Hehehe okee dan!quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
IK HEB LAPO OETUL. 3MAAL MN LAPO AFGPEKAT.
het was sint die topicopenerquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]Deze keer was het echt niet mijn bedoeling.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
IK HEB LAPO OETUL. 3MAAL MN LAPO AFGPEKAT.
Veel Gamers gebruiken die muis ook. Volgens mij 1 van de beste muizen ooit gemaakt!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe okee dan!Ja dat was de enige fatsoenlijke (USB/)PS/2 muis die ik kon vinden. Verder ben ik alleen van die krengen van rond een tientje tegengekomen.
Door die deuken ligt hij gewoon fijn in de hand! ::P Plus het ziet er kick-ass uit!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wel jammer dat er zoveel deuken inzitten
Ik heb trouwens de Anywhere MX, lekker muisje
[ afbeelding ]
dit is ook een wraakactie met willekeurig slachtoffer, sorry ajaciedquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ook terug doen als het 3 maal bij mij wordt gedaan
Ow wizzik niet eens! De specs zagen er in ieder geval wel goed uit!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Veel Gamers gebruiken die muis ook. Volgens mij 1 van de beste muizen ooit gemaakt!
GEEN EXCUUSquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ben eggsTC's goa top100 kwijt
[..]
dit is ook een wraakactie met willekeurig slachtoffer, sorry ajacied
twitter:Faberyayo twitterde op woensdag 08-06-2011 om 16:47:51Shit just got real... http://flic.kr/p/9RACP1 reageer retweet
miss dat Opa zo vriendelijk wil zijn om even de TT te wijzigen. dit werkt afstotendquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:18 schreef -Datdus- het volgende:
Please niet zulke TT's meestal is het allang gefixt als er een nieuw topic moet worden geopend.
Niet slecht!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:26 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Even een opwarmertje voor vanavond
De DJ's pakken flink uit de laatste tijdquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef ToT het volgende:
LOL @ Mokkelshow trouwens!
Voor vanavond heb ik trouwens ook een klein verrassinkje.
Oh?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dit is de automaat, we komen er momenteel ff niet in.
Tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ga je echt van die gabberhouse draaien of de 'gewone' ?
Sint wou nog ff testen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:31 schreef ToT het volgende:
Ik geloof dat iemand nog wilde uitproberen met DJ'en?Anders wil ik ook nu wel wat draaien hoor.
Is cool man!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:35 schreef ValHallen het volgende:
Ik zie dat het weer werkt? Mooi, dan ga ik even een aflevering Masterchef Australia kijken
Fout ventje? Is goed!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
Draai jij nu ToT?Kan je dat nummer even op zippyshare plempen?
Wie zongen dat eigenlijk? moest er echt om lachenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Fout ventje? Is goed!Ik moet nu alleen eerst ff snel weer een heel nieuwe playlist opbouwen!
Lisa, Amy en Shellyquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wie zongen dat eigenlijk? moest er echt om lachen
Lisa, Amy en Shelly, geloof ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wie zongen dat eigenlijk? moest er echt om lachen
Zou wel willen, maar weet nu nog niet precies of ik dan wel kan..quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
Nog mensen die morgen tussen vijf en acht willen draaien?
Ik ben al aan het draaien!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
Nog mensen die morgen tussen vijf en acht willen draaien?
Ja, dat kan ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwwww, nee morgen ben ik rond deze tijd ladderzat, sorry!
Da's vooral Shelley hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, maar ik kreeg halverwege een BSOD door die meiden!
Daar hoef je niet zo boos bij te kijken, hoorquote:
o sorry. Mn PI was nijdig omdat mijn lapo gepikt wasquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hoef je niet zo boos bij te kijken, hoor
Och tochquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
o sorry. Mn PI was nijdig omdat mijn lapo gepikt was
Graagquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
-datdus- , ik kan anders nog wel ff doorgaan, no problem
Dankje!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
-datdus- , ik kan anders nog wel ff doorgaan, no problem
Eet ze!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
top, ga nu echter ff een hapje eten.Latersss
dat vroeg ik me nou net ook afquote:
ah okquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:01 schreef ToT het volgende:
Ikke!tenminste, als jullie net Joe Cocker hoorden!
Goddomme zeg, niet tof man!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Onwijs kut, als ik nu iedere keer hoest lijkt het wel of mijn longen mijn lijf uitwillen.
die werd wel aangegeven, maar volgens mij heeft joe cocker wel eens minder beroerd gezongen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:01 schreef ToT het volgende:
Ikke!tenminste, als jullie net Joe Cocker hoorden!
Wat horen jullie nu dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die werd wel aangegeven, maar volgens mij heeft joe cocker wel eens minder beroerd gezongen.
bring me some wather live?quote:
ik had het idee dat ie wat verchipmunkt wasquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:08 schreef ToT het volgende:
Tja dan was het net dus toch ÉCHT Joe Cocker wat jullie hoorden!
Ah godver, niet WEER dat gelazer he!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had het idee dat ie wat verchipmunkt was
maar daarna geen last van gehad.quote:
Eh, weet ik niet precies, ik heb nu een stuk of 5 nummers gedraaid.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar daarna geen last van gehad.
vanaf hoe laat draai je?
was joe cocker je eerste nummer?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Eh, weet ik niet precies, ik heb nu een stuk of 5 nummers gedraaid.
Maar in ieder geval thx voor de feedback!
Nee, eerst fout ventje waarbij mijn systeem crashte.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
was joe cocker je eerste nummer?
Ik heb hem juist voor jou gedraaid!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:15 schreef Watertornado het volgende:
Pleuris, heb ik nog een Soeur Plus gemist.
Zware dag gehad ja ?quote:
Mjah, 3 taken werd opeens 4 taken, daar ging m'n vrije tijd van 10:00 tot 13:00quote:
Jezus hejquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, 3 taken werd opeens 4 taken, daar ging m'n vrije tijd van 10:00 tot 13:00Nu continu bezig geweest vanaf half 5 vanmorgen..
Hehehe tof man!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, tis voorbij, nu bijkomen met ToT en een biertje
Heb je goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, tis voorbij, nu bijkomen met ToT en een biertje
Je draait geweldig altijd, dus daar twijfel ik niet overquote:
Ik zat net in de microfoon te lullen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
nu niet meer. heb je gewoon een ander nummer aangeklikt?
Ik lul zo wel weer ff in de microfoon en zet een ander nummer op, en daarna kan ik deze wel weer opzetten om te testen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:34 schreef rulerofdeath het volgende:
en als je zometeen eens weer hetzelfde nummer opzet, maar zonder in de mic te lullen.
ik wou anders ook wel eens proberen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan evt 20 minuten inspringen, ik heb nog een nummer te draaien voor Opa..
Da's mooi!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit nummer klinkt gewoon normaal..
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:38 schreef ToT het volgende:
Het enige wat ik sinds gisteren veranderd heb, is een andere muis aansluiten!
zou het kunnen liggen aan het moment van uitschakelen van je mic?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's mooi!
Maar dan snap ik er dus echt ff geen ruk meer van he!
Nou voor Joe Cocker heb ik ook de microfoon niet gebruikt. Heel vreemd...quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zou het kunnen liggen aan het moment van uitschakelen van je mic?
dat als je het nummer vast laat lopen dat ie dan de chipmunk meeneemt over dat nummer?
ik noem ook maar wat
hmm, wel vaag danquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou voor Joe Cocker heb ik ook de microfoon niet gebruikt. Heel vreemd...
Sowieso schakel ik de microfoon redelijk ruim voor de start van het nummer uit.
Doet het normaalquote:
Succesquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik moet nu gaan trainen laterz
Groetsels!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik moet nu gaan trainen laterz
u2 chipmunkte net ook niet.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
u2 chipmunkte net ook niet.
bjork deed dat volgens mij
Björk heb ik hier wel normaal meegekregenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]U2 chipmunkte? Net werd er gezegd dat er een galm in zat.
Maar klonk Björk wel goed?
bij U2 heb ik geen chipmunk gehoordquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]U2 chipmunkte? Net werd er gezegd dat er een galm in zat.
Maar klonk Björk wel goed?
Huh? Wat zie je dan aan de id3 tags?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij U2 heb ik geen chipmunk gehoord
bij Björk heb ik wel chipmunk gehoord
als ik de id3 tags mag geloven
Die nummers kwamen achter elkaar toch ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij U2 heb ik geen chipmunk gehoord
bij Björk heb ik wel chipmunk gehoord
als ik de id3 tags mag geloven
quote:
ja, die wordt meegestuurd met de stream. en zo kan ik hier zien welk nummer nu aan het spelen is.quote:
ow, was bjork wel goed. ik zag die namelijk staan tijdens de chipmunk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die nummers kwamen achter elkaar toch ?
Ik heb beide nummers goed gehoord, alleen daar tussenin niet.
Ow op die manier!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, die wordt meegestuurd met de stream. en zo kan ik hier zien welk nummer nu aan het spelen is.
nu staat the cruxshadows met return (coming home) op.
Nee, dat kun je in VDJ niet zien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:53 schreef rulerofdeath het volgende:
wat heb je vanaf melissa etheridge allemaal gedraaid?
kun je dat nog terugzien?
jammerquote:
de nummers die wel goed doorkomen zijn wel relaxedquote:
Ah, tof!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de nummers die wel goed doorkomen zijn wel relaxed
Yupyup!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
ToT, jij gaat om 21:00 uur nog eens rock/metal doen toch?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup!Ik probeer het wel een beetje beschaafd te houden!
En er komt nog een kleine verrassing!
Lauwe shit, ouwe!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
Mijn eerste nummer staat al klaar
heb er zin in!
Crack?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:58 schreef ValHallen het volgende:
Moet je SAM met crack downloaden of kan het gewoon legaal?
nu welquote:
Weet ik, geen tijd voor gehadquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
En die djingel van Knetter moet je effe notchen op 50 of/en 100 Hz, kun je vast met audacity doen enzo.
Om die brom eruit te halen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
De versie van The BossHoss is hier zooo gaaf van.
En die djingel van Knetter moet je effe notchen op 50 of/en 100 Hz, kun je vast met audacity doen enzo.
foei tochquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ingetuned
bho ik ben gaar en moe en bha en alles
Arm ding, weer thuis enzo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ingetuned
ja fokking trein op 1 minuut na gemist, en later nog vertraging en stinkende mensen en schreeuwende kinderen, en toen wou internet niet en nu wel maar toch gewoon BHAquote:
Ga je wel naar mijn mokkelshow luisteren/kijken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ingetuned
wat dacht jijquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga je wel naar mijn mokkelshow luisteren/kijken?
Och meisje toch hele hele dikke knuf enquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja fokking trein op 1 minuut na gemist, en later nog vertraging en stinkende mensen en schreeuwende kinderen, en toen wou internet niet en nu wel maar toch gewoon BHA
onder 'news' staat ook niksquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef ToT het volgende:
De play-knop van http://x-raydio.playtheradio.com/ is bij mij verdwenen?
voelt zich niet aangesprokenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een Superfreak
Alleen kan ik nu niet luisteren om één of andere reden!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
..het volgende nummertje is dus voor ToT!
Meer mensen last van?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen kan ik nu niet luisteren om één of andere reden!
Had je nu weer de trein van 15.26 genomen? Want ik had me gehaast en zat in die van 14:56. Maar jou nergens gezien.quote:
ik heb die van 15.26 zelfs nog met een minuut gemist...quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je nu weer de trein van 15.26 genomen? Want ik had me gehaast en zat in die van 14:56. Maar jou nergens gezien.
X-Raydio Vanavondquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
X-Raydio VanavondBazenshows
Hihihquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dat "She's a very kinky girl" doet me op de één of andere manier aan iemand denken btw.. [ afbeelding ]
en de listen.pls dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:13 schreef ToT het volgende:
De Play knop verschijnt na ontzettend veel tijd alsnog, maar hij doet verder niks. Ook de .m3u file doet niets.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
X-Raydio VanavondBazenshows
Doe ik idd ook altijd, werkt feilloosquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon die radionomy link copy en pasten in je playert.. werkt het beste heb ik het idee..
http://listen.radionomy.com/x-raydio toch?quote:
Ik luister X-Raydio alleen voor de geile dj'squote:Op woensdag 8 juni 2011 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk Nederland - Uruguay alleen voor Luis
Dat is geen .pls.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
http://listen.radionomy.com/x-raydio toch?
Doe die link copy en pasten in je player, dan werkt het gewoonquote:
Maar die plak ik in vlc en die doet ut... uhmmmmquote:
Hm, ik zie net dat je dus geeneens een notchfilter kan instelling in Audacity. Een eventuele "oplossing" is een high-pass filter op 150 Hz ofzo. Maar ik weet ook niet hoe sterk die is.quote:
ik wil ook dj wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik luister X-Raydio alleen voor de geile dj's
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik luister X-Raydio alleen voor de geile dj's
dat klopt. een .pls of .m3u bestand bevat de link die jij rechtstreeks in vlc plaktquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Maar die plak ik in vlc en die doet ut... uhmmmm
Nee. Ik was aan het balen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je gisteravond nog afgeluisterd trouwens Samzzje?
* Knetterkrankjorum danst met opa mee, laat zich maar leiden aangezien zij geen muziek hoortquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nummertje speciaal voor mij en knetter, er mag trouwens gedanst worden!
* Opa_vertelt pakt knetter bij haar hand, en... [ afbeelding ]
Aww, ik heb nog wel speciaal wat nummers voor jou gedraaidquote:
Ja meeste mensen zijn niet zo meegevend en ik moest kiezen van OF ik ga NU weg, (kon niet meer wachten op je antwoord) of ik wacht op je antwoord maar als dat negatief zou zijn had ik pech. Naja. Andere keer dan maar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb die van 15.26 zelfs nog met een minuut gemist...
had je nog gezegd dat ik die wel zou nemen.. nam aan dat jij in die zat....
bha
Met elkaar dansen zonder muziek, hoe romantisch wil je het hebben..quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum danst met opa mee, laat zich maar leiden aangezien zij geen muziek hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |