Untrue. Het is mij ook ooit eens gelukt. Socios zijn succes-rate is wel hoger, maar ik leer.quote:
Ooit zul je mij beaten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
Untrue. Het is mij ook ooit eens gelukt. Socios zijn succes-rate is wel hoger, maar ik leer.
I knowquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je kan nog steeds niet goed quoten, wat is dit.
Puik plan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:04 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
I know![]()
Misschien moet ik maar een cursus quoten gaan volgen.
Gewoon niet slapenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:02 schreef UnitedStates het volgende:
Ik zit met een dilemma
Ik moet om 3u wakker zijn voor de NBA Finals, is het dan logisch om nu 3u te gaan slapen en dan vervolgens na afloop van 6u tot half 8. Of nu gaan slapen terwijl ik helemaal niet moe ben..
Doen we dat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon niet slapen. Heb het ook zo gedaan met de suber bowl.
Pas na 3en.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef Socios het volgende:
Hoelaat ben je gisternacht uiteindelijk gaan pitten, monkyyy?
Te laat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef Socios het volgende:
Tijd is relatiefquote:
Hoe volg jij de NBA. Heb je voor betaald of neit?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:02 schreef UnitedStates het volgende:
Ik zit met een dilemma
Ik moet om 3u wakker zijn voor de NBA Finals, is het dan logisch om nu 3u te gaan slapen en dan vervolgens na afloop van 6u tot half 8. Of nu gaan slapen terwijl ik helemaal niet moe ben..
Ja, zou goed kunnen. Socios faalt alleen nooit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Untrue. Het is mij ook ooit eens gelukt. Socios zijn succes-rate is wel hoger, maar ik leer.
Hmm, zou ik niet eens meer weten. Best laat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef Socios het volgende:
League passquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Hoe volg jij de NBA. Heb je voor betaald of neit?
Ja dacht ik al. Veel te duur voor mij. Ik download hem morgenochtend wel, natuurlijk zonder de stand te weten!quote:
Socios > monkyyy =(quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, zou goed kunnen. Socios faalt alleen nooit.
Tsja, ik kan hem terugkijken op league pass en opnemen via TVquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ja dacht ik al. Veel te duur voor mij. Ik download hem morgenochtend wel, natuurlijk zonder de stand te weten!
jij bent nieuw. hoi!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Sunner het volgende:
@Luchtkoker: wat versta jij onder leuke mensen?
Ik herinner je er mogen nog wel een keertje an. Wel goed je tijd besteed zo te merkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kut nog niet gemaild.![]()
ach, komt morgen wel. Druk bezig geweest met verslag.
Ok.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik herinner je er mogen nog wel een keertje an. Wel goed je tijd besteed zo te merken
Voor wie ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Tsja, ik kan hem terugkijken op league pass en opnemen via TV![]()
Live blijft natuurlijk beter, daarom blijf ik ook wakker
Doei ditdatquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn laptop gaat uit, zo nog wel mobiel, ditdat.
Oo grutjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
HTCquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was toevallig in een goede bui.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
gamezz is vele malen positiever, merk ik alweer.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
HTC
HTC topmerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Zelfontplooiing.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
wat is mijn motivatie om bij de AH te gaan werken als vakkenvuller.
Je wil weten wat werken inhoudquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
wat is mijn motivatie om bij de AH te gaan werken als vakkenvuller.
Ik refereerde naar de finale jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Cleveland Cavaliers![]()
![]()
Of bedoel je Mavs of Heat?
Ik heb een HTC HD, het broertje van jouw telefoon maar stiekem ben ik jaloers op jouw telefoon.quote:
Ik vul soms stiekem mee met mijn vrienden nu nog binnenkort potten laten vallen.quote:
hep ik pluisjes? xdquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
haha dat je jeself gaat ontplooien tog xd
Welkom. En aan je UI te zien weet je al goed wie de echte baas is op FOK!.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:14 schreef Sunner het volgende:
gamezz, ja, maar ik 'lurk' al een tijd hierin.
Ja ik ook. Vooral omdat James zo'n held is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:17 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Maakt me eigenlijk niet zo veel uit, al gaat mijn lichte voorkeur naar Miami.
Dat heb ik ook, maar ietswat trager en minder stabielquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:18 schreef Sunner het volgende:
Ja, ik heb android erop, mijn broer heeft dat erop gezet, en dat is mooier dan windows
Blijft mijn favoriete speler, ondanks wat ie gedaan heeft.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:18 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ja ik ook. Vooral omdat James zo'n held is.
En zelf opruimenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vul soms stiekem mee met mijn vrienden nu nog binnenkort potten laten vallen.
Ik vind wel een beetje dat Bosh tekort wordt gedaan. Net alsof echt alleen alles door Wade en James komt(wat ook wel een beetje waar is. Maar toch...quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Blijft mijn favoriete speler, ondanks wat ie gedaan heeft.![]()
Dwyane Wade blijft natuurlijk ook een fenomeen
Deze ken ik, maar vind hem echt nergens op slaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete filmpje van hem?
Bosh blijft natuurlijk het aanhangsel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:20 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik vind wel een beetje dat Bosh tekort wordt gedaan. Net alsof echt alleen alles door Wade en James komt(wat ook wel een beetje waar is. Maar toch...
ditisjan is sowieso een faalhaasquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Deze ken ik, maar vind hem echt nergens op slaan.
faalhaas
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef Sunner het volgende:
oceanview, zo ben je geen vrienden met mij! haha
Ik moest glimlachen toen hij ''spuitende penis'' zei.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete filmpje van hem?
Zijn er filmpjes van hem die wel ergens op slaan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Deze ken ik, maar vind hem echt nergens op slaan.
faalhaas
Lach je ook nog om plas, poep en seksquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen toen hij ''spuitende penis'' zei.
2 weken, wat nou als ik 4 weken wilquote:
Niet gewend aan dit soort taalgebruik van een 12/13/14 jarige?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een paar in het begin wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zijn er filmpjes van hem die wel ergens op slaan?
Ik zag het gewoon niet aankomen. Vandaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:25 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Niet gewend aan dit soort taalgebruik van een 12/13/14 jarige?
Tegenwoordig is het een schande als je dit soort woorden op die leeftijd niet gebruikt.
Wist niet of ik nou moest lachen of huilen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
4 weken is teveel dan heb ik gemist wat ik wou.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lach je ook nog om plas, poep en seks
[..]
2 weken, wat nou als ik 4 weken wil
Weer wat JIJ wilquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
4 weken is teveel dan heb ik gemist wat ik wou.
Water in je mond en krachtig uitspugen.quote:
Nee, het was inderdaad een verrassende wending in het filmpje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zag het gewoon niet aankomen. Vandaar.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Water in je mond en krachtig uitspugen.
Dan sta je bij mij in de lijst.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:27 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als ik dat msn-adres toevoeg?
Oh Oh Chersooquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh oh chersooo
[..]
Okee excuses okee, oneluvvv
Oh oh Tirolquote:
Ik weet niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
Dan sta je bij mij in de lijst.
21 en jijquote:
Dan hoop ik dat je niet in het westen van het land woont, want in dat geval heb ik er geen last van en kan ik kei rustig slapen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:30 schreef UnitedStates het volgende:
Het begint hier in een keer hard te onweren.
Ze waren laatst in de plaatselijke discotheek.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh oh Tirol
Had komende zomer wel grote kans om de gasten JS tegen te komen, maar zusjelief bracht roet in de plannen.
Maar als je het over Matsoe hebt, dan heb je het wel over een heldquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:31 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Ze waren laatst in de plaatselijke discotheek.
Matsoe, Princess, Sniper en Elize.
Zie je allemaal van die sletjes die op de foto willen met Matsoe.
Geordie Shore.
Treinentopic.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:32 schreef HappyBob het volgende:
Hoi, wat is dit precies voor topic? [ afbeelding ] Zag 'm laatst ook al voorbij komen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
CODE ROOD CODE ROOD DIRKJAN IS OVERVALLEN
[ afbeelding ]
Tsja, dat is de enige held eruit. De rest vind ik helemaal niks.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar als je het over Matsoe hebt, dan heb je het wel over een held
Ja moet seizoen 3 nog downloaden bedenk ik me net
[ afbeelding ]
25. ik voel me vet oud tussen dat al jonge grut hier.quote:
[ afbeelding ]
25 + oud?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
25. ik voel me vet oud tussen dat al jonge grut hier.
Dat is de Britse versie van Jersey Shore. Niet te vergelijken met Oh Oh Chersoquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef truedestiny het volgende:
Geordie Shore is de britse versie toch. god wat dramatisch man. Ga betere acteurs inhuren.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef monkyyy het volgende:
25. ik voel me vet oud tussen dat al jonge grut hier.
Vrienden die dat deden??quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:31 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan alles niet verrot zijn na tijden?
leuk bn, bw 1 grappig; prettig: een ~e opmerking 2 prettig stemmend, plezier opleverend: een ~ feestquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Sunner het volgende:
@Luchtkoker: wat versta jij onder leuke mensen?
Er voor springen vind ik ook fantastisch.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, ik houd wel van treinen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik deel die mening.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:32 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Tsja, dat is de enige held eruit. De rest vind ik helemaal niks.
Trouwens Geordie Shore is pas net begonnen
Je hebt het waarschijnlijk over Jersey Shore.
Ook nog boissquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef Sunner het volgende:
haha mhakanamatafaka moest om je lachen![]()
flippiee ja had leuk feest, veel girlfriends op bezoekk
GEEN IDEE BESCHRIJF HET EENS.quote:
Die dingen gaan zo snel..ik ben altijd net te laatquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Er voor springen vind ik ook fantastisch.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die dingen gaan zo snel..ik ben altijd net te laat [ afbeelding ] Klap ik zo met mijn bek tegen de zijkant aan.
HOI NEE SORRY HEB GEEN BLACK OPSE NOU GRquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef be-strong het volgende:
IK VERVEEL ME!!! IEMAND DIE PS3 HEEFT EN MET ME WILT BLACKOPSE??
PS3quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef be-strong het volgende:
Doet me denken aan een leuk filmpje, misschien ben jij die jongen wel die dat overkomtquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die dingen gaan zo snel..ik ben altijd net te laat [ afbeelding ] Klap ik zo met mijn bek tegen de zijkant aan.
Net mijn ps3 uitgeleend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef be-strong het volgende:
Waarom gelijk gaan haten als ik dat een fantastische trein vind dan? Wat ben jij voor naar mens. Mensen beetje oordelen op hun treinsmaakquote:
Ik ben altijd op tijd als ze vertraging hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is volgens mij pas 2 weken geleden begonnenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik deel die mening.
jmmr Geordie Shore zegt me niets.
JS ja
[..]
Ook nog boissof
[..]
GEEN IDEE BESCHRIJF HET EENS.
Sowieso CODquote:
Uncharted 2 kan ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
HOI NEE SORRY HEB GEEN BLACK OPSE NOU GR
Mijn excuses, daar heb je gelijk in. Ik respecteer jouw keuze voor V-IRM.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef HappyBob het volgende:
Waarom gelijk gaan haten als ik dat een fantastische trein vind dan? Wat ben jij voor naar mens. Mensen beetje oordelen op hun treinsmaak
Ik denk wel te weten welk filmpje jij bedoeld. Ingestudeerde shitquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doet me denken aan een leuk filmpje, misschien ben jij die jongen wel die dat overkomt
Socios, wat is de Eurostar eigenlijk voor een trein?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn excuses, daar heb je gelijk in. Ik respecteer jouw keuze voor V-IRM.
Bedankt. Bij deze respecteer ik jouw keuze om mij daarop te oordelenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn excuses, daar heb je gelijk in. Ik respecteer jouw keuze voor V-IRM.
Mooi, heb toch weinig beters te doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Is volgens mij pas 2 weken geleden begonnen
Zou het toch even checken als ik jou was.
Ohquote:
Weet niet of ik die gezien hebquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk wel te weten welk filmpje jij bedoeld. Ingestudeerde shitDan vind ik die streaker tegen dat raam bij dat tennisveld ofzo toch leuker
Ik wil wel fifa 11 doen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef be-strong het volgende:
JIJ ZEI OH ALS IN JAMMER MAAR PROGRAMMA HEET OH OH CHERSO WHEHE ROFLEINZZZzzquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, heb toch weinig beters te doen
[..]
Oh
[..]
Weet niet of ik die gezien heb
WAT EEN GRAP EINZWEIPOLIZEI NU NOG BIER EN TIETEN POSTEN EN DE OH OH ONZ GRAP IS WEER COMPLEET xD XD Xd XD XD Xdquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
JIJ ZEI OH ALS IN JAMMER MAAR PROGRAMMA HEET OH OH CHERSO WHEHE ROFLEINZZZzz
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, heb toch weinig beters te doen
[..]
Oh
[..]
Weet niet of ik die gezien heb
HAHAHA BRANK 450 EGT FANTASTISCH XDquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT EEN GRAP EINZWEIPOLIZEI NU NOG BIER EN TIETEN POSTEN EN DE OH OH ONZ GRAP IS WEER COMPLEET xD XD Xd XD XD Xd
De hogesnelheidstrein die rijdt tussen Paris Nord en London St. Pancras.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef UnitedStates het volgende:
Socios, wat is de Eurostar eigenlijk voor een trein?
wat een spieren wauw. waarom zijn het allemaal brunettes?quote:
Doe eens rustig aan joh gvd man gvdquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT EEN GRAP EINZWEIPOLIZEI NU NOG BIER EN TIETEN POSTEN EN DE OH OH ONZ GRAP IS WEER COMPLEET xD XD Xd XD XD Xd
select startquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef monkyyy het volgende:
up,up,down,down,left,right,left,right,b,a.
Try it.
Dat snap ik, maar wat voor soort treinquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef Socios het volgende:
[..]
De hogesnelheidstrein die rijdt tussen Paris Nord en London St. Pancras.
Die lachquote:
De Konamicode werkt alleen op de NES.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef monkyyy het volgende:
Try it.
idk, die vicky en charlotte zijn wel nice maar die andere 2..quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef truedestiny het volgende:
[..]
wat een spieren wauw. waarom zijn het allemaal brunettes?
Even bekieken in een ander vensterjtequote:
DAS OUDE OH OH ONZ HUMOR. Telt niet mee vriendquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
HAHAHA BRANK 450 EGT FANTASTISCH XD
Ik ben een vrouwquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Doe eens rustig aan joh gvd man gvd
LEKKERE BOLLE WANGETJESquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
idk, die vicky en charlotte zijn wel nice maar die andere 2..
Alsof Bier en tieten niet veel ouder isquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even bekieken in een ander vensterjte
[..]
DAS OUDE OH OH ONZ HUMOR. Telt niet mee vriend
[..]
Ik ben een vrouw
Gossip Girl, wat houd ik van Blairquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sry. Maar wel van Gossip Girl toch.
Iedereen die Vicky heet, is nice.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
idk, die vicky en charlotte zijn wel nice maar die andere 2..
Wat bedoel je precies dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef UnitedStates het volgende:
Dat snap ik, maar wat voor soort trein
Ik ken in ieder geval 1 Vicky die erg nice isquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gossip Girl, wat houd ik van Blair
[..]
Iedereen die Vicky heet, is nice.
Retro dudeeequote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alsof Bier en tieten niet veel ouder is
aightieboiiiquote:
Gelukkig maar dan!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef Sunner het volgende:
nee socios, haha. ik heb lang haar (gelukkig).
Doe je dit uit je hoofd of zoek je dit even op?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies dan?
Het materieel dat ingezet wordt is TMST. Gebouwd door Alstom.
Gebruik een Intel Core i7 12 GB RAM dan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:42 schreef Omdatappel het volgende:
Dit gaat te snel voor mijn mobiel, joh.
Sneeuw in de header krijg je dan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef monkyyy het volgende:
Try it.
Van deze treinen weet ik dat nog wel uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:42 schreef UnitedStates het volgende:
Doe je dit uit je hoofd of zoek je dit even op?
Ik geil op meisjes op vakantie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik geil op op vakantie gaan [ afbeelding ]
Daar ben ik blij om wel, misschien leer je er ooit meerdere kennen, is een tipquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ken in ieder geval 1 Vicky die erg nice is [ afbeelding ]
dank.quote:
verkapt-...quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Gebruik een Intel Core i7 12 GB RAM dan.
Zijn we nu vriedneuh ?:$quote:
vinnetbiest.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dank.
[..]
verkapt-...
[..]
Zijn we nu vriedneuh ?:$
Niet als men de header `vast´ heeft gezet. Ik zie altijd alleen de FOK!silver header. Mooie vrouw met strak wit truitje erbij.quote:
Je ziet wel een DM verschijnen met 'cheat activated'.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet als men de header `vast´ heeft gezet. Ik zie altijd alleen de FOK!silver header. Mooie vrouw met strak wit truitje erbij.
Ik ook, op vakantie zijn mijn eisen altijd minimaalquote:
Die van GTST was altijd leuk..maar ze speelt er niet meer inquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om wel, misschien leer je er ooit meerdere kennen, is een tip
Ja hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil ook op vakantie.Mag ik bij iemand in de koffer?
Ga bij mij in bed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef Omdatappel het volgende:
Ligt eraan waar je heen wiltquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef Omdatappel het volgende:
Is dat alles of gebeurt er nog meer?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:45 schreef gamezz het volgende:
Je ziet wel een DM verschijnen met 'cheat activated'.
Dat is jammer! Heb je gtst gezien al vandaag? Ik welquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die van GTST was altijd leuk..maar ze speelt er niet meer inDus nu maar een nieuwe zoeken dan
HIHI JIJ BENT EEN CHICKquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is jammer! Heb je gtst gezien al vandaag? Ik wel![]()
En ja hoor er zijn vast wel meerdere chickies die Vicky heten
wait whut?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
HIHI JIJ BENT EEN CHICK [ afbeelding ]
En ik moet nog GTST terugkijken vanaf dat ik op vakantie was
Slaap lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
Lindgje gaat vroeg slapen. Doei aan iedereen behalve aan UnitedStates.
Hebben Kim en Martijn ook weer wat te lachen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:46 schreef hmmmz het volgende:
een vrouw die nu zelfmoord wil gaan plegen op 538
Ik luister.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:46 schreef hmmmz het volgende:
een vrouw die nu zelfmoord wil gaan plegen op 538
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
Lindgje gaat vroeg slapen. Doei aan iedereen behalve aan UnitedStates.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geeteesteequote:Op woensdag 8 juni 2011 00:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet [ afbeelding ]
JAAA HAHAHAHA en als je nu mijn naam wist xD dan wist je ook of je al een chick meer kon die Vicky heet XDquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
HIHI JIJ BENT EEN CHICK [ afbeelding ]
En ik moet nog GTST terugkijken vanaf dat ik op vakantie was
Kusjes terug.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij ook!![]()
Kusjes aan aight1 en omdatappel.
Gisteren kon je via twitter (quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:49 schreef Oceanview het volgende:
Ene yvonne die zelfmoord wilt plegen op 538, admin van Fok?
Dat is je vraag?quote:
STUUR MIJ EEN PM DAN!! IK MOET HET WETENquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JAAA HAHAHAHA en als je nu mijn naam wist xD dan wist je ook of je al een chick meer kon die Vicky heet XD
Sukkel, was keispannend vandaag. En Jan Kooijman
Jammer dat ik dat heb gemist.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisteren kon je via twitter () live volgen hoe iemand van plan was om zelfmoord te plegen
Twitter.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisteren kon je via twitter () live volgen hoe iemand van plan was om zelfmoord te plegen
Ik was verbaasd dat je GTST keek maarja. Ieder zijn wils.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is je vraag?Sorry..je overschat mijn intelligentie.
[..]
STUUR MIJ EEN PM DAN!! IK MOET HET WETENINCLUSIEF FOTO EN JE FAXNUMMER!!
YESSSSSSquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
#nulekkerslapenmorgennaaroma <3 me honies
Trusten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
#nulekkerslapenmorgennaaroma <3 me honies
Ik heb geen faxnummer, daar gaat je planquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is je vraag?Sorry..je overschat mijn intelligentie.
[..]
STUUR MIJ EEN PM DAN!! IK MOET HET WETENINCLUSIEF FOTO EN JE FAXNUMMER!!
Ik live gevolgdquote:
ovquote:
haten op ov ;squote:Op woensdag 8 juni 2011 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen faxnummer, daar gaat je plan
[..]
Ik live gevolgd
[..]
ovov dat godganse dag staakt in Amsterdam en daardoor mijn dinsdagavond uitgaanplannetjes verpest
Jammerquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen faxnummer, daar gaat je plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |