Jaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh My God... Denk je wat ik denk? ....
Thema-meet!!![]()
![]()
![]()
Wat schattigquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Had ik trouwens al gemeld dat mijn meneer helemaal lyrisch is over de hoeveelheden vlees die hij nu mag gaan bestellen? En dat hij worstjes wil maken? En hyper is?![]()
Maar don't worry, ik houd 'm wel in bedwang en zorg ook voor andere dingetjes
![]()
En deze:quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
Meh googlen op fat computer levert alleen maar naakte dikzakken achter hun computer op.
Oi. Sommige plaatjes doen me denken aan een voormalig aanbidder van me.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
Meh googlen op fat computer levert alleen maar naakte dikzakken achter hun computer op.
Nee, ik browse met FF en ik heb geen virusscanner, want ik heb me laten aanpraten dat je met verstandig computergebruik en niet overal op klikken geen virussen binnenhaaltquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:06 schreef loveli het volgende:
Succes met je virus. Heb je geen goede virusscanner? Browse je met IE?
Avast bevalt prima en is gratis. Haal er ook even HitmanPro overheen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik browse met FF en ik heb geen virusscanner, want ik heb me laten aanpraten dat je met verstandig computergebruik en niet overal op klikken geen virussen binnenhaalt.
Naja, ik ga toch even een gratis scanner installeren op m'n laptop, want daar wil ik dit probleem echt níet hebben. Mijn pc is toch al oud en rijp voor de sloop. Die gebruik ik alleen als ik op de eoa manier niet op m'n laptop kan.
Nu opgestart in safe mode, ben benieuwd of ik nu wel wat kan doen! Er is alleen wel iets met de beeldscherminstellingen, want het scherm flikkert als een gek.
Dat laatste snap ik niet? Bedoel je dat ik die virusscanner op mijn pc moet zetten? Ik heb hier (op laptop) toch internet nodig om hem binnen te halen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Avast bevalt prima en is gratis. Haal er ook even HitmanPro overheen.
En internet uitzetten, virusscanner met usb-stick erop zetten.
Little Britainquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:13 schreef _Calimero_ het volgende:
TT doet me denken aan "Computer says no"
Ja hequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Martijn stuurde me gisteren deze:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Leuk want (heel kort door de bocht): ik ben healer (in WoW). En ik hou van cake. En ik vind mezelf te dik.
Dat je een computer met virus geen contact moet laten maken met internet. Alleen eentje die beveiligd is met een (goede) scanner.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik niet? Bedoel je dat ik die virusscanner op mijn pc moet zetten? Ik heb hier (op laptop) toch internet nodig om hem binnen te halen?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja he. Dan zit 'ie te internetten en dan opeens: "Kijk, hier kan ik ook vlees bestellen."
*laat website zien met huge stuk vlees*
Ik: "hmm hmm, kan. Hoeveel weegt dat stuk"
Hij: Niet zoveel, 2,5 kg![]()
![]()
Ik: ...
Hij: niet?![]()
En dat herhaalt zich 2 a 3x per week.
Wat schattig iddquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja he. Dan zit 'ie te internetten en dan opeens: "Kijk, hier kan ik ook vlees bestellen."
![]()
Hihi, ik vind het echt heel schattigquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
![]()
Misschien kom ik ook hequote:Op woensdag 8 juni 2011 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij weet dat er misschien ook mensen komen die minder vlees eten en zich vooral op de eventuele vega-hapjes gaan storten?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hihi, ik vind het echt heel schattig
Vooral dat je dan naar de stukken vlees op internet moet kijken![]()
![]()
Mwehe, MrPhaidra scoort bonuspunten hiero!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
![]()
Jij mag mijn stukje vlees wel hebben hoorquote:
Laatst hebben we bij iets groothandelachtigs besteld dat gewoon thuisbezorgd! Diepgevroren en wel. Ook weer een idee van meneer. Maar stiekem was het best handig en nog betaalbaar ookquote:
Warum liegt hier Stroh rum?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij mag mijn stukje vlees wel hebben hoor.
My god, dat zou een slechte line in een natuurfilm kunnen zijn.
quote:
Warum tragst du eine Maske?quote:
Daar ben ik voorquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij weet dat er misschien ook mensen komen die minder vlees eten en zich vooral op de eventuele vega-hapjes gaan storten?
Mhm, pff, na blass mir doch einen.quote:
Dat is waar onze mannen het iedere vrijdag en zaterdag voor doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daar ben ik voor. Hij ziet alleen bbq, vuur en vleesch
.
http://forum.fok.nl/fok/usericon_managerquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik wil graag een nieuw plaatje, want het sneeuwt allang niet meer, maar hoe doe je dat?
Hij heeft een tijdje terug Meneer Wateetons ontdekt. Dan laat hij me een stukje blog lezen met het commentaar: "Zie je, het kan altijd ergerquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hihi, ik vind het echt heel schattig
Vooral dat je dan naar de stukken vlees op internet moet kijken![]()
![]()
SPOILER: ietwat ongeschiktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik wil graag een nieuw plaatje, want het sneeuwt allang niet meer, maar hoe doe je dat?
Lalalala soms ben ik slimmer dan ik van mezelf verwcaht. Zien jullie ook een mooie nieuwe??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit was gourmetten met ongeveer 8 personen. Wat er nu niet op de foto staat is het geklopte ei (voor omelet), de stokbroden met alle kaasjes en smeersels, de aardappeltjes, salade en fruitjes.Wat ziek veel slaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Hmm, dat moet ik dadelijk even checken. Moet nu even een tentamen in orde gaan maken en daarna weer lesgeven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij heeft een tijdje terug Meneer Wateetons ontdekt. Dan laat hij me een stukje blog lezen met het commentaar: "Zie je, het kan altijd erger".
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit was gourmetten met ongeveer 8 personen. Wat er nu niet op de foto staat is het geklopte ei (voor omelet), de stokbroden met alle kaasjes en smeersels, de aardappeltjes, salade en fruitjes.En duckface!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Zeker doen, die man haalt aangereden meerkoeten van het asfalt om daar nog een lekker gerecht van te makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ik dadelijk even checken. Moet nu even een tentamen in orde gaan maken en daarna weer lesgeven.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef V1z0R het volgende:
Ik lig dubbel (vooral met de TT van twee topics geleden in gedachte)SPOILER: ietwat ongeschiktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
"He who thinks there is no such thing as a free lunch, never had a decent roadkill".quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zeker doen, die man haalt aangereden meerkoeten van het asfalt om daar nog een lekker gerecht van te maken![]()
.
Deze is ook vrij ranzig. Op eetgebied he, ik doe niet mee met die vieze plaatjes hier.
quote:Barbecue- Pakket
De Vegetarische Slager
VEGETARISCH BBQ PAKKET 2.0
De jongste generatie vegetarische vleesvervangers is er nu ook voor op de BBQ. Een zomers pakket , geschikt voor 4-6 personen.
Extra informatie:
Inhoud: 1000 gram
100% Vegetarisch (niet vegan)
Wordt bevroren geleverd
Afhaalpunten
Ingrediënten
¤ 19,50 per stuk
Bereidings Suggesties
• 3 x STEAKS: Smeer ze goed in met olie en bak ze in het midden van de BBQ waar het lekker heet is en vergeet niet een paar keer te draaien zodat het mooi gelijkmatig bruin wordt. Lekker met ketchup of curry.
• 3 x BRAADWORST: Echte Duitse Bratwürste, smeer in met olie en bak aan de zijkant van de BBQ waar het iets minder heet is rondom. Lekker met mosterd of als Currywurst met ketchup en kerrie.
• SATÉ (donkere marinade): Prik de stukjes aan de bijgeleverde stokjes en smeer goed in met olie en laat ze op de BBQ bruin worden en serveer met warme pindasaus.
Tip: week de houten spiesjes een paar uur tevoren in water tegen het verbranden.
• SHASLICK (lichte marinade, met kruiden): Prik de stukjes om en om met stukjes ui en paprika aan de bijgeleverde stokjes en smeer goed in met olie. Bak op de BBQ rondom bruin en serveer met een pikante saus.
Tip: Laat je fantasie gaan en varieer de spies eens met courgette en stukjes ananas of watermeloen!
Watermeloen-steaks zijn ook voortreffelijk en een ananas aan het spit (gekarameliseerde stukjes afsnijden en bestrooien met kaneel) is ook verrukkelijk.
Alsjeblieft, laat het mijn meneer maar niet horenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef loveli het volgende:
[..]
"He who thinks there is no such thing as a free lunch, never had a decent roadkill".
Roadkill-BBQ, ook leuk voor een meet.
Onzinquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, dan ben je wel echt intellectueel beperkt zeg!
Heb ook geen verdikkingen gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind het vooral heel raar hoe er geen druppeltje bloed of rood randje is te zien... Ik zeg fake!
Tijdens tatoeren zie je een gladde huid. Heb verder de ballen verstand van tatsquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef MarMar het volgende:
Zag je bij mij na twee weken ook niet meer en de rode randjes pas na een tijdje en na een dag al niet meer en bloed spoot er ook niet uit, alleen op mijn rug.
Beelden zijn niet superscherp, maar ik zie er niets onechts aan.
Met 112 vriendjes kom je vast ook een heel eindquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:00 schreef MarMar het volgende:
njah bij mij viel het bloeden op die plek mee maar twitter zegt dat de naam van de ontwerpers aan het eind van het filmpje een hint is.. dat is een of ander ontwerpbureau en het schijnt dus idd een hoax te zijn. Reclamestunt..
Goed gedaan, alle grote kranten zijn er in getrapt en ik ook en ik vind het jammer want vond het echt een vette sleeve!
Dat laatste zegt niks, zonder lijnen tatoeëren is juist erg hip tegenwoordigquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:05 schreef V1z0R het volgende:
Dus:
- Geen irritatie v/d huid dan wel bloed
- Volgorde van tatoeëren erg onlogisch (eerst van bovenaf, dan van onderaf, dan gek genoeg nog onderaan eindigen ook)
- Per vakje i.p.v. per kleur
- Geen outlining
En ik heb zelfs geeneens een tatoeage...
mijn bovenarmen zijn te slap voor zo'n strakke sleeve en ik weet al wat er verder nog bij komt, maar als ik nog blanco was dan had ik het idee misschien gejat jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met 112 vriendjes kom je vast ook een heel eind.
Zou het niet durven denk ik. Ben misschien net dapper genoeg voor een nagelpiercing.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik blijf het lelijk vinden. Maar ik houd ook niet van tattoos. Dus tja.
Nagel of navel?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou het niet durven denk ik. Ben misschien net dapper genoeg voor een nagelpiercing.
Ja, voor mij ook. Een heel kleintje ergens, dat gaat nog wel. Maar ik vind tattoes die je altijd ziet niet mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb ook echt niets met al dan niet permanente plakplaatjes...zeker niet als ze heel erg aanwezig zijn. Zou voor mij ook echt een afknapper zijn
yup..quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook. Een heel kleintje ergens, dat gaat nog wel. Maar ik vind tattoes die je altijd ziet niet mooi.
Een collega van me heeft de kaart van Afrika op de binnenkant van haar pols staan, ik vind dat zo lelijk, dat je dat altijd ziet. En het staat ook niet professioneel.
Een collega van mijn moeder (daar is ze weerquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook. Een heel kleintje ergens, dat gaat nog wel. Maar ik vind tattoes die je altijd ziet niet mooi.
Een collega van me heeft de kaart van Afrika op de binnenkant van haar pols staan, ik vind dat zo lelijk, dat je dat altijd ziet. En het staat ook niet professioneel.
jij hebt ook een draak op je lichaam laten zetten omdat dat het sterrenbeeld van MarMar is?quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij hebt ook een draak op je lichaam laten zetten omdat dat het sterrenbeeld van MarMar is?
Draak boksquote:
Waarom is dat "quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb ook echt niets met al dan niet permanente plakplaatjes...zeker niet als ze heel erg aanwezig zijn. Zou voor mij ook echt een afknapper zijn
Zijn je lowcarb kilo's er nog wel af?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:55 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lijstjes zijn tegenwoordig zó niet meer Slank waardigben net heel decadent wezen lunchen, drie gangen
![]()
Wenkbrauw.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Waarom is dat ""? Dat mag je toch vinden?
Ik kan kleine tattoo's soms erg mooi vinden, maar hoef het zelf nooit en bij voorkeur ook niet op mijn vriendje![]()
had vroeger 5 gaatjes in mijn oren, een in mijn wenkbrouw en tong en dat was meer dan genoeg. Heb er nog 1 in elk oor en that's it
Eén in je wát?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Waarom is dat ""? Dat mag je toch vinden?
Ik kan kleine tattoo's soms erg mooi vinden, maar hoef het zelf nooit en bij voorkeur ook niet op mijn vriendje![]()
had vroeger 5 gaatjes in mijn oren, een in mijn wenkbrouw en tong en dat was meer dan genoeg. Heb er nog 1 in elk oor en that's it
Ja, maar ik was daarna nog een beetje afgevallen en dat is er weer bijquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn je lowcarb kilo's er nog wel af?
O snap.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik gebruik even jouw tekst: You snapped me well
Dat zegt de mister ook steeds als ik hem 'tuk' heb zeg maarquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat zegt de mister ook steeds als ik hem 'tuk' heb zeg maar"Ooooh, snap!"
double spacing?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Hmmpff ik moet een reflectie verslag van 15 a 20 (!!!) kantjes schrijven. Dat is toch niet te doen??
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat zegt de mister ook steeds als ik hem 'tuk' heb zeg maar"Ooooh, snap!"
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]het is hier ook een stopzinnetje/woord, net als bazinga!
Regelafstand aanpassen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Hmmpff ik moet een reflectie verslag van 15 a 20 (!!!) kantjes schrijven. Dat is toch niet te doen??
Al gedaan, net als extra grote koppen, veel witregels tussendoorquote:
Oh, er zat nog salade bij het biefstukje. En ik kan ook gewoon wat spinazie en een eitje oid naar binnen werken in plaats van soepquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:08 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik op een t-shirt bij C&A voor mijn mister gekochtook eentje met the A-team.
Nouja, ik zit heel vol nu. Misschien speelt dat meequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
*Le kwijl*![]()
Afgezien van de chocolademousse is het toch niet eens heuuul slecht, GeeBeetje?
[ afbeelding ]
Deze heb ik op een t-shirt bij C&A voor mijn mister gekochtook eentje met the A-team.
[ afbeelding ]
Op de een of andere manier had ik geen tattoo achter jou gezochtquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik zeg bij nader inzien ook nep. Ik heb een tattoo op dezelfde plek en daar kwamen heus wel bloeddruppeltjes uit die steeds weggeveegd moesten worden. Die zie je hier niet.
Je bent hier nog een beetje nieuw, je had waarschijnlijk ook geen blauw haar verwacht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had ik geen tattoo achter jou gezochtWat voor soort tat heb je?
Dank syrena en ook V1z0r! dit plaatje kan er mooi tussen, als ik hem wat groter maak is het een halve paginaquote:
Want ik kom zo braaf overquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had ik geen tattoo achter jou gezochtWat voor soort tat heb je?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bent hier nog een beetje nieuw, je had waarschijnlijk ook geen blauw haar verwacht.
*nieuwe-mailadressen-boks*quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:56 schreef Syrena het volgende:
Zag ook dat we nieuwe mailadressen gaan krijgen, ben er minder blij mee omdat mijn voornaam er dan voluit in staat(=dus weer beter te vinden voor google etc etc etc). En de reden die wordt aangevoerd voor de verandering vind ik kolder, zodat je collega's je beter kunnen aanspreken?! Mpf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men, wat zag ik eruit in die periodeGeen wonder dat ik toen amper foto's van mezelf heb laten maken
.
Niet meer actief op Fok!
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oja!
Volgens mij is dat echt wel een relaxt baantje, daar bij communicatie. Zo fijn ook, gewoon vanalles verzinnen en dat dan aan iedereen opleggen. Dat zou me ook wel liggen
Ze heeft zich heul geen blauw haar! Je probeert me gewoon voor het lapje te houdenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bent hier nog een beetje nieuw, je had waarschijnlijk ook geen blauw haar verwacht.
Scroll even wat verderquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ze heeft zich heul geen blauw haar! Je probeert me gewoon voor het lapje te houden
Ja het is me werkelijk een raadsel waarom ze het nog de dienst communicatie noemen. Huisstijl/website/email-dictatuur past natuurlijk niet zo netjes onder het logo.quote:
Er werd ook nergens beweerd dat het de Vik van nu isquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De Vik-van-nu zie ik anders geen blauw haar hebben
En mèn, wat ben jij enorm afgevallen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja het is me werkelijk een raadsel waarom ze het nog de dienst communicatie noemen. Huisstijl/website/email-dictatuur past natuurlijk niet zo netjes onder het logo.
Het nieuwe logo, waar ze 2 jaar in het diepste geheim aan gewerkt hebben
hihi, dan ga ik maar met je meequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik! Je bent echt geweldig goed bezig weet je dat? Je mag heel trots op jezelf wezen
Heb 1 tattoo en de tweede gaat nog komen maar moet een afspraak maken![]()
En ik moet naar OUD.
zoon van aanstaande, 13 jaar, 4 maanden verkering met meid van 16 en die wil over 2 weken ook meekomen...
Waaaaaah!
Het is fenomenaal toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:46 schreef MarMar het volgende:
zoeentje?dat zou wel stoer zijn *grijns* maar dan wel ietsjes groter!
@Vik we zeggen alleen maar de waarheidtransformatie van die foto naar de lady die je nu bent is fenominaal!
haha iddquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had vroegahhh 1 rode pluk, wild he
Ik heb mijn haar gecentimeterd. Pure noodzaak en ik doe het nooit weerquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had vroegahhh 1 rode pluk, wild he
Onderkant als in onderkant?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik had een paarse onderkant, en blauw
en ik heb 't aardig rood gehad
Hij kon toch net doen alsof 'ie je vader was?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef Syrena het volgende:
Ik had vroeger rood haar, zo van dat mangapoppetjes roodMijn toenmalige vriend zei toen dat ie niet meer met me over straat durfde toen ik van de kapper kwam
![]()
Maar dat kwam meer omdat het leeftijdsverschil zo erg opviel, ik met mijn jonge mangahoofd en hij met z'n kale 40+ knikker
zie editquote:
Al is de edit nog zo snel!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie editik wist dat 't dubbelop opgevat kon worden, maar om nou expliciet hoofdhaar te zeggen ging me weer wat ver
!
Ik welquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, blauw schaamhaar is ook wel geinig idd. Zo interpreteerde ik hem niet eens
.
Ik dacht even dat ze onder d'r hol getrapt was. Krijg je ook mooie kleurtjes vanquote:
Ohja kort haar heb ik ook gehad, dat hoeft idd ook niet nog eens!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar gecentimeterd. Pure noodzaak en ik doe het nooit weer.
Verder ben ik maar saai
Daarom moeten mensen hun haar niet roodverven, stelletje valsspelersquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:58 schreef Audreyoot het volgende:
mja ik blijf nu ook bij mijn natuurlijk bruin, dat rood van mn avatar gaat zo snel vervelen (en altijd dat bijhouden)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zulke grote, maar desondanks hoepeloorbellen.
Niet meer actief op Fok!
Hey, ik heb een naamgenoot die een jaar jonger is!quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar toen was Viking85 zo vreselijk enthousiast dat ik toch maar (na anderhalf jaar niet rennen) maar weer ben begonnen.
Had al geedit jonge vrouw :pquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef Viking84 het volgende:
Uit het hardlooptopic:
[..]
Hey, ik heb een naamgenoot die een jaar jonger is!.
quote:
quote:
Ga jij maar Game of Thrones kijken (ik ben as we speak met de laatste afl bezigquote:
Allang gekeken, en ik ben in boek 2 bezig dus ik weet wat er gaat gebeurenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij maar Game of Thrones kijken (ik ben as we speak met de laatste afl bezig)
Merendeel van de mijne ook ja! En de heel genante foto's plaats ik uiteraard nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben heel erg blij dat alle foto's van mij waar ik <18 ben, bij m'n ouders in een la liggen. Ver uit het zicht van iedereen.
Er staat anders nog wel een schattig popje in je fobo. Of was je daar al 18 geweest?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben heel erg blij dat alle foto's van mij waar ik <18 ben, bij m'n ouders in een la liggen. Ver uit het zicht van iedereen.
Dat is de enige acceptabelequote:Op woensdag 8 juni 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staat anders nog wel een schattig popje in je fobo. Of was je daar al 18 geweest?.
M.a.w.: je bent er flink op vooruit gegaan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Merendeel van de mijne ook ja! En de heel genante foto's plaats ik uiteraard niet![]()
Van na die tijd zijn er weinig foto's.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:22 schreef loveli het volgende:
[..]
M.a.w.: je bent er flink op vooruit gegaan?
Zo'n aarsgewei? Nee, dank u.quote:
Ik zou sommige van die tatoeages mooi vinden voor aan de muur, niet voor op een lichaamquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:13 schreef Amsel het volgende:
Ik zag dat het over tattoos ging? Niet mijn ding, hoewel ik van de tattoos van Ondrash (heb de link al wel eens gespamd) bijna zou gaan twijfelen omdat ik ze zó mooi vind
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de rechter van deze twee:
[ afbeelding ]
Wascoquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zou sommige van die tatoeages mooi vinden voor aan de muur, niet voor op een lichaam. Weet iemand hoe zo'n stijl heet?
Fijn.quote:Fysiotherapie wordt voor volwassenen pas vanaf twintig behandelingen vergoed vanuit het basispakket, in plaats van de huidige twaalf. Deze maatregel was al aangekondigd in het regeerakkoord.
quote:
Dattes!! Mèn, wat een make over!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef loveli het volgende:
Vik, leuke voor-na compilatie kun je maken.
Ja! 12 euro!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:34 schreef anna82 het volgende:
[..]:D
Mijn vent had ooit bedacht dat we allebei (dezelfde) enkel-tatoeage konden laten zetten, oh gruwel. Ik heb dus geen tatoeages, geen gaatjes in mijn oren en mijn haar is nog nooit geverfd: een echte natural beauty![]()
Muis, kun je dat "Did I BREAK your concentration" t-shirt werkelijk bij de C&A verkrijgen?
Wat tof! Nu moet ik op zoek naar de dichtstbijzijnde C&A, want die weet ik dus echt niet te vinden!quote:
Ja dagquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:41 schreef anna82 het volgende:
[..]
Laten we afspreken dat jij het verschil met 12 euro bijlegt.
Een wat voor shop?quote:
Daar had ik vanochtend ook last vanquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Dattes!! Mèn, wat een make over!
Heb net gerend, 7km, maar het was echt belachelijk zwaar. Ik wilde iedere keer stoppen en de 'geestelijke' strijd daartegen maakte dat het echt niet fijn ging. Nou ja, whatever, ik ben geweest, dat telt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:51 schreef loveli het volgende:
Foto van moi in karakteristieke houding op aanvraag
Dito!quote:
Tsja, eBay. Tweedehands zijden jurkjes van Monsoon uit het VK kosten soms geen drol, hoef je er ook niet zuinig mee om te gaan.quote:
Ach, kleding, schoenen, tassen, maakt niet uitquote:
Niet aan beginnen want het is best overzichtelijk en niet engquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, kleding, schoenen, tassen, maakt niet uit![]()
![]()
En ebay vind ik onoverzichtelijk en durf ik niet
*boks. Ik snap ebay niet. En dat houd ik ook maar zo geloof ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, kleding, schoenen, tassen, maakt niet uit![]()
![]()
En ebay vind ik onoverzichtelijk en durf ik niet
Soms wel, soms niet, soms wordt er wel verzonden naar NL, soms niet. Met Paypal kom je al een heel eind.quote:
Jaaa!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:51 schreef loveli het volgende:
Foto van moi in karakteristieke houding op aanvraag
Oh!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:53 schreef loveli het volgende:
Overige aanvragen per PM, is makkelijkst terugsturen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij heeft een tijdje terug Meneer Wateetons ontdekt. Dan laat hij me een stukje blog lezen met het commentaar: "Zie je, het kan altijd erger".
Hoop ik wel dat de framerate p/s tegenwoordig beter isquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:12 schreef loveli het volgende:
Vast wel. Maar een usb-webcam kost ook geen drol.
Webcam = hardware, of je filmpjekunt maken hangt af van software.
Heb je geen digitale fotocamera waarmee je ook filmpjes kunt maken? Als je geheugenkaart groot genoeg is moet dat kunnen, heb ik zelf ook wel eens gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Computernerds gezocht! of andere kundigen!
Kun je met je laptop, als daar een camera in zit, ook gewoon filmpjes maken? ik moet een filmpje van ongeveer 20 min maken,...
Nee, die is zo oud dat hij na 10 min uitvalt en ik moet 20/25 kunnen filmenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:14 schreef Amsel het volgende:
[..]
Heb je geen digitale fotocamera waarmee je ook filmpjes kunt maken? Als je geheugenkaart groot genoeg is moet dat kunnen, heb ik zelf ook wel eens gedaan.
Had ik laatst ook met een meneer, toen ben ik snel binnen een manager gaan halen. Het zat echt muurvast. Ben ook gaan kijken of ie echt ging helpen, deed ie gelukkig meteenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Dilemma:
wij moeten een nieuwe afzuigkap, volgens consumentenbond is de hw400 van de Ikea de beste koop.
Wil niet dood liggen in de Ikea maar bezorgkosten zijn 30 euro... En toch.. principes
Was bij de Lidl en ik had net het karretje weer opgeruimd, stond er een oud vrouwtje die haar munt er niet uit kreeg, vroeg ze aan een ander vrouw om haar te helpen.. zegt dat kreng: Mot je maar binnen aan een kassiere vragen... en loopt weg.
Ben er maar heen gelopen en haar geholpen.
Damn hoe moeilijk kan het zijn om iemand te helpen? [alweer brave burger/]
Ga rond etenstijd, parkeer vooruit in (zodat je makkelijk bij de achterklep kunt), sneak door de uitgang naar binnen, scoor je afzuigkap, reken af zonder rijen voor de kassa en vlucht weg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Dilemma:
wij moeten een nieuwe afzuigkap, volgens consumentenbond is de hw400 van de Ikea de beste koop.
Wil niet dood liggen in de Ikea maar bezorgkosten zijn 30 euro... En toch.. principes
Tof mens!quote:Was bij de Lidl en ik had net het karretje weer opgeruimd, stond er een oud vrouwtje die haar munt er niet uit kreeg, vroeg ze aan een ander vrouw om haar te helpen.. zegt dat kreng: Mot je maar binnen aan een kassiere vragen... en loopt weg.
Ben er maar heen gelopen en haar geholpen.
Damn hoe moeilijk kan het zijn om iemand te helpen? [alweer brave burger/]
Klinkt alsof je het nodig had!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Zo, vandaag bij schoonzusje met spullen gesjouwd. Ging niet helemaal goed, was wakker geworden met buikpijn en het trok niet weg. Dus ergens in een leeg kamertje op een kussen liggen slapen.
Volgens mij vind je je spierballen stiekem best ok, of zijn ze echt te erg? Hoop dat je je weer komt meldenquote:Nu in afwachting van 70 voordroogkuilpakje, à 35kg per stuk (zegt de boer die ze komt brengen, volgens mij wegen ze hooguit 20kg). Had ik al eens gemopperd over m'n spierballen?
Als ik straks nog leef kom ik me melden.
Ja! Ik wil ook alvast een pakket reserveren van Sigme's Big II. Na het gehakt heb ik alleen nog spareribs en dan is Big I verleden tijd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:03 schreef loveli het volgende:
Gezien haar lijstjes gok ik dat Co interesse heeft.
Ja dat! Serieus, als je rond half 6, kwart voor 6 gaat zitten de kuddes in het restaurant en kan je zo de winkel doorvliegen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Ga rond etenstijd, parkeer vooruit in (zodat je makkelijk bij de achterklep kunt), sneak door de uitgang naar binnen, scoor je afzuigkap, reken af zonder rijen voor de kassa en vlucht weg.
[..]
Tof mens!
Ow leuk! Geniet ervan!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:52 schreef Rituals het volgende:
Ik PM je morgen Puff! Zit nu in de schouwburg, naar Najib Amhali.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:03 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
I wish you a happy birthday and a happy new year
Oh ik eigenlijk alleen in de worst. Niet de cursus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:08 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb ook wel interesse in de worstenmaakcursus
iemand nog interesse in Freya BH's: http://www.shopvip.com/shop/collection/2253/0 zijn in de aanbieding
Ik ben gaarBenen getraind
Hier heeft de ikea een webshop!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:20 schreef Syrena het volgende:
Ikea moet gewoon een webshop beginnenZullen we een handtekeningenactie starten Uniek?
Ik moet eerst lid worden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:08 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb ook wel interesse in de worstenmaakcursus
iemand nog interesse in Freya BH's: http://www.shopvip.com/shop/collection/2253/0 zijn in de aanbieding
Ik ben gaarBenen getraind
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Meneer Wateetons is geweldig. Als ik weer geld heb en m'n varkentjes laat slachten wil ik 'm uitnodigen en een worstmaakcursus vragen. Voor droge worst, want verse worst maken kan ik wel.
Nog slankies geïnteresseerd?
Ik zie nu pas dat er niet meneer Waterdoos staatquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Meneer Wateetons is geweldig. Als ik weer geld heb en m'n varkentjes laat slachten wil ik 'm uitnodigen en een worstmaakcursus vragen. Voor droge worst, want verse worst maken kan ik wel.
Nog slankies geïnteresseerd?
Hij is gelieerd aan worstlog en kokenmetkanker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat er niet meneer Waterdoos staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |