Hij is aan 't klussenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Opa heeft gewoon een beetje lijm nodig.
sterkte man, komt wel goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Opa heeft gewoon een beetje lijm nodig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:08 schreef ValHallen het volgende:
Alle zielige mannen zitten hier
Oh wacht...
Ook eckte bazen laten weleens hun tranen de vrije loop.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:08 schreef ValHallen het volgende:
Alle zielige mannen zitten hier
Oh wacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Graag zelfsquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen gebroken hart... maar neem een trein later.. mag ik dan wel posten hier
jij altijd!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je gaat toch wel gewoon in de trein zitten he?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is wel de planning, vind dat het leven nog teveel leuke momenten heeftquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:11 schreef TWP het volgende:
[..]
Je gaat toch wel gewoon in de trein zitten he?
Hoelang ga jij treinen? en waarlangs?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga zo ook lekker in de trein zitten!
Knetterquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Moet ik nog bepalen. Denk ergens over Amf en Dv ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoelang ga jij treinen? en waarlangs?
Niks mis met ome Soos.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hou op, straks komt socios hier nog buurten
lolquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb je show zelfs aangekondigt tijdens de uhm anderhalf uur ofzo dat ik draaidequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Knetter
Nog bedankt gister voor het zoeken
Socios is wel een geschikte kerelquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
hmm ik ga je dus niet tegenkomen denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet ik nog bepalen. Denk ergens over Amf en Dv ofzo.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb je show zelfs aangekondigt tijdens de uhm anderhalf uur ofzo dat ik draaide
Jij gaat van Coevorden naar Zwolle ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm ik ga je dus niet tegenkomen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |