Best realistisch dus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Balotelli bij Barca
na 2 weken:Kan niet wennen en 2 maanden op leave
Na 2 maanden terug: na 2 weken, wil weg
Na eerste basisplaats in de CL: Rode kaart na 24 min
Kan je wat mee
170 miljoen budget, moest ietsquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef Doublepain het volgende:
@ dam
Als je een jaartje had gewacht, kon je hem halen voor 4 mil
Maar je kon beter tafer van lyon halen.. Dat is pas een spits voor barca..
als je 170m budget hebt betekent dit niet dat je alles MOET gebruikenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
170 miljoen budget, moest iets
Is altijd wel fijn om een stuk of 5 spelers in het 2e te hebben van een jaar of 20 die je kan inzetten in de CL en bekerquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef MMUFC het volgende:
[..]
als je 170m budget hebt betekent dit niet dat je alles MOET gebruiken
Ik heb een speler bij Liverpool, een regen. Die is in 9 maanden tijd al 3 keer op vakantie geweest omdat hij niet kan wennen. Godver 8,5 miljoen voor betaaldquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Balotelli bij Barca
na 2 weken:Kan niet wennen en 2 maanden op leave
Na 2 maanden terug: na 2 weken, wil weg
Na eerste basisplaats in de CL: Rode kaart na 24 min
Kan je wat mee
Niet meer op vakantie sturen, gewoon ff doorbijten. Serieus, op een gegeven moment houden ze op met zeurenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb een speler bij Liverpool, een regen. Die is in 9 maanden tijd al 3 keer op vakantie geweest omdat hij niet kan wennen. Godver 8,5 miljoen voor betaald
Heb hem maar op de TL gezet, hier kan ik niks mee..
Ik heb dit jaar de CL gewonnen zonder 5 vaste basiskrachten. Ik had mijn ass.manager de CL-selectie laten doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is altijd wel fijn om een stuk of 5 spelers in het 2e te hebben van een jaar of 20 die je kan inzetten in de CL en beker
Javi Pastore is ook een goeie talent..quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Afellay en Caceres die onverkoopbaar zijn en ook niet weg willen
Al gekocht, zit nog op de bank maar doet het goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Javi Pastore is ook een goeie talent..
Dat ligt volgens mij aan je assistent. Als deze een mindere kijk heeft op het potentieel en hoe goed de speler nu is, dan krijgt die minder sterren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef Sejt het volgende:
Is het normaal dat goed gescoutte (is dat een woord?) spelers ineens minder ingeschat worden als je ze eenmaal gekocht hebt?
Bijvoorbeeld een 18-20 jarige die als "Definite Purchase" gescout wordt met al mooie stats, wordt na een half jaar voorbereiding (af en toe wedstrijd meedoen, anders reserves) opeens ingeschat met 1 of anderhalve ster lager.
Ik heb allemaal minstens 4 sterren trainen etc.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:19 schreef Doublepain het volgende:
Kan iemand een screen van Kevin(real zaragoza) maken? Ik ben benieuwd hoe goed hij wordt..
Ja leuke speler. Zijn history laat zien dat hij altijd bij Real Zaragoza is blijven spelen en gemiddeld tussen de 7.3 en 7.7 krijgt als cijfer over een heel seizoen.quote:
Ik heb echt ontelbaar veel van zulke regen-keepers in mijn spel: knalhoge physical en mental stats en redelijke lage technical stats. Heb zelf ook twee van zulke badboys.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:16 schreef Sejt het volgende:
M'n 5 sterren keeper uit Argentinië:
[ afbeelding ]
Op het eerste gezicht lijken het de verkeerde stats die zo hoog zijn, maar ze helpen zeker mee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:23 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik heb echt ontelbaar veel van zulke regen-keepers in mijn spel: knalhoge physical en mental stats en redelijke lage technical stats. Heb zelf ook twee van zulke badboys.
Nee, ik bedoelde ook niet dat ie waardeloze stats hoog heeft, maar dit type keeper (belachelijk hoge rechter twee rijtjes, maar lage linker rijtje) komt echt heel veel voor in mijn spel. Elke zomer weer pompt FM mijn spel vol met dit soort type keepers. Ik heb het idee dat er een foutje in de engine zit ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht lijken het de verkeerde stats die zo hoog zijn, maar ze helpen zeker mee.
Hij is snel z'n doel uit, springt goed, etc.
Het is (nog) geen wereldkeeper, maar beter dan Darley die in het doel stond - al op 18-jarige leeftijd
Daarnaast is ie stabiel en niet zo irritant / arrogant als sommige regens uit die regio.
Werd tijd inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)_kampioen_Lille.html
Haha eindelijk eens naar een grote competitie, haal hem bijna altijd standaard naar mijn club toe. geweldige keeper
Bah had die vent bij Nottm Forest alleen maar last van de vent gehad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Sejt het volgende:
Transfervrij, leuke DM !
[ afbeelding ]
Hij kan Engels en zelfs een beetje Nederlands.
Hmm ben benieuwd hoe hij bij mij in de groep valt dan. Volgens mij heeft hij een gebalanceerde persoonlijkheid etc., maar je weet maar nooit met die verborgen persoonlijkheden die spelers soms hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Bah had die vent bij Nottm Forest alleen maar last van de vent gehad.
Vraagprijs instellen op tien miljoen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef Burrito het volgende:
Aldeweireld is een paar weken geblesseerd geweest maar verder geen last van. Jij wel altijd?
Ik heb nu de hele tijd dat ik offers van clubs krijg van 300k terwijl ik die speler voor 500k gekocht heb en een groot talent is. Kappen nou![]()
Heb jij em alleen in februari? Mazzelpik...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef TJV het volgende:
Heb jij geen last van de standaard blessuregolf in februari dan?
Ik heb elke week wel een blessure tijdens trainingen.. Als iemand achter de bal aan rent of springt en verkeerd terechtkomt..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef TJV het volgende:
Heb jij geen last van de standaard blessuregolf in februari dan?
En het is natuurlijk altijd een zaad reservespeler die je allang had moeten verkopen die je wereldspits voor 4 maanden uit de roulatie schopt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb elke week wel een blessure tijdens trainingen.. Als iemand achter de bal aan rent of springt en verkeerd terechtkomt..
Il Devasto?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:50 schreef VonHinten het volgende:
Vriend van me is kampioen geworden in Italië met Sampdoria met 135 doelpunten in 38 wedstrijden. Da's gemiddeld meer dan 3,5 per wedstrijd. Ziek.
Vaak wel ja, maar nu krijg ik alleen maar spelers die verkeerd springen ofzo..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:08 schreef VonHinten het volgende:
[..]
En het is natuurlijk altijd een zaad reservespeler die je allang had moeten verkopen die je wereldspits voor 4 maanden uit de roulatie schopt.
Is in het echt ook zo, maar rouleren helpt welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef TJV het volgende:
Ja, februari lopen de schorsingen en blessures altijd bij me binnen.
Schwaab van Leverkusen, 23 jaar, rechtsback en haalde bij mij altijd hele goede cijfers.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is in het echt ook zo, maar rouleren helpt wel
Heeft iemand een idee voor 2 topbacks(bij voorkeur multifuncitioneel) van begin 20 tijdens het begin van het spel?
Ff de CL winnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:49 schreef Sejt het volgende:
Ik heb nu ong. 30mln aan transferbudget en nog 250k per week aan salaris te besteden, maar alle leuke spelers willen niet naar Feyenoord.
Zit denk ik aan het plafond...
"ff"quote:
Dat spel speel ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:58 schreef Burrito het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn team eigenlijk wel leuk voetbalt! Er wordt goed gecombineerd maar ook vleugelspelers die hun mannetje uitspelen en dan na een sprint een goede voorzet geven.![]()
Nu moet ik alleen op zoek naar spelers die potten kunnen breken in de CL
2013, zie screenshot.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:36 schreef Burrito het volgende:
Nice
Welk seizoen zit je?
Ik zit in seizoen 2 nu en heb een groep met OM, Mentalist en Bayern.
Moet te doen zijn, die groepquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:36 schreef Burrito het volgende:
Nice
Welk seizoen zit je?
Ik zit in seizoen 2 nu en heb een groep met OM, Mentalist en Bayern.
Ik heb hetzelfde als die van jou maar dan staat Elm op 10..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:55 schreef Sejt het volgende:
Wat voor formatie/tactiek spelen jullie?
Ik heb er zelf een gemaakt (doe ik liever dan 1 downloaden):
[ afbeelding ]
Voor de moeilijkere wedstrijden pas ik kleine dingen aan, zoals verdedigingslinie, snelheid, breedte, marking, etc., maar de formatie verander ik eigenlijk nooit.
Deze opstelling was tegen een makkelijke tegenstander.
De eerste 3 seizoenen is hij 1 van m'n belangrijkste spelers geweest met telkens ~10 goals en 10+ assists. Maar nu begint hij een mindere te worden doordat ik ineens veel betere spelers kan aantrekkenquote:
0-1 verloren van OMquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:43 schreef Sejt het volgende:
[..]
Moet te doen zijn, die groep
Ik zit nog met Fenerbache en Basel.
Ik zit in 2013 inderdaad, net begonnen met 3e seizoen. Dit is m'n eerste echte carrière in FM2011 en ik kom nog steeds dingen tegen die ik beter kan doen!
Bijvoorbeeld niet 10 dagen op vakantie gaan in augustus... m'n assistent heeft sommige belangrijke spelers niet opgegeven voor de CL
Ik had hem bij Cambuur een van de betere spelers in de Eredivisie in mijn game toen. Maar ja ik had toen ook wel meer goede spelers Junker en John gezamenlijk bovenaan op de topscorerlijst toen ook nog.quote:
Die klojo wil niet naar mijn team.. Kut speler..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
Tafer is zo'n zieke baas.Ik twijfelde of ik 'm gratis zou halen, met mijn Ajaxgame. Toch gedaan als reservespits maar speelde iedereen uit de basis. 40 wedstrijden, 55 goals.
Nee, komt altijd in de laatste maand dat hij uitkomt.. (geloof ik)quote:Op zondag 12 juni 2011 11:15 schreef Burrito het volgende:
Is er eigenlijk wat info over de volgende FM game?
Ik zou hem eerst een jaartje bij een kleinere club laten spelen en daarna bij de A selectie houden.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:27 schreef Moron het volgende:
Wat vinden jullie?
Heb deze kerel in januari overgenomen en hij speelt nu in mijn -19 jarigen. Zal ik hem volgend seizoen langzaam brengen in het eerste? Of eerst een jaartje verhuren aan een andere club?
[ afbeelding ]
Is lastig te zeggen, ken je selectie niet. Kan zo iemand 20 a 25 keer 'n uur spelen dan zou ik 'm bij je eigen selectie houden, anders verhuren.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:27 schreef Moron het volgende:
Wat vinden jullie?
Heb deze kerel in januari overgenomen en hij speelt nu in mijn -19 jarigen. Zal ik hem volgend seizoen langzaam brengen in het eerste? Of eerst een jaartje verhuren aan een andere club?
[ afbeelding ]
Is bij elke club wel zo. Sta met FCDB 16e en speelde gelijk tegen de nummer 1 (uitwedstrijd). Waren de supporters ontevreden.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:05 schreef Sejt het volgende:
Ja, dat met die supporterstevredenheid vind ik ook maar vaag.
Bedoel, 2-3 tegen ManU en Inter is niet zo slecht, zijn ze toch teleurgesteld. Blijkbaar moeten ze hun verwachtingen wat bijstellen... maar ja, Feyenoord supporters hè
Genie Scout 11 wordt volgens mij meer gebruikt.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:10 schreef Doublepain het volgende:
Wie gebruikt FM Scout?
Ik ga het denk ik gebruiken
Die bedoelde ikquote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Genie Scout 11 wordt volgens mij meer gebruikt.
Wat dacht je van een speler (of 2) kopen/opleiden die zowel centraal middenveld als verdedigende mid kan voetballen. Volgens mij heb je teveel zelfde soort middenvelders.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef Burrito het volgende:
Tips zijn erg welkom :-)
[ link | afbeelding ]
¤34.500 per week - 5e in mn squad qua salaris.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef TJV het volgende:
Als zijn salaris niet te hoog is: verlengen die hap.
hmmn 2013 ? en bijna heel je oude selectie is weg,quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:55 schreef Sejt het volgende:
Wat voor formatie/tactiek spelen jullie?
Ik heb er zelf een gemaakt (doe ik liever dan 1 downloaden):
[ afbeelding ]
Voor de moeilijkere wedstrijden pas ik kleine dingen aan, zoals verdedigingslinie, snelheid, breedte, marking, etc., maar de formatie verander ik eigenlijk nooit.
Deze opstelling was tegen een makkelijke tegenstander.
Shit happens. Om een paar voorbeelden te geven:quote:Op maandag 13 juni 2011 03:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hmmn 2013 ? en bijna heel je oude selectie is weg,
Zeker allemaal voor meer dan 20 mil naar Manchester City
Dat is niet slim van je, je had ze beter een nieuw contract moeten geven.. Kon je ze later voor meer verkopen..quote:Op maandag 13 juni 2011 08:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Shit happens. Om een paar voorbeelden te geven:
• In het begin kostten Biseswar en De Cler teveel in salaris - verkopen.
• Meerdere spelers zoals Fer, Mokotjo, Vlaar en Bahia willen naar een 'grotere' club na 1,5 jaar.
• Wijnaldum had een afkoopsom in z'n contract.
• Na 3 seizoenen heb je een budget van ong. 600.000/week i.p.v. de 200.000/week aan het begin, dus je kunt betere spelers aantrekken.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Geeneen speler ging voor meer dan 3,5mln weg en geeneen ging naar Man City.![]()
Maar dan willen ze ook meer salaris - en die ruimte had ik toen niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is niet slim van je, je had ze beter een nieuw contract moeten geven.. Kon je ze later voor meer verkopen..
Beetje goed onderhandelen en ze werken voor minder..quote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef Sejt het volgende:
[..]
Maar dan willen ze ook meer salaris - en die ruimte had ik toen niet.
Inderdaad zegquote:Op maandag 13 juni 2011 03:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hmmn 2013 ? en bijna heel je oude selectie is weg,
Heb maar ff een nieuwe manager aangemaakt en ben met City gaan prutsen. Erg wisselvallig tot nu toe. Tegen Steaua Bucaresti bij rust met 3 - 0 achter maar wel met 3 - 5 gewonnen. Daarna 5 - 1 verloren van Sunderland en vervolgens 6 - 0 gewonnen van Wiganquote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef Doublepain het volgende:
Real en City zijn echt handige clubs.. Ze kopen toptalenten voor miljoenen, jaartje later koop ik ze voor 4 miljoen en ze domineren..
Ieder z'n stijl hèquote:Op maandag 13 juni 2011 15:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad zegZelfs ik heb in 2020 nog meer oorspronkelijke Feyenoord spelers in m'n selectie.. En ook ik heb in het begin een aantal (dure/oude)spelers weggedaan, maar er zijn genoeg goede spelers binnen de selectie die nog járen mee kunnen.
Matuidi, Guilavoguiquote:Op maandag 13 juni 2011 18:16 schreef Burrito het volgende:
Wie is een goede betaalbare (voor Ajax) balveroveraar?
Uiteraard, ik bedoelde het ook niet negatief. Wou alleen het verschil aangeven. Ik moet ook zeggen dat ik een manager ben die vrij weinig verkoopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar een edit dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door TJV op 13-06-2011 22:57:19 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Custom database zeker? Daar zitten vaak van die kutfoutjes in...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:35 schreef GGMM het volgende:
Kan ik ergens contact opnemen met een soortement van helpdesk van FM? Mijn save game is helemaal verneukt![]()
Dit is gekomen omdat de degradatie niet juist werkt in een bepaalde competitie; hij haalt er een middemoter uit random uit die zomaar degradeert(zie:
[ afbeelding ] )
De eerste 3 jaar is het wel gewoon goed gegaan, net nu ik 3keer gepromoveerd ben doet hij dit
Dat dus. No tech support for your custom db bitches.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Custom database zeker? Daar zitten vaak van die kutfoutjes in...
heeft toch ook weinig nut? Transfers lopen nu tot 31 augquote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat er nog geen recente update is qua transfers. Waren ze mee aan het werk op ManU.
Bij mij werkt de topklasse ineens niet meer... Mooi klote. Snap er niks van.
Wat voor tips bedoel je ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:15 schreef Fuszy het volgende:
Heeft er iemand tips over hoe te starten met een tweedeklasser? Of nog lager zoals bijvoorbeeld in Engeland. Ik speel nu met Juventus, maar ik vind het niet leuk meer. Stomme keuze gemaakt om naar Juventus te verkassen. Ik zoek nu dus een uitdaging.
Het liefst een wat lagere club. Misschien met al wat aanzien. Leeds heb ik in FM08 al een keer geprobeerd en dat ging wel goed, maar daar ben ik mee gestopt toe 2009 uitkwam.
Hoe je de spelers moet zoeken als je niet internationaal mag scouten. En zoals jij al zei. En hoe je je staf moet inrichten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat voor tips bedoel je ?
Bij een laagvlieger zorg ik er altijd eerst voor dat de staff op orde is en de salarissen niet uit de hand lopen.
Of bedoel je tips qua welk team je moet nemen ?
Leuke laagvliegers imo : Hellas Verona, AFC Wimbledon, AS Cannes om er een paar te noemen.
Zelf nu bezig met Salernitana in de Serie C1A, was onstlagen bij CS Sedan (na 1 punt uit 12 wedstrijden in Ligue 1), en ben toen maar opnieuw begonnen in Italië.
Ik zoek zelf. (oftewel zelf alle buitenlandse teams checken)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:10 schreef Fuszy het volgende:
Hoe je de spelers moet zoeken als je niet internationaal mag scouten. En zoals jij al zei. En hoe je je staf moet inrichten.
Wat is er dan leuk aan het vinden van talenten?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zoek zelf. (oftewel zelf alle buitenlandse teams checken)
Maar ik heb attribute masking dan ook altijd uit staan.
Triest.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Custom database zeker? Daar zitten vaak van die kutfoutjes in...
Sommige clubs zijn net vrouwen: ze spelen hard to get. Gewoon strak onderhandelen (en bij een speler die je toch niet meer doorverkoopt gewoon 50% beloven op de volgende transfer) en binnenhengelen die kerel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef Burrito het volgende:
Ik enquire bij een club voor een speler. Ze zeggen 9 miljoen en ik maak een bod van 7.5 miljoen ofzo..komen ze terug met 14 miljoen?
En terecht.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:49 schreef Burrito het volgende:
Ik enquire bij een club voor een speler. Ze zeggen 9 miljoen en ik maak een bod van 7.5 miljoen ofzo..komen ze terug met 14 miljoen?
Zwitserse competitie!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:45 schreef Voltreffer het volgende:
Net kampioen geworden van de Zwitserse 2e divisie. In een enorm spannende competitie ging het heel het jaar gelijk op tussen Servette en mij. Nadat de onderlinge wedstrijd in 2-2 was geeindingt (2-0 voorsprong verspeeld.) Was er met 10 wedstrijden te gaan een verschil van 1 punt in het Servette. Toen ik de wedstrijd daarna met 5-0 aan de kant werd gezet door Kriens waren mijn titel kansen zo goed als verkeken. Ik wist me echter toch weer terug te knokken en mede door punt verlies van de concurrent kon ik 4 wedstrijden voor het eind de koppositite weer overnemen. Toen ik in de 1 na laaste wedstrijd na 15 minuten tegen een 3-0 achterstand aankeek tegen Schaffhousen zag ik de bui al hangen, maar Servette verloor tot mijn grote verbazing ook! En nog wel met 1-0 in de 90+1. De laatste wedstrijd werd professioneel uitgespeeld en zo kan Lausanne weer terug naar het hoogste niveau!
De stand:
[ afbeelding ]
De selectie:
[ afbeelding ]
Nu maar eens kijken wat er gaat en wat er allemaal bij moet komen. Hopelijk willen de huurlingen nog een jaar blijven, dan zullen er nog een spits, aanvallende en een verdedigende middenvelder een keeper en een extra back bij moeten komen. Een drukke zomer dus!
Genoeg!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is er dan leuk aan het vinden van talenten?_
In Brazilië heb je toch die duffe regionale competitie, waarbij je tegen FC bal op het dak moet en je eindigt met 80 doelpunten voor en 4 tegen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:53 schreef MMUFC het volgende:
Bij nader inzien vind ik de Braziliaanse competitie toch niet zo heel leuk.. Na ff rekenen.. als je als Santos zijnde in de hoogste divisie van de Staatskampioenschappen en hoogste nationale divisie speelt, speel je alleen al 57 competitieduels.
Voor de staatskampioenschappen namelijk 19(plus evt 3 als je bij de eerste 8 eindigt en vervolgens kwart finale en halve finale wint en dan maakt het niet uit wat je in de finale doet) en 38 in de competitie. En dan komt er nog Continentaal bij..
Daarom ga ik nu een poging wagen om Blackpool niet te laten degraderen uit de PL. En als dat lukt hier een meer seizoenen game mee te hebben
Jups.. ik won als 5e klasse ploeg onder andere met 11-0, 8-1 en 2x met 7-0quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:35 schreef Boe-man het volgende:
[..]
In Brazilië heb je toch die duffe regionale competitie, waarbij je tegen FC bal op het dak moet en je eindigt met 80 doelpunten voor en 4 tegen?
Precies. Doe ik zelf ook altijd. Attribute masking staat uit en zelf op onderzoek uitgaan. Maakt het spel veel leuker.quote:
Juist !quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies. Doe ik zelf ook altijd. Attribute masking staat uit en zelf op onderzoek uitgaan. Maakt het spel veel leuker.
Ga overigens ook wel vaak in op aanbevelingen van mijn assistant manager bij team advice. Zitten af en toe ook nuttige spelers tussen.
Voor zover ik mij herinner zat dat in CM 01/02 ook al hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En misschien weet Lindgren niet dat Attribute Masking pas iets is van de laatste versies, dit zat er daarvoor helemaal niet in, en toen was het ook een leuk spel.
En ik speel sinds 97/98.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:21 schreef SevD het volgende:
[..]
Voor zover ik mij herinner zat dat in CM 01/02 ook al hoor
Dat is het mooiste van de engelse competitiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Jups.. ik won als 5e klasse ploeg onder andere met 11-0, 8-1 en 2x met 7-0
Een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen.. Met Blackpool begonnen met een 5-0 nederlaag tegen concurrent West Brom
Tweede duel tegen Arsenal knap 1-1 gespeeld.. dus wie weet was die 5-0 een incident..
Edit. Nadat ik voor de League Cup met 5-0 van Colchester won wachtte Manchester City op me in de competitie. Ik moest naar Manchester. Zij hadden 19 schoten, ik 7.. Ik won met 2-3Een van hun goals was zelfs een eigen goal
Tegen Man City was echt een leuke wedstrijd.. Schot op schot van Man City, maar bij rust sta ik omdat ik 2 van de 4 schoten in doel krijg 0-2 voor. De 1-2 was een eigen goal vlak na rust. Dus dan heb je schot op schot en scoor je door een eigen goal van de tegenstander.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is het mooiste van de engelse competitie
Ow oldbe laat me je lul zuigen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Christiano Ronaldo! Doet het vrij goed op de flanken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:44 schreef Fuszy het volgende:
Iemand wat tips voor aankopen bij RKC in het eerste seizoen. Ik heb 200k te besteden, maar ik heb het liefst meerdere goedkope spelers of zelfs transfervrije spelers.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:27 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ow oldbe laat me je lul zuigen!PM97, wat een bazengame was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in vrij korte tijd je League TwoThird Division club uit laten groeien tot 's werelds beste club
Speelde vaak met Hartlepool United of Fulham(dat toen nog in de Third Division speelde)
Die wilde gratis komen, maar ik vond hem niet goed genoeg. Een serieuze reactie mag ook hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:05 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo! Doet het vrij goed op de flanken.
Julio Cruz is transfervrij - poeiert er nog best veel in. Hangt er alleen vanaf of RKC z'n salaris kan betalen (dacht rond de 8000-10000/week, maar pin me er niet op vast)quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:44 schreef Fuszy het volgende:
Iemand wat tips voor aankopen bij RKC in het eerste seizoen. Ik heb 200k te besteden, maar ik heb het liefst meerdere goedkope spelers of zelfs transfervrije spelers.
Het salaris is het grootste probleem. Meestal wil het bestuur me niet verder laten gaan dan 2,3k per week. Daarnaast is mijn salarisbudget ook maar 36k per week.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:54 schreef Sejt het volgende:
[..]
Julio Cruz is transfervrij - poeiert er nog best veel in. Hangt er alleen vanaf of RKC z'n salaris kan betalen (dacht rond de 8000-10000/week, maar pin me er niet op vast)
[..]
Ow oldbe laat me je lul zuigen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On the Ball ken ik niet nee, verder wel veel verschillende manager games gespeeld, maar uiteindelijk is die van SI toch altijd de beste.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
[..]
Ow oldbe laat me je lul zuigen!heb on the ball 2 en premiership manager 99 zelfs nog in de kast liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speel zelf ook al vanaf CM 3
[ Bericht 0% gewijzigd door Bow op 15-06-2011 21:02:19 ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:13 schreef MMUFC het volgende:
[..]
PM97, wat een bazengame was datin vrij korte tijd je League TwoThird Division club uit laten groeien tot 's werelds beste club
Speelde vaak met Hartlepool United of Fulham(dat toen nog in de Third Division speelde)
Brighton, met de held Ian Bairdquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:33 schreef VonHinten het volgende:
[..]Ik speelde altijd met Leyton Orient. Met rood-wit geblokte shirts. Heldenteam. En dan samen spelen met mijn broer die altijd Brighton was
De concurrentie aan met Plymouth! Nostalgie op en top!
Heulemaal mee eensquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
On the Ball ken ik niet nee, verder wel veel verschillende manager games gespeeld, maar uiteindelijk is die van SI toch altijd de beste.
Die bug heb ik nooit ontdekt. Ik weet wel dat goede spelers 80-90 punten waren. En af en toe kreeg je een freak die meer dan 100 punten had. Die was dan episch snel bijvoorbeeld. Gaf vanuit het middenveld een pass in de diepte naar voren, rende er zelf achteraan en legde hem in het netje. Bugsquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Brighton, met de held Ian Baird
Ik weet niet of dat PM97 of 98 was, met die contract verlengingenAls je een contract verlengde telde hij het aantal jaren er bij op
Met ManU beginnen en na een tijdje de spelers Neville(2x), Beckham, Giggs en Scholes voor 200 jaar vast hebben liggen
"Although never particularly expanding on the graphical side, Sports Interactive included many new features along with the usual updated database. Championship Manager 01/02 implemented the new EU regulated transfer system, introduced in September 2001, and also featured a new attribute masking mode, whereby the player could only see information about footballers he/she would realistically know about (also known as a fog of war)."quote:
Vroeger One - Nil gespeeld. Dat zijn alleen maar lettertjes, geen graphics. Als je de wedstrijd bekeek, stelde 'n letter O of X een speler voor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jep.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef SevD het volgende:
[..]
"Although never particularly expanding on the graphical side, Sports Interactive included many new features along with the usual updated database. Championship Manager 01/02 implemented the new EU regulated transfer system, introduced in September 2001, and also featured a new attribute masking mode, whereby the player could only see information about footballers he/she would realistically know about (also known as a fog of war)."
Hier hebben jullie het toch gewoon over, of zie ik het nou verkeerd? Het "verbergen" van bepaalde stats.
Ik heb dat ooit es als 'playing time' gehad (dus: tijd die ik bezig was met het spel: 6 days, 6 hours, 6 minutes) en toen kreeg ik ook een verwijzing naar de duivelquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:00 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb het getal van de duivel behaald6 winst, 6 gelijk en 6 verlies
Uit de serie waarin ik 4 punten wilde halen heb ik 5 punten gehaald. Gelijk tegen Wolves en Liverpool en gewonnen van Wigan.
Ik kreeg de verwijzing niet van de game hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit es als 'playing time' gehad (dus: tijd die ik bezig was met het spel: 6 days, 6 hours, 6 minutes) en toen kreeg ik ook een verwijzing naar de duivel
Nee begrijp ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik kreeg de verwijzing niet van de game hoorHet viel me zelf gewoon op dat het 6-6-6 was
Kun je zien hoe realistisch dit spel isquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef inZanity het volgende:
Thuis 3-0 gewonnen van Everton, uit een 2-1 nederlaag. Dus ik zit in de finale van de Europa Laugue!Feyenoord-Manchester City.
PL-spelers zijn duur. Voor Bale heb ik ¤ 55 mio betaald en Fabregas had ik met ¤ 110 mio nog niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik probeer full English team te maken, maar talenten die je gewoon voor 10 a 15 mil kan halen, zijn opeens 30 mil waard geworden..![]()
Leukquote:(...verhaal van Moron)
Bij mij heeft ie zich tot nu toe zo ontwikkeldquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef Burrito het volgende:
[..]
Leuk![]()
Die Toprak schijnt een goede speler te worden, niet?
Die Romario heb ik zelf ook in de selectie
Begin een keer in de onderste regionen van de Engelse, Duitse of Italiaanse divisie. Uitdaging genoeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb geen uitdaging meer met FM 2011, met Man City heb ik ook geen zin meer..
Heb ik al eens gedaan, maar dat vond ik te lang duren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Begin een keer in de onderste regionen van de Engelse, Duitse of Italiaanse divisie. Uitdaging genoeg.
Met een ploeg als Man City spelen is verre van spannend.
Dat heb ik 1x per maand. Van die dagen dat ik 5x per dag een nieuwe game startquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:45 schreef Doublepain het volgende:
zonder echte namen spelen? Maakte mn PSG game van een jaar of 2 terug tot de leukste die ik ooit gedaan hadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:45 schreef Doublepain het volgende:
Nu maar is een Fantasy team maken, ik kies gewoon een NL amateur club.. Ik maak de jeugdopleiding allerhoogst en training etc. Gewoon met de mijn jeugd alles winnen..
budget?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef Burrito het volgende:
Ik zoek nog een goede AMR & DM voor Ajax, iemand?
Als je iets verder bent in je game kan je felliani proberen, echt een beest als CDM. AMR is Sanchez zeer goed, ik heb hem destijds voor 9 miljoen kunnen krijgen.quote:
Hehe, die 2 heb ik ook bij m'n Fiorentina save.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:50 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Als je iets verder bent in je game kan je felliani proberen, echt een beest als CDM. AMR is Sanchez zeer goed, ik heb hem destijds voor 9 miljoen kunnen krijgen.
hehe, ik heb nu ineens weer zin in mijn Gijon game..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:07 schreef SevD het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x per maand. Van die dagen dat ik 5x per dag een nieuwe game start
Hoezo Fazio terwijl je Alderweireld had. Alderweireld is wel even wat beter. En ipv Cvitanich Hernandez van Palermo, wat een geweldenaar is dat en dan Defour voor op het middenveld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax 2013/2014
Neymar - Cvitanich - Lukaku
Lodeiro/DeJong/DeZeeuw - Hamsik
Enoh
Blind/Anita- Vertonghen - Fazio - Van der Wiel
Steek
Cvitanich legt er minstens 30 per jaar in dus niet spotten met mn held en ik wou hernandez halen maar hij ergert zich aan de besprekingenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo Fazio terwijl je Alderweireld had. Alderweireld is wel even wat beter. En ipv Cvitanich Hernandez van Palermo, wat een geweldenaar is dat en dan Defour voor op het middenveld.
De helft van zijn stats kun je zo toch niet zien...quote:Op zondag 19 juni 2011 15:48 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of die nog wat groeit.
Volgens mij kan het niet eens. Ik doe het altijd zo laag mogelijkquote:Op zondag 19 juni 2011 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik al trainer van bijv. MVV een nieuw contract teken, is het dan verstandig om bijvoorbeeld 100 ¤ per week te eisen maar? Drukt nl. wel salariskosten organisatie, dus meer ruimte voor spelers?
Of is dat dan nadelig voor mezelf en carriere?
Ik stuur altijd 5 scouts naar Brazilië rond die tijd. Allemaal komen ze wel met een ander pareltje aan.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:59 schreef Doublepain het volgende:
hehe, op 2 januari mijn scouts heel brazil scouten onder de 18.. Gelijk 8 supertalenten gepakt van elke 1 mil vergoeding..
Haske makkelijk. 10 minuten werk.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Download een training op een forum en implementeer dit in je game.
Doe ik eigen altijd. Trainingen zelf maken vind ik ruk.
Staan er genoeg op Managers United.
Nee man, je kan veel meer voor hem vangen. En Cassani kan links en rechtsback en heeft erg goede stats. Die andere linksback zou ik wel voor zo'n bedrag verkopen en dan Luca Antonelli halen voor de linksback.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:56 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben begonnen met Palermo en kreeg gelijk een bod van 13 mil op cassani... Zal ik dat doen of niet? Hij heeft beste goeie stats..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |