Ik herinner je er mogen nog wel een keertje an. Wel goed je tijd besteed zo te merkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kut nog niet gemaild.![]()
ach, komt morgen wel. Druk bezig geweest met verslag.
Ok.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik herinner je er mogen nog wel een keertje an. Wel goed je tijd besteed zo te merken
Voor wie ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Tsja, ik kan hem terugkijken op league pass en opnemen via TV![]()
Live blijft natuurlijk beter, daarom blijf ik ook wakker
Doei ditdatquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn laptop gaat uit, zo nog wel mobiel, ditdat.
Oo grutjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
HTCquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was toevallig in een goede bui.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
gamezz is vele malen positiever, merk ik alweer.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
HTC
HTC topmerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Zelfontplooiing.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
wat is mijn motivatie om bij de AH te gaan werken als vakkenvuller.
Je wil weten wat werken inhoudquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
wat is mijn motivatie om bij de AH te gaan werken als vakkenvuller.
Ik refereerde naar de finale jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Cleveland Cavaliers![]()
![]()
Of bedoel je Mavs of Heat?
Ik heb een HTC HD, het broertje van jouw telefoon maar stiekem ben ik jaloers op jouw telefoon.quote:
Ik vul soms stiekem mee met mijn vrienden nu nog binnenkort potten laten vallen.quote:
hep ik pluisjes? xdquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
haha dat je jeself gaat ontplooien tog xd
Welkom. En aan je UI te zien weet je al goed wie de echte baas is op FOK!.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:14 schreef Sunner het volgende:
gamezz, ja, maar ik 'lurk' al een tijd hierin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |