Maakt geen fuck uit of het op de bal was. Onbesuisd inkomen met de kans om blessures te veroorzaken bij de tegenstander is rood.quote:
Je trollt, toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef F.M.D. het volgende:
Van Persie speelt de bal zelf te ver voor zich uit. Ovedreven reactie.
Dan nog mag je niet met 2 benen inkomen, altijd een vrije trap wat er ook gebeurt.quote:
Hartstikke leuk manquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
OP DE BAL?
Twee benen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef F.M.D. het volgende:
Van Persie speelt de bal zelf te ver voor zich uit. Ovedreven reactie.
Sarcasmequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mensen die zeggen "het was op de bal". Als je van voren zo met 2 gestrekte benen op iemands enkel inkomt ben je gewoon debiel en is het rood.
we praten alleen de commentator na.. natuurlijk weet iedereen dat het rood isquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mensen die zeggen "het was op de bal". Als je van voren zo met 2 gestrekte benen op iemands enkel inkomt ben je gewoon debiel en is het rood.
Beter dan Spanje en een kutscheids.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef Rabieluh het volgende:
Urugauy en een stompknots van een scheids, fijne combi.
Mooi toch? je zegt het alsof daar iets mis mee isquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
die commentator is wel. Hij werd er bijna emotioneel van.
nouja v persie kon wel z'n enkel breken..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
nee vind ik wel mooiquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Mooi toch? je zegt het alsof daar iets mis mee is
Ik kon er wel om lachen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Mooi toch? je zegt het alsof daar iets mis mee is
Jammer genoeg wel, nu gaan al die tokkies hier hem 90 minuten lang nadoenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kon? Kon? Ik zag het bot er al uitsteken!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nouja v persie kon wel z'n enkel breken..
OP DE BAL??quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, nu gaan al die tokkies hier hem 90 minuten lang nadoen
Sad iddquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
Oldenburger, zeg toch gewoon Boulahrouz in plaats van Boulah.
oja daarom zie ik 'm nu weer rondrennequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kon? Kon? Ik zag het bot er al uitsteken!
Alle commentatoren zeggen ook 'Mickey" ipv Sulejmani.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sad iddZeg gewoon DAS KANNIBAAAAAL!!
Heb je zie commentators zeker nooit gehoordquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom cummen ze allemaal op de tribunes in zuid amerika als ze aanvallen?
Wie dat nog niet van plan was doet dat nu wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, nu gaan al die tokkies hier hem 90 minuten lang nadoen
nee dat van net was op de balquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Niet slecht met een gebroken been anders hoor!
Als je ten rouwelaar moeten oproepen zit je niet dik in de keepers hequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Cara het volgende:
Trouwens, wat nou keepersprobleem?
Krul is de toekomst
Iemand had ´t hier over uitstekende stukken bot en wat op het intarweb staat is waar!quote:
Omdat de 1e en 2e keeper geblesseerd zijn. En dan Krul als derde.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Als je ten rouwelaar moeten oproepen zit je niet dik in de keepers he
Ach ik kan me nog herinneren dat iedereen zo iets had van van der sar is weg OHNEEWATNUquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:08 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Als je ten rouwelaar moeten oproepen zit je niet dik in de keepers he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |