abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97870751

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
pi_97870956
@ dam

Als je een jaartje had gewacht, kon je hem halen voor 4 mil :P

Maar je kon beter tafer van lyon halen.. Dat is pas een spits voor barca..
  woensdag 8 juni 2011 @ 02:11:57 #3
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_97873704
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Creeg op 08-06-2011 02:12:07 ]
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_97874923
tripo
pi_97887260
Balotelli bij Barca

na 2 weken:Kan niet wennen en 2 maanden op leave
Na 2 maanden terug: na 2 weken, wil weg
Na eerste basisplaats in de CL: Rode kaart na 24 min

Kan je wat mee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:57:38 #6
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97887977
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Balotelli bij Barca

Kan je wat mee
Best realistisch dus. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_97888108
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef Doublepain het volgende:
@ dam

Als je een jaartje had gewacht, kon je hem halen voor 4 mil :P

Maar je kon beter tafer van lyon halen.. Dat is pas een spits voor barca..
170 miljoen budget, moest iets
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_97888381
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

170 miljoen budget, moest iets
als je 170m budget hebt betekent dit niet dat je alles MOET gebruiken ;)
pi_97888426
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef MMUFC het volgende:

[..]

als je 170m budget hebt betekent dit niet dat je alles MOET gebruiken ;)
Is altijd wel fijn om een stuk of 5 spelers in het 2e te hebben van een jaar of 20 die je kan inzetten in de CL en beker
pi_97888448
En Afellay en Caceres die onverkoopbaar zijn en ook niet weg willen
pi_97889694
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Balotelli bij Barca

Kan je wat mee
Ik heb een speler bij Liverpool, een regen. Die is in 9 maanden tijd al 3 keer op vakantie geweest omdat hij niet kan wennen. Godver 8,5 miljoen voor betaald :')
Heb hem maar op de TL gezet, hier kan ik niks mee..
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_97890464
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik heb een speler bij Liverpool, een regen. Die is in 9 maanden tijd al 3 keer op vakantie geweest omdat hij niet kan wennen. Godver 8,5 miljoen voor betaald :')
Heb hem maar op de TL gezet, hier kan ik niks mee..
Niet meer op vakantie sturen, gewoon ff doorbijten. Serieus, op een gegeven moment houden ze op met zeuren :)
pi_97890484
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is altijd wel fijn om een stuk of 5 spelers in het 2e te hebben van een jaar of 20 die je kan inzetten in de CL en beker
Ik heb dit jaar de CL gewonnen zonder 5 vaste basiskrachten. Ik had mijn ass.manager de CL-selectie laten doen :')
pi_97890940
CL winnen is wel overigens zwaar moeilijk, zeker als je mee doet voor de titel. 3 keer moet je een serie doorkomen, dat valt niet mee
pi_97897779
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Afellay en Caceres die onverkoopbaar zijn en ook niet weg willen
Javi Pastore is ook een goeie talent..
pi_97897823
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:44 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Javi Pastore is ook een goeie talent..
Al gekocht, zit nog op de bank maar doet het goed
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:06:01 #17
277865 Sejt
Ondertitel
pi_97906029
Is het normaal dat goed gescoutte (is dat een woord?) spelers ineens minder ingeschat worden als je ze eenmaal gekocht hebt?

Bijvoorbeeld een 18-20 jarige die als "Definite Purchase" gescout wordt met al mooie stats, wordt na een half jaar voorbereiding (af en toe wedstrijd meedoen, anders reserves) opeens ingeschat met 1 of anderhalve ster lager.

Ik heb allemaal minstens 4 sterren trainen etc.
I love my mispoken words.
pi_97907378
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef Sejt het volgende:
Is het normaal dat goed gescoutte (is dat een woord?) spelers ineens minder ingeschat worden als je ze eenmaal gekocht hebt?

Bijvoorbeeld een 18-20 jarige die als "Definite Purchase" gescout wordt met al mooie stats, wordt na een half jaar voorbereiding (af en toe wedstrijd meedoen, anders reserves) opeens ingeschat met 1 of anderhalve ster lager.

Ik heb allemaal minstens 4 sterren trainen etc.
Dat ligt volgens mij aan je assistent. Als deze een mindere kijk heeft op het potentieel en hoe goed de speler nu is, dan krijgt die minder sterren.
Feyenoord Rotterdam
pi_97915257
Tijdje niet meer gespeeld.
Nog nieuwe Mu dataupdates?
En bugfixes nog wat nieuws uit?

Toch wel weer eens zin om wat te gaan doen. Echter weinig tijd :r
U MAD?
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:06:19 #20
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_97915617
Paulo Henrique (het Santos talentje) transfervrij kunnen krijgen!
pi_97916013
Met PSV Markovic voor de neus van Lazio weggehaald en bij Minsk nog 'n Braziliaan opgehaald. Het is de hoogste tijd voor Piet de Visser :') In de competitie gaat het weer wat beter. Gewonnen van o.a. Twente en Willem II. In de 4e voorronde Hajduk uitgeschakeld (3-1 en 5-2 gewonnen).

Met FC Den Bosch draait het voor geen meter. 4 keer op rij 1-1 gespeeld en de meeste Ajax-huurlingen bakken er weinig van. Voor de beker geloot tegen FC Utrecht, dus het bekeravontuur zal ook wel bij één wedstrijd blijven.
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:19:07 #22
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_97926493
Met Leverkusen in seizoen 3 ondertussen en doe nog op alle fronten mee! ^O^ Sta 1e in de competitie, 3 punten voor op Bayern. Wat ik wel weet is dat ik echt een keer in goede verdedigers moet investeren.. Krijg af en toe domme doelpunten tegen, waardoor ik gewoon gelijkspeel of verlies.. :{
In de CL sta ik gedeeld eerste met Lyon. De anderen in de poule zijn Levski en Twente. De volgende ronde moet haalbaar zijn. En in de beker moet ik in de volgende ronde tegen Hoffenheim, dat word wel een lastige.
Ben wel tevreden over de meeste wedstrijden, dus dat zit wel goed :) Vela over kunnen nemen na een succesvol huurseizoen voor 5,5 miljoen ^O^ En nog een paar andere transfers. Plaats binnenkort wel een keer een overzicht.

Derdiyok is wel een stomme eikel :( Pakt ie in de beker een onnodige rode kaart (2 wedstrijden geschorst), wedstrijd erna wie hij kan spelen is tegen Levski en wat doet ie na 30min, rode kaart -O- Eerste keer een waarschuwing gegeven, nu een boete.. Heeft-ie geaccepteerd :)
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_97944496
Kan iemand een screen van Kevin(real zaragoza) maken? Ik ben benieuwd hoe goed hij wordt.. :P
  donderdag 9 juni 2011 @ 17:25:58 #24
277865 Sejt
Ondertitel
pi_97944791
Ik schreef in het vorige topic over m'n Feyenoord, dat ingedeeld was met ManU, Inter en Dynamo Kiev in de CL.
Ondertussen ben ik een half seizoen verder, en in die groep speelde ik:
ManU: 2-3 thuis en 1-3 uit
Inter: 2-3 uit en 1-0 thuis
Dynamo Kiev: 3-1 uit en 1-1 thuis

Uiteindelijk dus 3e in de groep geworden en in de 1e knockout wedstrijd van de Euro Cup ook Benfica uitgeschakeld, door uit 0-0 te spelen en thuis 2-1.
Maar in de volgende ronde werd ik er toch uitgeknikkerd, door Fiorentina :(

In de eredivisie heb ik net PSV thuis verslagen met 1-0. PSV was nog de enige die dichtbij me zat, dus nu kan het kampioenschap me eigenlijk niet meer ontgaan.
In de beker moet ik in de finale tegen Groningen, die 4e in de competitie staat.

Begint echt lekker te lopen en komende zomer ga ik alleen écht goede spelers aantrekken, want m'n selectie is al lekker breed.

Topscorers in m'n team na 31 wedstrijden plus beker en europa:
Miguel Angel Nieto - 19 (Spaanse Overmars-achtige)
Nicolas Anelka - 17
Rasmus Jönsson - 16 (Zweeds talent)
Ruben Schaken - 14 (originele Feyenoord speler)

Samengevat dus m'n vleugelspelers en beste spitsen :)

Assists?
Mikael Dorsin - 19 (hij is DL)
Ruben Schaken - 14
Miguel Angel Nieto - 13
Nicolas Anelka - 11

Leuk spelletje :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Sejt op 09-06-2011 18:07:25 ]
pi_97946312
quote:
5s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:19 schreef Doublepain het volgende:
Kan iemand een screen van Kevin(real zaragoza) maken? Ik ben benieuwd hoe goed hij wordt.. :P
pi_97946377
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:05 schreef VonHinten het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
thx, wat een baas.. _O_
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:16:26 #27
277865 Sejt
Ondertitel
pi_97946686
M'n 5 sterren keeper uit Argentinië:

pi_97946938
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

thx, wat een baas.. _O_
Ja leuke speler. Zijn history laat zien dat hij altijd bij Real Zaragoza is blijven spelen en gemiddeld tussen de 7.3 en 7.7 krijgt als cijfer over een heel seizoen.
pi_97947003
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:16 schreef Sejt het volgende:
M'n 5 sterren keeper uit Argentinië:

[ afbeelding ]
Ik heb echt ontelbaar veel van zulke regen-keepers in mijn spel: knalhoge physical en mental stats en redelijke lage technical stats. Heb zelf ook twee van zulke badboys.
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:25:57 #30
277865 Sejt
Ondertitel
pi_97947115
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:23 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik heb echt ontelbaar veel van zulke regen-keepers in mijn spel: knalhoge physical en mental stats en redelijke lage technical stats. Heb zelf ook twee van zulke badboys.
Op het eerste gezicht lijken het de verkeerde stats die zo hoog zijn, maar ze helpen zeker mee.
Hij is snel z'n doel uit, springt goed, etc.
Het is (nog) geen wereldkeeper, maar beter dan Darley die in het doel stond - al op 18-jarige leeftijd :P

Daarnaast is ie stabiel en niet zo irritant / arrogant als sommige regens uit die regio.
pi_97947208
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:25 schreef Sejt het volgende:

[..]

Op het eerste gezicht lijken het de verkeerde stats die zo hoog zijn, maar ze helpen zeker mee.
Hij is snel z'n doel uit, springt goed, etc.
Het is (nog) geen wereldkeeper, maar beter dan Darley die in het doel stond - al op 18-jarige leeftijd :P

Daarnaast is ie stabiel en niet zo irritant / arrogant als sommige regens uit die regio.
Nee, ik bedoelde ook niet dat ie waardeloze stats hoog heeft, maar dit type keeper (belachelijk hoge rechter twee rijtjes, maar lage linker rijtje) komt echt heel veel voor in mijn spel. Elke zomer weer pompt FM mijn spel vol met dit soort type keepers. Ik heb het idee dat er een foutje in de engine zit ofzo.
pi_97947408
Ik wacht al tijden op een regen van 2.10 meter met een geweldig rechterrijtje en veel techniek. Als het dan ook nog een middenvelder is, ben je toch onverslaanbaar als je zo'n baas hebt staan? :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_97947621
Ik ga ook maar eens verder met ManU, wil echt van Owen af :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_97947688
Damn, de slechtste seizoensstart met Spurs gehad sinds ik me kan herinneren. In de eerste 7 wedstrijden slechts 2 wedstrijden gewonnen, 1 gelijk en 4 verloren :( Gelukkig gaat het nu wat beter, net van Arsenal gewonnen..
pi_97960935
En begin januari is alles opeens weer rozengeur en manenschijn! 3e in de competitie, door in Europa en boden op m'n spelers. Real kwam met een openingsbod van 40 miljoen, Liverpool doet navraag naar Huddlestone en een andere club informeert naar Digne. Huddlestone en Digne blijven ondertussen al en Real is nog aan het nadenken over het tegenbod van 50 miljoen dat ik deed.

Oh, Real trekt het bod in. Nu het contract van Modric opwaarderen :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:18:40 #36
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_97962186
Volgens mij ben ik gewild. In korte tijd hebben Juventus, Sevilla, Valencia en Liverpool hun trainers ontslagen en ik ben nummer 1 als kandidaat. :D Weiger overal commentaar op te geven en het bestuur is blij daarmee :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:22:09 #37
277865 Sejt
Ondertitel
pi_97962358
Transfervrij, leuke DM !

Hij kan Engels en zelfs een beetje Nederlands.

[ Bericht 18% gewijzigd door Sejt op 09-06-2011 23:28:10 ]
pi_97964842
http://www.voetbalprimeur(...)_kampioen_Lille.html

Haha eindelijk eens naar een grote competitie, haal hem bijna altijd standaard naar mijn club toe. geweldige keeper
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:10:08 #39
309102 Jirdo
Eindbaas
pi_97969633
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)_kampioen_Lille.html

Haha eindelijk eens naar een grote competitie, haal hem bijna altijd standaard naar mijn club toe. geweldige keeper
Werd tijd inderdaad.
pi_97970687
Gisteravond het eerste seizoen met CS Sedan Ardennes afgemaakt, had aan winst tegen Troyes op de laatste speeldag genoeg voor de 3e plek en dus promotie.

Het werd verrassend 6-1, dus op naar Ligue 1.
Normaal gesproken scoorden we helemaal niet veel goals, maar de jongens hadden er schijnbaar erg veel zin in tegen Troyes. :D

Speler van het seizoen is Benoit Costil, een keeper die er al zat, een geweldenaar !

Vanavond zal ik wat screens posten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:51:29 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97971449
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Sejt het volgende:
Transfervrij, leuke DM !

[ afbeelding ]

Hij kan Engels en zelfs een beetje Nederlands.
Bah had die vent bij Nottm Forest alleen maar last van de vent gehad.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:57:37 #42
277865 Sejt
Ondertitel
pi_97973430
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Bah had die vent bij Nottm Forest alleen maar last van de vent gehad.
Hmm ben benieuwd hoe hij bij mij in de groep valt dan. Volgens mij heeft hij een gebalanceerde persoonlijkheid etc., maar je weet maar nooit met die verborgen persoonlijkheden die spelers soms hebben.

Wel ben ik een beetje afgestapt van jongeren onder de 21 jaar. Ze zijn bijna stuk voor stuk arrogante betwetertjes en zorgen voor onrust in de groep. Ik heb al meerdere prospects gehad die unhappy zijn (zelfs als ze regelmatig invallen), geen opdrachten aannemen en alleen maar naar andere clubs willen.
Delen jullie die ervaringen?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:00:24 #43
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97987561
Het is hier nu 2014 en alle jonge goede spitsen zijn al weggekocht door de Europese top en de regens zijn nog niet doorgebroken. Heb nu niks om met die 41 miljoen bij Liverpool te doen.
C'est la vie
pi_97989235
Met PSV een goede serie weggezet in de competitie. Sta inmiddels 3e na een matige start. Met Nemeth nog een spits erbij gehaald aangezien Berg en Reis er weinig van bakken. Lens is ook hopeloos uit vorm. De laatste paar wedstrijden heeft Gianluca Maria verdienstelijk gespeeld, maar die is pas 18. Het EL-avontuur lijkt er al vrij snel op te zitten. 1-1 in Timisoara, 0-4 verloren van Dynamo Kiev en 2-3 verloren van AEK Athene. 1 punt uit 3 wedstrijden, de nummer 2 heeft 4 punten. Het kan nog wel, maar de resultaten beloven weinig goeds.

Met Nederland 6-0 gewonnen van San Marino en gelijk tegen Finland. Daarna Huntelaar geslachtoffers, Van Persie in de spits gezet en Seedorf op links. 0-4 gewonnen in Moldavië (4x van Persie) en thuis met 7-1 gewonnen van Zweden (4x van Persie).

Met FC Den Bosch zal ik wel ontslagen worden. Het draait voor geen meter. Constant blessures en kaarten. Tegen Almere City kreeg ik 2 rode kaarten en raakten er nog 2 spelers geblesseerd. Verder na een aantal keren gelijk te hebben gespeeld verloren van Dordrecht, MVV en Almere City. Na 13 wedstrijden pas 6 goals gemaakt. Ik heb Cedric Roussel binnengehaald en ga wat Ajax-huurlingen wegsturen.
pi_97992996

pi_97993385
0-2 uit van Barça gewonnen met Gijon ;D

Kevin _O_
Luiz Adriano _O_
pi_97995633
Eens even kijken of ik de realiteit kan herhalen.
Begonnen met Swansea City. Stiekem hoop ik ze in seizoen 1 naar de Premier League te brengen.
Begin is hoopvol.. Duel tegen mijn eigen reserves(normaal worden zulk soort duels nipt gewonnen...) nu won ik met 10-0 :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:16:40 #48
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_97995773
Kampioen met Ajax in seizoen 1 _O_
Nu eerst maar de bezem halen door de staff + Ooijer, Oleguer en dat soort figuren weg sturen.
pi_97997999
Ooijer zou ik nog even houden joh, prima back-up voor de back-up, kost geen reet, zeikt nooit en stopt toch na seizoen 2. :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 22:49:52 #50
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98004737
Nee, ik heb Vertonghen, Aldeweireld en Galeono toch? :)
pi_98004928
Heb jij geen last van de standaard blessuregolf in februari dan? :P
  vrijdag 10 juni 2011 @ 22:55:22 #52
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98005054
Aldeweireld is een paar weken geblesseerd geweest maar verder geen last van. Jij wel altijd? :D

Ik heb nu de hele tijd dat ik offers van clubs krijg van 300k terwijl ik die speler voor 500k gekocht heb en een groot talent is. Kappen nou ;(
pi_98005269
Ja, februari lopen de schorsingen en blessures altijd bij me binnen. :D
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:06:25 #54
309102 Jirdo
Eindbaas
pi_98005679
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef Burrito het volgende:
Aldeweireld is een paar weken geblesseerd geweest maar verder geen last van. Jij wel altijd? :D

Ik heb nu de hele tijd dat ik offers van clubs krijg van 300k terwijl ik die speler voor 500k gekocht heb en een groot talent is. Kappen nou ;(
Vraagprijs instellen op tien miljoen.
pi_98008309
Vriend van me is kampioen geworden in Italië met Sampdoria met 135 doelpunten in 38 wedstrijden. Da's gemiddeld meer dan 3,5 per wedstrijd. Ziek.
pi_98008361
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef TJV het volgende:
Heb jij em alleen in februari? Mazzelpik... ;)
pi_98009029
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef TJV het volgende:
Ik heb elke week wel een blessure tijdens trainingen.. Als iemand achter de bal aan rent of springt en verkeerd terechtkomt.. :')
pi_98009316
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:03 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik heb elke week wel een blessure tijdens trainingen.. Als iemand achter de bal aan rent of springt en verkeerd terechtkomt.. :')
En het is natuurlijk altijd een zaad reservespeler die je allang had moeten verkopen die je wereldspits voor 4 maanden uit de roulatie schopt.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 00:23:39 #59
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_98010180
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:50 schreef VonHinten het volgende:
Vriend van me is kampioen geworden in Italië met Sampdoria met 135 doelpunten in 38 wedstrijden. Da's gemiddeld meer dan 3,5 per wedstrijd. Ziek.
Il Devasto?
pi_98010719
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:08 schreef VonHinten het volgende:

[..]

En het is natuurlijk altijd een zaad reservespeler die je allang had moeten verkopen die je wereldspits voor 4 maanden uit de roulatie schopt.
Vaak wel ja, maar nu krijg ik alleen maar spelers die verkeerd springen ofzo.. :')

Net zag ik dat iemand 4 weken eruit lag omdat, hij achter een verloren bal rende en zijn toen enkel blesseerde.. :') :') :')
  zaterdag 11 juni 2011 @ 00:49:52 #61
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98011343
Ik heb nu ong. 30mln aan transferbudget en nog 250k per week aan salaris te besteden, maar alle leuke spelers willen niet naar Feyenoord.
Zit denk ik aan het plafond...
pi_98012195
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef TJV het volgende:
Ja, februari lopen de schorsingen en blessures altijd bij me binnen. :D
Is in het echt ook zo, maar rouleren helpt wel

Heeft iemand een idee voor 2 topbacks(bij voorkeur multifuncitioneel) van begin 20 tijdens het begin van het spel?
pi_98014084
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is in het echt ook zo, maar rouleren helpt wel

Heeft iemand een idee voor 2 topbacks(bij voorkeur multifuncitioneel) van begin 20 tijdens het begin van het spel?
Schwaab van Leverkusen, 23 jaar, rechtsback en haalde bij mij altijd hele goede cijfers.
pi_98017163
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:49 schreef Sejt het volgende:
Ik heb nu ong. 30mln aan transferbudget en nog 250k per week aan salaris te besteden, maar alle leuke spelers willen niet naar Feyenoord.
Zit denk ik aan het plafond...
Ff de CL winnen. ;)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:56:25 #65
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98017862
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 10:05 schreef TJV het volgende:

[..]

Ff de CL winnen. ;)
"ff" :D

Toch nog 2 leuke spelers kunnen halen.
Eduardo, Kroatische aanvaller en,
Bjärsmyr, Zweedse verdediger.

De laatste vooral omdat Chelsea m'n goede aankoop Douglas wegsnoepte, omdat die maar 3,6mln in afkoopsom had...

[ Bericht 0% gewijzigd door Sejt op 11-06-2011 11:06:25 ]
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:58:19 #66
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98022999
Ik moet zeggen dat mijn team eigenlijk wel leuk voetbalt! Er wordt goed gecombineerd maar ook vleugelspelers die hun mannetje uitspelen en dan na een sprint een goede voorzet geven. ^O^

Nu moet ik alleen op zoek naar spelers die potten kunnen breken in de CL
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:09:17 #67
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98023321

Het zal weer eens niet, je staat eerste komt na 8 minuten al op een 0-2 voorsprong en dan geef je die voorsprong en de eerste plek in de poule weg. Waardoor je nu een moeilijkere tegenstander krijgt. :')
C'est la vie
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:27:54 #68
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98023908
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:58 schreef Burrito het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn team eigenlijk wel leuk voetbalt! Er wordt goed gecombineerd maar ook vleugelspelers die hun mannetje uitspelen en dan na een sprint een goede voorzet geven. ^O^

Nu moet ik alleen op zoek naar spelers die potten kunnen breken in de CL
Dat spel speel ik ook :)
Arsenal thuis verslagen met 2-1 in de eerste poulewedstrijd van de CL :D

zaterdag 11 juni 2011 @ 14:36:36 #69
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98024169
Nice :D

Welk seizoen zit je?
Ik zit in seizoen 2 nu en heb een groep met OM, Mentalist en Bayern.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:38:08 #70
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98024220
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:36 schreef Burrito het volgende:

Welk seizoen zit je?
2013, zie screenshot. ;)
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:39:30 #71
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98024255
Faal :@
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:43:02 #72
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98024379
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:36 schreef Burrito het volgende:

Welk seizoen zit je?
Moet te doen zijn, die groep ;)
Ik zit nog met Fenerbache en Basel.

Ik zit in 2013 inderdaad, net begonnen met 3e seizoen. Dit is m'n eerste echte carrière in FM2011 en ik kom nog steeds dingen tegen die ik beter kan doen!
Bijvoorbeeld niet 10 dagen op vakantie gaan in augustus... m'n assistent heeft sommige belangrijke spelers niet opgegeven voor de CL :(
pi_98024689
Ik denk dat ik met mijn Gijon game een manager erbij ga doen.. Als NL of Engeland ofzo zijn manager ontslaat, dan maak ik een nieuwe aan en ga bij dat land aan de slag.. Hopelijk wordt dat niet te moeilijk, met 2 coaches werken.. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2011 14:51:42 ]
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:55:33 #74
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98024821
Wat voor formatie/tactiek spelen jullie?

Ik heb er zelf een gemaakt (doe ik liever dan 1 downloaden):

Voor de moeilijkere wedstrijden pas ik kleine dingen aan, zoals verdedigingslinie, snelheid, breedte, marking, etc., maar de formatie verander ik eigenlijk nooit.
Deze opstelling was tegen een makkelijke tegenstander.
pi_98025026
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:55 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]

Voor de moeilijkere wedstrijden pas ik kleine dingen aan, zoals verdedigingslinie, snelheid, breedte, marking, etc., maar de formatie verander ik eigenlijk nooit.
Ik heb hetzelfde als die van jou maar dan staat Elm op 10.. :P
  zaterdag 11 juni 2011 @ 15:09:13 #76
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_98025282
Ruben Schaken. :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 11 juni 2011 @ 15:11:05 #77
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98025357
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ruben Schaken. :')
De eerste 3 seizoenen is hij 1 van m'n belangrijkste spelers geweest met telkens ~10 goals en 10+ assists. Maar nu begint hij een mindere te worden doordat ik ineens veel betere spelers kan aantrekken ;)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 15:38:21 #78
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98026317
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:43 schreef Sejt het volgende:

[..]

Moet te doen zijn, die groep ;)
Ik zit nog met Fenerbache en Basel.

Ik zit in 2013 inderdaad, net begonnen met 3e seizoen. Dit is m'n eerste echte carrière in FM2011 en ik kom nog steeds dingen tegen die ik beter kan doen!
Bijvoorbeeld niet 10 dagen op vakantie gaan in augustus... m'n assistent heeft sommige belangrijke spelers niet opgegeven voor de CL :(
0-1 verloren van OM :(
Het middenveld kon het spel niet domineren en OM scoorde met een kopbal. :(
pi_98027386
Castelen is ook een baas..
  zaterdag 11 juni 2011 @ 16:12:11 #80
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98027638
Bekerfinale verloren van (eerstedivisionist) Veendam :')
pi_98028183
Mijn derde seizoen gaat beginnen, sanogo gehaald voor 6 mil + 1,5 bij 10 goals..
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:35:39 #82
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98030904
Die probeer ik ook te signen. 6 miljoen, is dat niet wat goedkoop?

Iemand een goede LB btw? Ik heb een regen op de kop getikt maar die is er nog niet klaar voor ik heb iemand nodig die er nu staat.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:38:06 #83
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98031008
Ze vragen 20 miljoen bij mij :{
pi_98032082
Ik kon eerst Tafer voor 8.25 mil halen maar die wou niet, terwijl seizoen ervoor ik hem gehuurd heb.. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2011 18:11:11 ]
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:21:29 #85
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98032433
Ik heb juist net Tafer gekocht voor 7 :')
pi_98032629
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:21 schreef Burrito het volgende:
Ik heb juist net Tafer gekocht voor 7 :')
Koopje
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:17:31 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98034582
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik had hem bij Cambuur een van de betere spelers in de Eredivisie in mijn game toen. Maar ja ik had toen ook wel meer goede spelers Junker en John gezamenlijk bovenaan op de topscorerlijst toen ook nog. _O-
C'est la vie
pi_98034818
Een foutje maken en de opstelling van de reserves maken en toch Malaga oprollen in de PD _O_

eerste jaar = Kampioen
2e jaar = niks
3e jaar = CL
4e jaar = Europese supercup so far.

3 wedstrijden en nog 0 goals tegen en alles gewonnen.

Real heeft wel een verrekt goed team
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:02:29 #89
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98036599
Als je met Real geen kampioen wordt doe je ook wel iets verkeerd :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:44:20 #90
318507 Jester65
Stay frosty
pi_98043685
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb in de m'n tweede seizoen met Ajax aangetrokken, maar het komt er nog niet uit.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:37:27 #91
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_98046533
Tafer is zo'n zieke baas. _O_ Ik twijfelde of ik 'm gratis zou halen, met mijn Ajaxgame. Toch gedaan als reservespits maar speelde iedereen uit de basis. 40 wedstrijden, 55 goals. _O_
pi_98047896
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
Tafer is zo'n zieke baas. _O_ Ik twijfelde of ik 'm gratis zou halen, met mijn Ajaxgame. Toch gedaan als reservespits maar speelde iedereen uit de basis. 40 wedstrijden, 55 goals. _O_
Die klojo wil niet naar mijn team.. Kut speler.. :r
  zondag 12 juni 2011 @ 01:01:23 #93
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98050366
"The board are pleased to announce that as a result of an improvement in the club's financial position, they have raised your transfer budget (..)" _O_
pi_98050524
BestuurSupporters overstuur na verlies tegen Barça..

Uit met 3-0 verloren, hoe kan je dan boos zijn? Mijn doelstelling is middenmoot/linkerrijtje.. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2011 01:06:15 ]
  zondag 12 juni 2011 @ 01:07:16 #95
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98050578
Inderdaad!
Dan zeggen ze van te voren dat ze verwachten te verliezen. Je speelt een goede wedstrijd en verliest met 3-2 van een (veel) betere ploeg.

"supporters dissapointed with result" :( :( :(
pi_98050749
Met PSV nu 7 keer op rij met 1 - 0 gewonnen. :') Sta er nu wel weer aardig voor. Helaas blijft Ajax ook winnen, dus het gat is nog 7 punten.

Met FCDB gaat het helemaal mis. Ik sta nu 16e en degradatie lijkt zelfs in zicht te zijn. Spelers lopen constant te zeiken, iedereen is constant geblesseerd en ook voortdurend rode kaarten. Schulmeister als spits gehaald omdat ik nauwelijks scoor. In januari komen Noyen en Rousel er nog bij.
pi_98050811
Dan win ik met 2-1 van Real en dan zijn ze tevreden.. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2011 01:14:03 ]
pi_98050864
Oh ja, met Nederland een oefenwedstrijdje tegen Afghanistan ingepland. Verder waren er nauwelijks teams beschikbaar. Leuke wedstrijd om wat talenten met een dubbel paspoort te claimen voor het Nederlands team. Je weet nooit of je ze in de toekomst nog eens kunt gebruiken. :)
  zondag 12 juni 2011 @ 01:43:42 #99
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98051786
Gaat nu slecht..al 3 achtereen niet gewonnen, laatste in de CL poule en afgezakt naar plek 5 in de ED :{
Misschien de boel maar omgooien
pi_98055627
Ik begin de competitie tegen Juventus (nr 2 van vorig jaar) en Inter (nr 3 van vorig jaar)... :')
  zondag 12 juni 2011 @ 10:05:23 #101
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98055761
Ja, dat met die supporterstevredenheid vind ik ook maar vaag.
Bedoel, 2-3 tegen ManU en Inter is niet zo slecht, zijn ze toch teleurgesteld. Blijkbaar moeten ze hun verwachtingen wat bijstellen... maar ja, Feyenoord supporters hè :')
  zondag 12 juni 2011 @ 11:15:01 #102
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98057054
Is er eigenlijk wat info over de volgende FM game?
  zondag 12 juni 2011 @ 14:04:19 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98062595
Ben werkloos begonnen met alle landen in Europa tot de laagste niveau's geselecteerd, ben benieuwd wat het gaat worden.
C'est la vie
pi_98062983
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:15 schreef Burrito het volgende:
Is er eigenlijk wat info over de volgende FM game?
Nee, komt altijd in de laatste maand dat hij uitkomt.. (geloof ik) :')
  Forum Admin zondag 12 juni 2011 @ 15:59:16 #105
35723 crew  GGMM
pi_98067074
Weet iemand hoe dit komt? Ik speel thuis heel goed; sta nu 4de op basis van thuiswedstrijden en uit gaat het enorm kut; sta nu 3de van onder in uitwedstrijden :') Wat doe ik verkeerd?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_98067738
Hoe verdedig je corners? Ik heb net 3 doelpunten in 1 wedstrijd tegen gekregen uit corners.
  zondag 12 juni 2011 @ 16:31:14 #107
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98068355
Het kan ook gewoon toeval zijn, ik zou er niet teveel naar kijken. Over hoeveel wedstrijden is het?
pi_98069322
Balotelli gratis op kunnen pikken van Barcelona, 1e half jaar maakte hij er 15, boden van 16 m gehad maar afgewezen. Hij is m'n captain en al dus hij zal wel blij zijn.

Zit in 2015 ofzo, ik heb super regens, helaas duurt dat prt scr gedoe me te lang.
Ik ben DInamo Moskou.
pi_98072620
Wie gebruikt FM Scout?

Ik ga het denk ik gebruiken :P
  zondag 12 juni 2011 @ 18:27:23 #110
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98073212
Wat vinden jullie?
Heb deze kerel in januari overgenomen en hij speelt nu in mijn -19 jarigen. Zal ik hem volgend seizoen langzaam brengen in het eerste? Of eerst een jaartje verhuren aan een andere club?
  zondag 12 juni 2011 @ 18:40:12 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98073674
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:27 schreef Moron het volgende:
Wat vinden jullie?
Heb deze kerel in januari overgenomen en hij speelt nu in mijn -19 jarigen. Zal ik hem volgend seizoen langzaam brengen in het eerste? Of eerst een jaartje verhuren aan een andere club?
[ afbeelding ]
Ik zou hem eerst een jaartje bij een kleinere club laten spelen en daarna bij de A selectie houden.
C'est la vie
pi_98075535
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:27 schreef Moron het volgende:
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Is lastig te zeggen, ken je selectie niet. Kan zo iemand 20 a 25 keer 'n uur spelen dan zou ik 'm bij je eigen selectie houden, anders verhuren.

Is vaak lastig in te schatten natuurlijk, maar van verhuren wordt ook niet iedereen (veel) beter. Trainen heb je zelf niet in de hand en het is altijd maar de vraag of ze spelen.
pi_98075650
Ik zou hem erbij houden, en hem veel krachttraining geven. Kracht en springen kan wel wat beter. :)
pi_98075739
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:05 schreef Sejt het volgende:
Ja, dat met die supporterstevredenheid vind ik ook maar vaag.
Bedoel, 2-3 tegen ManU en Inter is niet zo slecht, zijn ze toch teleurgesteld. Blijkbaar moeten ze hun verwachtingen wat bijstellen... maar ja, Feyenoord supporters hè :')
Is bij elke club wel zo. Sta met FCDB 16e en speelde gelijk tegen de nummer 1 (uitwedstrijd). Waren de supporters ontevreden.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:32:03 #115
309102 Jirdo
Eindbaas
pi_98076009
Wat zijn de werkvergunningregels in Noorwegen precies? Het is in ieder geval anders dan in Engeland, want hier kan ik Livaja wel halen.
pi_98083633
Ben met een speciale database in Brazilië begonnen. Met die database heb je onder de bestaande Serie D ook een fictieve Serie E, F en G hebt. Misschien spelen de clubs daarin misschien wel competitie, maar dat is niet helemaal duidelijk..

Met de club Nacional Nova Serrana EC Ltda. Afgekort wordt dit NEC :')

Tevens manager van Brazilië. Met Brazilië Onder 20 mee gedaan aan het Zuid Amerikaans U20 kampioenschap. Met onder andere Neymar in mijn selectie heb ik 9 duels gespeeld. In die duels heb ik 46x gescoord. Ik kreeg 7 tegengoals.
Wat wel grappig was, op het laatste duel moest ik tegen nummer 2 Argentinië. Zij stonden 2e op doelsaldo, dus ondanks al mijn overwinningen en de vele goals, als ik zou verliezen van Argentinië zou ik dus gewoon 2e worden :P
Na 22 minuten sta ik 3-0 voor, bij rust staat het 3-3 :') In de 58e minuut sta ik 3-5 achter, in de 76e minuut 4-5 en in de 88e minuut 5-5 :) 5 van de 7 tegengoals in de laatste wedstrijd en een titel op doelsaldo :P
  zondag 12 juni 2011 @ 21:51:18 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98084352
Heerlijk dat LLM ben gewoon werkloos begonnen zonder enige reputatie en ben terecht gekomen bij Cheshunt wat ergens in de zevende of achtste divisie speelt. De selectie verbouwt assistent er uit getrapt. In de competitie loopt het niet geweldig maar het is genieten. Het niet kunnen overspelen van de bal, schoten die houdbaar zijn en er gewoon in vliegen. Heerlijk.
C'est la vie
  zondag 12 juni 2011 @ 22:06:36 #118
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_98085553
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:10 schreef Doublepain het volgende:
Wie gebruikt FM Scout?

Ik ga het denk ik gebruiken :P
Genie Scout 11 wordt volgens mij meer gebruikt.
pi_98085649
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Genie Scout 11 wordt volgens mij meer gebruikt.
Die bedoelde ik :P
  zondag 12 juni 2011 @ 23:31:05 #120
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98091658
Laatste wedstrijd is nu bezig! Alles is nog mogelijk :D

pi_98092038
Je speelt er toch maar 6. :D
  zondag 12 juni 2011 @ 23:37:27 #122
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98092051
Ja dat is tijdens de wedstrijd :)

Ai ai ai. 2-0 achter door een penalty en ik sta met 10 man :(
CL avontuur is denk ik afgelopen.
Mijn selectie is echt te klein om CL en ED goed te spelen
pi_98092307
Balen, geef eens een screen van je selectie? Zif zelf in mijn 3e seizoen met Ajax en heb eigenlijk geen probleem om op 3 fronten te spelen..
  zondag 12 juni 2011 @ 23:52:25 #124
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98092978
Tips zijn erg welkom :-)

pi_98093604
Ik zou er een goede spits bijhalen, mag wel wat kosten want met alleen Araujo ga je niet heel hoge ogen gooien denk ik.. Lodeiro is een baas en moet je gewoon laten spelen, tig assists en goals per seizoen. Daarnaast zie ik dat Vertonghen vrij lage cijfers haalt, hoe laat je hem spelen? Is bij mij echt een spil in mijn team en krijgt dan ook de nodige creativiteit om de middenvelders in te spelen. En als je nog geld over hebt, een echte klasbak op linksbuiten is altijd leuk. :D
pi_98093630
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef Burrito het volgende:
Tips zijn erg welkom :-)

[ link | afbeelding ]
Wat dacht je van een speler (of 2) kopen/opleiden die zowel centraal middenveld als verdedigende mid kan voetballen. Volgens mij heb je teveel zelfde soort middenvelders.
  maandag 13 juni 2011 @ 00:04:49 #127
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98093789
Vergeten, Tafer komt in January :)

Goed punt, Valhallen, ik heb een sterke speler nodig in het middenveld. Ik ga op zoek!
Linksback heb ik inderdaad niet veel, Dude is veel belovend en ik heb nog een talent die in January komt maar die zal er ook niet meteen staan.
  maandag 13 juni 2011 @ 00:23:10 #128
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98094980
Woot, 1e in de poule van de CL, met alleen verlies uit bij Arsenal (0-3).
Nu in de 1e knockout wedstrijd tegen Stuttgart.

Zit nu in de winterstop en komende zomer lopen er veel contracten af. Ik ga ze niet allemaal vernieuwen, vooral de oudjes (32+) niet - alleen zit ik te twijfelen over Anelka.
Nu is ie geblesseerd, maar daarvoor legde hij in 11 wedstrijden en 3 invalbeurten er 14 in, plus 6 assists. Zie:

pi_98095319
Als zijn salaris niet te hoog is: verlengen die hap.
  maandag 13 juni 2011 @ 00:39:01 #130
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98095953
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef TJV het volgende:
Als zijn salaris niet te hoog is: verlengen die hap.
¤34.500 per week - 5e in mn squad qua salaris.
Hij is 34 en ik heb een mooie collectie aan spitsen.
Aan de andere kant, bij een nieuw contract wil ie vast minder verdienen en een goaltjesdief is altijd leuk.

Edit: Niet dus, hij wil ong. ¤10.000 meer per week :{w

[ Bericht 11% gewijzigd door Sejt op 13-06-2011 00:49:49 ]
  maandag 13 juni 2011 @ 01:00:28 #131
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98097080
Afgelopen seizoen 2e geworden en dat is een aanzienlijke verbetering ten opzichte van het zeer teleurstellende jaar ervoor toen we 7e werden(het jaar ervoor waren we zelfs kampioen geworden!) Ajax was weer eens een maatje te groot.. Het nieuwe seizoen(2019-2020 alweer) is inmiddels alweer begonnen en hopelijk kunnen we dit seizoen weer eens een serieuze gooi doen naar de titel. In de voorronde CL na eerst Fenerbahce te hebben uitgeschakeld vervolgens middels uitdoelpunten uitgeschakeld door Anderlecht :') Nu in de EL in een groep met: Wolves, Dnipro en H. Tel Aviv lijkt me geen probleem dus. Overigens heb ik dit seizoen voor het eerst écht flink gecasht, voorgaande jaren hooguit ¤10-15M binnengehaald door overbodige spelers. Dit seizoen onder andere Neymar verkocht toch nog ¤20M+50% voor gevangen best een aardig bedrag lijkt me aangezien ie nog maar een jaar contract had bovendien had ik m transfervrij binnengehaald en heb ik toch zo'n dikke 4 seizoenen enorm plezier aan deze held gehad. Ook heb ik basiskracht Aaron Ramsey voor ¤12,5M, verkocht omdat hij dit jaar 29 jaar zou worden en er al een prima vervanger voor hem klaarstond dacht ik dat dit het juiste moment zou zijn om nog wat voor m te binnen te halen. Mokotjo sie inmiddels uit de basis was gespeeld voor ¤6,75M verkocht en nog een 8 tal speler waarmee het totale bedrag op zo'n ¤48M komt.
pi_98098462
Real en City zijn echt handige clubs.. Ze kopen toptalenten voor miljoenen, jaartje later koop ik ze voor 4 miljoen en ze domineren..

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2011 01:30:11 ]
  maandag 13 juni 2011 @ 03:55:05 #133
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_98101223
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:55 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]

hmmn 2013 ? en bijna heel je oude selectie is weg,
Zeker allemaal voor meer dan 20 mil naar Manchester City :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 13 juni 2011 @ 08:35:17 #134
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98102202
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 03:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zeker allemaal voor meer dan 20 mil naar Manchester City :')
Shit happens. Om een paar voorbeelden te geven:
• In het begin kostten Biseswar en De Cler teveel in salaris - verkopen.
• Meerdere spelers zoals Fer, Mokotjo, Vlaar en Bahia willen naar een 'grotere' club na 1,5 jaar.
• Wijnaldum had een afkoopsom in z'n contract.
• Na 3 seizoenen heb je een budget van ong. 600.000/week i.p.v. de 200.000/week aan het begin, dus je kunt betere spelers aantrekken.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Geeneen speler ging voor meer dan 3,5mln weg en geeneen ging naar Man City. :6

[ Bericht 6% gewijzigd door Sejt op 13-06-2011 08:41:13 ]
pi_98110626
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 08:35 schreef Sejt het volgende:

[..]

Shit happens. Om een paar voorbeelden te geven:
• In het begin kostten Biseswar en De Cler teveel in salaris - verkopen.
• Meerdere spelers zoals Fer, Mokotjo, Vlaar en Bahia willen naar een 'grotere' club na 1,5 jaar.
• Wijnaldum had een afkoopsom in z'n contract.
• Na 3 seizoenen heb je een budget van ong. 600.000/week i.p.v. de 200.000/week aan het begin, dus je kunt betere spelers aantrekken.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Geeneen speler ging voor meer dan 3,5mln weg en geeneen ging naar Man City. :6
Dat is niet slim van je, je had ze beter een nieuw contract moeten geven.. Kon je ze later voor meer verkopen.. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2011 14:01:13 ]
  maandag 13 juni 2011 @ 14:06:33 #136
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98110854
quote:
4s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:01 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat is niet slim van je, je had ze beter een nieuw contract moeten geven.. Kon je ze later voor meer verkopen.. ;)
Maar dan willen ze ook meer salaris - en die ruimte had ik toen niet.
pi_98111016
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef Sejt het volgende:

[..]

Maar dan willen ze ook meer salaris - en die ruimte had ik toen niet.
Beetje goed onderhandelen en ze werken voor minder..
  maandag 13 juni 2011 @ 15:08:58 #138
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98113330
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 03:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Inderdaad zeg :D Zelfs ik heb in 2020 nog meer oorspronkelijke Feyenoord spelers in m'n selectie.. En ook ik heb in het begin een aantal (dure/oude)spelers weggedaan, maar er zijn genoeg goede spelers binnen de selectie die nog járen mee kunnen.
pi_98115108
Elk jaar kijk ik bij Newells.. Bij elke game doe ik dat omdat, ze altijd een wonderkind produceren of een potentieel toppertje..

En jahoor, net optijd:

_O_
pi_98120151
Deze gozer vind ik ook wel baas. _O_

pi_98120666
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef Doublepain het volgende:
Real en City zijn echt handige clubs.. Ze kopen toptalenten voor miljoenen, jaartje later koop ik ze voor 4 miljoen en ze domineren..
Heb maar ff een nieuwe manager aangemaakt en ben met City gaan prutsen. Erg wisselvallig tot nu toe. Tegen Steaua Bucaresti bij rust met 3 - 0 achter maar wel met 3 - 5 gewonnen. Daarna 5 - 1 verloren van Sunderland en vervolgens 6 - 0 gewonnen van Wigan
  maandag 13 juni 2011 @ 18:14:28 #142
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98121345
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:08 schreef inZanity het volgende:

[..]

Inderdaad zeg :D Zelfs ik heb in 2020 nog meer oorspronkelijke Feyenoord spelers in m'n selectie.. En ook ik heb in het begin een aantal (dure/oude)spelers weggedaan, maar er zijn genoeg goede spelers binnen de selectie die nog járen mee kunnen.
Ieder z'n stijl hè :)
  maandag 13 juni 2011 @ 18:16:52 #143
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98121447
Wie is een goede betaalbare (voor Ajax) balveroveraar?
pi_98121811
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:16 schreef Burrito het volgende:
Wie is een goede betaalbare (voor Ajax) balveroveraar?
Matuidi, Guilavogui
pi_98122050
Iemand hier ervaring met Mehmet Topal?? Is irl erg goed bij Valencia, in dit spel was hij na een jaar weg bij Valencia om vervolgens jarenlang bij Sivasspor te spelen..
  maandag 13 juni 2011 @ 18:37:34 #146
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98122319
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Matuidi, Guilavogui
Beide bestaan niet in mijn spel :o
  maandag 13 juni 2011 @ 18:52:22 #147
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98122960
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:14 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ieder z'n stijl hè :)
Uiteraard, ik bedoelde het ook niet negatief. Wou alleen het verschil aangeven. Ik moet ook zeggen dat ik een manager ben die vrij weinig verkoopt.
pi_98123510
Kwartfinale CL tegen Lyon. Moet lukken. :)
  maandag 13 juni 2011 @ 19:11:25 #149
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98123814
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 19:04 schreef TJV het volgende:
Kwartfinale CL tegen Lyon. Moet lukken. :)
Good Luck!
Ik heb Atletico geloot in de EL na mijn falen in de CL
pi_98123954
Ben ook al kampioen trouwens, maar dat is niet zo bijzonder meer.
  FOK!fotograaf maandag 13 juni 2011 @ 19:24:19 #151
245494 Peter_Aragorn
pi_98124490
Eind februari 2012 wordt de manager van Werder Bremen ontslagen. Wie staat er bovenaan hun verlanglijstje? Moi als trainer van Twente. Even extra save aangemaakt met de game dus en gesolliciteerd. Kijken wat ik daar kan doen. Wil alleen ook nog verder kunnen met Twente, waar mijn doel het winnen van de CL is.

In de competitie sta ik tien punten los van de nummer twee.
pi_98125128
Australië wilde me, ze deden mee aan het WK.. Geaccepteerd en weekje later ontslag genomen.. Ik had toch niet zo'n zin in 2 functies, dus weekje bondscoach zijn was wel leuk.. :P
pi_98129199
Met Man City Bale, Lloris, Dszudszak, Giuliano en Coentrao alvast vastgelegd. Vieira en Bridge vertrekken naar Sunderland.

Ik probeer Balotelli te verpatsen en nog wat andere overbodige wisselspelers. Dan wil ik nog 'n aanvallende middenvelder en een centrale verdediger halen. Pique kan ik voor ¤ 50 mio halen, alleen die heeft geen interesse. Maar even verder kijken.
pi_98133184
Moet tegen Madrid in de halve finale van de CL. Herhaling van vorig jaar, en toen schopten ze me eruit met 7-1. :')

Edit: 1e wedstrijd uit is 1-1. :D

Edit op de edit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog maar een edit dan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 23% gewijzigd door TJV op 13-06-2011 22:57:19 ]
pi_98139675
Met City nu een 14-jarig Braziliaans talent gevonden. Piet de Visser had 'm natuurlijk in de favela al een lijmpot hoog zien houden, aan z'n zusje gezeten en gezien dat dit de nieuwe Messi is.
pi_98139934
Jammer dat er nog geen recente update is qua transfers. Waren ze mee aan het werk op ManU.

Bij mij werkt de topklasse ineens niet meer... Mooi klote. Snap er niks van.
U MAD?
  Forum Admin dinsdag 14 juni 2011 @ 00:35:11 #157
35723 crew  GGMM
pi_98143095
Kan ik ergens contact opnemen met een soortement van helpdesk van FM? Mijn save game is helemaal verneukt :')

Dit is gekomen omdat de degradatie niet juist werkt in een bepaalde competitie; hij haalt er een middemoter uit random uit die zomaar degradeert :') (zie:
)

De eerste 3 jaar is het wel gewoon goed gegaan, net nu ik 3keer gepromoveerd ben doet hij dit :')
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_98144926
Zal wel gekomen zijn doordat er een boete of zo is uitgekeerd, had je maar beter op moeten letten bij je nieuws berichten :´)

Brazilie vind ik wel leuk om te spelen. Importbeperking dus je kan niet al te veel buitenlanders halen. Veel spelers die haalbaar zijn en ook nog eens goed zijn of goed worden en veel competities

Ik vind het altijd leuk om de copa en de lokale cup te spelen met mijn reserves en onder 20 en mijn 14,15 beste spelers nauwelijks te laten spelen. Meestal breken er zo doende een stuk of 3 spelers door. CL speel ik eerste ronde ook met de reserves en zo hou je basis fit voor de competitie en CL verdere rondes.

Je kan er ook veel prijzen winnen maar dat lukt me meestal niet omdat ik niet met mijn beste opstelling speel. Serie A valt ook niet mee
pi_98146556
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 00:35 schreef GGMM het volgende:
Kan ik ergens contact opnemen met een soortement van helpdesk van FM? Mijn save game is helemaal verneukt :')

Dit is gekomen omdat de degradatie niet juist werkt in een bepaalde competitie; hij haalt er een middemoter uit random uit die zomaar degradeert :') (zie:
[ afbeelding ] )

De eerste 3 jaar is het wel gewoon goed gegaan, net nu ik 3keer gepromoveerd ben doet hij dit :')
Custom database zeker? Daar zitten vaak van die kutfoutjes in...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_98146792
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:16 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat dus. No tech support for your custom db bitches.
pi_98149463
Ik zie hierboven dat iemand in de Braziliaanse competitie speelt. Is dat tof? Zijn de talenten een beetje vast te houden of wordt alles gelijk weggekocht door Europese clubs?
pi_98149560
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat er nog geen recente update is qua transfers. Waren ze mee aan het werk op ManU.

Bij mij werkt de topklasse ineens niet meer... Mooi klote. Snap er niks van.
heeft toch ook weinig nut? Transfers lopen nu tot 31 aug

Hier maar weer verder met ManU, paar leuke talenten gekocht en een paar spelers voor bij de 1ste selectie.
Dadelijk in de winterstop maar eens kijken of een paar talentjes naar een andere club kunnen om meer speeltijd te krijgen :)
pi_98150114
Ik ben met Wrexham beginnen in de Blue Square Premier, en heb mezelf nu weten op te werken tot nPower League 1, twee keer achter elkaar gepromoveerd, waar de doelstelling dit seizoen handhaving is. Na een wedstrijdje of 8 bezet ik nu de 13e plaats met 17 punten.

Het loopt wel lekker, heb een aardige trainingsstaf, heb een hoop talentjes weten te strikken die veel geld waard zijn, en de resultaten zijn netjes.
pi_98150165
Itauna wordt als favoriet gezien voor hun thuis-wedstrijd tegen mijn Nacional Nova Serrana.. Het eerste duel won ik met 11-0 :')
Ze hebben hun favorieten rol net niet waar kunnen maken.. Ik won met 1-8 :')

Na 9 van de 10 duels sta ik in de 1e fase van de 2e divisie staatskampioenschappen van Minas Gerais op 18 punten. Heb 2x verloren van nummer 1 Tombense en 1x van nummer 4 Boa.
Meder door de 11-0 en 8-1 tegen Itauna, de 2x 7-0 tegen Tricordiano(9 duels, 9 verlies, 0 voor 44 tegen) sta ik op een doelsaldo van 40-14 en een 2e plaats.
De top 4 van beide poules(2 poules van 6) plaatsen zich voor de 2e ronde. De 2e ronde is denk ik 2 poules van 4 waarvan de winnaar zich plaatst voor de finale. Beide finalisten zullen zich plaatsen voor de hoogste divisie van het staatskampioenschap van Minas Gerais.
pi_98151819
Heeft er iemand tips over hoe te starten met een tweedeklasser? Of nog lager zoals bijvoorbeeld in Engeland. Ik speel nu met Juventus, maar ik vind het niet leuk meer. Stomme keuze gemaakt om naar Juventus te verkassen. Ik zoek nu dus een uitdaging.

Het liefst een wat lagere club. Misschien met al wat aanzien. Leeds heb ik in FM08 al een keer geprobeerd en dat ging wel goed, maar daar ben ik mee gestopt toe 2009 uitkwam.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:59:01 #166
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98162251
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:15 schreef Fuszy het volgende:
Heeft er iemand tips over hoe te starten met een tweedeklasser? Of nog lager zoals bijvoorbeeld in Engeland. Ik speel nu met Juventus, maar ik vind het niet leuk meer. Stomme keuze gemaakt om naar Juventus te verkassen. Ik zoek nu dus een uitdaging.

Het liefst een wat lagere club. Misschien met al wat aanzien. Leeds heb ik in FM08 al een keer geprobeerd en dat ging wel goed, maar daar ben ik mee gestopt toe 2009 uitkwam.
Wat voor tips bedoel je ?

Bij een laagvlieger zorg ik er altijd eerst voor dat de staff op orde is en de salarissen niet uit de hand lopen.

Of bedoel je tips qua welk team je moet nemen ?

Leuke laagvliegers imo : Hellas Verona, AFC Wimbledon, AS Cannes om er een paar te noemen.

Zelf nu bezig met Salernitana in de Serie C1A, was onstlagen bij CS Sedan (na 1 punt uit 12 wedstrijden in Ligue 1), en ben toen maar opnieuw begonnen in Italië.
pi_98162717
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wat voor tips bedoel je ?

Bij een laagvlieger zorg ik er altijd eerst voor dat de staff op orde is en de salarissen niet uit de hand lopen.

Of bedoel je tips qua welk team je moet nemen ?

Leuke laagvliegers imo : Hellas Verona, AFC Wimbledon, AS Cannes om er een paar te noemen.

Zelf nu bezig met Salernitana in de Serie C1A, was onstlagen bij CS Sedan (na 1 punt uit 12 wedstrijden in Ligue 1), en ben toen maar opnieuw begonnen in Italië.
Hoe je de spelers moet zoeken als je niet internationaal mag scouten. En zoals jij al zei. En hoe je je staf moet inrichten.

Daarnaast vind ik Italië geen leuk land om in te managen. Ik heb nu 1 jaar met Cagliari gespeeld en een aantal maanden met Juventus, maar een Engeland, Spanje of Nederland is veel leuker. Misschien dat ik de uitdaging wel aan ga met RKC of nog lager.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:12:55 #168
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98162825
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:10 schreef Fuszy het volgende:
Hoe je de spelers moet zoeken als je niet internationaal mag scouten. En zoals jij al zei. En hoe je je staf moet inrichten.
Ik zoek zelf. (oftewel zelf alle buitenlandse teams checken) :P

Maar ik heb attribute masking dan ook altijd uit staan.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:21:03 #169
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_98163149
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik zoek zelf. (oftewel zelf alle buitenlandse teams checken) :P

Maar ik heb attribute masking dan ook altijd uit staan.
Wat is er dan leuk aan het vinden van talenten? :')_
pi_98164698
Puyol en Arshavin transfervrij :D
pi_98165592
Lijkt er op dat ik weer geen kampioen wordt in jaar 4.

Een titel in 4 jaar met Barca is toch niet genoeg?

CL heb ik al gewonnen, UEFA zal ik nu ook wel winnen
  Forum Admin dinsdag 14 juni 2011 @ 18:39:15 #172
35723 crew  GGMM
pi_98166093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:16 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Triest.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:49:37 #173
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98169650
Ik enquire bij een club voor een speler. Ze zeggen 9 miljoen en ik maak een bod van 7.5 miljoen ofzo..komen ze terug met 14 miljoen? :?
pi_98169794
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef Burrito het volgende:
Ik enquire bij een club voor een speler. Ze zeggen 9 miljoen en ik maak een bod van 7.5 miljoen ofzo..komen ze terug met 14 miljoen? :?
Sommige clubs zijn net vrouwen: ze spelen hard to get. Gewoon strak onderhandelen (en bij een speler die je toch niet meer doorverkoopt gewoon 50% beloven op de volgende transfer) en binnenhengelen die kerel.
  Forum Admin dinsdag 14 juni 2011 @ 19:55:04 #175
35723 crew  GGMM
pi_98169961
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef Burrito het volgende:
En terecht.
Irritant ook altijd als dat op Marktplaats gebeurd. Vragen ze wat je er minimaal voor wilt hebben; gaan ze daar toch onder bieden. :r
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_98171454
Damn, Barça heeft al 2 wonderkinderen uit de jeugdoleiding.. :D
pi_98172856
Net kampioen geworden van de Zwitserse 2e divisie. In een enorm spannende competitie ging het heel het jaar gelijk op tussen Servette en mij. Nadat de onderlinge wedstrijd in 2-2 was geeindingt (2-0 voorsprong verspeeld.) Was er met 10 wedstrijden te gaan een verschil van 1 punt in het Servette. Toen ik de wedstrijd daarna met 5-0 aan de kant werd gezet door Kriens waren mijn titel kansen zo goed als verkeken. Ik wist me echter toch weer terug te knokken en mede door punt verlies van de concurrent kon ik 4 wedstrijden voor het eind de koppositite weer overnemen. Toen ik in de 1 na laaste wedstrijd na 15 minuten tegen een 3-0 achterstand aankeek tegen Schaffhousen zag ik de bui al hangen, maar Servette verloor tot mijn grote verbazing ook! En nog wel met 1-0 in de 90+1. De laatste wedstrijd werd professioneel uitgespeeld en zo kan Lausanne weer terug naar het hoogste niveau!

De stand:

De selectie:

Nu maar eens kijken wat er gaat en wat er allemaal bij moet komen. Hopelijk willen de huurlingen nog een jaar blijven, dan zullen er nog een spits, aanvallende en een verdedigende middenvelder een keeper en een extra back bij moeten komen. Een drukke zomer dus!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:49:21 #178
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_98173131
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:45 schreef Voltreffer het volgende:
Net kampioen geworden van de Zwitserse 2e divisie. In een enorm spannende competitie ging het heel het jaar gelijk op tussen Servette en mij. Nadat de onderlinge wedstrijd in 2-2 was geeindingt (2-0 voorsprong verspeeld.) Was er met 10 wedstrijden te gaan een verschil van 1 punt in het Servette. Toen ik de wedstrijd daarna met 5-0 aan de kant werd gezet door Kriens waren mijn titel kansen zo goed als verkeken. Ik wist me echter toch weer terug te knokken en mede door punt verlies van de concurrent kon ik 4 wedstrijden voor het eind de koppositite weer overnemen. Toen ik in de 1 na laaste wedstrijd na 15 minuten tegen een 3-0 achterstand aankeek tegen Schaffhousen zag ik de bui al hangen, maar Servette verloor tot mijn grote verbazing ook! En nog wel met 1-0 in de 90+1. De laatste wedstrijd werd professioneel uitgespeeld en zo kan Lausanne weer terug naar het hoogste niveau!

De stand:

[ afbeelding ]

De selectie:

[ afbeelding ]

Nu maar eens kijken wat er gaat en wat er allemaal bij moet komen. Hopelijk willen de huurlingen nog een jaar blijven, dan zullen er nog een spits, aanvallende en een verdedigende middenvelder een keeper en een extra back bij moeten komen. Een drukke zomer dus!
Zwitserse competitie! :D _O_ Daar ga ik beginnen! Leuke game heb je.
pi_98173370
Zeker een leuke competitie. Lausanne kwam tot mijn verrassing ook gelijk uit in de Europa Leauge. Dat is echt niet echt een succes geworden omdat ik in het bezoek nogal zoekende was naar een tactiek.

Nu benieuwd of ik kan opboksen tegen Basel en co.
pi_98173445
Bij nader inzien vind ik de Braziliaanse competitie toch niet zo heel leuk.. Na ff rekenen.. als je als Santos zijnde in de hoogste divisie van de Staatskampioenschappen en hoogste nationale divisie speelt, speel je alleen al 57 competitieduels.
Voor de staatskampioenschappen namelijk 19(plus evt 3 als je bij de eerste 8 eindigt en vervolgens kwart finale en halve finale wint en dan maakt het niet uit wat je in de finale doet) en 38 in de competitie. En dan komt er nog Continentaal bij..

Daarom ga ik nu een poging wagen om Blackpool niet te laten degraderen uit de PL. En als dat lukt hier een meer seizoenen game mee te hebben :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:19:40 #181
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_98175214
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:21 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Wat is er dan leuk aan het vinden van talenten? :')_
Genoeg!
pi_98176093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:53 schreef MMUFC het volgende:
Bij nader inzien vind ik de Braziliaanse competitie toch niet zo heel leuk.. Na ff rekenen.. als je als Santos zijnde in de hoogste divisie van de Staatskampioenschappen en hoogste nationale divisie speelt, speel je alleen al 57 competitieduels.
Voor de staatskampioenschappen namelijk 19(plus evt 3 als je bij de eerste 8 eindigt en vervolgens kwart finale en halve finale wint en dan maakt het niet uit wat je in de finale doet) en 38 in de competitie. En dan komt er nog Continentaal bij..

Daarom ga ik nu een poging wagen om Blackpool niet te laten degraderen uit de PL. En als dat lukt hier een meer seizoenen game mee te hebben :P
In Brazilië heb je toch die duffe regionale competitie, waarbij je tegen FC bal op het dak moet en je eindigt met 80 doelpunten voor en 4 tegen?
Ja, schrok je toch even he!
pi_98180074
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:35 schreef Boe-man het volgende:

[..]

In Brazilië heb je toch die duffe regionale competitie, waarbij je tegen FC bal op het dak moet en je eindigt met 80 doelpunten voor en 4 tegen?
Jups.. ik won als 5e klasse ploeg onder andere met 11-0, 8-1 en 2x met 7-0 :')

Een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen.. Met Blackpool begonnen met een 5-0 nederlaag tegen concurrent West Brom :')
Tweede duel tegen Arsenal knap 1-1 gespeeld.. dus wie weet was die 5-0 een incident..

Edit. Nadat ik voor de League Cup met 5-0 van Colchester won wachtte Manchester City op me in de competitie. Ik moest naar Manchester. Zij hadden 19 schoten, ik 7.. Ik won met 2-3 _O_ Een van hun goals was zelfs een eigen goal :')

[ Bericht 18% gewijzigd door MMUFC op 14-06-2011 23:02:42 ]
  woensdag 15 juni 2011 @ 09:09:24 #184
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98190854
Inmiddels is het 3e seizoen ten einde met Leverkusen. Voor de derde keer op rij kampioen geworden! ^O^ Dit seizoen ging mij wel het makkelijkst af tot nu toe.
De beker heb ik voor het eerst gewonnen dit seizoen. Na in het eerste seizoen de finale verloren te hebben van Wolfsburg, het 2e seizoen in de halve finale uitgeschakeld te worden door Stuttgart, heb ik in het 3e seizoen Schalke met 2-0 aan de kant gezet :D
In de CL heb ik nog niet verder kunnen komen dan de kwartfinales. Dit seizoen heb ik wel van Arsenal gewonnen met 5-0 over twee wedstrijden, maar Inter was een tikkeltje te sterk voor me. Daar verloor ik met 4-2 van over twee wedstrijden.

En om ook daar mee te doen, heb ik simpelweg versterkingen nodig. Heb tot nu toe een nieuwe vleugelspeler (Lewis Holtby) gekocht, verdediger (Toprak), keeper (Romero, transfervrij) en een middenvelder (Canales, stond op de transferlijst bij Real, 4,2 miljoen) gekocht
Verder ga ik mijn talentjes de kans geven in het eerste. Mijn 2e elftal speelt namelijk geen competitie (wat ik best kut vind eigenlijk :P) En ze verhuren heeft ook weinig nut, dus zij krijgen de kans in het eerste! :) Zal binnenkort wel ff screens van ze plaatsen, ben nu niet thuis.

Wil misschien ook nog een leuke spits aantrekken, maar geld is bijna op :@ Berbatov was transfervrij, maar heeft besloten bij Juventus te gaan cashen. Mijn huidige spitsen zijn Derdiyok, Kießling, Vela en talent Gehin. Heb wel vertrouwen in ze, maar of ik hiermee de CL kan winnen? :P
pi_98191236
Na 6 duels vind ik mijn Blackpool verrassend op de 8e plaats terug :)
Na de 5-0 nederlaag tegen WBA, de 1-1 tegen Arsenal en de 3-2 winst bij Man City speelde ik 0-0 tegen Fulham en won ik met 2-1 van Sunderland en Stoke City.

Gary Taylor-Fletcher is mijn supersub. Als invaller scoorde hij tegen Man City en Sunderland de winnende. Tegen Stoke was Ludovic Sylvestre de supersub :P

League Cup heb ik in de 2e ronde verloren van Fulham. In de 90+3e minuut scoorde Baird de 1-0..
  woensdag 15 juni 2011 @ 09:41:50 #186
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98191518
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Genoeg!
Precies. Doe ik zelf ook altijd. Attribute masking staat uit en zelf op onderzoek uitgaan. Maakt het spel veel leuker.

Ga overigens ook wel vaak in op aanbevelingen van mijn assistant manager bij team advice. Zitten af en toe ook nuttige spelers tussen.
Elite
Tegen TTIP
pi_98192766
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Precies. Doe ik zelf ook altijd. Attribute masking staat uit en zelf op onderzoek uitgaan. Maakt het spel veel leuker.
Ga overigens ook wel vaak in op aanbevelingen van mijn assistant manager bij team advice. Zitten af en toe ook nuttige spelers tussen.
Juist !

En misschien weet Lindgren niet dat Attribute Masking pas iets is van de laatste versies, dit zat er daarvoor helemaal niet in, en toen was het ook een leuk spel. :P

Dat soort suggesties check ik ook altijd ja, zitten soms pareltjes tussen inderdaad. (en soms ook spelers waarvan je je afvraagt hoe zo'n assistent erbij komt....)
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:21:54 #188
238141 SevD
Boventitel
pi_98194267
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En misschien weet Lindgren niet dat Attribute Masking pas iets is van de laatste versies, dit zat er daarvoor helemaal niet in, en toen was het ook een leuk spel. :P
Voor zover ik mij herinner zat dat in CM 01/02 ook al hoor
pi_98194319
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:21 schreef SevD het volgende:

[..]

Voor zover ik mij herinner zat dat in CM 01/02 ook al hoor
En ik speel sinds 97/98. ;)
pi_98194394
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Jups.. ik won als 5e klasse ploeg onder andere met 11-0, 8-1 en 2x met 7-0 :')

Een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen.. Met Blackpool begonnen met een 5-0 nederlaag tegen concurrent West Brom :')
Tweede duel tegen Arsenal knap 1-1 gespeeld.. dus wie weet was die 5-0 een incident..

Edit. Nadat ik voor de League Cup met 5-0 van Colchester won wachtte Manchester City op me in de competitie. Ik moest naar Manchester. Zij hadden 19 schoten, ik 7.. Ik won met 2-3 _O_ Een van hun goals was zelfs een eigen goal :')
Dat is het mooiste van de engelse competitie :D
pi_98194688
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat is het mooiste van de engelse competitie :D
Tegen Man City was echt een leuke wedstrijd.. Schot op schot van Man City, maar bij rust sta ik omdat ik 2 van de 4 schoten in doel krijg 0-2 voor. De 1-2 was een eigen goal vlak na rust. Dus dan heb je schot op schot en scoor je door een eigen goal van de tegenstander. _O- Scoren ze zelf de 2-2 :o en vervolgens maak ik in de 85e minuut alsnog de winnende :W
pi_98196417
Hamsik opgehaald bij Napoli :9~
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:39:31 #193
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98196891
Boula transfervrij gehaald voor volgend seizoen. Geen "quality" aankoop, maar enorm goede teamplay en veel ervaring, zodat ik de nog-niet-goed-genoeg talenten wat begeleiding kan geven. Twee van m'n 5 centrale verdedigers gaan namelijk weg in juli en maar 1 goede wissel voor 2 posities vind ik te riskant.
pi_98210093
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ow oldbe laat me je lul zuigen!

SPOILER
pi_98210821
Iemand wat tips voor aankopen bij RKC in het eerste seizoen. Ik heb 200k te besteden, maar ik heb het liefst meerdere goedkope spelers of zelfs transfervrije spelers.
Feyenoord Rotterdam
pi_98211751
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:44 schreef Fuszy het volgende:
Iemand wat tips voor aankopen bij RKC in het eerste seizoen. Ik heb 200k te besteden, maar ik heb het liefst meerdere goedkope spelers of zelfs transfervrije spelers.
Christiano Ronaldo! Doet het vrij goed op de flanken.
pi_98212029
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:27 schreef VonHinten het volgende:

[..]

SPOILER
PM97, wat een bazengame was dat _O_ in vrij korte tijd je League TwoThird Division club uit laten groeien tot 's werelds beste club :)
Speelde vaak met Hartlepool United of Fulham(dat toen nog in de Third Division speelde)
pi_98212113
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:05 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Christiano Ronaldo! Doet het vrij goed op de flanken.
Die wilde gratis komen, maar ik vond hem niet goed genoeg. Een serieuze reactie mag ook hoor :)
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:54:45 #199
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98213710
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:44 schreef Fuszy het volgende:
Julio Cruz is transfervrij - poeiert er nog best veel in. Hangt er alleen vanaf of RKC z'n salaris kan betalen (dacht rond de 8000-10000/week, maar pin me er niet op vast)
pi_98213900
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:54 schreef Sejt het volgende:

[..]

Julio Cruz is transfervrij - poeiert er nog best veel in. Hangt er alleen vanaf of RKC z'n salaris kan betalen (dacht rond de 8000-10000/week, maar pin me er niet op vast)
Het salaris is het grootste probleem. Meestal wil het bestuur me niet verder laten gaan dan 2,3k per week. Daarnaast is mijn salarisbudget ook maar 36k per week.
Feyenoord Rotterdam
pi_98215761

Eerste wedstrijd van het seizoen. Gelijk lekker beginnen. Bijna m'n hele selectie verkocht. Veel nieuwe mensen eens kijken wat we kunnen uithalen dit seizoen. Heb gekozen voor handhaving, maar mischien zit er meer in!

pi_98216725
quote:

[..]

SPOILER
:')

On the Ball ken ik niet nee, verder wel veel verschillende manager games gespeeld, maar uiteindelijk is die van SI toch altijd de beste. :)
pi_98220193
quote:

[..]

SPOILER
heb on the ball 2 en premiership manager 99 zelfs nog in de kast liggen :')
Speel zelf ook al vanaf CM 3

[ Bericht 0% gewijzigd door Bow op 15-06-2011 21:02:19 ]
pi_98222545
En de Serie C1/A is vast binnen.

Waarschijnlijk 1 van de meest spannende laatste competitierondes die ik heb gehad in de CM/FM-reeks, na 33 wedstrijden stond Como op de eerste plaats met 69 punten, gevolgd door mij en Spal met beiden 67 punten.

In deze competitie telt onderling resultaat zwaarder dan doelsaldo, dus ik was er zeker van dat Como kampioen zou worden aangezien ik 2 keer van ze verloor, en ze uit naar Grubbio (de nr 12 van dat moment) moesten, waar minimaal een punt toch haalbaar zou moeten zijn.

Zelf moest ik thuis tegen laagvlieger Pergocema, en Spal moest thuis tegen nr 8 Cremonese.

Ik won makkelijk met 4-0 door o.a. weer twee doelpunten van Gionatha Spinesi, Spal won thuis met 1-0 van Cremonese en Como ?
Dat verloor met 2-1 en bleef dus steken op 69 punten, waardoor Spal en ik op 70 punten eindigden, en ik uiteindelijk de titel won omdat het onderlinge resultaat tegen Spal wel positief was. :D

De virtuele stand tijdens de wedstrijd was iig voor mij legendarisch, kan me niet herinneren zo close te eindigen. :)

De eindstand:

De selectie :

De helden :

Nu hopelijk wat goede jonge spelers erbij in de zomer, en handhaven in de Serie B.
pi_98222558
Damn.. er zitten nog een zooi Blue Square Premier, North en South clubs in, en ook nog een zooi League Two clubs, maar ik mag in de 3e ronde FA Cup tegen Everton :(

Een mindere periode achter de rug met 1 punt in 5 duels, die periode sloot ik af door met 0-0 tegen Chelsea gelijk te spelen en vervolgens uit met 1-2 van Newcastle te winnen.
In de komende 3 duels hoop ik minimaal 4 punten te pakken. Speel 3x thuis, tegen Wolves(staan op doelsaldo boven me), Liverpool(staan 4e) en Wigan(laatste met 4 punten uit 15 duels).

Zelf sta ik 11e met 19 punten uit 15 duels. Met die 19 punten sta ik 8 punten boven de "streep"
pi_98222645
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:13 schreef MMUFC het volgende:

[..]

PM97, wat een bazengame was dat _O_ in vrij korte tijd je League TwoThird Division club uit laten groeien tot 's werelds beste club :)
Speelde vaak met Hartlepool United of Fulham(dat toen nog in de Third Division speelde)
_O_ Ik speelde altijd met Leyton Orient. Met rood-wit geblokte shirts. Heldenteam. En dan samen spelen met mijn broer die altijd Brighton was _O_ De concurrentie aan met Plymouth! Nostalgie op en top!

Het mooiste aan het spel waren de wedstrijden. Dan kreeg je gelijk de ruststand, drukte je op 'continue' en dan de eindstand. Altijd mooi als je een 1-3 ruststand ineens kon ombuigen naar een 6-3 winst. Ooooh de vreugde wat dat spel heeft gebracht O+
pi_98222802
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:33 schreef VonHinten het volgende:

[..]

_O_ Ik speelde altijd met Leyton Orient. Met rood-wit geblokte shirts. Heldenteam. En dan samen spelen met mijn broer die altijd Brighton was _O_ De concurrentie aan met Plymouth! Nostalgie op en top!
Brighton, met de held Ian Baird :D

Ik weet niet of dat PM97 of 98 was, met die contract verlengingen :P Als je een contract verlengde telde hij het aantal jaren er bij op :P Met ManU beginnen en na een tijdje de spelers Neville(2x), Beckham, Giggs en Scholes voor 200 jaar vast hebben liggen :')
pi_98222817
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

On the Ball ken ik niet nee, verder wel veel verschillende manager games gespeeld, maar uiteindelijk is die van SI toch altijd de beste. :)
Heulemaal mee eens :)
pi_98222932
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Brighton, met de held Ian Baird :D

Ik weet niet of dat PM97 of 98 was, met die contract verlengingen :P Als je een contract verlengde telde hij het aantal jaren er bij op :P Met ManU beginnen en na een tijdje de spelers Neville(2x), Beckham, Giggs en Scholes voor 200 jaar vast hebben liggen :')
Die bug heb ik nooit ontdekt. Ik weet wel dat goede spelers 80-90 punten waren. En af en toe kreeg je een freak die meer dan 100 punten had. Die was dan episch snel bijvoorbeeld. Gaf vanuit het middenveld een pass in de diepte naar voren, rende er zelf achteraan en legde hem in het netje. Bugs O+ Ow Premiership Manager O+
pi_98223613
Francesco Totti als assistent manager O+ And a damn good one!
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:10:56 #211
238141 SevD
Boventitel
pi_98225368
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

"Although never particularly expanding on the graphical side, Sports Interactive included many new features along with the usual updated database. Championship Manager 01/02 implemented the new EU regulated transfer system, introduced in September 2001, and also featured a new attribute masking mode, whereby the player could only see information about footballers he/she would realistically know about (also known as a fog of war)."

Hier hebben jullie het toch gewoon over, of zie ik het nou verkeerd? Het "verbergen" van bepaalde stats.
pi_98225497
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vroeger One - Nil gespeeld. Dat zijn alleen maar lettertjes, geen graphics. Als je de wedstrijd bekeek, stelde 'n letter O of X een speler voor.

Spelers kenden ook een vrij voorspelbare ontwikkeling, als je ze maar liet spelen. Vroeg of laat won je de EC1 met elke club uit de 3rd Division.

Bij PSV speelden toen bv. Romario, Kalusha en van Breukelen. Bij Ajax een piepjonge Edgar Davids.
pi_98225920
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef SevD het volgende:

[..]

"Although never particularly expanding on the graphical side, Sports Interactive included many new features along with the usual updated database. Championship Manager 01/02 implemented the new EU regulated transfer system, introduced in September 2001, and also featured a new attribute masking mode, whereby the player could only see information about footballers he/she would realistically know about (also known as a fog of war)."

Hier hebben jullie het toch gewoon over, of zie ik het nou verkeerd? Het "verbergen" van bepaalde stats.
Jep.

Zo'n 'fog of war' is (toegegeven) wel realistischer, maar ik vind het de gameplay niet verbeteren. De tussenschakel van een zeer uitgebreid scoutingsnetwerk is namelijk nodig. Een van de charmes van FM vind ik op als manager van een relatief matige club op zoektocht te gaan in de meest obscure competities en daar net dat ene 18-jarige toppertje tegen te komen die nog niemand ontdekt heeft. Met 'attribute masking' krijgen alleen de teams met een goed scoutingnetwerk (lees: topteams) zulke spelers.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:20:14 #214
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98226027
Pfff m'n hart.. In de Europa League moest ik het opnemen tegen Hoffenheim. Uit verloor ik met 4-3, thuis kwam ik al snel op voorsprong en in de 80e minuut zat ik helemaal op rozen toen ik met 4-1 voorkwam maar Hoffenheim kwam toch terug en maakte in de 92e minuut zelfs de 4-3. Gelukkig maakte Grenier in de 110e minuut z'n 2e van de avond waardoor we alsnog door zijn, hij werd ook meteen de man van de wedstrijd. Inmiddels zitten we in de beslissende fase van het seizoen, de wedstrijd tegen de nummer 2 Twente hebben we gewonnen met 3-1 waardoor we op 6 punten achterstand komen(met een wedstrijd minder) nu wacht een dubbele ontmoeting met Porto in de kwartfinale van de EL met daar tussenin nog de uitwedstrijd tegen koploper Ajax(12 punten achter met een wedstrijd minder) wat het allerlaatse kleine kansje op het kampioenschap zal zijn. Wanneer we Porto weten uit te schakelen zullen we het op moeten nemen tegen de winnaar van Everton-Olympiakos dus is de finale zeker geen onmogelijke opgave. Maar eerst maar eens van Porto zien te winnen wat ik somber inzie aangezien we maar liefst 5 belangrijke spelers missen door blessures en bovendien is een van m'n centrale middenvelders die dit seizoen zo'n beetje m'n beste speler is de eerste wedstrijd afwezig door een schorsing.. Maar de bal is rond, dus ik zie wel hoe het loopt :P

[ Bericht 98% gewijzigd door inZanity op 15-06-2011 23:23:34 ]
pi_98228816
Ik heb het getal van de duivel behaald :P 6 winst, 6 gelijk en 6 verlies :')
Uit de serie waarin ik 4 punten wilde halen heb ik 5 punten gehaald. Gelijk tegen Wolves en Liverpool en gewonnen van Wigan.
pi_98229444
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:00 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb het getal van de duivel behaald :P 6 winst, 6 gelijk en 6 verlies :')
Uit de serie waarin ik 4 punten wilde halen heb ik 5 punten gehaald. Gelijk tegen Wolves en Liverpool en gewonnen van Wigan.
Ik heb dat ooit es als 'playing time' gehad (dus: tijd die ik bezig was met het spel: 6 days, 6 hours, 6 minutes) en toen kreeg ik ook een verwijzing naar de duivel :P
pi_98230054
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik heb dat ooit es als 'playing time' gehad (dus: tijd die ik bezig was met het spel: 6 days, 6 hours, 6 minutes) en toen kreeg ik ook een verwijzing naar de duivel :P
Ik kreeg de verwijzing niet van de game hoor ;) Het viel me zelf gewoon op dat het 6-6-6 was :P
pi_98231046
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:21 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik kreeg de verwijzing niet van de game hoor ;) Het viel me zelf gewoon op dat het 6-6-6 was :P
Nee begrijp ik.

Stond toen iets van "i must be possesed by the devil!" :P
  donderdag 16 juni 2011 @ 01:03:40 #219
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98234516
Tegen alle verwachtingen in 2-0 gewonnen uit bij Porto en thuis op 0-0 gehouden waardoor ik het nu in de halve finale tegen Everton op moet nemen, de finale komt nu wel heel dichtbij :P Helaas wel met 2-1 van Ajax verloren waardoor ik nu bijna zeker 3e zal eindigen..
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:56:54 #220
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98238956
Weer kampioen geworden met Feyenoord, voor de 3e keer op rij, met nog 3 wedstrijden te gaan - Ajax maakte veel misstapjes in de laatste paar wedstrijden, waaronder 1-3 verlies tegen Go Ahead :')
De bekerfinale moet ik tegen NEC gaan spelen, die op dit moment eerste divisionist bij mij is.

In de CL ging het wat zwaarder :{
In de achtste finale moest ik tegen Stuttgart, waar ik 1-1 uit speelde en thuis met 3-1 won. Maar toen de kwartfinale... tegen Real Madrid.
Eerste wedstrijd: kansloos 0-4 uit.
Tweede wedstrijd (thuis) was anders: In de 12e minuut scoort m'n nieuwe lieveling Jesus Datolo (winger)... 1-0. 10 Minuten later verslaat Anelka Casilias vanaf de rand van het strafschopgebied... 2-0. Nog eens 10 minuten later krijgt een speler van Real Madrid rood, dus ik hoopte ineens op een grote verrassing. Maar helaas, kreeg jankert Ronaldo (sorry, ben geen fan van hem) het op z'n heupen en alsnog verlies ik met 2-4 thuis. ;(

Toch leuk kunnen cashen met al die CL wedstrijden. M'n selectie is misschien iets te sterk voor de eredivisie, maar in de CL zijn we tegen de échte teams nog steeds kansloos.
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:37:20 #221
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98246505
Thuis 3-0 gewonnen van Everton, uit een 2-1 nederlaag. Dus ik zit in de finale van de Europa Laugue! :P Feyenoord-Manchester City.
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:02:20 #222
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98249796
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef inZanity het volgende:
Thuis 3-0 gewonnen van Everton, uit een 2-1 nederlaag. Dus ik zit in de finale van de Europa Laugue! :P Feyenoord-Manchester City.
Kun je zien hoe realistisch dit spel is ;)

Mijn 4e seizoen staat op het punt van beginnen. Er zijn niet veel aankopen meer bijgekomen, behalve Adebayor. Die kon ik voor 4,3 miljoen overnemen en kon zelfs zijn salaris betalen ^O^ Hoop dat ik met ervaring verder kom in de CL. Dit seizoen is de halve finale mijn doel ^O^ :')
Ik heb mijn team in ieder geval goed versterkt (vind ik). Eerste prijs is ook al binnen, 1-0 gewonnen van Bayern, dus de Duitse Supercup voor de 3e keer op rij binnen. Stefan Bell maakte in de 11e minuut het enige doelpunt. Die Stefan Bell (verdediger van beroep) is trouwens wel een pareltje _O_ Kerel is pas 21 en wordt alleen maar beter. Hem laat ik lekker veel spelen dit seizoen met Toprak in het hart van de verdediging.
Zal vanavond een paar screens posten van mijn aan- en verkopen.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:40:28 #223
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98254463
Zo, heb nu al ff een paar screens gemaakt. Zoals eerder gezegd ben ik voor de derde keer op rij kampioen van Duitsland geworden.

Dit seizoen was weinig problemen gekend. Vooral omdat Bayern veel punten heeft laten liggen tegen kleinere teams.

Maar in de CL ben ik blijven hangen in de kwartfinales, 2e keer op rij. Ik wil nu weleens verder, dus ik heb dit seizoen grote investeringen gedaan.

Vooral geinvesteerd in Holtby en Toprak. Moet toch de Duitsers in de selectie een beetje hoog houden ;) Maar ze zijn vooral een toevoeging voor het team, daar gaat het om.

Door het gebrek aan competitiemogelijkheid van mijn 2e elftal, laat ik een aantal talentjes dit seizoen meespelen in het eerste.

Door ze mee te laten spelen hoop ik dat ze beter worden en een vaste waarde kunnen worden voor het eerste elftal :)

Andere screens kunnen op aanvraag. Eerste echte competitie wedstrijd is tegen Wolfsburg thuis.
pi_98256547
hmmm man city lijkt me ook wel wat :P
pi_98265349
Ik probeer full English team te maken, maar talenten die je gewoon voor 10 a 15 mil kan halen, zijn opeens 30 mil waard geworden.. :') :(
pi_98268981
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik probeer full English team te maken, maar talenten die je gewoon voor 10 a 15 mil kan halen, zijn opeens 30 mil waard geworden.. :') :(
PL-spelers zijn duur. Voor Bale heb ik ¤ 55 mio betaald en Fabregas had ik met ¤ 110 mio nog niet. :{
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:25:39 #227
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98271437
quote:
(...verhaal van Moron)
Leuk ^O^

Die Toprak schijnt een goede speler te worden, niet?
Die Romario heb ik zelf ook in de selectie :)
pi_98274088
Iemand een paar tips mbt leuke spelers die ik met MVV kan halen na seizoen 1?

Transfervrij / kosteloos aub.
Heb 0,0 te besteden.

Heb al Chery van Emmen binnen voor einde seizoen_O_
En Koen Garritsen in de winterstop als MC.

Alvast bedankt :)
U MAD?
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:32:57 #229
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98274971
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef Burrito het volgende:

[..]

Leuk ^O^

Die Toprak schijnt een goede speler te worden, niet?
Die Romario heb ik zelf ook in de selectie :)
Bij mij heeft ie zich tot nu toe zo ontwikkeld
Wordt wel een leuk spelertje. Hij kan nog even doorgroeien en hij doet het goed. In totaal 11 wedstrijden gespeeld (alles meegerekend) hebben we pas 2 tegendoelpunten :D
  vrijdag 17 juni 2011 @ 08:05:24 #230
277865 Sejt
Ondertitel
pi_98282035
Ik heb redelijk veel Zweden in mn team. Goedkoop, maar kunnen erg goed zijn!!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:06:48 #231
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98290328
Ik heb de Europa League gewonnen! *O* in de finale Man. City met 2-1 verslagen! Leuk detail, de trainert van City is dezelfde dag nog ontslagen :P
pi_98293864
Ik heb geen uitdaging meer met FM 2011, met Man City heb ik ook geen zin meer..

Nu maar is een Fantasy team maken, ik kies gewoon een NL amateur club.. Ik maak de jeugdopleiding allerhoogst en training etc. Gewoon met de mijn jeugd alles winnen.. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2011 14:45:59 ]
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:48:23 #233
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98294008
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:45 schreef Doublepain het volgende:
Begin een keer in de onderste regionen van de Engelse, Duitse of Italiaanse divisie. Uitdaging genoeg.

Met een ploeg als Man City spelen is verre van spannend.
Elite
Tegen TTIP
pi_98294179
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Begin een keer in de onderste regionen van de Engelse, Duitse of Italiaanse divisie. Uitdaging genoeg.

Met een ploeg als Man City spelen is verre van spannend.
Heb ik al eens gedaan, maar dat vond ik te lang duren.

Mijn teams:
Macclesfield
Notts County
Fiorentina
PSV
Lille
Freiburg
Liverpool
Gijon
PSV
Man City

Dit waren al mijn teams :P

Ik had ook eens een transfervrij game gespeeld, maar dat was ook niet zo.. Misschien maakt dit het weer leuk :P

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2011 14:52:08 ]
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:07:28 #235
238141 SevD
Boventitel
pi_98294880
quote:
Dat heb ik 1x per maand. Van die dagen dat ik 5x per dag een nieuwe game start :')
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:21:18 #236
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98300434
Ik ben een nieuwe game begonnen met Excelsior. :7
Net de eerste pot tegen De Graafschap uit moeten spelen en mijn nieuwe aankoop Gerald Sibon schiet als invaller met 2 goals Excelsior naar de eerste 3 punten, eindstand 1-2. _O_

[ Bericht 49% gewijzigd door Lastpost op 17-06-2011 18:37:01 ]
  vrijdag 17 juni 2011 @ 19:52:37 #237
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98305809
Ik zoek nog een goede AMR & DM voor Ajax, iemand?
pi_98306252
quote:

Nu maar is een Fantasy team maken, ik kies gewoon een NL amateur club.. Ik maak de jeugdopleiding allerhoogst en training etc. Gewoon met de mijn jeugd alles winnen.. :P
zonder echte namen spelen? Maakte mn PSG game van een jaar of 2 terug tot de leukste die ik ooit gedaan had
pi_98306374
Zo, even wat transfervrije spelers weggeplukt voor volgend seizoen:

Kalisse (Dordrecht '90)
Chery (Emmen)
Maachi (Cambuur)

komen mijn Mvv'ke versterken in 2011-2012.
Nu nog achterin gaan versterken...
U MAD?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:11:38 #240
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98306483
Tim Vincken is in het spel net zo blessuregevoelig als in het echt, nu al z'n 3e blessure en dat terwijl ik pas m'n 4e competitiewedstrijd moet gaan spelen.
Gewonnen van De Graafschap, 2-2 en nogmaals 2-2 tegen Feyenoord (thuis) en NEC (thuis). ^O^
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:35:29 #241
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_98313382
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef Burrito het volgende:
Ik zoek nog een goede AMR & DM voor Ajax, iemand?
budget?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:44:09 #242
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_98313831
11 miljoen
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:50:59 #243
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_98314186
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:44 schreef Burrito het volgende:
11 miljoen
Als je iets verder bent in je game kan je felliani proberen, echt een beest als CDM. AMR is Sanchez zeer goed, ik heb hem destijds voor 9 miljoen kunnen krijgen.
pi_98321685
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:50 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Als je iets verder bent in je game kan je felliani proberen, echt een beest als CDM. AMR is Sanchez zeer goed, ik heb hem destijds voor 9 miljoen kunnen krijgen.
Hehe, die 2 heb ik ook bij m'n Fiorentina save.
Ik had wel wat meer moeten dokken voor Sanchez.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 02:08:53 #245
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_98323055
Hmm ....
Zit bij Benfica en Real heeft net Mourinho eruit gegooid en heeft me net een aanbieding gedaan waarin ik oa 168 miljoen aan budget krijg.

Wat zal ik doen ? :7
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 11:07:32 #246
42184 crew  DaMart
pi_98327323
Interessant om te zien welke invloed trainers blijkbaar op je spelers hebben... er werd maar moeizaam gescoord door mijn aanvallers. Dus ik ben eens gaan kijken naar de training. Voor afwerken had ik iemand aangesteld met slechts 3 sterren. Ik ben eens rond gaan kijken en heb een nieuwe trainer aangetrokken die afwerken naar 4 sterren bracht, en daarna begonnen mijn aanvallers weer aan de lopende band te scoren :D.
pi_98328599
Ajax 2013/2014
Neymar - Cvitanich - Lukaku
Lodeiro/DeJong/DeZeeuw - Hamsik
Enoh
Blind/Anita- Vertonghen - Fazio - Van der Wiel
Steek
pi_98329301
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:07 schreef SevD het volgende:

[..]

Dat heb ik 1x per maand. Van die dagen dat ik 5x per dag een nieuwe game start :')
hehe, ik heb nu ineens weer zin in mijn Gijon game.. :') :D
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:58:43 #249
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_98332026
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax 2013/2014
Neymar - Cvitanich - Lukaku
Lodeiro/DeJong/DeZeeuw - Hamsik
Enoh
Blind/Anita- Vertonghen - Fazio - Van der Wiel
Steek
Hoezo Fazio terwijl je Alderweireld had. Alderweireld is wel even wat beter. En ipv Cvitanich Hernandez van Palermo, wat een geweldenaar is dat en dan Defour voor op het middenveld.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_98339093
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:58 schreef vandermar het volgende:

[..]

Hoezo Fazio terwijl je Alderweireld had. Alderweireld is wel even wat beter. En ipv Cvitanich Hernandez van Palermo, wat een geweldenaar is dat en dan Defour voor op het middenveld.
Cvitanich legt er minstens 30 per jaar in dus niet spotten met mn held en ik wou hernandez halen maar hij ergert zich aan de besprekingen
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:19:59 #251
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98347580
Zo, nadat ik lang geleden mijn WKE-game aan de kant heb gegooid maar weer begonnen met Feyenoord, eerste 'aankoop': Johan Boskamp, vanaf nu mijn top-scout :P.

oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_98351744
Ik ben begonnen met Palermo en kreeg gelijk een bod van 13 mil op cassani... Zal ik dat doen of niet? Hij heeft beste goeie stats.. :o
  zondag 19 juni 2011 @ 00:11:22 #253
306371 zerokil
psvunited
pi_98355056
Voor 15mill moet je het doen.
pi_98355222
Zo die Hernandez, wat een beest.. Ik zie hem nu voor het eerst, mijn scouts zijn nooit met hem gekomen in mijn vorige games.. :')
  zondag 19 juni 2011 @ 00:18:44 #255
306371 zerokil
psvunited
pi_98355399
Benitez en Quintero wat een helden(!)
pi_98356685
Wauw voor het eerst in een game WINST maken in een maand, niet in de transferperiode, gewoon 1,5 mil winst.. :o
pi_98356807
Lolwut, dat is zelfs mij nog niet gelukt. En ik be zo'n gier die onderhandelingen afbreekt op 500k. :D
pi_98357149
TV geld 4 mil.. :o
pi_98357331
Met FCDB de rode lantaarn overgedragen aan RBC. Een speler van NEC Amateurs gehaald. Kan voor volgend seizoen nog niks doen, want kan de salarispost niet meer verhogen. Er moeten eerst spelers weg. Er lopen wel wat contracten af, maar dan liggen de meest interessante spelers natuurlijk al vast.

Met PSV gaat het aardig. Geprobeerd Kadlec binnen te halen, maar 9,2 mio heb ik niet liggen. Doedelzak voor ¤ 15 mio verkocht en Pieters verhuurd aan Wolfsburg. Heb Diaz (Velez Sarsfield) gehaald en Jo gehuurd. Verder een hele rits spelers gestald bij Eindhoven en Fortuna.

Met Man City gaat het aardig. 2-2 gespeeld tegen Chelsea, wel 4-1 verloren van Manyoo. Aankopen doen het aardig. Wil voor volgend seizoen er nog een spits en een centrale verdediger bij. Iemand nog een gouden tip voor wat betreft een goede centrale verdediger voor Man. City?
pi_98358046
Kom eens op face :)
pi_98359419
en weer winst gemacht.. Ik blijf maar winnen en sta op plek 3.. :D

Volgend seizoen hopelijk CL en ik ga dan echte winst maken.. _O_
pi_98359856
en dan ligt je beste spits voor 4 maanden eruit.. :(

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2011 02:00:04 ]
  zondag 19 juni 2011 @ 02:03:41 #263
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98359985
Gvd!! :( Inter heeft de afkoopclausule van Toprak geactiveerd! Had hem net een half jaar :'( (Waar hij het teringgoed deed btw, heel mijn verdediging trouwens, pas 2 tegengoals) Wel 32 miljoen rijker..
pi_98372231
Als ik al trainer van bijv. MVV een nieuw contract teken, is het dan verstandig om bijvoorbeeld 100 ¤ per week te eisen maar? Drukt nl. wel salariskosten organisatie, dus meer ruimte voor spelers?

Of is dat dan nadelig voor mezelf en carriere?
U MAD?
pi_98373009

Ben benieuwd of die nog wat groeit. _O_
  zondag 19 juni 2011 @ 16:01:34 #266
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_98373512
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 15:48 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of die nog wat groeit. _O_
De helft van zijn stats kun je zo toch niet zien...
pi_98379996
hehe, op 2 januari mijn scouts heel brazil scouten onder de 18.. Gelijk 8 supertalenten gepakt van elke 1 mil vergoeding.. :7
pi_98381058
Met City een 14-jarig Braziliaans talentje vastgelegd. Heeft ¤ 6,5 mio gekost, maar het wordt volgens mij wel een hele goede speler. :Y
  FOK!fotograaf zondag 19 juni 2011 @ 20:38:57 #269
245494 Peter_Aragorn
pi_98384441
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik al trainer van bijv. MVV een nieuw contract teken, is het dan verstandig om bijvoorbeeld 100 ¤ per week te eisen maar? Drukt nl. wel salariskosten organisatie, dus meer ruimte voor spelers?

Of is dat dan nadelig voor mezelf en carriere?
Volgens mij kan het niet eens. Ik doe het altijd zo laag mogelijk :)
pi_98385235
quote:
4s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:59 schreef Doublepain het volgende:
hehe, op 2 januari mijn scouts heel brazil scouten onder de 18.. Gelijk 8 supertalenten gepakt van elke 1 mil vergoeding.. :7
Ik stuur altijd 5 scouts naar Brazilië rond die tijd. Allemaal komen ze wel met een ander pareltje aan. :P

Edit:

Van Aanholt gratis naar mijn Ajax gehaald, een seizoen later pikt Juventus hem op voor 7.5 miljoen. Hij heeft één wedstrijd gespeeld. :D

[ Bericht 14% gewijzigd door TJV op 19-06-2011 21:01:01 ]
  zondag 19 juni 2011 @ 21:03:23 #271
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98385867
Ik sta gewoon gedeeld eerste met Excelsior na 8 wedstrijden, jammer dat ik de tweede ronde al tegen PSV moet in de beker trouwens. ;(
4 gewonnen en 4 keer gelijk, nog ongeslagen dus.
Gewonnen van De Graafschap (2-1), gelijk tegen Feyenoord (2-2), gewonnen van NEC (2-1), 0-0 tegen AZ, gewonnen van Heracles (3-0) en weer gelijk tegen FC Groningen (1-1) en tussendoor tegen RBC in de beker (2-0) vervolgt door een 1-0 overwinning op Vitesse (3 om 20 schoten) en een 0-0 gelijkspel tegen Roda JC.

Al met al prima tevreden logischerwijs, direct een gat geslagen met de onderste clubs.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:27:36 #272
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98387302
Na 30 wedstrijden kampioen met Roda JC. Voor de eerste keer dat ik 2 jaar achter elkaar de titel pak. Nu was het wat ruimer dan de vorige jaren. Na 31 wedstrijden pas 2 wedstrijden gelijk gespeeld (PSV en Dordrecht ;') ). Sta in de halve finale van de CL en in de finale beker alwaar ik tegen Vitesse de titel nogmaals mag prolongeren.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:30:22 #273
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98387467
en dan speel je voor de derde keer gelijk :(
1-1 tegen Heerenveen.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_98392290
GVD, 3e geworden met MVV in seizoen 1. Ik had 6 punten achterstand op kampioen en begin seizoen op -7 :( :( :(
Uiteindelijk in een drieluik in de finale Play-Offs verloren van RKC.

Echter, geluk bij een ongeluk; Als ik meteen was gepromoveerd was ik kansloos geweest in Eredivisie.
Nu mag ik in seizoen 2 meedoen voor promotie volgens doelstellingen.

Over 2010-2011 2.5 miljoen winst gemaakt met MVV, waardoor salarisbudget van 34000 naar 60000 is opgekrikt. Ws. blijf ik qua salaris steken op 40000 per week, dus dat is netjes.

Rustenburg (AGOVV) als LB gehaald tranafervrij. Maachi (Cambuur)transfervrij
als AMR, Chery (Emmen) transfervrij als AML, Boer (Zwolle) voor 100k. als keeper en Kalisse (Dordrecht) transfervrij als spits. Enige echt dure aankoop was Hese (Cambuur) voor DC positie,160k.

Wellicht nog een MC goedkoop ergens wegplukken en ik ben klaar voor 2011-
2012.
U MAD?
pi_98392818
Dzudszak gehaald voor 13 mil

Ik kreeg ineens 16 mil voor Cavani :o

Heb mijn 2de AM geruild voor + 4 mil en Maggio RB..

Heb Cassani verkocht voor 12,75 mil.. _O_

Dus die probleem is ook opgelost, nu nog 1 flankspeler en een DM en ik kan de serie A zeker winnen.. :D
pi_98393502
Gisteren potje met Independiente Medellin begonnen, maar ik blijf maar hopeloos falen in dit spel.

Heb het sinds 2003 eigenlijk jaren niet meer gespeeld en naar mijn mening is het veel moeilijker geworden. Kan dat kloppen? Vroeger domineerde en won ik bijna alles, nu zijn het vaak gelijkwaardige wedstrijden die ik dan vaak alsnog verlies.
pi_98393793
Is uitgebreider geworden idd, dus ws. lastiger als je 03 gewend bent.
Je moet je er even goed in verdiepen, kost je wel wat tijd af en toe maar dan heb je ook wat ;)

Vooral even wat fora doorlezen en je rolt er snel in.
U MAD?
pi_98393883
Maar het probleem is dat ik geen zin heb tijd in trainingen te steken. Ik verander op dat gebied dus niks en laat alles zo staan als het was, maar mijn spelers worden alleen maar (iets) slechter en nooit beter.
Is er een manier om heel simpel een succesvol trainingsprogamma in te stellen waar ik verder niks meer aan hoef te doen?
pi_98393940
Download een training op een forum en implementeer dit in je game.
Doe ik eigen altijd. Trainingen zelf maken vind ik ruk.

Staan er genoeg op Managers United.
U MAD?
pi_98393970
Ps. Ik heb Ronald Medium Training
U MAD?
pi_98394020
Ok, kan dat ook bij FM 2009/2010? Want heb die nieuwe niet gekocht.
pi_98394341
Weet niet of je 2011 Training kan gebruiken bij 2010.
Moet je gewoon even zoeken op dat forum in 2009-2010 forum op goede trainingen.
U MAD?
pi_98397284
Ik moet mijn (van werk geleende) laptop inleveren en mijn eigen laptop draait FM2011 niet :'(

Oftewel: vaarwel Palermo-game, hello.... nieuwe FM2010 game. Ik zit eraan te denken om in de Duitse 2. Bundeslige te beginnon.
pi_98397313
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Download een training op een forum en implementeer dit in je game.
Doe ik eigen altijd. Trainingen zelf maken vind ik ruk.

Staan er genoeg op Managers United.
Haske makkelijk. 10 minuten werk.
  maandag 20 juni 2011 @ 09:53:12 #285
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_98402316
Ik begin Toprak nu wel te missen eigenlijk ;( Krijg steeds meer doelpunten tegen. Al wel kampioen geworden ^O^ (4e keer op rij) Maar in de halve finale beker verloren van Dortmund (waar ik het altijd moeilijk tegen heb) met 2-1.

Mijn doel voor de CL is wel bereikt. Sta in de halve finale!! tegen Barcelona.. }:| Dus dat ga ik verliezen :P

Mijn nieuwe doelwit is Hummels voor in de verdediging, alleen die heeft geen zin om te komen (..nog) :'( Heb al een bod gedaan die geaccepteerd werd, maar over een contract wilde ie niet onderhandelen. Dus probeer hem te paaien door hem af en toe complimentjes te geven.
  Moderator maandag 20 juni 2011 @ 10:46:32 #286
42184 crew  DaMart
pi_98403375
Het seizoen 2014/15 was erg geslaagd voor Feyenoord. Niet alleen behaalden we de dubbel in Nederland, ook kwamen we tot de halve finale van de CL *O* waarin we door Manchester City van de mat werden gespeeld :').

Nu bezig met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Leuk ook om te zien wat komend seizoen de samenstelling van de Eredivisie is:

Afgelopen seizoen degradeerden Vitesse en FC Utrecht, terwijl Roda, NEC en De Graafschap al wat langer in de eerste divisie spelen. Wat ik wel jammer vind is dat de club die naar de eerste divisie promoveert zo voorspelbaar is... in het eerste seizoen was dat WKE, en daarna is het telkens de degradant van het voorgaande seizoen. Zou leuker zijn als daar toch eens wat meer afwisseling in kwam.
pi_98403567
Bij mijn game met Wrexham ben ik in 5 jaar tijd van de Blue Square Premier naar de Championship opgeklommen, waarbij de overstap van de nPower League 1 naar de Championship echt dikke knaken opleverde; van 140k wage budget per week naar 330k wage budget per week _O_

Paar hele goeie talentjes die ik hopelijk nog verder kan laten groeien, dit seizoen eerst maar eens handhaven en scoutingsapparaat oppakken _O_

Wel zijn spelers duur in Engeland :(
pi_98405093
@daMart : bij mij ook WKE idd :D

Overigens toen bij mij de Topklasse nog werkte kwam het vaker voor dat gedegradeerde JL teama NIET terugkeerden na een seizoen Topklasse.
Nu moet ik het helaas doen met alleen een JL, kan Topklasse niet zien.
U MAD?
  maandag 20 juni 2011 @ 12:54:47 #289
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_98407379
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:56 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben begonnen met Palermo en kreeg gelijk een bod van 13 mil op cassani... Zal ik dat doen of niet? Hij heeft beste goeie stats.. :o
Nee man, je kan veel meer voor hem vangen. En Cassani kan links en rechtsback en heeft erg goede stats. Die andere linksback zou ik wel voor zo'n bedrag verkopen en dan Luca Antonelli halen voor de linksback.

Pastore op 10 _O_ en Hernandez in de spits _O_ samen goed bij mij voor minimaal 60 goals in een heel seizoen.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_98409162
Geslaagd in mijn doel om Blackpool niet te laten degraderen.. We zijn compleet ingestort en stonden een paar duels voor het einde onder de streep.. Maar wegens een tactiekwissel nog boven de streep gekomen. Desondanks ontslagen, stelletje ondankbare honden.

Overigens wel bijzonder.. Fulham doet het bij mij in iedere game of goed(subtop, Europees) of slecht(degradatie) die eindigen nooit in de middenmoot :')

Nu maar eens kijken of ik TNS uit Wales een keer in de groepsfase CL kan krijgen :P

Mag beginnen tegen Rosenborg.. 1e duel uit met 4-0 verloren, dit seizoen zal dus niet lukken :P
pi_98409645

Hoe bedoel je onnodige rode kaarten :N
  Moderator maandag 20 juni 2011 @ 14:37:12 #292
42184 crew  DaMart
pi_98411690
Wat ik best irritant begin te vinden is dat mijn halve selectie in de belangstelling staat van andere clubs, er regelmatig managers mijn spelers de hemel in prijzen, spelers vervolgens aangeven toe te zijn aan een nieuwe uitdaging, en er op geen enkele speler een bod komt... -O-.
  maandag 20 juni 2011 @ 14:43:30 #293
318507 Jester65
Stay frosty
pi_98412030
Heb ik ook, er zitten elke week wel managers op de tribune omdat ze interesse hebben in één van mijn spelers, maar daar blijft het ook bij.
  maandag 20 juni 2011 @ 14:52:36 #294
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_98412456
Same here. En de meeste baggere spelers worden verkocht tegen vier keer hun waarde en mijn toptalenten komt hooguit een miljoen bij hun waarde :')
pi_98412655
14 potten gespeeld. 13 winst 1 gelijk
pi_98412965
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
14 potten gespeeld. 13 winst 1 gelijk
Waarmee?
U MAD?
pi_98413356
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]