Vreemde film. Ik vond 'm heel behoorlijk.quote:
Dat is één.quote:
Niet heel belangrijk, maar de hoofdpersonen zijn zojuist teruggekeerd uit de kruistochten en brengen (volgens mij toch?) de pest met zich mee, wat wel weer belangrijk is voor de film.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:38 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb Det sjunde inseglet nog niet gezien (ja, ik schaam me diep), zijn de kruistochten een belangrijk onderwerp in de film?
De hele existentiele crisis die de hoofdpersoon doormaakt komt door al het leed en narigheid die hij tijdens zijn kruistocht heeft gezien, volgens mij. Ik denk dat het een zeer essentieel thema is in de film.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niet heel belangrijk, maar de hoofdpersonen zijn zojuist teruggekeerd uit de kruistochten en brengen (volgens mij toch?) de pest met zich mee, wat wel weer belangrijk is voor de film..
Met vragen stellen altijd rekening houden met films die je niet kent.
Een Bier film? Deens?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:41 schreef Doff het volgende:
Die film met Mads Mikkelsen. Ben de titel kwijt.
Goed punt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
De hele existentiele crisis die de hoofdpersoon doormaakt komt door al het leed en narigheid die hij tijdens zijn kruistocht heeft gezien, volgens mij. Ik denk dat het een zeer essentieel thema is in de film.
Inderdaad, daarom is het beter om bijv. te vragen naar films die op IMDb 'crusade' als keyword hebben.quote:Met vragen stellen altijd rekening houden met films die je niet kent.
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom is het beter om bijv. te vragen naar films die op IMDb 'crusade' als keyword hebben.
Kruistochten aan het begin van de 20ste eeuw?quote:
The Crusades reken ik goed.quote:
Blij dat ik daarmee heb kunnen helpenquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Desalniettemin, mijn dag is weer goed.
quote:
En ik bedoelde nog Valhalla Rising.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Andere mogelijkheden:
Saladin, Ivanhoe, Richard the Lion-Hearted, The Crusaders, Gates to Paradise en nog wat namen.
De film speelt in het jaar 1000 en de hoofdrolspeler komt een groep kruisvaarders tegen. Jaaaa ja....quote:
Boek is geschrevn door King, de film nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:08 schreef sleppie het volgende:
the lawnmower man (deel 1)
met pierce brosnan en Jeff Fahey.
film geschreven door stephen king
okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |