Dat is hem, dankje manquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:03 schreef BdR het volgende:
[..]
Geen idee wat die eerste is, weet je niet nog wat meer? Die tweede is ws. Claw (1997)
anno 1701 of een van de vele andere ANNO/A.D. games? Alhoewel, die had geen "echte" wereld map met Afrika enzo..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:29 schreef Leonell het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar een spel voor de PC, ik hoop echt dat iemand mij verder kan helpen, heb me al een paar dagen suf gezocht![]()
Het is dus een spel voor de PC, ik speelde het denk ik een aantal jaar geleden. Het speelt zich af in de 17e (?) eeuw. Wat ik nog weet van het spel is dat je schepen moest bouwen, hiermee kon je rondvaren ongeveer net zo als in Sid Meiers Pirates.
...
Air Combat? Die was later ook op ps1 uitgebracht..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:17 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik ben op zoek naar een spel dat ik ooit eens op een arcademachine heb gespeeld
Nee, helaas is het niet een van die games. Hij staat ook niet tussen die lijst. Ik heb op mobygames en gamespot nog tussen alle RTS, Turn Based en Other Strategy games gezocht maar daar kon ik hem ook niet vinden.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:44 schreef BdR het volgende:
[..]
anno 1701 of een van de vele andere ANNO/A.D. games? Alhoewel, die had geen "echte" wereld map met Afrika enzo..
edit:
Misschien staat ie tussen deze pirate games, bijv "East India Company: Pirate Bay"
Dat klinkt heel erg als Empire:Total War, dat soort gameplay.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:27 schreef Leonell het volgende:
[..]
Nee, helaas is het niet een van die games. Hij staat ook niet tussen die lijst. Ik heb op mobygames en gamespot nog tussen alle RTS, Turn Based en Other Strategy games gezocht maar daar kon ik hem ook niet vinden.
Behoorlijk frustrerend dit, wat ik nog meer herinner van dat spel is dat je verschillende mappen had. Je vaarde naar de zijkant van de map, daar was een vierkantje met de naam van het werelddeel. Door daar in te varen ging je bijvoorbeeld naar Azië. Dat duurde dan even in gametijd. In Azië had je dan iets van 8 punten (rondjes) , in elk van die punten kon je een handelsschip plaatsen. Volgens mij stonden de punten voor landen. Dan had je een tradeline. Het zou goed kunnen dat het een turn-based game was, waarbij je per ronde een bepaalde afstand kon varen.
Twisted Metal 2quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:54 schreef afro het volgende:
ik zoek een spel dat lijkt op carmegadon maar dan met allemaal wapens op je auto en waarschijnlijk ook een clown in het menu -edit- zelfde tijdperk
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:16 schreef MrNiles het volgende:
is UFC Undisputed ook beschikbaar voor de PC?
Kan m nergens vinden
Gewoon op wiki kijken.quote:Platform(s)
PlayStation 3
Xbox 360
PlayStation Portable[1]
iPhone
iPad
iPod Touch[2]
Het spel was voor de pc, het moet op win95 of op msdos hebben gedraaid. In ieder geval was het niet op een gameboy oid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:48 schreef BdR het volgende:
@kadeautje: was dit een windows of msdos spel, of was het op de gameboy oid?
het is maar een gokje: Kwik Snax? Alleen je bestuurt daar niet een kat maar een soort ei, maar er zitten wel muizen in..
Uncharted Waters? (aka Horizons)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:29 schreef Leonell het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar een spel voor de PC, ik hoop echt dat iemand mij verder kan helpen, heb me al een paar dagen suf gezocht![]()
Het is dus een spel voor de PC, ik speelde het denk ik een aantal jaar geleden. Het speelt zich af in de 17e (?) eeuw. Wat ik nog weet van het spel is dat je schepen moest bouwen, hiermee kon je rondvaren ongeveer net zo als in Sid Meiers Pirates. In dit spel kon je echter de hele wereld over varen, als je bijvoorbeeld van europa naar afrika wou varen dan moest je naar een punt in de map varen met je schip of schepen, en dan kon je vanaf daar de overtocht maken naar een ander werelddeel. Dit duurde een aantal dagen gametijd.
In het spel moest je trade lines opzetten, door een handelsschip op een punt (rondje) bij een stuk land te zetten. Dan kwam er een trade line, in die lijn zag je miniatuur handelsscheepjes pendelen, je had dan een handelsverbinding met dat stuk land. Je moest concurreren met andere landen om die puntjes. Andere landen kon je verslaan door met jou schepen tegen hun schepen aan te varen, dan kreeg je een soort gevecht a la Pirates!
Je bestaande handelsroutes konden worden aangevallen door piratenschepen, dit gebeurde als zo'n piraat tegen een handelslijn aanvoer. Dan moest je daarheen om de piratenschepen te verslaan. Zelf had ik ook een of meerdere vloten met vechtschepen, waarmee ik schepen van andere landen aanviel/piraten versloeg.
Omdat je op meerdere werelddelen bezig was, duurde het even voordat je bepaalde schepen van de ene naar de andere kant had.
De graphics zagen er ongeveer uit als Pirates, alleen kon je verder uitzoomen.
Ik zou echt niet meer weten hoe dit spel heet, iemand een idee?
Het is volgens mij niet:
-Sid Meiers Pirates!
-Patrician
-East Indian Company
-Port Royale
Als iemand een idee heeft....
weet je het platform nog?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik zoek een oude game, waarbij je een mannetje bent met rood lang haar en dat haar is je wapen. Je kunt het zeg maar als een zweep gebruiken. Ik kan er maar niet opkomen. Dacht altijd dat het castlevania was. Meer wet ik helaas niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |