Staat niet op het lijstje, en ik durf niet de synopsis te lezen want ik wil 'm nog zienquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:09 schreef Gillingham het volgende:
Misschien Nicholas Cage in die Coen film? Of was hij ook geen echte vader?
Raising Arizona bedoelde ik...quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Staat niet op het lijstje, en ik durf niet de synopsis te lezen want ik wil 'm nog zien.
Hier nog een hind:
[ afbeelding ]
Logisch...quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Darth Vader - The Empire Strikes Back?
Dan had je de foto toch iets meer moeten tweaken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef picodealion het volgende:
Godver, heb ik voor niks deze hint zitten photoshoppen:
[ afbeelding ]
Maar inderdaad ja. Nog één te gaan.
Weet ik, maar die heb ik dus nog niet gezien dus ik wil niet lezen of je gelijk had of nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Raising Arizona bedoelde ik...
ps. het is hint
En dat is 4quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:22 schreef lamers het volgende:
Natural Born Killers de ouders van Mallory?
Kan je het aub ook uploaden via imgur.com?quote:
Ja, jij bent de HTML/PHP nerd hierquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:06 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon via proxybrowsing.com doen Fox.
Enne Penelope Cruise Cruzquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze lijkt wel op een kruising tussen Jennifer Connely en Rachel Weisz.
Yo, volgende keer als je een vraag goed hebt mag je een nieuwe vraag stellen hoor! Je had er vanmiddag eentje maar toen was je weer wegquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:47 schreef sleppie het volgende:
Rose Byrne is haar naam
x-men first class
en insidious is waar ze op dit moment films heeft die in de bios draaien
Verder nog een Danny Boyle film, een zombiesequel, een komedie sequel/spin-off, een Griekse Epos,quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:47 schreef sleppie het volgende:
Rose Byrne is haar naam
x-men first class
insidious
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |