Hij is aan 't klussenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Opa heeft gewoon een beetje lijm nodig.
sterkte man, komt wel goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Opa heeft gewoon een beetje lijm nodig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:08 schreef ValHallen het volgende:
Alle zielige mannen zitten hier
Oh wacht...
Ook eckte bazen laten weleens hun tranen de vrije loop.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:08 schreef ValHallen het volgende:
Alle zielige mannen zitten hier
Oh wacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Graag zelfsquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen gebroken hart... maar neem een trein later.. mag ik dan wel posten hier
jij altijd!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je gaat toch wel gewoon in de trein zitten he?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is wel de planning, vind dat het leven nog teveel leuke momenten heeftquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:11 schreef TWP het volgende:
[..]
Je gaat toch wel gewoon in de trein zitten he?
Hoelang ga jij treinen? en waarlangs?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga zo ook lekker in de trein zitten!
Knetterquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Moet ik nog bepalen. Denk ergens over Amf en Dv ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoelang ga jij treinen? en waarlangs?
Niks mis met ome Soos.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hou op, straks komt socios hier nog buurten
lolquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb je show zelfs aangekondigt tijdens de uhm anderhalf uur ofzo dat ik draaidequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Knetter
Nog bedankt gister voor het zoeken
Socios is wel een geschikte kerelquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
hmm ik ga je dus niet tegenkomen denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet ik nog bepalen. Denk ergens over Amf en Dv ofzo.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb je show zelfs aangekondigt tijdens de uhm anderhalf uur ofzo dat ik draaide
Jij gaat van Coevorden naar Zwolle ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm ik ga je dus niet tegenkomen denk ik
amsterdam naar coevorden , pak de trein van 3 uur hierquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij gaat van Coevorden naar Zwolle ofzo?
Kijk maar uit. Als 'ie er niet meer is kun je dat forum van jou ook wel opdoekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
opzich niet zo gek idee, zal miss wel veel nieuwe mensen naar het topic trekken. vraag ut um us voor de geinquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
ben benieuwd of tong wil komen draaien
Een gewaardeerde gebruiker van PTAquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij zit wel regelmatig in je subforum denk ik ofniet?
Welke trein precies? Dan neem ik je even mee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
amsterdam naar coevorden , pak de trein van 3 uur hier
Dan gaat hij allemaal obscure jaren 80 punk draaienquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
ben benieuwd of tong wil komen draaien
en kan hij lekker zn postcount hier wa opkrikken in het topicquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan gaat hij allemaal obscure jaren 80 punk draaien
14.56 richting amersfoortquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke trein precies? Dan neem ik je even mee.
Je kunt toch wel bier waarderen?
Hmm, je wilt geen trein van een halfuur later nemen? Ik ga het denk ik niet meer redden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
14.56 richting amersfoort
overstappen in amersfoort richting leeuwarden
ik lus geen bier, maar waardeer bierdrinkers wel
Dat ook ja, maar tong heeft wel een goeie muzieksmaakquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en kan hij lekker zn postcount hier wa opkrikken in het topic
jawel hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, je wilt geen trein van een halfuur later nemen? Ik ga het denk ik niet meer redden.
witte wijn, rosé bier, baileysquote:
uhm.. denk niet dat je er veel mee hosseltquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wil zo'n Rod Steward -pruik!
[ afbeelding ]
tong is best een toffe peer anders. Doet veel mee aan quizzen op het forumquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
tong fapt dan ieder kwartier op zijn stats.
SOms denk ik dat tong een robot is met zn rare posts
Rod is ook wel een ouwe hosselaar hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. denk niet dat je er veel mee hosselt... maar grappig is t wel
ja hij.. maar jij met een pruik denk ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Rod is ook wel een ouwe hosselaar hoor.
veel plezier, laterzz manquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
Mensen, ik ben even kijken of NBA 2K11 het doet, wellicht tot straks
geen idee wat.. maar succes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
Mensen, ik ben even kijken of NBA 2K11 het doet, wellicht tot straks
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
You take away all my sadness
easy my trouble
that's what
you do.
Love is wicked.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oooh al deze liedjes![]()
knuffel/jankliedjes
liefde is te mooi, iedereen wil het..quote:
Haha geniaalquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=139421
gewoon ziek wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bho straks weer 2 en een half uur geen fok... hoe overleef ik dat
een spaanse gast.. toch.. onderzoeker ofzow..quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Weet iemand hier iets van Hernán Cortés ?
en dan? 2 en een half uur ziek treinen?quote:
Bijna goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een spaanse gast.. toch.. onderzoeker ofzow..
ah okequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bijna goed.
Vooral bekend vanwege zijn verovering van Mexico tussen 1519 en 1521. (een bloedbad)
Hij heeft de bijnaam "Cortés the killer", Neil Young maakte er een prachtnummer over.
Komt er nu aan..
je bent 14.. uh.. welke mood?quote:
faaltjequote:
quote:
Ik, maar ik kan niet goed liggen.quote:
als het maar een lieve is.. want een niet lieve past niet bij de restquote:
Nou!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als het maar een lieve is.. want een niet lieve past niet bij de rest
quote:
wat? ik heb bij mijn weten alleen 3 lieve notesquote:
Oh?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat? ik heb bij mijn weten alleen 3 lieve notes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
ik heb er nu 4 zie ik.. alleen nr 4 kan ik nog niet zien ... hmm zal wel een lieve zijn.. want ik ben nooit stout ofzowquote:
Dank jequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
afsluiten.. tot vanavond schatjes *
Opa klonk heerlijk
hou'doequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Opa klonk heerlijk
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Opa klonk heerlijk
volgens mij is die tv aan het kijken. stuur hem maar een DM kijken of die erop reageertquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
ik wil best even draaien maar dan zou dat ding van viro eruit moeten
Welk spel?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef ValHallen het volgende:
Back
Spel werkt, heb wel alles op zijn laagst moeten zetten
Wordt tijd dat ik weer eens een console ga kopen
Ik ben nu maar even. Zag dat er tot 19.00 toch niemand is.quote:
Laat het mij dan ff weten dmv een dm anders word het een grote bende als iedereen iets doet zonder het te melden. Daarvoor hebben we een rooster.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ben nu maar even. Zag dat er tot 19.00 toch niemand is.
Als iemand graag wil, meldt het dan even!
Okéquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Laat het mij dan ff weten dmv een dm anders word het een grote bende als iedereen iets doet zonder het te melden. Daarvoor hebben we een rooster.![]()
En ik lees mee ookal ben ik bezig met andere dingen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
ik viel in slaap en werd onder mn bed wakker
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
ik viel in slaap en werd onder mn bed wakker
Jullie maken wat mee zeg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:14 schreef ValHallen het volgende:
Er staat hier zo'n verstandelijk gehandicapt joch onder m'n raam. Blijkbaar is dit zijn favoriete plek want hij staat er elke dag
Het leuke is wel dat hij alle gesprekken van zijn ouders luidkeels herhaalt op straat, ik kan dus precies horen waar zijn ouwelui ruzie over maken
En iedereen in het dorp kent hem en toetert als ze voorbij komen met de auto of vrachtwagen. Want hij houdt van rijdende dingen.
Snel controleer je bruine ster...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Snel controleer je bruine ster...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Douchen en scheren voor een Iron Maiden concert?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:36 schreef Melting het volgende:
Zow.... gedouched en geschoren en klaar om te vertrekken.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Douchen en scheren voor een Iron Maiden concert?
Yep..... ik had me de hele week nog niet geschoren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Douchen en scheren voor een Iron Maiden concert?
Zulke weken heb ik regelmatig!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Yep..... ik had me de hele week nog niet geschoren.
okquote:
Wat bedoel je? Hij vroeg dat om 7 minuten over half 5, en in diezelfde minuut antwoordde ik nog.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]Daar heb je tegenwoordig een "Volg topic"-knopje voor!
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mag ik van iemand de gegevens, dan test ik even on air of de boel hier werkt
Nee, ToT bedoelde dat TWP wel erg veel lijkt op TVPquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Hij vroeg dat om 7 minuten over half 5, en in diezelfde minuut antwoordde ik nog.
Just kidding!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Hij vroeg dat om 7 minuten over half 5, en in diezelfde minuut antwoordde ik nog.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee, ToT bedoelde dat TWP wel erg veel lijkt op TVP
Mijn "TVP-radar" sloeg ook al half alarmquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee, ToT bedoelde dat TWP wel erg veel lijkt op TVP
Hee ouwe!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mijn "TVP-radar" sloeg ook al half alarm
ik draai wat dnb en net wat harders... ik test zo mic ffquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je draait? Er praat in ieder geval niemand.
Heb je het nog kunnen proberen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee ouwe!
Goh, toevallig dat jij het zelfde probleem met jouw muis hebt gehad als ik met de mijne zeg!
Nee dan ben je niet te horenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik draai wat dnb en net wat harders... ik test zo mic ff
Ik eerstquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
kan ik zo even een test doen? Herkenning is twilight zone
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik hoor nu een goed nummer van the prodigy
(heb trouwens al 2x een auto-ongeluk door die gasten gehad)
Omdat je niets uitzend?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik draai echt geen prodigy
ik draai nu Akira - Only You
hoe kunnen jullie iets anders horen
jouw oren zitten op slotquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe kunnen jullie iets anders horen
alle gegevens heb ik overgetikt, nog doublecheck gedaan, hij geeft zelfs aan dat ik uitzendquote:
je zit bij de Naziradioquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alle gegevens heb ik overgetikt, nog doublecheck gedaan, hij geeft zelfs aan dat ik uitzend
God mag weten waar je nu uitzend, je buren horen nu waarschijnlijk 'akira' over hun TV ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alle gegevens heb ik overgetikt, nog doublecheck gedaan, hij geeft zelfs aan dat ik uitzend
Sint en de radiofoutquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
God mag weten waar je nu uitzend, je buren horen nu waarschijnlijk 'akira' over hun TV ofzo
Tja, ziet er nog gewoon goed uit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
momenteel zend ik niet uit, printscreen:
-geen gegevens openbaar maken aub-
sorry, ff niet nagedachtquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
momenteel zend ik niet uit, printscreen:
-geen gegevens openbaar maken aub-
No worriesquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sorry, ff niet nagedacht
Ik start ook even VDJ op, kijken wat we verschillenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sorry, ff niet nagedacht
geen verstand van firewall zaken..quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
instellingen lijken me trouwens goed, niet een firewall oid welke moeilijk doet?
Hehehe jij bent inderdaad de expert daar!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb je het nog kunnen proberen?
/edit
Epic pwn in dat topic btw
Denk dat het toch niet aan je firewall ligt, ook omdat TWP hetzelfde probleem heeft.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar hoe zou ik mijn firewall kunnen aanpassen?
okee, dus mogelijk een probleem met de radio zelf (hoop ik stiekemquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:00 schreef TWP het volgende:
Ik heb nu hetzelfde probleem. Ik denk ik test het even, maar als ik iets aan zet zie ik dat ie verbinding heeft + de goede artiest in de X-Raydio player.. Maar wel een ander nummer wat ik hoor.
doe dat, als hij het bij jou ook niet doet dan lijkt het me duidelijk een probleem met de radioquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zal ik eens kort (1 nummer) testen met VDJ?
Yep, ligt aan de radio. Ik kom er ook niet inquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
doe dat, als hij het bij jou ook niet doet dan lijkt het me duidelijk een probleem met de radio
Of VDJquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
doe dat, als hij het bij jou ook niet doet dan lijkt het me duidelijk een probleem met de radio
dat kon toch juist niet met deze software?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:04 schreef ValHallen het volgende:
Er kan ook een ghost inzitten
Gebeurde bij ONZ ook regelmatig
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat kon toch juist niet met deze software?
Geen idee eigenlijk. Heb niet alles meegekregen. Maar zag Viro pas geleden wel iets over een Ghost zeggen(typen)quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat kon toch juist niet met deze software?
als het probleem opgelost wordt ga ik volgende week een obscure muziek ft. info show doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:06 schreef ValHallen het volgende:
Hopelijk is het probleem voor 10 uur opgelost
Taalboek Nederlands (1997), p. 138; wou [is] erg informele spreektaal.quote:
14 jaar geleden jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Taalboek Nederlands (1997), p. 138; wou [is] erg informele spreektaal.
Nieuwe Spellinggids (1997) ; willen (...) wilde/wou, wilden/wouden
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als het probleem opgelost wordt ga ik volgende week een obscure muziek ft. info show doen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Taalboek Nederlands (1997), p. 138; wou [is] erg informele spreektaal.
Nieuwe Spellinggids (1997) ; willen (...) wilde/wou, wilden/wouden
De verleden tijd van willen is natuurlijk wel "wilde" zoals Toon zei,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |