Untrue. Het is mij ook ooit eens gelukt. Socios zijn succes-rate is wel hoger, maar ik leer.quote:
Ooit zul je mij beaten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
Untrue. Het is mij ook ooit eens gelukt. Socios zijn succes-rate is wel hoger, maar ik leer.
I knowquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je kan nog steeds niet goed quoten, wat is dit.
Puik plan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:04 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
I know![]()
Misschien moet ik maar een cursus quoten gaan volgen.
Gewoon niet slapenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:02 schreef UnitedStates het volgende:
Ik zit met een dilemma
Ik moet om 3u wakker zijn voor de NBA Finals, is het dan logisch om nu 3u te gaan slapen en dan vervolgens na afloop van 6u tot half 8. Of nu gaan slapen terwijl ik helemaal niet moe ben..
Doen we dat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon niet slapen. Heb het ook zo gedaan met de suber bowl.
Pas na 3en.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef Socios het volgende:
Hoelaat ben je gisternacht uiteindelijk gaan pitten, monkyyy?
Te laat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef Socios het volgende:
Tijd is relatiefquote:
Hoe volg jij de NBA. Heb je voor betaald of neit?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:02 schreef UnitedStates het volgende:
Ik zit met een dilemma
Ik moet om 3u wakker zijn voor de NBA Finals, is het dan logisch om nu 3u te gaan slapen en dan vervolgens na afloop van 6u tot half 8. Of nu gaan slapen terwijl ik helemaal niet moe ben..
Ja, zou goed kunnen. Socios faalt alleen nooit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Untrue. Het is mij ook ooit eens gelukt. Socios zijn succes-rate is wel hoger, maar ik leer.
Hmm, zou ik niet eens meer weten. Best laat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:07 schreef Socios het volgende:
League passquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Hoe volg jij de NBA. Heb je voor betaald of neit?
Ja dacht ik al. Veel te duur voor mij. Ik download hem morgenochtend wel, natuurlijk zonder de stand te weten!quote:
Socios > monkyyy =(quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, zou goed kunnen. Socios faalt alleen nooit.
Tsja, ik kan hem terugkijken op league pass en opnemen via TVquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ja dacht ik al. Veel te duur voor mij. Ik download hem morgenochtend wel, natuurlijk zonder de stand te weten!
jij bent nieuw. hoi!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Sunner het volgende:
@Luchtkoker: wat versta jij onder leuke mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |