Geen Expressquote:
quote:
Nog completer.quote:
Dat kan ik deze week nog wel eventjes gebruikenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:58 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Le Fabuleux Destin de Doff +1
[...]
Giulietta degli Spiriti was dan weer niet goed. Andere bekende waren La Grande Bouffe, Una Giornata Particolare, Divorzio/Matrimonio all'Italiana, I Soliti Ignoti en Ieri, Oggi, Domani. Ik had er eigenlijk meer kunnen vragenquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:04 schreef Gillingham het volgende:
Otto e Mezzo
Ginger e Fred
La Dolce Vita
La Notte
Le Notte Bianchi
quote:
Oudere mag wel weg hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hij is jaloers op onze kennis van oudere, Europese films.
Weer ja?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:13 schreef Doff het volgende:
Weer The Jacket.
Adrien Brody![]()
Keira Knightley![]()
Regisseur heeft een Engelse naam, nogal zelfs.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:17 schreef Doff het volgende:
Derde naam weet ik dan weer (klunzig genoeg) niet. Regisseur heeft Spaans klinkende naam? Herinner me ook vaag wat van een bekendere blonde actrice?
Ze speelt in een film waar jij een hekel aan hebt, maar ik niet.quote:
Misschien niet zo'n eerlijke hint naar anderen toequote:Op donderdag 9 juni 2011 13:22 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ze speelt in een film waar jij een hekel aan hebt, maar ik niet.
Naam bestaat uit drie delen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:22 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ze speelt in een film waar jij een hekel aan hebt, maar ik niet.
Klopt, maar jij hebt wel al de titel genoemd en twee andere acteurs, dus ik vind het wel eerlijk om jou minstens een kleine voorsprong te geven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:25 schreef Doff het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n eerlijke hint naar anderen toe.
Of minder stonerfilms kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:27 schreef picodealion het volgende:
Gisteren trouwens nog op die IMDb pagina gezeten. Ik probeer al zoveel mogelijk te onthouden maar blijkbaar toch nog beter mijn best moeten doen.
quote:
Toch gescoord door iemand anders...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |