Welke post?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Santello het volgende:
Baanshe met je laatste post ben je toch echt wel een mongool
Temperamentvolle mannen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:51 schreef no1uknow het volgende:
Zitten er allemaal vrouwen in dat publiek daar? Ik hoor alleen maar gegil..
?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Afellay faalt vandaag op de beslissende momenten.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Vond hem wel sympathiek, mocro 2 mocro. Maar dit spant de kroon.
Tevens KUYT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afellay heerscht vandaag juist hard...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Afellay faalt vandaag op de beslissende momenten.
deze postquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen.
Heb ik al vaker geroepen, maar is een waarheid als een huis.²
Nergens voor nodig.quote:
Banshee, Als Mario Kempes niet had geleefd. was nederland dan wk geweest?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Boel de Roes liet Suarez zijn spindelmethode zien.²
en v Bommelquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef speknek het volgende:
Ik hoop wel dat ze nog scoren, zou wel balen zijn als zoner Sneijder Nederland gelijk van de leg is.
Sneijder is wel de absolute vedette van dit elftal. Geldt ook voor Bommel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef speknek het volgende:
Ik hoop wel dat ze nog scoren, zou wel balen zijn als zoner Sneijder Nederland gelijk van de leg is.
Gelijk spelen tegen Brazilië en Uruguay is geen schandequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef speknek het volgende:
Is toch wel een goede test... wat kan Nederland zonder de grote 3.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef speknek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |