En wat merk je daarvan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:55 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Qua prijzen niet, maar qua sociale controle wel meer. Bovendien zijn die huizen in de VS van karton. het is mooi groot maar het is geen kwaliteit vaak.
Ik eerder een tikje melancholischquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik dit topic doorlees groeit mijn aversie jegens Nederland.
Zijn DAT VVD'ers?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:56 schreef GSbrder het volgende:
Politieke overwinningen worden groots gevierd:
[ afbeelding ]
Hij zag zanger Rinus over het hoofdquote:
Bij elke middelgrote storm waait je complete huis weg, dat merk je ervan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat merk je daarvan?
Woonkwaliteit wordt niet door de dikte van de spouwmuur bepaald.
Hahahahahahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:58 schreef GSbrder het volgende:
Waar we immigranten met ons leven beschermen:
[ afbeelding ]
Ingehuurde chinezenquote:
/care, een woning kost 50k, lapje grond heb je al, dus dat is niet onoverkomelijk bij een orkaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij elke middelgrote storm waait je complete huis weg, dat merk je ervan.
quote:
Ik zou geen zin hebben mijn spullen constant bij elkaar te moeten zoeken, alleen maar omdat mijn huis slecht gebouwd is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
/care, een woning kost 50k, lapje grond heb je al, dus dat is niet onoverkomelijk bij een orkaan.
Hoeft niet, maar ik hoef niet in een kartonnen huis te wonen. In sommige buurten hoef je je huis niet op slot te doen. Nee heeft ook weinig zin als je de deuren zo intrapt he. Gated communities zijn er ook zeker vanwege de fijne omgeving.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat merk je daarvan?
Woonkwaliteit wordt niet door de dikte van de spouwmuur bepaald.
Hè? Hoe zijn we nu weer bij Gated Communities terecht gekomen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:01 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar ik hoef niet in een kartonnen huis te wonen. In sommige buurten hoef je je huis niet op slot te doen. Nee heeft ook weinig zin als je de deuren zo intrapt he. Gated communities zijn er ook zeker vanwege de fijne omgeving.
quote:
Ik betwijfel hetquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:07 schreef Lagrinta het volgende:
Leuk die foto's van Ollanders op de camping. Maar waarschijnlijk zijn die mensen gelukkiger dan de mensen in dit topic inc. mezelf.
What the hell, met dat formaat kan ik de muur behangen.quote:
Educatie heet zoiets.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |