quote:
Ja klopt, ik wist dat het iets met the painted wasquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:56 schreef The_Substitute het volgende:
Volgens mij had Afro dezelfde in gedachten.
Nee. Niet focussen op Schwimmer, maar op die jongen.quote:
Usual Suspects maakte hij al vóór deze. Niet Public Access.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Singer's eerste film. Kom niet op de naam.
Eerder moeten zeggen.quote:
Die ken ik.... Zeker weten...quote:
Ik was zeker te laat met editten....quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:39 schreef The_Substitute het volgende:
Virus?
Jamie Lee Curtis en Donald Sutherland?
Zie je?quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:00 schreef Dopekoe het volgende:
Quote van welke film ?
Hey, let's stop for a moment, and consider. I'm way out of your league. Way out. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days. So for everybody's sake, let's just enjoy a companionable silence.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:26 schreef Dopekoe het volgende:
Die ken ik.... Zeker weten...
Maar heb nog wat info nodig want ik heb nog geen idee....
Dat klinkt idd krom!
quote:
Genre: Action | Adventure | Comedyquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:48 schreef picodealion het volgende:
Vast een flauwe comedy. Denk niet dat ik 'm heb gezien.
Is een leuke film hoor, is zelfs 2 x vervolgtquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:04 schreef picodealion het volgende:
Nou ik heb 'm ff opgezocht maar hier heb ik echt nog nooit van gehoord.
Same here.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:04 schreef picodealion het volgende:
Nou ik heb 'm ff opgezocht maar hier heb ik echt nog nooit van gehoord.
Ok, zal ik een hint geven? ERquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:05 schreef Doff het volgende:
Is de vraagsteller er nog?
Naam Flynn Carsen zegt me wel iets. Nog een hintje?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ken buiten Darko geen enkele film met die gast.
Deze film is bij mij nooit echt goed blijven hangen, dat merkte ik al eens eerder toen deze film ook in een vraag voorkwamquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Doff het volgende:
Dacht dat deze bij eerste plaatje wel herkend zou worden.
quote:
Noah Wylequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:41 schreef Tem het volgende:
Yup en de acteur die Flynn Carsen speelde zat in ER en in Donnie Darko
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Doff het volgende:
Eind jaren '60, toch?heel eind jaren '60
Nog een plaatje?
Ja deze film is dus 2 jaar jongerquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:58 schreef Doff het volgende:
Ik dacht ook dat Butch Cassidy and the Sundance Kid uit '69 ofzo was.
Ik dacht dat iemand wel bij het 1967 tournament zou hebben gekekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Doff het volgende:
Ik ben (als ik me niet vergis) de titel van de film die je zoekt voor de tweede keer binnen korte tijd kwijt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef picodealion het volgende:
Wilde hok, maar Hocico?
Die naam staat me ergens van bij.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef picodealion het volgende:
Oh Hocico is een industrial band. Honcho?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef picodealion het volgende:
Of Hombre, dat is namelijk een woord.
Mijn Spaans is ook slechtquote:
Nope een van de laatste films die ik nog moet uit de AFI top 100quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:40 schreef picodealion het volgende:
Ah, ja ik zat al bij jou te kijken of je 'm toevallig ook net had gezien. Maar ja, ik heb 'm een uurtje geleden gechecked.
Ik vond 'm erg leuk. Eerste uur kijkt lekker luchtig weg maar daarna wordt 't nog best interessant.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Nope een van de laatste films die ik nog moet uit de AFI top 100
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ik ben bang dat dit hem niet echt gaat worden.
Ik doe wel even een andere voordat dit in galgje eindigt
Naam mag ook de schrijver van het boek zijn.quote:This movie is a free adaptation of a novel by the well known **** author **** ****. A white ***** boy and the son of an Indonesian servant grow up together. Later on, their lifes take different paths. When they meet again after many years, in the period of the Indonesian war of independence, their outlook has grown so different that they are not capable of finding a common language any more.
Jij leest niet veel, of wel?quote:
1993, en inderdaad Jeroen Krabbé.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:38 schreef Dopekoe het volgende:
Naja, zal al wel wat ouder zijn....
Jeroen Krabbe ?
Neen, die gaat over de tweede wereldoorlog.quote:
Ow, ik keek alleen naar het plaatjequote:
De eerste naam is tevens de titel van boek en film. Literatuurkenners pak snel je punt voordat ik ga lunchenquote:Korte beschrijving inhoud
'****** was mijn vriend.' Zo begint het beroemde prozadebuut van ***** * ******, dat in 1948 als Boekenweekgeschenk verschijnt en dat in de loop der jaren in elf talen wordt vertaald.
Geen Expressquote:
quote:
Nog completer.quote:
Dat kan ik deze week nog wel eventjes gebruikenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:58 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Le Fabuleux Destin de Doff +1
[...]
Giulietta degli Spiriti was dan weer niet goed. Andere bekende waren La Grande Bouffe, Una Giornata Particolare, Divorzio/Matrimonio all'Italiana, I Soliti Ignoti en Ieri, Oggi, Domani. Ik had er eigenlijk meer kunnen vragenquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:04 schreef Gillingham het volgende:
Otto e Mezzo
Ginger e Fred
La Dolce Vita
La Notte
Le Notte Bianchi
quote:
Oudere mag wel weg hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hij is jaloers op onze kennis van oudere, Europese films.
Weer ja?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:13 schreef Doff het volgende:
Weer The Jacket.
Adrien Brody![]()
Keira Knightley![]()
Regisseur heeft een Engelse naam, nogal zelfs.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:17 schreef Doff het volgende:
Derde naam weet ik dan weer (klunzig genoeg) niet. Regisseur heeft Spaans klinkende naam? Herinner me ook vaag wat van een bekendere blonde actrice?
Ze speelt in een film waar jij een hekel aan hebt, maar ik niet.quote:
Misschien niet zo'n eerlijke hint naar anderen toequote:Op donderdag 9 juni 2011 13:22 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ze speelt in een film waar jij een hekel aan hebt, maar ik niet.
Naam bestaat uit drie delen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:22 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ze speelt in een film waar jij een hekel aan hebt, maar ik niet.
Klopt, maar jij hebt wel al de titel genoemd en twee andere acteurs, dus ik vind het wel eerlijk om jou minstens een kleine voorsprong te geven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:25 schreef Doff het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n eerlijke hint naar anderen toe.
Of minder stonerfilms kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:27 schreef picodealion het volgende:
Gisteren trouwens nog op die IMDb pagina gezeten. Ik probeer al zoveel mogelijk te onthouden maar blijkbaar toch nog beter mijn best moeten doen.
quote:
Toch gescoord door iemand anders...quote:
Vreemde film. Ik vond 'm heel behoorlijk.quote:
Dat is één.quote:
Niet heel belangrijk, maar de hoofdpersonen zijn zojuist teruggekeerd uit de kruistochten en brengen (volgens mij toch?) de pest met zich mee, wat wel weer belangrijk is voor de film.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:38 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb Det sjunde inseglet nog niet gezien (ja, ik schaam me diep), zijn de kruistochten een belangrijk onderwerp in de film?
De hele existentiele crisis die de hoofdpersoon doormaakt komt door al het leed en narigheid die hij tijdens zijn kruistocht heeft gezien, volgens mij. Ik denk dat het een zeer essentieel thema is in de film.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niet heel belangrijk, maar de hoofdpersonen zijn zojuist teruggekeerd uit de kruistochten en brengen (volgens mij toch?) de pest met zich mee, wat wel weer belangrijk is voor de film..
Met vragen stellen altijd rekening houden met films die je niet kent.
Een Bier film? Deens?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:41 schreef Doff het volgende:
Die film met Mads Mikkelsen. Ben de titel kwijt.
Goed punt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
De hele existentiele crisis die de hoofdpersoon doormaakt komt door al het leed en narigheid die hij tijdens zijn kruistocht heeft gezien, volgens mij. Ik denk dat het een zeer essentieel thema is in de film.
Inderdaad, daarom is het beter om bijv. te vragen naar films die op IMDb 'crusade' als keyword hebben.quote:Met vragen stellen altijd rekening houden met films die je niet kent.
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom is het beter om bijv. te vragen naar films die op IMDb 'crusade' als keyword hebben.
Kruistochten aan het begin van de 20ste eeuw?quote:
The Crusades reken ik goed.quote:
Blij dat ik daarmee heb kunnen helpenquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Desalniettemin, mijn dag is weer goed.
quote:
En ik bedoelde nog Valhalla Rising.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Andere mogelijkheden:
Saladin, Ivanhoe, Richard the Lion-Hearted, The Crusaders, Gates to Paradise en nog wat namen.
De film speelt in het jaar 1000 en de hoofdrolspeler komt een groep kruisvaarders tegen. Jaaaa ja....quote:
Boek is geschrevn door King, de film nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:08 schreef sleppie het volgende:
the lawnmower man (deel 1)
met pierce brosnan en Jeff Fahey.
film geschreven door stephen king
okquote:
quote:
ACTUELE STAND:quote:
Mooie keuze, maar die zit er helaas niet bij.quote:
Hide and Seek? Nee, helaas.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:56 schreef Gillingham het volgende:
Die film met De Niro en Dakota Fanning?
quote:
Ernstig genoeg niet. Het is ook zomaar een lijstje van iemand, maar er staan nog wel een paar leuke tussen.quote:
quote:The movie begins with Mr. ***** (****** *** *****) doing a good thing (i.e. taking in the child that is not his and raises him, educates him, etc.) and then eventually chucks him off to some boarding school the moment he isn’t of any use to him getting land for his business. Which makes him a shitty dad award. We’ll always remember this scene.
quote:Here is one of those worst stories ever, and the story is about horrible child abuse which comes in every type and flavour. After ***** (***** *****) finds out that ****** (***** ****) has been saying things about her children she begins to punish her, and these punishments may not be that graphic on screen but it definitely doesn’t help that I have an imagination and consistently filled in the blanks.
quote:How could ***** ****** (**** ******) be a bad father? Well when he finds out that the funding for his documentary to go find ******** is gone. So he decides to accept his (maybe) son that he just met because he has money and will be able to fund the film. Now if that isn’t setting a bad example very late in the game then what is?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:07 schreef Gillingham het volgende:
There Will Be Blood, Daniel Day Lewis
quote:
Staat niet op het lijstje, en ik durf niet de synopsis te lezen want ik wil 'm nog zienquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:09 schreef Gillingham het volgende:
Misschien Nicholas Cage in die Coen film? Of was hij ook geen echte vader?
Raising Arizona bedoelde ik...quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Staat niet op het lijstje, en ik durf niet de synopsis te lezen want ik wil 'm nog zien.
Hier nog een hind:
[ afbeelding ]
Logisch...quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Darth Vader - The Empire Strikes Back?
Dan had je de foto toch iets meer moeten tweaken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef picodealion het volgende:
Godver, heb ik voor niks deze hint zitten photoshoppen:
[ afbeelding ]
Maar inderdaad ja. Nog één te gaan.
Weet ik, maar die heb ik dus nog niet gezien dus ik wil niet lezen of je gelijk had of nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Raising Arizona bedoelde ik...
ps. het is hint
En dat is 4quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:22 schreef lamers het volgende:
Natural Born Killers de ouders van Mallory?
Kan je het aub ook uploaden via imgur.com?quote:
Ja, jij bent de HTML/PHP nerd hierquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:06 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon via proxybrowsing.com doen Fox.
Enne Penelope Cruise Cruzquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze lijkt wel op een kruising tussen Jennifer Connely en Rachel Weisz.
Yo, volgende keer als je een vraag goed hebt mag je een nieuwe vraag stellen hoor! Je had er vanmiddag eentje maar toen was je weer wegquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:47 schreef sleppie het volgende:
Rose Byrne is haar naam
x-men first class
en insidious is waar ze op dit moment films heeft die in de bios draaien
Verder nog een Danny Boyle film, een zombiesequel, een komedie sequel/spin-off, een Griekse Epos,quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:47 schreef sleppie het volgende:
Rose Byrne is haar naam
x-men first class
insidious
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |