Maakt geen fuck uit of het op de bal was. Onbesuisd inkomen met de kans om blessures te veroorzaken bij de tegenstander is rood.quote:
Je trollt, toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef F.M.D. het volgende:
Van Persie speelt de bal zelf te ver voor zich uit. Ovedreven reactie.
Dan nog mag je niet met 2 benen inkomen, altijd een vrije trap wat er ook gebeurt.quote:
Hartstikke leuk manquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
Twee benen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef F.M.D. het volgende:
Van Persie speelt de bal zelf te ver voor zich uit. Ovedreven reactie.
Sarcasmequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mensen die zeggen "het was op de bal". Als je van voren zo met 2 gestrekte benen op iemands enkel inkomt ben je gewoon debiel en is het rood.
we praten alleen de commentator na.. natuurlijk weet iedereen dat het rood isquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mensen die zeggen "het was op de bal". Als je van voren zo met 2 gestrekte benen op iemands enkel inkomt ben je gewoon debiel en is het rood.
Beter dan Spanje en een kutscheids.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef Rabieluh het volgende:
Urugauy en een stompknots van een scheids, fijne combi.
Mooi toch? je zegt het alsof daar iets mis mee isquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
die commentator is wel. Hij werd er bijna emotioneel van.
nouja v persie kon wel z'n enkel breken..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
nee vind ik wel mooiquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Mooi toch? je zegt het alsof daar iets mis mee is
Ik kon er wel om lachen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Mooi toch? je zegt het alsof daar iets mis mee is
Jammer genoeg wel, nu gaan al die tokkies hier hem 90 minuten lang nadoenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kon? Kon? Ik zag het bot er al uitsteken!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nouja v persie kon wel z'n enkel breken..
OP DE BAL??quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, nu gaan al die tokkies hier hem 90 minuten lang nadoen
Sad iddquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
Oldenburger, zeg toch gewoon Boulahrouz in plaats van Boulah.
oja daarom zie ik 'm nu weer rondrennequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kon? Kon? Ik zag het bot er al uitsteken!
Alle commentatoren zeggen ook 'Mickey" ipv Sulejmani.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sad iddZeg gewoon DAS KANNIBAAAAAL!!
Heb je zie commentators zeker nooit gehoordquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom cummen ze allemaal op de tribunes in zuid amerika als ze aanvallen?
Wie dat nog niet van plan was doet dat nu wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, nu gaan al die tokkies hier hem 90 minuten lang nadoen
nee dat van net was op de balquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Niet slecht met een gebroken been anders hoor!
Als je ten rouwelaar moeten oproepen zit je niet dik in de keepers hequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Cara het volgende:
Trouwens, wat nou keepersprobleem?
Krul is de toekomst
Iemand had ´t hier over uitstekende stukken bot en wat op het intarweb staat is waar!quote:
Omdat de 1e en 2e keeper geblesseerd zijn. En dan Krul als derde.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Als je ten rouwelaar moeten oproepen zit je niet dik in de keepers he
Ach ik kan me nog herinneren dat iedereen zo iets had van van der sar is weg OHNEEWATNUquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Als je ten rouwelaar moeten oproepen zit je niet dik in de keepers he
Euhm, we hebben een luxe. En dat is al een tijdje bekend.quote:Op
woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Cara het volgende:
Trouwens, wat nou keepersprobleem?
Krul is de toekomst
Ach dat was na van Breukelen ook al zo. En daarvoor ook al, en daarvoor en daarvoor etc.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Cara het volgende:
[..]
Ach ik kan me nog herinneren dat iedereen zo iets had van van der sar is weg OHNEEWATNU
Zoquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Euhm, we hebben een luxe. En dat is al een tijdje bekend.
Voor mij is het
1. VERHOEVEN
2. Krul
3. Cilissen
4. Vermeer
5. Vorm
En wat gaat Velthuizen nog doen
Hij wordt daar ook beter aangespeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Santello het volgende:
Waarom speelt RVP altijd roekeloos bij oranje en bij Arsenal niet
Zelfs met onze top opstelling bakt hij er weinig van. En dat is echt niet veel slechter dan Arsenal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Hij wordt daar ook beter aangespeeld.
Dit. Echt een faalhaas die Boulah.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef LuieSurinamer het volgende:
boulahrouz doet me denken aan manolev..
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:12 schreef LimboFan het volgende:
BUITENSPEL??
IS DIT BUITENSPEL??
IS DIT BUITENSPELLL???
Wij vragen ons af of ze zelf flink gegokt hebben op deze wedstrijd...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:12 schreef aight1 het volgende:
zijn dit uberhaupt betaalde scheidsrechters?
Mja maar kan alleen op 0-0 danquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wij vragen ons af of ze zelf flink gegokt hebben op deze wedstrijd...
Neen, Khalid heeft duidelijk deze titel op dit momentquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Afellay is tot nu toe man of the match
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef PartyPooperX het volgende:
we konden van brazilie winnen en nu 0-1 staan als afellay leert afmaken
Ja dat kan hij ook niet, ik zag van 100 km aankomen dat hij die kans zou verneukenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roepen ze hier nou Afellay kan niet afmaken?![]()
![]()
![]()
Inderdaad wat een bagger.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Boulahrouz heeft niks te zoeken in Oranje
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja dat kan hij ook niet, ik zag van 100 km aankomen dat hij die kan zou verneuken
Goed gezien, klopt ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roepen ze hier nou Afellay kan niet afmaken?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
het enige spannende tot nu toe, Heitinga zonder shirt.
Vooral de 1e helftquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef Greetings het volgende:
Eindelijk eens een goede pot van Lodeiro!
Ik heb nog wel een poster voor jequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
pics gifs en video´squote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik wist niet dat Heitinga zo'n lekkere torso had.
Volgens mij scheert hij zijn borsthaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik wist niet dat Heitinga zo'n lekkere torso had.
Snap nu eindelijk wat Ajax in hem zietquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef Greetings het volgende:
Eindelijk eens een goede pot van Lodeiro!
Ja wat is je punt? Johan Voskamp schoot er ook 7 in tegen zulke ploegen , en die kerel kan er ook helemaal niks van.quote:
Van mij mag ie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij scheert hij zijn borsthaar
Ga jij eens heel gauw bier halen voor je vent. En dan achter de strijkplank, ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
Met een beetje mazzel ziet haar vent de 2e helft nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef Micson het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw bier halen voor je vent. En dan achter de strijkplank, ofzo
Zeker weten!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Van mij mag ie.
Yum!
Ik kijk eigenlijk voor het voetbal maar dit is een leuk tussendoortje.
Ik heb geen vent en als ik die had dan pakt ie maar lekker zelf zijn bier.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef Micson het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw bier halen voor je vent. En dan achter de strijkplank, ofzo
Ach ja, ga er zelf maar 's staan. Ik vind anders dat hij het wel goed doet. Afmaken soms niet altijd, maar mede door hem is er wel wat actie op 't veld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef PartyPooperX het volgende:
we konden van brazilie winnen en nu 0-1 staan als afellay leert afmaken
We hebben Kuijt toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch wel wat minder kwaliteit he zonder VdV, Robben en Sneijder.
Haal daarbij ook nog eens Afellay en van Persie weg en je bent een B-land.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch wel wat minder kwaliteit he zonder VdV, Robben en Sneijder.
www.sbs6.nlquote:
Jij krijgt nooit een ventquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen vent en als ik die had dan pakt ie maar lekker zelf zijn bier.
Ja, als je je halve team weghaalt ben je meestal niet zo goed meer nee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Haal daarbij ook nog eens Afellay en van Persie weg en je bent een B-land.˛
Klopt, maar ik denk dat als je VdV of Sneijder en nu in zit dat je ineens een kwaliteits spurt mee maakt. Dat heb je met Affelay en V Persie toch minder.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Boeien hem die negers nou, hij kijkt voor Afellay.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zou het toch niet interessant spelen, er speelt niet één nčger
Waarom niet de officiele?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
http://www.vipbox.tv/watch/35388/1/uruguay-vs.-netherlands.html
Ja haal een half elftal aan topspelers weg en het is ineens een stuk minder raar toch hoe dat kanquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb echt behoefte om m'n tv uit het raam te gooien als ik die ziequote:
Op zulke mensen ingaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat doe je nog hier?Ga een schwalbe montage kijken op youtube...
kan ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waarom niet de officiele?
http://www.sbs6.nl/web/show/id=139182/langid=43
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |