Best realistisch dus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Balotelli bij Barca
na 2 weken:Kan niet wennen en 2 maanden op leave
Na 2 maanden terug: na 2 weken, wil weg
Na eerste basisplaats in de CL: Rode kaart na 24 min
Kan je wat mee
170 miljoen budget, moest ietsquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef Doublepain het volgende:
@ dam
Als je een jaartje had gewacht, kon je hem halen voor 4 mil
Maar je kon beter tafer van lyon halen.. Dat is pas een spits voor barca..
als je 170m budget hebt betekent dit niet dat je alles MOET gebruikenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
170 miljoen budget, moest iets
Is altijd wel fijn om een stuk of 5 spelers in het 2e te hebben van een jaar of 20 die je kan inzetten in de CL en bekerquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef MMUFC het volgende:
[..]
als je 170m budget hebt betekent dit niet dat je alles MOET gebruiken
Ik heb een speler bij Liverpool, een regen. Die is in 9 maanden tijd al 3 keer op vakantie geweest omdat hij niet kan wennen. Godver 8,5 miljoen voor betaaldquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Balotelli bij Barca
na 2 weken:Kan niet wennen en 2 maanden op leave
Na 2 maanden terug: na 2 weken, wil weg
Na eerste basisplaats in de CL: Rode kaart na 24 min
Kan je wat mee
Niet meer op vakantie sturen, gewoon ff doorbijten. Serieus, op een gegeven moment houden ze op met zeurenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb een speler bij Liverpool, een regen. Die is in 9 maanden tijd al 3 keer op vakantie geweest omdat hij niet kan wennen. Godver 8,5 miljoen voor betaald
Heb hem maar op de TL gezet, hier kan ik niks mee..
Ik heb dit jaar de CL gewonnen zonder 5 vaste basiskrachten. Ik had mijn ass.manager de CL-selectie laten doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is altijd wel fijn om een stuk of 5 spelers in het 2e te hebben van een jaar of 20 die je kan inzetten in de CL en beker
Javi Pastore is ook een goeie talent..quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Afellay en Caceres die onverkoopbaar zijn en ook niet weg willen
Al gekocht, zit nog op de bank maar doet het goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Javi Pastore is ook een goeie talent..
Dat ligt volgens mij aan je assistent. Als deze een mindere kijk heeft op het potentieel en hoe goed de speler nu is, dan krijgt die minder sterren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef Sejt het volgende:
Is het normaal dat goed gescoutte (is dat een woord?) spelers ineens minder ingeschat worden als je ze eenmaal gekocht hebt?
Bijvoorbeeld een 18-20 jarige die als "Definite Purchase" gescout wordt met al mooie stats, wordt na een half jaar voorbereiding (af en toe wedstrijd meedoen, anders reserves) opeens ingeschat met 1 of anderhalve ster lager.
Ik heb allemaal minstens 4 sterren trainen etc.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:19 schreef Doublepain het volgende:
Kan iemand een screen van Kevin(real zaragoza) maken? Ik ben benieuwd hoe goed hij wordt..
Ja leuke speler. Zijn history laat zien dat hij altijd bij Real Zaragoza is blijven spelen en gemiddeld tussen de 7.3 en 7.7 krijgt als cijfer over een heel seizoen.quote:
Ik heb echt ontelbaar veel van zulke regen-keepers in mijn spel: knalhoge physical en mental stats en redelijke lage technical stats. Heb zelf ook twee van zulke badboys.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:16 schreef Sejt het volgende:
M'n 5 sterren keeper uit Argentinië:
[ afbeelding ]
Op het eerste gezicht lijken het de verkeerde stats die zo hoog zijn, maar ze helpen zeker mee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:23 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik heb echt ontelbaar veel van zulke regen-keepers in mijn spel: knalhoge physical en mental stats en redelijke lage technical stats. Heb zelf ook twee van zulke badboys.
Nee, ik bedoelde ook niet dat ie waardeloze stats hoog heeft, maar dit type keeper (belachelijk hoge rechter twee rijtjes, maar lage linker rijtje) komt echt heel veel voor in mijn spel. Elke zomer weer pompt FM mijn spel vol met dit soort type keepers. Ik heb het idee dat er een foutje in de engine zit ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht lijken het de verkeerde stats die zo hoog zijn, maar ze helpen zeker mee.
Hij is snel z'n doel uit, springt goed, etc.
Het is (nog) geen wereldkeeper, maar beter dan Darley die in het doel stond - al op 18-jarige leeftijd
Daarnaast is ie stabiel en niet zo irritant / arrogant als sommige regens uit die regio.
Werd tijd inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)_kampioen_Lille.html
Haha eindelijk eens naar een grote competitie, haal hem bijna altijd standaard naar mijn club toe. geweldige keeper
Bah had die vent bij Nottm Forest alleen maar last van de vent gehad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Sejt het volgende:
Transfervrij, leuke DM !
[ afbeelding ]
Hij kan Engels en zelfs een beetje Nederlands.
Hmm ben benieuwd hoe hij bij mij in de groep valt dan. Volgens mij heeft hij een gebalanceerde persoonlijkheid etc., maar je weet maar nooit met die verborgen persoonlijkheden die spelers soms hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Bah had die vent bij Nottm Forest alleen maar last van de vent gehad.
Vraagprijs instellen op tien miljoen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef Burrito het volgende:
Aldeweireld is een paar weken geblesseerd geweest maar verder geen last van. Jij wel altijd?
Ik heb nu de hele tijd dat ik offers van clubs krijg van 300k terwijl ik die speler voor 500k gekocht heb en een groot talent is. Kappen nou![]()
Heb jij em alleen in februari? Mazzelpik...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef TJV het volgende:
Heb jij geen last van de standaard blessuregolf in februari dan?
Ik heb elke week wel een blessure tijdens trainingen.. Als iemand achter de bal aan rent of springt en verkeerd terechtkomt..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef TJV het volgende:
Heb jij geen last van de standaard blessuregolf in februari dan?
En het is natuurlijk altijd een zaad reservespeler die je allang had moeten verkopen die je wereldspits voor 4 maanden uit de roulatie schopt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb elke week wel een blessure tijdens trainingen.. Als iemand achter de bal aan rent of springt en verkeerd terechtkomt..
Il Devasto?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:50 schreef VonHinten het volgende:
Vriend van me is kampioen geworden in Italië met Sampdoria met 135 doelpunten in 38 wedstrijden. Da's gemiddeld meer dan 3,5 per wedstrijd. Ziek.
Vaak wel ja, maar nu krijg ik alleen maar spelers die verkeerd springen ofzo..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:08 schreef VonHinten het volgende:
[..]
En het is natuurlijk altijd een zaad reservespeler die je allang had moeten verkopen die je wereldspits voor 4 maanden uit de roulatie schopt.
Is in het echt ook zo, maar rouleren helpt welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef TJV het volgende:
Ja, februari lopen de schorsingen en blessures altijd bij me binnen.
Schwaab van Leverkusen, 23 jaar, rechtsback en haalde bij mij altijd hele goede cijfers.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is in het echt ook zo, maar rouleren helpt wel
Heeft iemand een idee voor 2 topbacks(bij voorkeur multifuncitioneel) van begin 20 tijdens het begin van het spel?
Ff de CL winnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:49 schreef Sejt het volgende:
Ik heb nu ong. 30mln aan transferbudget en nog 250k per week aan salaris te besteden, maar alle leuke spelers willen niet naar Feyenoord.
Zit denk ik aan het plafond...
"ff"quote:
Dat spel speel ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:58 schreef Burrito het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn team eigenlijk wel leuk voetbalt! Er wordt goed gecombineerd maar ook vleugelspelers die hun mannetje uitspelen en dan na een sprint een goede voorzet geven.![]()
Nu moet ik alleen op zoek naar spelers die potten kunnen breken in de CL
2013, zie screenshot.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:36 schreef Burrito het volgende:
Nice
Welk seizoen zit je?
Ik zit in seizoen 2 nu en heb een groep met OM, Mentalist en Bayern.
Moet te doen zijn, die groepquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:36 schreef Burrito het volgende:
Nice
Welk seizoen zit je?
Ik zit in seizoen 2 nu en heb een groep met OM, Mentalist en Bayern.
Ik heb hetzelfde als die van jou maar dan staat Elm op 10..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:55 schreef Sejt het volgende:
Wat voor formatie/tactiek spelen jullie?
Ik heb er zelf een gemaakt (doe ik liever dan 1 downloaden):
[ afbeelding ]
Voor de moeilijkere wedstrijden pas ik kleine dingen aan, zoals verdedigingslinie, snelheid, breedte, marking, etc., maar de formatie verander ik eigenlijk nooit.
Deze opstelling was tegen een makkelijke tegenstander.
De eerste 3 seizoenen is hij 1 van m'n belangrijkste spelers geweest met telkens ~10 goals en 10+ assists. Maar nu begint hij een mindere te worden doordat ik ineens veel betere spelers kan aantrekkenquote:
0-1 verloren van OMquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:43 schreef Sejt het volgende:
[..]
Moet te doen zijn, die groep
Ik zit nog met Fenerbache en Basel.
Ik zit in 2013 inderdaad, net begonnen met 3e seizoen. Dit is m'n eerste echte carrière in FM2011 en ik kom nog steeds dingen tegen die ik beter kan doen!
Bijvoorbeeld niet 10 dagen op vakantie gaan in augustus... m'n assistent heeft sommige belangrijke spelers niet opgegeven voor de CL
Ik had hem bij Cambuur een van de betere spelers in de Eredivisie in mijn game toen. Maar ja ik had toen ook wel meer goede spelers Junker en John gezamenlijk bovenaan op de topscorerlijst toen ook nog.quote:
Die klojo wil niet naar mijn team.. Kut speler..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
Tafer is zo'n zieke baas.Ik twijfelde of ik 'm gratis zou halen, met mijn Ajaxgame. Toch gedaan als reservespits maar speelde iedereen uit de basis. 40 wedstrijden, 55 goals.
Nee, komt altijd in de laatste maand dat hij uitkomt.. (geloof ik)quote:Op zondag 12 juni 2011 11:15 schreef Burrito het volgende:
Is er eigenlijk wat info over de volgende FM game?
Ik zou hem eerst een jaartje bij een kleinere club laten spelen en daarna bij de A selectie houden.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:27 schreef Moron het volgende:
Wat vinden jullie?
Heb deze kerel in januari overgenomen en hij speelt nu in mijn -19 jarigen. Zal ik hem volgend seizoen langzaam brengen in het eerste? Of eerst een jaartje verhuren aan een andere club?
[ afbeelding ]
Is lastig te zeggen, ken je selectie niet. Kan zo iemand 20 a 25 keer 'n uur spelen dan zou ik 'm bij je eigen selectie houden, anders verhuren.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:27 schreef Moron het volgende:
Wat vinden jullie?
Heb deze kerel in januari overgenomen en hij speelt nu in mijn -19 jarigen. Zal ik hem volgend seizoen langzaam brengen in het eerste? Of eerst een jaartje verhuren aan een andere club?
[ afbeelding ]
Is bij elke club wel zo. Sta met FCDB 16e en speelde gelijk tegen de nummer 1 (uitwedstrijd). Waren de supporters ontevreden.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:05 schreef Sejt het volgende:
Ja, dat met die supporterstevredenheid vind ik ook maar vaag.
Bedoel, 2-3 tegen ManU en Inter is niet zo slecht, zijn ze toch teleurgesteld. Blijkbaar moeten ze hun verwachtingen wat bijstellen... maar ja, Feyenoord supporters hè
Genie Scout 11 wordt volgens mij meer gebruikt.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:10 schreef Doublepain het volgende:
Wie gebruikt FM Scout?
Ik ga het denk ik gebruiken
Die bedoelde ikquote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Genie Scout 11 wordt volgens mij meer gebruikt.
Wat dacht je van een speler (of 2) kopen/opleiden die zowel centraal middenveld als verdedigende mid kan voetballen. Volgens mij heb je teveel zelfde soort middenvelders.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef Burrito het volgende:
Tips zijn erg welkom :-)
[ link | afbeelding ]
¤34.500 per week - 5e in mn squad qua salaris.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef TJV het volgende:
Als zijn salaris niet te hoog is: verlengen die hap.
hmmn 2013 ? en bijna heel je oude selectie is weg,quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:55 schreef Sejt het volgende:
Wat voor formatie/tactiek spelen jullie?
Ik heb er zelf een gemaakt (doe ik liever dan 1 downloaden):
[ afbeelding ]
Voor de moeilijkere wedstrijden pas ik kleine dingen aan, zoals verdedigingslinie, snelheid, breedte, marking, etc., maar de formatie verander ik eigenlijk nooit.
Deze opstelling was tegen een makkelijke tegenstander.
Shit happens. Om een paar voorbeelden te geven:quote:Op maandag 13 juni 2011 03:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hmmn 2013 ? en bijna heel je oude selectie is weg,
Zeker allemaal voor meer dan 20 mil naar Manchester City
Dat is niet slim van je, je had ze beter een nieuw contract moeten geven.. Kon je ze later voor meer verkopen..quote:Op maandag 13 juni 2011 08:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Shit happens. Om een paar voorbeelden te geven:
• In het begin kostten Biseswar en De Cler teveel in salaris - verkopen.
• Meerdere spelers zoals Fer, Mokotjo, Vlaar en Bahia willen naar een 'grotere' club na 1,5 jaar.
• Wijnaldum had een afkoopsom in z'n contract.
• Na 3 seizoenen heb je een budget van ong. 600.000/week i.p.v. de 200.000/week aan het begin, dus je kunt betere spelers aantrekken.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Geeneen speler ging voor meer dan 3,5mln weg en geeneen ging naar Man City.![]()
Maar dan willen ze ook meer salaris - en die ruimte had ik toen niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is niet slim van je, je had ze beter een nieuw contract moeten geven.. Kon je ze later voor meer verkopen..
Beetje goed onderhandelen en ze werken voor minder..quote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef Sejt het volgende:
[..]
Maar dan willen ze ook meer salaris - en die ruimte had ik toen niet.
Inderdaad zegquote:Op maandag 13 juni 2011 03:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hmmn 2013 ? en bijna heel je oude selectie is weg,
Heb maar ff een nieuwe manager aangemaakt en ben met City gaan prutsen. Erg wisselvallig tot nu toe. Tegen Steaua Bucaresti bij rust met 3 - 0 achter maar wel met 3 - 5 gewonnen. Daarna 5 - 1 verloren van Sunderland en vervolgens 6 - 0 gewonnen van Wiganquote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef Doublepain het volgende:
Real en City zijn echt handige clubs.. Ze kopen toptalenten voor miljoenen, jaartje later koop ik ze voor 4 miljoen en ze domineren..
Ieder z'n stijl hèquote:Op maandag 13 juni 2011 15:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad zegZelfs ik heb in 2020 nog meer oorspronkelijke Feyenoord spelers in m'n selectie.. En ook ik heb in het begin een aantal (dure/oude)spelers weggedaan, maar er zijn genoeg goede spelers binnen de selectie die nog járen mee kunnen.
Matuidi, Guilavoguiquote:Op maandag 13 juni 2011 18:16 schreef Burrito het volgende:
Wie is een goede betaalbare (voor Ajax) balveroveraar?
Uiteraard, ik bedoelde het ook niet negatief. Wou alleen het verschil aangeven. Ik moet ook zeggen dat ik een manager ben die vrij weinig verkoopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |