Best realistisch dus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Balotelli bij Barca
na 2 weken:Kan niet wennen en 2 maanden op leave
Na 2 maanden terug: na 2 weken, wil weg
Na eerste basisplaats in de CL: Rode kaart na 24 min
Kan je wat mee
170 miljoen budget, moest ietsquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef Doublepain het volgende:
@ dam
Als je een jaartje had gewacht, kon je hem halen voor 4 mil
Maar je kon beter tafer van lyon halen.. Dat is pas een spits voor barca..
als je 170m budget hebt betekent dit niet dat je alles MOET gebruikenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
170 miljoen budget, moest iets
Is altijd wel fijn om een stuk of 5 spelers in het 2e te hebben van een jaar of 20 die je kan inzetten in de CL en bekerquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef MMUFC het volgende:
[..]
als je 170m budget hebt betekent dit niet dat je alles MOET gebruiken
Ik heb een speler bij Liverpool, een regen. Die is in 9 maanden tijd al 3 keer op vakantie geweest omdat hij niet kan wennen. Godver 8,5 miljoen voor betaaldquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Balotelli bij Barca
na 2 weken:Kan niet wennen en 2 maanden op leave
Na 2 maanden terug: na 2 weken, wil weg
Na eerste basisplaats in de CL: Rode kaart na 24 min
Kan je wat mee
Niet meer op vakantie sturen, gewoon ff doorbijten. Serieus, op een gegeven moment houden ze op met zeurenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb een speler bij Liverpool, een regen. Die is in 9 maanden tijd al 3 keer op vakantie geweest omdat hij niet kan wennen. Godver 8,5 miljoen voor betaald
Heb hem maar op de TL gezet, hier kan ik niks mee..
Ik heb dit jaar de CL gewonnen zonder 5 vaste basiskrachten. Ik had mijn ass.manager de CL-selectie laten doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is altijd wel fijn om een stuk of 5 spelers in het 2e te hebben van een jaar of 20 die je kan inzetten in de CL en beker
Javi Pastore is ook een goeie talent..quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Afellay en Caceres die onverkoopbaar zijn en ook niet weg willen
Al gekocht, zit nog op de bank maar doet het goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Javi Pastore is ook een goeie talent..
Dat ligt volgens mij aan je assistent. Als deze een mindere kijk heeft op het potentieel en hoe goed de speler nu is, dan krijgt die minder sterren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef Sejt het volgende:
Is het normaal dat goed gescoutte (is dat een woord?) spelers ineens minder ingeschat worden als je ze eenmaal gekocht hebt?
Bijvoorbeeld een 18-20 jarige die als "Definite Purchase" gescout wordt met al mooie stats, wordt na een half jaar voorbereiding (af en toe wedstrijd meedoen, anders reserves) opeens ingeschat met 1 of anderhalve ster lager.
Ik heb allemaal minstens 4 sterren trainen etc.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:19 schreef Doublepain het volgende:
Kan iemand een screen van Kevin(real zaragoza) maken? Ik ben benieuwd hoe goed hij wordt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |