Update:
En dat had ik eigenlijk al eerder moeten of in ieder geval kunnen doen. Je falen is nooit leuk toegeven en al helemaal niet als je nooit van start bent gegaan. Dan komt het allemaal nog wel en vervolgens komt het er niet. En je eigenwaarde ligt intussen aan puin.
Vandaag kwam ik na vrij lange tijd weer echt terug naar FOK! i.v.m. het overlijden van ons hondje, Ollie. Erg fijn om te beseffen, en dat liet Yvonne maar weer eens zien, dat als je een FOK!ker bent FOK! ook echt altijd een deel van je leven blijft. Zelfs bij verdriet, terugkeren naar stokoude topics. En daar steun uit halen. Heel waardevol. In ieder geval voor mij, zo blijkt nu.
Ontopic!
De frietkraam is er nooit gekomen. Wel heb ik flink gewerkt voor heel weinig geld. En tja, als dan de auto eens kapot ging, of de wasmachine stuk. Dan was het alweer op. Sparen lukte in ieder geval niet.
Mocht je geïnteresseerd zijn, dit zijn twee stukjes. Ik heb vrijwilligerswerk gedaan en een verslagje over hoe e.e.a. verliep in een gebied met de hoogste werkloosheid in Nederland.
Fik me niet af op taalfouten, ook is het geen spam want ik schrijf persoonlijke dingen eigenlijk alleen als ik boos ben en dan lees ik het ook niet meer over op fouten.
Dus:
http://amym4000.wordpress.com/Goed, die ambachtelijke frituur is er niet gekomen. Ik heb wat aangemodderd, en met werken mijn cv omzeep geholpen omdat je in de praktijk wel degelijk zo goed bent als je laatste baan. Was hard.
Zoals jullie allemaal weten wilde ik ook echt zelf sparen en pertinent niet lenen. Ik ben later wel degelijk naar de bank geweest om een lening te vragen. Ik kreeg het niet. Want geen koophuis, geen reserves.
Recent een mooie kans gekregen. Stukjes schrijven, persberichten versturen, verslagen maken etc. Een geweldige kans om iets te doen wat ik ook echt heel erg leuk vind. Ook niet iedereen gegeven.
Andere weg. Nieuwe weg.
Bedankt voor alle lieve en zeker meelevende reacties. In deze reeks maar ook via DM, mail, Twitter.
Ik wilde wel eens wegkruipen. Fuck! Falen is heel lastig om onder ogen te zien.