quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:16 schreef MrNiles het volgende:
is UFC Undisputed ook beschikbaar voor de PC?
Kan m nergens vinden
Gewoon op wiki kijken.quote:Platform(s)
PlayStation 3
Xbox 360
PlayStation Portable[1]
iPhone
iPad
iPod Touch[2]
Het spel was voor de pc, het moet op win95 of op msdos hebben gedraaid. In ieder geval was het niet op een gameboy oid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:48 schreef BdR het volgende:
@kadeautje: was dit een windows of msdos spel, of was het op de gameboy oid?
het is maar een gokje: Kwik Snax? Alleen je bestuurt daar niet een kat maar een soort ei, maar er zitten wel muizen in..
Uncharted Waters? (aka Horizons)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:29 schreef Leonell het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar een spel voor de PC, ik hoop echt dat iemand mij verder kan helpen, heb me al een paar dagen suf gezocht![]()
Het is dus een spel voor de PC, ik speelde het denk ik een aantal jaar geleden. Het speelt zich af in de 17e (?) eeuw. Wat ik nog weet van het spel is dat je schepen moest bouwen, hiermee kon je rondvaren ongeveer net zo als in Sid Meiers Pirates. In dit spel kon je echter de hele wereld over varen, als je bijvoorbeeld van europa naar afrika wou varen dan moest je naar een punt in de map varen met je schip of schepen, en dan kon je vanaf daar de overtocht maken naar een ander werelddeel. Dit duurde een aantal dagen gametijd.
In het spel moest je trade lines opzetten, door een handelsschip op een punt (rondje) bij een stuk land te zetten. Dan kwam er een trade line, in die lijn zag je miniatuur handelsscheepjes pendelen, je had dan een handelsverbinding met dat stuk land. Je moest concurreren met andere landen om die puntjes. Andere landen kon je verslaan door met jou schepen tegen hun schepen aan te varen, dan kreeg je een soort gevecht a la Pirates!
Je bestaande handelsroutes konden worden aangevallen door piratenschepen, dit gebeurde als zo'n piraat tegen een handelslijn aanvoer. Dan moest je daarheen om de piratenschepen te verslaan. Zelf had ik ook een of meerdere vloten met vechtschepen, waarmee ik schepen van andere landen aanviel/piraten versloeg.
Omdat je op meerdere werelddelen bezig was, duurde het even voordat je bepaalde schepen van de ene naar de andere kant had.
De graphics zagen er ongeveer uit als Pirates, alleen kon je verder uitzoomen.
Ik zou echt niet meer weten hoe dit spel heet, iemand een idee?
Het is volgens mij niet:
-Sid Meiers Pirates!
-Patrician
-East Indian Company
-Port Royale
Als iemand een idee heeft....
weet je het platform nog?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik zoek een oude game, waarbij je een mannetje bent met rood lang haar en dat haar is je wapen. Je kunt het zeg maar als een zweep gebruiken. Ik kan er maar niet opkomen. Dacht altijd dat het castlevania was. Meer wet ik helaas niet.
Abes oddesey, zoals Cid zei?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:24 schreef o43blondiee het volgende:
Vroeger was er zo'n platformgame.
Niet zoals Mario o.i.d, maar met 3D graphics.
Er speelde een wazige groene goblin de hoofdrol.
Als je niks deed met de console stond het mannetje stil en liet af en toe een scheet of een boer.
Herkent iemand dit?
Kwam ong. 8 jaar geleden uit. Denk ik
Niet dat ik het nog eens wil spelen, ik erger me er alleen aan dat ik niet meer weet hoe het heet
Oooohh dat had je op mij!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:22 schreef Cid het volgende:
Voor degene die zo hier komt kijken:
http://upload.wikimedia.o(...)shot_Abe_on_Elum.jpg
Kom nou zeg, een BEETJE inzet mag ook wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:05 schreef Driepink het volgende:
Ik zoek een asterix en obelix spel voor de playston1.
Je had dan een tentenkamp en je moest romeinse tentenkampen veroveren en ook je toverdrank overal op voorraad houden..
Ik zie die film nu op tv en ik moet er oppeens weer aan denken..
Ik heb beide spellen ook gespeeld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:44 schreef Lumberbob het volgende:
ik ben op zoek naar een enorm oud voetbalspel.. 1980-1990 ergens. dacht dat 't OMAN soccer heette maar kan 't nergens vinden. Je had 2 modes waarin je kon spelen, binnen en buiten. Als je in vanaf de aftrap in een diagonale lijn rende, net buiten de 16 meter 90 graden draaide en stukje verder rende richting goal scoorde je altijd. Bij indoor kon je gewoon via de muur de bal dr in maaien. En als 't regende buiten en je tackelde vloog je mannetje 't halve veld over al draaiende in cirkeltjes. Niet echt uitdagend maar wel enorm funny.
En een platformspel waar ik niet zo heel denderend in was (ook 1985-1990 ongeveer), maar het filmpje begon dat je in een vliegtuigje zat (of ruimteschipje) en neerstortte in de jungle, waar je dan mannetjes neer moest maaien met n pistooltje, en je kon rollen en alles. Zag er vrij goed uit voor die tijd. Zou willen dat ik meer wist, maar ik was ook maar 8 jaar hooguit toen ik het speelde.
Die eerste heb ik volgens mij vroeger ook gespeeld, op de Commodore 64, titel zou ik echt niet meer durven zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:44 schreef Lumberbob het volgende:
ik ben op zoek naar een enorm oud voetbalspel.. 1980-1990 ergens. dacht dat 't OMAN soccer heette maar kan 't nergens vinden. Je had 2 modes waarin je kon spelen, binnen en buiten. Als je in vanaf de aftrap in een diagonale lijn rende, net buiten de 16 meter 90 graden draaide en stukje verder rende richting goal scoorde je altijd. Bij indoor kon je gewoon via de muur de bal dr in maaien. En als 't regende buiten en je tackelde vloog je mannetje 't halve veld over al draaiende in cirkeltjes. Niet echt uitdagend maar wel enorm funny.
En een platformspel waar ik niet zo heel denderend in was (ook 1985-1990 ongeveer), maar het filmpje begon dat je in een vliegtuigje zat (of ruimteschipje) en neerstortte in de jungle, waar je dan mannetjes neer moest maaien met n pistooltje, en je kon rollen en alles. Zag er vrij goed uit voor die tijd. Zou willen dat ik meer wist, maar ik was ook maar 8 jaar hooguit toen ik het speelde.
Daar had ik dus al gekeken :/ maar mijn zoek skills zijn zo slecht dat ik daar niet eens vond..quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:22 schreef RTB het volgende:
[..]
Kom nou zeg, een BEETJE inzet mag ook wel.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Asterix_games
Dat zijn ze niet. Kan ook zijn dat dit figuurtje in een vechtspel voorkomt. Wel console volgens mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je het platform nog?
paar mogelijkheden die ik zo langs zie komen @ internet:
, Kabuki Quantum Fighter (NES)
Rocky Rodent (SNES)
Zeker weten dat het niet Kabuki Quantum Fighter is, zoals mschol al zei? Op basis van je aanwijzingen zou ik ook niet weten welke game het anders zou kunnen zijn.. tenzij je meer info hebt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:21 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet. Kan ook zijn dat dit figuurtje in een vechtspel voorkomt. Wel console volgens mij.
Ow dit is hem wel denk ik. Op de screenshots vond ik het onduidelijk. Is er geen nieuwere versie van?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:26 schreef BdR het volgende:
[..]
Zeker weten dat het niet Kabuki Quantum Fighter is, zoals mschol al zei? Op basis van je aanwijzingen zou ik ook niet weten welke game het anders zou kunnen zijn.. tenzij je meer info hebt?
KONING ! Dat is 'm helemaal idd. *kwijlt voor de nostalgie* Dank !! Nou es loeren of dat dat voetbalspel is idd. ^^ oh oh hoe geniaal ! Bedankt ! Kloppen allebei ^___^quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:58 schreef FrankRicard het volgende:
En de tweede ook gevonden, uit 92 kwam die.
2d, 3d, welk platform.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef Marnixos het volgende:
Ik zoek een spel uit rond 2008.
Ik herinner me het niet zo goed, maar het was een shooter dat zich afspeelde in een huis met een bepaald aantal "gangsters" die je moest doden
3D, platform zou Xbox of PC kunnen zijn... Sorry dat ik een beetje onduidelijk ben.quote:
Door jou begon ik even te wikiën naar alle Sensible games en stuitte ik op dit:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:50 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik heb beide spellen ook gespeeld.
Na wat zoeken denk ik dat de eerste micropose soccer is.
Die tweede zou ik zo niet weten, maar ik denk wel dat die iets later uit kwam, 90-95
Alle beetjes informatie helpen over het algemeen. 3rd person of FPS?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:06 schreef Marnixos het volgende:
[..]
3D, platform zou Xbox of PC kunnen zijn... Sorry dat ik een beetje onduidelijk ben.
Zou beiden kunnen, ik geloof dat het een FPS was. Ik herinner me dat er ook een bug in zat dat je vijanden kon zien spawnen onder een trap.. het speelde zich af in een groot huisquote:Op donderdag 1 september 2011 17:01 schreef RTB het volgende:
[..]
Alle beetjes informatie helpen over het algemeen. 3rd person of FPS?
Nee, het was echt een "campaign" (?) in het spel dat je in een huis zat en die gangsters moest vermoorden. De graphics van Hitman Blood Money zijn wel vergelijkbaar.quote:
Gangsters....Wellicht open deur hier, maar ehhhh.... Maffia!?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:57 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Nee, het was echt een "campaign" (?) in het spel dat je in een huis zat en die gangsters moest vermoorden. De graphics van Hitman Blood Money zijn wel vergelijkbaar.
Ik zou zeggen Anno 1701 of één van de Total War games (Empire Total War)?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:29 schreef Leonell het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar een spel voor de PC, ik hoop echt dat iemand mij verder kan helpen, heb me al een paar dagen suf gezocht![]()
Het is dus een spel voor de PC, ik speelde het denk ik een aantal jaar geleden. Het speelt zich af in de 17e (?) eeuw. Wat ik nog weet van het spel is dat je schepen moest bouwen, hiermee kon je rondvaren ongeveer net zo als in Sid Meiers Pirates. In dit spel kon je echter de hele wereld over varen, als je bijvoorbeeld van europa naar afrika wou varen dan moest je naar een punt in de map varen met je schip of schepen, en dan kon je vanaf daar de overtocht maken naar een ander werelddeel. Dit duurde een aantal dagen gametijd.
In het spel moest je trade lines opzetten, door een handelsschip op een punt (rondje) bij een stuk land te zetten. Dan kwam er een trade line, in die lijn zag je miniatuur handelsscheepjes pendelen, je had dan een handelsverbinding met dat stuk land. Je moest concurreren met andere landen om die puntjes. Andere landen kon je verslaan door met jou schepen tegen hun schepen aan te varen, dan kreeg je een soort gevecht a la Pirates!
Je bestaande handelsroutes konden worden aangevallen door piratenschepen, dit gebeurde als zo'n piraat tegen een handelslijn aanvoer. Dan moest je daarheen om de piratenschepen te verslaan. Zelf had ik ook een of meerdere vloten met vechtschepen, waarmee ik schepen van andere landen aanviel/piraten versloeg.
Omdat je op meerdere werelddelen bezig was, duurde het even voordat je bepaalde schepen van de ene naar de andere kant had.
De graphics zagen er ongeveer uit als Pirates, alleen kon je verder uitzoomen.
Ik zou echt niet meer weten hoe dit spel heet, iemand een idee?
Het is volgens mij niet:
-Sid Meiers Pirates!
-Patrician
-East Indian Company
-Port Royale
Als iemand een idee heeft....
Max Payne 2 dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:27 schreef Marnixos het volgende:
Het was echt een apart speltype of campaign oid. in het spel, geen onderdeel van een campaign.
Nope, het was ook iets met SWAT oid.quote:
Uncharted Waters: New Horizons?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:38 schreef snivoos het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Anno 1701 of één van de Total War games (Empire Total War)?
EDIT: dus niet.... misschien Age of Pirates
Soldier of Fortune?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef Marnixos het volgende:
Ik zoek een spel uit rond 2008.
Ik herinner me het niet zo goed, maar het was een shooter dat zich afspeelde in een huis met een bepaald aantal "gangsters" die je moest doden
Vergelijkbaar met?quote:Op woensdag 7 september 2011 10:54 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
SoF was niet met gangsters. En het was een FPS, geen TPS.
SoF was geen TPS maar een FPSquote:Op woensdag 7 september 2011 10:54 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
SoF was niet met gangsters. En het was een FPS, geen TPS.
Lees eens goed.......quote:
Die is het dankjequote:Op maandag 12 september 2011 09:31 schreef BdR het volgende:
@IkWistGeenNaam: hier staan alle looney tunes games, w.s. deze -> Tweety And The Magic Gems
Gwn op pcquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:13 schreef RTB het volgende:
weet je nog op welk platform je het speelde?
quote:
http://tips.retrogames.com/gamepage/mrdo.html ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:49 schreef mobster400 het volgende:
Ik ben op zoek naar een kinderspelletje wat ik vroeger altijd speelde. Was met levels waarin je monsters moest verslaan en intussen letters moest verzamelen waarmee je aan het eind van het level een woord vormde.
Het stond op een diskette.
Bonsai Blast ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:58 schreef Harveo het volgende:
Gisteren gezien tijdens een concert op iemand zijn telefoon. het is dus een app.
Het scherm is verdeeld in 2 helften. De onderste helft komen balletjes die je als paren naar boven moet schieten. Op de bovenste helft komen "monsters" naar onder gelopen die je moet raken met de balletjes om ze zo weg te spelen..
Ik zag het woordje props staan en ik dacht dat het heette maar kan hem niet vinden in de Android market...
Pumpkins vs. Monsters?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:58 schreef Harveo het volgende:
Gisteren gezien tijdens een concert op iemand zijn telefoon. het is dus een app.
Het scherm is verdeeld in 2 helften. De onderste helft komen balletjes die je als paren naar boven moet schieten. Op de bovenste helft komen "monsters" naar onder gelopen die je moet raken met de balletjes om ze zo weg te spelen..
Ik zag het woordje props staan en ik dacht dat het heette maar kan hem niet vinden in de Android market...
Haha ja dat is hij inderdaad! Bedankt!quote:
Volgens mij was deze nog niet opgelost, maar dit klinkt als D.O.G. aka Dune Runner. Relatief onbekend spel (er is ook weinig over te vinden) en werd vroeger verkocht als een Best Buys titel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:10 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb een spel die ik redelijk vaak speelde, maar waarvan ik de titel niet meer weet.
- Third person shooter
- Je kon voertuigen stelen (of je spawnde ermee):
• Een soort jeep met machine geweer
• Een truck/vrachtwagen waar je niet veel mee kon
• Een buggy
- Je kon ook gewoon rondlopen/zwemmen
- Je had echt veel stages, die je vanaf het begin allemaal al kon kiezen.
- cntrl was schieten. ()
- Er was één level waar je op een strand spawnde en naar het midden van het eiland moest om daar de vijanden te verslaan, maar je kon ook het water in, rondjes zwemmen, naar een kleiner eilandje zwemmen ect. ect.
Mijn mond viel open, veel dank!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef hinse het volgende:
[..]
Volgens mij was deze nog niet opgelost, maar dit klinkt als D.O.G. aka Dune Runner. Relatief onbekend spel (er is ook weinig over te vinden) en werd vroeger verkocht als een Best Buys titel.
Ik heb het spel nog liggen.
SPOILER: En het zag er in mijn hoofd natuurlijk veel beter uitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit.
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:28 schreef Façade het volgende:
[..]
Mijn mond viel open, veel dank!Geen dankSPOILER: En het zag er in mijn hoofd natuurlijk veel beter uitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het spel is eigenlijk vrij goed voor die tijd hoor. Het nummer dat je op de achtegrond hoorde bij dat eiland is ook wel tof. Ik heb hem even geupload: http://www.mediafire.com/?970wj05vq6la1s4
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
Dead Islandquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:53 schreef Bossing het volgende:
Op mijn DS had ik altijd een eiland overleving spelletje genaamd Lost in Blue. Ik zoek nu zo een soort gelijk game voor op de PC. Overleven op een eiland dus, als het kan een beetje interactief. Thanks.
welk platform? ik zie zo snel op marktplaats namelijk een N64 versie staan..quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik dat spel van de film A Bug's Life vandaan kan halen? Het liefst in de slechte Nederlandse versie waar ik hem vroeger op speelde.
Voor een verjaardagskado van iemand die hem zo ook altijd vroeger speelde.
Post gewoon in het MW2 topic dan, daar praten zo ook over MW3quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:08 schreef rubje het volgende:
yo,zoek het centrale MW3 SC? topic aangezien ik alleen maar het MW2 SC topic zie.![]()
dank alvast.
Hm, nee. Dead Island is van wat ik zie echt een zombie spel, en Minecraft heb ik en is ook niet wat ik bedoel. Toch bedankt.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:56 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Dead Island
Misschien zelfs minecraft?
Paraworld?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:35 schreef ilovelamp het volgende:
Ik speelde vroeger (jaren 90) vaak een RTS bij een vriend, waar je ook dinos kon. Of dat je tegen ze moest vechten, weet niet precies meer. Maar het waren gepantserde dinos. Iemand enig idee?
Op marktplaats zijn er op dit moment vier PS1 games te koop (zoek op "luizenleven"), met de emulator "ePSXe" is die ook op de pc te spelen.. En trouwens, ps1 games kan je in principe ook op een ps2 of ps3 spelen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik dat spel van de film A Bug's Life vandaan kan halen? Het liefst in de slechte Nederlandse versie waar ik hem vroeger op speelde.
Voor een verjaardagskado van iemand die hem zo ook altijd vroeger speelde.
Alleen als je een oude dikke ps3 hebt. De Slim speelt alleen ps3 games af.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:16 schreef BdR het volgende:
[..]
Op marktplaats zijn er op dit moment vier PS1 games te koop (zoek op "luizenleven"), met de emulator "ePSXe" is die ook op de pc te spelen.. En trouwens, ps1 games kan je in principe ook op een ps2 of ps3 spelen.
Heb inmiddels wat gevonden, Stranded IIquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:53 schreef Bossing het volgende:
Op mijn DS had ik altijd een eiland overleving spelletje genaamd Lost in Blue. Ik zoek nu zo een soort gelijk game voor op de PC. Overleven op een eiland dus, als het kan een beetje interactief. Thanks.
dit is m niet, ik.gok op de n64, je zag het van bovenaf, vijanden weet ik niet meerquote:Op zondag 20 november 2011 14:01 schreef BdR het volgende:
@Cremesoep: nogal algemene omschrijving, heb je niet meer info? Welke console precies, was het van bovenaf gezien, wat voor vijanden zaten in het spel, etc?
desalniettemin een gokje: Zool (op de SNES of Megadrive of Mastersystem?)
Dit klopt niet btw, een slim ps3 speelt wel degelijke ps1 games af.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:26 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Alleen als je een oude dikke ps3 hebt. De Slim speelt alleen ps3 games af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |