Jij bent Hitlerquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:24 schreef Zienswijze het volgende:
Op naar een ouderwetse links-rechts discussie.
Niet echt. Het zijn verschillende visies. Dat links/rechts gejank draait constant om de hete brij heen omdat kennelijk niemand de moeite wil doen een boek te lezen over deze meningsverschillen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
De verhouding is natuurlijk compleet zoek.
Nee, deze variant is daar ruimschoots te stupide voor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:24 schreef Zienswijze het volgende:
Op naar een ouderwetse links-rechts discussie.
Nee, hoor.quote:
Vanzelfsprekend, daarom zijn het ook twee verschillende termen. Het zegt echter niets over de algemene out-there-factor van een van beide veralgemeniseerde zijdes.quote:Het zijn verschillende visies.
Jammer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, deze variant is daar ruimschoots te stupide voor.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
De verhouding is natuurlijk compleet zoek.
Maar natuurlijk mijn linkse loetjes, ik had geen ander antwoord verwacht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op internet lijkt de verhouding zoals M stelt inderdaad compleet zoek. De dubieuze weblogjes op rechts lijken toch meer invloed te hebben op het debat
wat is dat ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jammer.
Ben jij een cultureel marxist trouwens?
De idioten aan beide zijden hollen van hot naar her.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, hoor.
[..]
Vanzelfsprekend, daarom zijn het ook twee verschillende termen. Het zegt echter niets over de algemene out-there-factor van een van beide veralgemeniseerde zijdes.
volgens GS ongetwijfeldquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jammer.
Ben jij een cultureel marxist trouwens?
Zoiets ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wat is dat ?
een uitvinding in het laatste ouwehoertopic ?
Enkel weldenkend.quote:
Voor die dubieuze weblogs durf ik dat ook wel expliciet te beweren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:28 schreef Cerbie het volgende:
Oh wacht ik vat hem![]()
![]()
![]()
Impliciet beweren jullie natuurlijk dat linksen veel slimmer zijn. Rechts is gewoon dom en gemeen.
Vanzelfsprekend, daar zijn het idioten voor! Dat zegt alleen niets over het aandeel idioterie. Zo moeilijk is het echt niet. Dit is geen kwestie van 'de waarheid zal wel in het midden liggen', ofzo, wat sowieso al een walgelijk cliche is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:29 schreef waht het volgende:
[..]
De idioten aan beide zijden hollen van hot naar her.
Vooral veel weblogs van personen zoals fokthesystem, waar moeilijk enige consistentie in is te herkennen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op internet lijkt de verhouding zoals M stelt inderdaad compleet zoek. De dubieuze weblogjes op rechts lijken toch meer invloed te hebben op het debat
Je komt niet vaak op de anarchistische krakersholen van het internet, of wel. Bij de derde biologische searchengine naar rechts, dan de geur van veganistische serverborden volgen en je komt er vanzelf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor die dubieuze weblogs durf ik dat ook wel expliciet te beweren.
Je ziet vaak wel dat we wat pientere, slimmere, nuchtere mensen linkser zijn, ja. Absoluut. Dat zegt wat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:28 schreef Cerbie het volgende:
Impliciet beweren jullie natuurlijk dat linksen veel slimmer zijn. Rechts is gewoon dom en gemeen.
Argumentum ad charta.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor die dubieuze weblogs durf ik dat ook wel expliciet te beweren.
Behehehehe.._O-quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je ziet vaak wel dat we wat pientere, slimmere, nuchtere mensen linkser zijn, ja. Absoluut. Dat zegt wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |