Ik denk wel te weten welk filmpje jij bedoeld. Ingestudeerde shitquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doet me denken aan een leuk filmpje, misschien ben jij die jongen wel die dat overkomt
Socios, wat is de Eurostar eigenlijk voor een trein?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn excuses, daar heb je gelijk in. Ik respecteer jouw keuze voor V-IRM.
Bedankt. Bij deze respecteer ik jouw keuze om mij daarop te oordelenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn excuses, daar heb je gelijk in. Ik respecteer jouw keuze voor V-IRM.
Mooi, heb toch weinig beters te doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Is volgens mij pas 2 weken geleden begonnen
Zou het toch even checken als ik jou was.
Ohquote:
Weet niet of ik die gezien hebquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk wel te weten welk filmpje jij bedoeld. Ingestudeerde shitDan vind ik die streaker tegen dat raam bij dat tennisveld ofzo toch leuker
Ik wil wel fifa 11 doen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef be-strong het volgende:
IK VERVEEL ME!!! IEMAND DIE PS3 HEEFT EN MET ME WILT BLACKOPSE??
JIJ ZEI OH ALS IN JAMMER MAAR PROGRAMMA HEET OH OH CHERSO WHEHE ROFLEINZZZzzquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, heb toch weinig beters te doen
[..]
Oh
[..]
Weet niet of ik die gezien heb
WAT EEN GRAP EINZWEIPOLIZEI NU NOG BIER EN TIETEN POSTEN EN DE OH OH ONZ GRAP IS WEER COMPLEET xD XD Xd XD XD Xdquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
JIJ ZEI OH ALS IN JAMMER MAAR PROGRAMMA HEET OH OH CHERSO WHEHE ROFLEINZZZzz
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, heb toch weinig beters te doen
[..]
Oh
[..]
Weet niet of ik die gezien heb
HAHAHA BRANK 450 EGT FANTASTISCH XDquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT EEN GRAP EINZWEIPOLIZEI NU NOG BIER EN TIETEN POSTEN EN DE OH OH ONZ GRAP IS WEER COMPLEET xD XD Xd XD XD Xd
De hogesnelheidstrein die rijdt tussen Paris Nord en London St. Pancras.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef UnitedStates het volgende:
Socios, wat is de Eurostar eigenlijk voor een trein?
wat een spieren wauw. waarom zijn het allemaal brunettes?quote:
Doe eens rustig aan joh gvd man gvdquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT EEN GRAP EINZWEIPOLIZEI NU NOG BIER EN TIETEN POSTEN EN DE OH OH ONZ GRAP IS WEER COMPLEET xD XD Xd XD XD Xd
select startquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef monkyyy het volgende:
up,up,down,down,left,right,left,right,b,a.
Try it.
Dat snap ik, maar wat voor soort treinquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef Socios het volgende:
[..]
De hogesnelheidstrein die rijdt tussen Paris Nord en London St. Pancras.
Die lachquote:
De Konamicode werkt alleen op de NES.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef monkyyy het volgende:
up,up,down,down,left,right,left,right,b,a.
Try it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |