Max Payne 2 dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:27 schreef Marnixos het volgende:
Het was echt een apart speltype of campaign oid. in het spel, geen onderdeel van een campaign.
Nope, het was ook iets met SWAT oid.quote:
Uncharted Waters: New Horizons?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:38 schreef snivoos het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Anno 1701 of één van de Total War games (Empire Total War)?
EDIT: dus niet.... misschien Age of Pirates
Soldier of Fortune?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef Marnixos het volgende:
Ik zoek een spel uit rond 2008.
Ik herinner me het niet zo goed, maar het was een shooter dat zich afspeelde in een huis met een bepaald aantal "gangsters" die je moest doden
Vergelijkbaar met?quote:Op woensdag 7 september 2011 10:54 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
SoF was niet met gangsters. En het was een FPS, geen TPS.
SoF was geen TPS maar een FPSquote:Op woensdag 7 september 2011 10:54 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
SoF was niet met gangsters. En het was een FPS, geen TPS.
Lees eens goed.......quote:
Die is het dankjequote:Op maandag 12 september 2011 09:31 schreef BdR het volgende:
@IkWistGeenNaam: hier staan alle looney tunes games, w.s. deze -> Tweety And The Magic Gems
Gwn op pcquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:13 schreef RTB het volgende:
weet je nog op welk platform je het speelde?
quote:
http://tips.retrogames.com/gamepage/mrdo.html ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:49 schreef mobster400 het volgende:
Ik ben op zoek naar een kinderspelletje wat ik vroeger altijd speelde. Was met levels waarin je monsters moest verslaan en intussen letters moest verzamelen waarmee je aan het eind van het level een woord vormde.
Het stond op een diskette.
Bonsai Blast ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:58 schreef Harveo het volgende:
Gisteren gezien tijdens een concert op iemand zijn telefoon. het is dus een app.
Het scherm is verdeeld in 2 helften. De onderste helft komen balletjes die je als paren naar boven moet schieten. Op de bovenste helft komen "monsters" naar onder gelopen die je moet raken met de balletjes om ze zo weg te spelen..
Ik zag het woordje props staan en ik dacht dat het heette maar kan hem niet vinden in de Android market...
Pumpkins vs. Monsters?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:58 schreef Harveo het volgende:
Gisteren gezien tijdens een concert op iemand zijn telefoon. het is dus een app.
Het scherm is verdeeld in 2 helften. De onderste helft komen balletjes die je als paren naar boven moet schieten. Op de bovenste helft komen "monsters" naar onder gelopen die je moet raken met de balletjes om ze zo weg te spelen..
Ik zag het woordje props staan en ik dacht dat het heette maar kan hem niet vinden in de Android market...
Haha ja dat is hij inderdaad! Bedankt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |