Zo'n aarsgewei? Nee, dank u.quote:
Ik zou sommige van die tatoeages mooi vinden voor aan de muur, niet voor op een lichaamquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:13 schreef Amsel het volgende:
Ik zag dat het over tattoos ging? Niet mijn ding, hoewel ik van de tattoos van Ondrash (heb de link al wel eens gespamd) bijna zou gaan twijfelen omdat ik ze zó mooi vind
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de rechter van deze twee:
[ afbeelding ]
Wascoquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zou sommige van die tatoeages mooi vinden voor aan de muur, niet voor op een lichaam. Weet iemand hoe zo'n stijl heet?
Fijn.quote:Fysiotherapie wordt voor volwassenen pas vanaf twintig behandelingen vergoed vanuit het basispakket, in plaats van de huidige twaalf. Deze maatregel was al aangekondigd in het regeerakkoord.
quote:
Dattes!! Mèn, wat een make over!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef loveli het volgende:
Vik, leuke voor-na compilatie kun je maken.
Ja! 12 euro!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:34 schreef anna82 het volgende:
[..]:D
Mijn vent had ooit bedacht dat we allebei (dezelfde) enkel-tatoeage konden laten zetten, oh gruwel. Ik heb dus geen tatoeages, geen gaatjes in mijn oren en mijn haar is nog nooit geverfd: een echte natural beauty![]()
Muis, kun je dat "Did I BREAK your concentration" t-shirt werkelijk bij de C&A verkrijgen?
Wat tof! Nu moet ik op zoek naar de dichtstbijzijnde C&A, want die weet ik dus echt niet te vinden!quote:
Ja dagquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:41 schreef anna82 het volgende:
[..]
Laten we afspreken dat jij het verschil met 12 euro bijlegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |