyt moet toeslaan op de training idd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Spelen toch ook zat Nederlanders in de Premier League.
Afellay, Boulahrouz en Van Persiequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Technisch gezien speelt Oranje nu met 3 Marokkanen.²
Museumplein wordt al opgebouwd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef LimboFan het volgende:
Komt er straks ook een podium in het veld? Met confetti en zo, en platini die de beker uitreikt?
En dan door de amsterdamse grachten?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef Doublepain het volgende:
WE GAAN NIET WEER EEN BEKER VERLIEZEN!! 1 TRAUMA BINNEN 1 JAAR WEL GENOEG!!
Heb idd een streampje op!quote:
Precies én tevens exactly.quote:
Eindelijk.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |