quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef monkyyy het volgende:
25. ik voel me vet oud tussen dat al jonge grut hier.
Vrienden die dat deden??quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:31 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan alles niet verrot zijn na tijden?
leuk bn, bw 1 grappig; prettig: een ~e opmerking 2 prettig stemmend, plezier opleverend: een ~ feestquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Sunner het volgende:
@Luchtkoker: wat versta jij onder leuke mensen?
Er voor springen vind ik ook fantastisch.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, ik houd wel van treinen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik deel die mening.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:32 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Tsja, dat is de enige held eruit. De rest vind ik helemaal niks.
Trouwens Geordie Shore is pas net begonnen
Je hebt het waarschijnlijk over Jersey Shore.
Ook nog boissquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef Sunner het volgende:
haha mhakanamatafaka moest om je lachen![]()
flippiee ja had leuk feest, veel girlfriends op bezoekk
GEEN IDEE BESCHRIJF HET EENS.quote:
Die dingen gaan zo snel..ik ben altijd net te laatquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Er voor springen vind ik ook fantastisch.
Klap ik zo met mijn bek tegen de zijkant aan.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die dingen gaan zo snel..ik ben altijd net te laat [ afbeelding ] Klap ik zo met mijn bek tegen de zijkant aan.
HOI NEE SORRY HEB GEEN BLACK OPSE NOU GRquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef be-strong het volgende:
IK VERVEEL ME!!! IEMAND DIE PS3 HEEFT EN MET ME WILT BLACKOPSE??
PS3quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef be-strong het volgende:
Doet me denken aan een leuk filmpje, misschien ben jij die jongen wel die dat overkomtquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die dingen gaan zo snel..ik ben altijd net te laat [ afbeelding ] Klap ik zo met mijn bek tegen de zijkant aan.
Net mijn ps3 uitgeleend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef be-strong het volgende:
Waarom gelijk gaan haten als ik dat een fantastische trein vind dan? Wat ben jij voor naar mens. Mensen beetje oordelen op hun treinsmaakquote:
Ik ben altijd op tijd als ze vertraging hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is volgens mij pas 2 weken geleden begonnenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik deel die mening.
jmmr Geordie Shore zegt me niets.
JS ja
[..]
Ook nog boissof
[..]
GEEN IDEE BESCHRIJF HET EENS.
Sowieso CODquote:
Uncharted 2 kan ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
HOI NEE SORRY HEB GEEN BLACK OPSE NOU GR
Mijn excuses, daar heb je gelijk in. Ik respecteer jouw keuze voor V-IRM.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef HappyBob het volgende:
Waarom gelijk gaan haten als ik dat een fantastische trein vind dan? Wat ben jij voor naar mens. Mensen beetje oordelen op hun treinsmaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |