Hehehe okee dan!quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
IK HEB LAPO OETUL. 3MAAL MN LAPO AFGPEKAT.
het was sint die topicopenerquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]Deze keer was het echt niet mijn bedoeling.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
IK HEB LAPO OETUL. 3MAAL MN LAPO AFGPEKAT.
Veel Gamers gebruiken die muis ook. Volgens mij 1 van de beste muizen ooit gemaakt!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe okee dan!Ja dat was de enige fatsoenlijke (USB/)PS/2 muis die ik kon vinden. Verder ben ik alleen van die krengen van rond een tientje tegengekomen.
Door die deuken ligt hij gewoon fijn in de hand! ::P Plus het ziet er kick-ass uit!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wel jammer dat er zoveel deuken inzitten
Ik heb trouwens de Anywhere MX, lekker muisje
[ afbeelding ]
dit is ook een wraakactie met willekeurig slachtoffer, sorry ajaciedquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ook terug doen als het 3 maal bij mij wordt gedaan
Ow wizzik niet eens! De specs zagen er in ieder geval wel goed uit!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Veel Gamers gebruiken die muis ook. Volgens mij 1 van de beste muizen ooit gemaakt!
GEEN EXCUUSquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ben eggsTC's goa top100 kwijt
[..]
dit is ook een wraakactie met willekeurig slachtoffer, sorry ajacied
twitter:Faberyayo twitterde op woensdag 08-06-2011 om 16:47:51Shit just got real... http://flic.kr/p/9RACP1 reageer retweet
miss dat Opa zo vriendelijk wil zijn om even de TT te wijzigen. dit werkt afstotendquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:18 schreef -Datdus- het volgende:
Please niet zulke TT's meestal is het allang gefixt als er een nieuw topic moet worden geopend.
Niet slecht!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:26 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Even een opwarmertje voor vanavond
De DJ's pakken flink uit de laatste tijdquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef ToT het volgende:
LOL @ Mokkelshow trouwens!
Voor vanavond heb ik trouwens ook een klein verrassinkje.
Oh?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dit is de automaat, we komen er momenteel ff niet in.
Tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ga je echt van die gabberhouse draaien of de 'gewone' ?
Sint wou nog ff testen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:31 schreef ToT het volgende:
Ik geloof dat iemand nog wilde uitproberen met DJ'en?Anders wil ik ook nu wel wat draaien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |