abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97870751

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
pi_97870956
@ dam

Als je een jaartje had gewacht, kon je hem halen voor 4 mil :P

Maar je kon beter tafer van lyon halen.. Dat is pas een spits voor barca..
  woensdag 8 juni 2011 @ 02:11:57 #3
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_97873704
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Creeg op 08-06-2011 02:12:07 ]
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_97874923
tripo
pi_97887260
Balotelli bij Barca

na 2 weken:Kan niet wennen en 2 maanden op leave
Na 2 maanden terug: na 2 weken, wil weg
Na eerste basisplaats in de CL: Rode kaart na 24 min

Kan je wat mee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:57:38 #6
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97887977
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Balotelli bij Barca

Kan je wat mee
Best realistisch dus. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_97888108
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef Doublepain het volgende:
@ dam

Als je een jaartje had gewacht, kon je hem halen voor 4 mil :P

Maar je kon beter tafer van lyon halen.. Dat is pas een spits voor barca..
170 miljoen budget, moest iets
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_97888381
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

170 miljoen budget, moest iets
als je 170m budget hebt betekent dit niet dat je alles MOET gebruiken ;)
pi_97888426
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef MMUFC het volgende:

[..]

als je 170m budget hebt betekent dit niet dat je alles MOET gebruiken ;)
Is altijd wel fijn om een stuk of 5 spelers in het 2e te hebben van een jaar of 20 die je kan inzetten in de CL en beker
pi_97888448
En Afellay en Caceres die onverkoopbaar zijn en ook niet weg willen
pi_97889694
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Balotelli bij Barca

Kan je wat mee
Ik heb een speler bij Liverpool, een regen. Die is in 9 maanden tijd al 3 keer op vakantie geweest omdat hij niet kan wennen. Godver 8,5 miljoen voor betaald :')
Heb hem maar op de TL gezet, hier kan ik niks mee..
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_97890464
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik heb een speler bij Liverpool, een regen. Die is in 9 maanden tijd al 3 keer op vakantie geweest omdat hij niet kan wennen. Godver 8,5 miljoen voor betaald :')
Heb hem maar op de TL gezet, hier kan ik niks mee..
Niet meer op vakantie sturen, gewoon ff doorbijten. Serieus, op een gegeven moment houden ze op met zeuren :)
pi_97890484
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is altijd wel fijn om een stuk of 5 spelers in het 2e te hebben van een jaar of 20 die je kan inzetten in de CL en beker
Ik heb dit jaar de CL gewonnen zonder 5 vaste basiskrachten. Ik had mijn ass.manager de CL-selectie laten doen :')
pi_97890940
CL winnen is wel overigens zwaar moeilijk, zeker als je mee doet voor de titel. 3 keer moet je een serie doorkomen, dat valt niet mee
pi_97897779
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Afellay en Caceres die onverkoopbaar zijn en ook niet weg willen
Javi Pastore is ook een goeie talent..
pi_97897823
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:44 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Javi Pastore is ook een goeie talent..
Al gekocht, zit nog op de bank maar doet het goed
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:06:01 #17
277865 Sejt
Ondertitel
pi_97906029
Is het normaal dat goed gescoutte (is dat een woord?) spelers ineens minder ingeschat worden als je ze eenmaal gekocht hebt?

Bijvoorbeeld een 18-20 jarige die als "Definite Purchase" gescout wordt met al mooie stats, wordt na een half jaar voorbereiding (af en toe wedstrijd meedoen, anders reserves) opeens ingeschat met 1 of anderhalve ster lager.

Ik heb allemaal minstens 4 sterren trainen etc.
I love my mispoken words.
pi_97907378
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef Sejt het volgende:
Is het normaal dat goed gescoutte (is dat een woord?) spelers ineens minder ingeschat worden als je ze eenmaal gekocht hebt?

Bijvoorbeeld een 18-20 jarige die als "Definite Purchase" gescout wordt met al mooie stats, wordt na een half jaar voorbereiding (af en toe wedstrijd meedoen, anders reserves) opeens ingeschat met 1 of anderhalve ster lager.

Ik heb allemaal minstens 4 sterren trainen etc.
Dat ligt volgens mij aan je assistent. Als deze een mindere kijk heeft op het potentieel en hoe goed de speler nu is, dan krijgt die minder sterren.
Feyenoord Rotterdam
pi_97915257
Tijdje niet meer gespeeld.
Nog nieuwe Mu dataupdates?
En bugfixes nog wat nieuws uit?

Toch wel weer eens zin om wat te gaan doen. Echter weinig tijd :r
U MAD?
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:06:19 #20
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_97915617
Paulo Henrique (het Santos talentje) transfervrij kunnen krijgen!
pi_97916013
Met PSV Markovic voor de neus van Lazio weggehaald en bij Minsk nog 'n Braziliaan opgehaald. Het is de hoogste tijd voor Piet de Visser :') In de competitie gaat het weer wat beter. Gewonnen van o.a. Twente en Willem II. In de 4e voorronde Hajduk uitgeschakeld (3-1 en 5-2 gewonnen).

Met FC Den Bosch draait het voor geen meter. 4 keer op rij 1-1 gespeeld en de meeste Ajax-huurlingen bakken er weinig van. Voor de beker geloot tegen FC Utrecht, dus het bekeravontuur zal ook wel bij één wedstrijd blijven.
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:19:07 #22
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_97926493
Met Leverkusen in seizoen 3 ondertussen en doe nog op alle fronten mee! ^O^ Sta 1e in de competitie, 3 punten voor op Bayern. Wat ik wel weet is dat ik echt een keer in goede verdedigers moet investeren.. Krijg af en toe domme doelpunten tegen, waardoor ik gewoon gelijkspeel of verlies.. :{
In de CL sta ik gedeeld eerste met Lyon. De anderen in de poule zijn Levski en Twente. De volgende ronde moet haalbaar zijn. En in de beker moet ik in de volgende ronde tegen Hoffenheim, dat word wel een lastige.
Ben wel tevreden over de meeste wedstrijden, dus dat zit wel goed :) Vela over kunnen nemen na een succesvol huurseizoen voor 5,5 miljoen ^O^ En nog een paar andere transfers. Plaats binnenkort wel een keer een overzicht.

Derdiyok is wel een stomme eikel :( Pakt ie in de beker een onnodige rode kaart (2 wedstrijden geschorst), wedstrijd erna wie hij kan spelen is tegen Levski en wat doet ie na 30min, rode kaart -O- Eerste keer een waarschuwing gegeven, nu een boete.. Heeft-ie geaccepteerd :)
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_97944496
Kan iemand een screen van Kevin(real zaragoza) maken? Ik ben benieuwd hoe goed hij wordt.. :P
  donderdag 9 juni 2011 @ 17:25:58 #24
277865 Sejt
Ondertitel
pi_97944791
Ik schreef in het vorige topic over m'n Feyenoord, dat ingedeeld was met ManU, Inter en Dynamo Kiev in de CL.
Ondertussen ben ik een half seizoen verder, en in die groep speelde ik:
ManU: 2-3 thuis en 1-3 uit
Inter: 2-3 uit en 1-0 thuis
Dynamo Kiev: 3-1 uit en 1-1 thuis

Uiteindelijk dus 3e in de groep geworden en in de 1e knockout wedstrijd van de Euro Cup ook Benfica uitgeschakeld, door uit 0-0 te spelen en thuis 2-1.
Maar in de volgende ronde werd ik er toch uitgeknikkerd, door Fiorentina :(

In de eredivisie heb ik net PSV thuis verslagen met 1-0. PSV was nog de enige die dichtbij me zat, dus nu kan het kampioenschap me eigenlijk niet meer ontgaan.
In de beker moet ik in de finale tegen Groningen, die 4e in de competitie staat.

Begint echt lekker te lopen en komende zomer ga ik alleen écht goede spelers aantrekken, want m'n selectie is al lekker breed.

Topscorers in m'n team na 31 wedstrijden plus beker en europa:
Miguel Angel Nieto - 19 (Spaanse Overmars-achtige)
Nicolas Anelka - 17
Rasmus Jönsson - 16 (Zweeds talent)
Ruben Schaken - 14 (originele Feyenoord speler)

Samengevat dus m'n vleugelspelers en beste spitsen :)

Assists?
Mikael Dorsin - 19 (hij is DL)
Ruben Schaken - 14
Miguel Angel Nieto - 13
Nicolas Anelka - 11

Leuk spelletje :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Sejt op 09-06-2011 18:07:25 ]
I love my mispoken words.
pi_97946312
quote:
5s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:19 schreef Doublepain het volgende:
Kan iemand een screen van Kevin(real zaragoza) maken? Ik ben benieuwd hoe goed hij wordt.. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')