Ja! 12 euro!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:34 schreef anna82 het volgende:
[..]:D
Mijn vent had ooit bedacht dat we allebei (dezelfde) enkel-tatoeage konden laten zetten, oh gruwel. Ik heb dus geen tatoeages, geen gaatjes in mijn oren en mijn haar is nog nooit geverfd: een echte natural beauty![]()
Muis, kun je dat "Did I BREAK your concentration" t-shirt werkelijk bij de C&A verkrijgen?
Wat tof! Nu moet ik op zoek naar de dichtstbijzijnde C&A, want die weet ik dus echt niet te vinden!quote:
Ja dagquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:41 schreef anna82 het volgende:
[..]
Laten we afspreken dat jij het verschil met 12 euro bijlegt.
Een wat voor shop?quote:
Daar had ik vanochtend ook last vanquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Dattes!! Mèn, wat een make over!
Heb net gerend, 7km, maar het was echt belachelijk zwaar. Ik wilde iedere keer stoppen en de 'geestelijke' strijd daartegen maakte dat het echt niet fijn ging. Nou ja, whatever, ik ben geweest, dat telt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:51 schreef loveli het volgende:
Foto van moi in karakteristieke houding op aanvraag
Dito!quote:
Tsja, eBay. Tweedehands zijden jurkjes van Monsoon uit het VK kosten soms geen drol, hoef je er ook niet zuinig mee om te gaan.quote:
Ach, kleding, schoenen, tassen, maakt niet uitquote:
Niet aan beginnen want het is best overzichtelijk en niet engquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, kleding, schoenen, tassen, maakt niet uit![]()
![]()
En ebay vind ik onoverzichtelijk en durf ik niet
*boks. Ik snap ebay niet. En dat houd ik ook maar zo geloof ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, kleding, schoenen, tassen, maakt niet uit![]()
![]()
En ebay vind ik onoverzichtelijk en durf ik niet
Soms wel, soms niet, soms wordt er wel verzonden naar NL, soms niet. Met Paypal kom je al een heel eind.quote:
Jaaa!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:51 schreef loveli het volgende:
Foto van moi in karakteristieke houding op aanvraag
Oh!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:53 schreef loveli het volgende:
Overige aanvragen per PM, is makkelijkst terugsturen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij heeft een tijdje terug Meneer Wateetons ontdekt. Dan laat hij me een stukje blog lezen met het commentaar: "Zie je, het kan altijd erger".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |