Of bananenrepubliek:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:41 schreef GSbrder het volgende:
Wat een titel
Komkommertijd, kan dit in de OP?
[ afbeelding ]
quote:
Ook. Dat is de keus van de werkgever. Buiten de cao loonsverhogingen om dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat krediet wordt meestal geeconomiseerd in salarisstijging.
Ik wilde het bij een dildo houden.quote:
Werk vinden is ook werkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
In ieder geval bedankt allemaal even. Ik baal er soms gewoon ontzettend van dat het niet lukt. En ja, ik solliciteer ook naar functies `onder mijn niveau´.
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
In ieder geval bedankt allemaal even. Ik baal er soms gewoon ontzettend van dat het niet lukt. En ja, ik solliciteer ook naar functies `onder mijn niveau´.
Het is ook de keus van de werknemer te verwachten dat hij krediet heeft indien hij niets bijdraagt in productie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Ook. Dat is de keus van de werkgever. Buiten de cao loonsverhogingen om dan.
Begin een schoonmakersbedrijfje i.p.v. je spaargeld op te vreten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
Of drugs dealen, dat is immers ook een vorm van ondernemerschap, wat in rechtse kringen regelmatig als het hoogste goed wordt gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Blijven ontwikkelen, desnoods vrijwilligerswerk of stages.
Even rotwerk aanpakken en vanuit die situatie verder solliciteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
Ik heb niets tegen drugsdealers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of drugs dealen, dat is immers ook een vorm van ondernemerschap, wat in rechtse kringen regelmatig als het hoogste goed wordt gezien.
Als je niks bijdraagt in de productie wordt je buiten gewipt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook de keus van de werknemer te verwachten dat hij krediet heeft indien hij niets bijdraagt in productie.
Dat zijn ook maar makelaars.quote:
Uiteindelijk is je opstelling tijdens het gesprek belangrijker dan je papiertjes. Geloof me, dat is gewoon zo. Probeer eens om jezelf 'gratis' (onkostenvergoeding) aan te bieden bij een bedrijf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
Zoals het hoort, maar de overheid meent jou te moeten beschermen tegen het moment dat je economisch overbodig wordt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je niks bijdraagt in de productie wordt je buiten gewipt.
Klopt. Of toch eens bij het UWV of de sociale dienst binnen stappen, die hebben ook redelijk zicht op de arbeidsmarkt en ervaring met de 'moeilijker' gevallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Blijven ontwikkelen, desnoods vrijwilligerswerk of stages.
Correct. Hun crimineel gedrag is niet inherent verbonden aan hun professie.quote:
Als je als klaploper buiten wordt gewipt is dat een bewuste keuze van je, je dient dan ook niet geholpen te worden door de overheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoals het hoort, maar de overheid meent jou te moeten beschermen tegen het moment dat je economisch overbodig wordt.
Correct.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:46 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Uiteindelijk is je opstelling tijdens het gesprek belangrijker dan je papiertjes. Geloof me, dat is gewoon zo. Probeer eens om jezelf 'gratis' aan te bieden bij een bedrijf.
Klopt. Dat is bescherming tegen invloeden van buitenaf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. Hun crimineel gedrag is niet inherent verbonden aan hun professie.
Dat is slechts een afgeleide van de illegaliteit waarin zij leven.
Dus de overheid moet arbeiders niet beschermen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je als klaploper buiten wordt gewipt is dat een bewuste keuze van je, je dient dan ook niet geholpen te worden door de overheid.
Je kan in een drugsdeal die niet helemaal correct verloopt ook moeilijk de politie inschakelen wegens roof. Dus dan hou je vanzelf dealers over die in staat zijn zichzelf fysiek te verdedigen tegen profiteurs.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Dat is bescherming tegen invloeden van buitenaf.
De overheid moet arbeiders wel beschermen, de klaplopers in die categorie niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus de overheid moet arbeiders niet beschermen.
En ook niet tegen malafide werkgevers, want daar wil je gewoon niet voor werken
Iemand die op zijn 20e een groot talent is, kan een gedesillusioneerde klaploper op zijn 50e worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
De overheid moet arbeiders wel beschermen, de klaplopers in die categorie niet.
Ga naar een willekeurige Uni. Stikt ervan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Nautilus. het volgende:
Verder geloof ik niet dat er 'klaplopers' bestaan.
Niet? bij ons zijn ze gewipt. Mensen die met de "grote" hoop meelopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Nautilus. het volgende:
Verder geloof ik niet dat er 'klaplopers' bestaan.
Ditquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga naar een willekeurige Uni. Stikt ervan.
Dat is een keuze van die man, pech voor hem. Geen geld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand die op zijn 20e een groot talent is, kan een gedesillusioneerde klaploper op zijn 50e worden.
De overheid moet de baan van niemand beschermen.
En het HBO, het MBO, het bedrijfsleven, de overheid en de uitkeringstrekkers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De jaren 90 waren trouwens gouden tijden voor de wapenhandel, in het voormalig Oost-Duitsland was de grootste wapenbazaar van de wereld te vinden (Oost-Duits leger, Russisch leger alles moest weg en niemand controleerde het meer) en om de hoek was een oorlog aan de gang met een aantal nieuwe staten die totaal geen wapens hadden. Met vrachtwagenladingen tegelijk ging het richting de Balkan, Ak-47 in de inkoop DM15 kon je daar kwijtraken voor DM250 - 300, dan heb ik het nog niet eens over ontelbare andere goederen zoals tenten, uniformen etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. Hun crimineel gedrag is niet inherent verbonden aan hun professie.
Dat is slechts een afgeleide van de illegaliteit waarin zij leven.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Humor terug graag.. Kwinkslagen, plaagstootjes..
En muziek
*kijkt verschrikt om zich heen*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het HBO, het MBO, het bedrijfsleven, de overheid en de uitkeringstrekkers.
Ze zitten overal!
Dus, bescherm enkel het eigendom van mensen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is een keuze van die man, pech voor hem. Geen geld.
Jij hebt ook Lord of War gekeken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De jaren 90 waren trouwens gouden tijden voor de wapenhandel, in het voormalig Oost-Duitsland was de grootste wapenbazaar van de wereld te vinden (Oost-Duits leger, Russisch leger alles moest weg en niemand controleerde het meer) en om de hoek was een oorlog aan de gang met een aantal nieuwe staten die totaal geen wapens hadden. Met vrachtwagenladingen tegelijk ging het richting de Balkan, Ak-47 in de inkoop DM15 kon je daar kwijtraken voor DM250 - 300, dan heb ik het nog niet eens over ontelbare andere goederen zoals tenten, uniformen etc.
En het westen zich maar afvragen hoe die Ak-47's uit Oost-Duitse productie daar terecht kwamen.
Definieer 'klaploper' dan. Is het iemand die te assertief is, en daarom niet precies doet wat jij zegt? Er is echt niemand die om acht uur uit bed komt om achter zijn bureau te slapen. Tenzij school of opleiding ertoe dwingt. Daarom geloof ik ook niet in verplichte stages.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoeveel nukes zijn er in privaat bezitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De jaren 90 waren trouwens gouden tijden voor de wapenhandel, in het voormalig Oost-Duitsland was de grootste wapenbazaar van de wereld te vinden (Oost-Duits leger, Russisch leger alles moest weg en niemand controleerde het meer) en om de hoek was een oorlog aan de gang met een aantal nieuwe staten die totaal geen wapens hadden. Met vrachtwagenladingen tegelijk ging het richting de Balkan, Ak-47 in de inkoop DM15 kon je daar kwijtraken voor DM250 - 300, dan heb ik het nog niet eens over ontelbare andere goederen zoals tenten, uniformen etc.
En het westen zich maar afvragen hoe die Ak-47's uit Oost-Duitse productie daar terecht kwamen.
Actiefilms zijn de beste docu's.quote:
God zij dank!! KV is erquote:
Iemand die er de kantjes vanaf loopt en overal een excuus voor meent te hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:53 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Definieer 'klaploper' dan. Is het iemand die te assertief is, en daarom niet precies doet wat jij zegt? Er is echt niemand die om acht uur uit bed komt om achter zijn bureau te slapen.
Niet helemaal mijn ding denk ik, maar dankquote:
Rambo: First Blood laat knap zien wat de oorlog heeft gedaan met veteranen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Actiefilms zijn de beste docu's.
Je weet tog.
En X-men laat zien wat ons nog te wachten staat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rambo: First Blood laat knap zien wat de oorlog heeft gedaan met veteranen.
Sorry EG: hoi!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zei Hoitegen je en toen had ik de Lapo.
En met iPod geen nieuw deel openen
En Star Warsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En X-men laat zien wat ons nog te wachten staat.
Nee, je verdraait de boel weer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus, bescherm enkel het eigendom van mensen.
Als jij ontslagen wordt op een vervelende manier door je baas, vette pech.
Als jij een vervelende werknemer hebt, ontsla hem dan, vette pech.
De moderne generatie heeft gelukkig een realistischer kijk op werk.
Voor 'niets doen'? Klaplopen betekent volgens mij dat je iets wilt, maar er geen energie in steekt. Jij hebt het over mensen die sowieso niet willen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Iemand die er de kantjes vanaf loopt en overal een excuus voor meent te hebben.
Ik hoop altijd stiekem dat dat ook geldt voor Star Trekquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En X-men laat zien wat ons nog te wachten staat.
Die mensen willen niks.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:57 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Voor 'niets doen'? Klaplopen betekent volgens mij dat je iets wilt, maar er geen energie in steekt. Jij hebt het over mensen die sowieso niet willen.
Er zit een verschil tussen zeggen iets te willen en tussen de oortjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:57 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Voor 'niets doen'? Klaplopen betekent volgens mij dat je iets wilt, maar er geen energie in steekt. Jij hebt het over mensen die sowieso niet willen.
And introducing Osama Bin Laden as the Phanton Menacequote:
Na het AOW-topic mag je slapenquote:
Je hebt groot gelijk: trustequote:
The future starts today?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
Op NGC zijn nu trouwens zogenaamde X-Men
Nee, de overheid is niet de aangewezen persoon om te bepalen wat gronden zijn voor ontslag, sterker nog, de overheid is hier geen partij in. Het is een contract tussen twee partijen, jij en je baas. Dit is op basis van gelijkwaardigheid; jij zal naar beste kunnen de diensten uit te voeren die je werkgever van je vraagt, de baas zal naar beste kunnen jou een plezierige werkplek gunnen en salarieren conform het contract. Verder is hij je niets verplicht en jij hem ook niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, je verdraait de boel weer.
Een werkgever kan niet zomaar mensen ontslaan,gelukkig maar. Bij de klaplopers wel, mensen die na herhaaldelijke waarschuwingen weigeren om normaal te functioneren dienen verwijderd te worden, ook verliezen ze al hun recht op een uitkering.
Wordt je door een vervelende manier ontslagen, maar je werk is gewoon goed heb je recht op alle voorzieningen die in het ontslagrecht en de overheid je biedt.
Een vervelende werknemer maakt ook de keus om vervelend te zijn pech gehad eigen keuze om je zo te gedragen.
Nee, Lord of War gaat over Afrika enz.quote:
Wat voor muziek luister je wel graag?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet helemaal mijn ding denk ik, maar dank
quote:
Zo'n kerel beweerde dat hij mensen knock-out kan meppen met behulp van chi, dus zonder iemand aan te raken. De scepticus verliet de tent echter zonder blauwe plekkenquote:
Dat weet niemand zo precies, feit is wel dat de Sovjets een aantal kleine nukes "niet kunnen localiseren". Deze stammen echter niet uit het arsenaal in het voormalig Oost-Duitsland.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel nukes zijn er in privaat bezit![]()
Vanalles eigenlijk maar geen techno/house/trance (lees "beng beng beng" muziekquote:
quote:
Hmm, toch leuk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat weet niemand zo precies, feit is wel dat de Sovjets een aantal kleine nukes "niet kunnen localiseren". Deze stammen echter niet uit het arsenaal in het voormalig Oost-Duitsland.
geeft niet hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry EG: hoi!![]()
Werkt je pc/laptop oid dan niet??
Heb dat ook eens gezien. Erg apart. Weet niet wat ik ervan moet denken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n kerel beweerde dat hij mensen knock-out kan meppen met behulp van chi, dus zonder iemand aan te raken. De scepticus verliet de tent echter zonder blauwe plekken
Ik vond het al racistischquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:05 schreef Nautilus. het volgende:
Verdomme, ik word belaagd door een nachtvlinder. Hij springt tegen het scherm van mijn laptop op.
(Dit is geen metafoor, of zoiets.)
Het gaat dan om zulke kernbommen, die kan je gewoon als rugzak meenemen:quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm, toch leuk.
Je zou verwachten dat het een keer fout gaat als ze in privaat bezit zijn, hadden we het ooit nog over, maar ben meer bang voor de overheden met die krengen dan angry people.
quote:In 1997, former Russian National Security Advisor Alexander Lebed made public claims about lost "suitcase nukes" following the dissolution of the Soviet Union. In an interview with the newsmagazine 60 Minutes, Lebed said:
I'm saying that more than a hundred weapons out of the supposed number of 250 are not under the control of the armed forces of Russia. I don't know their location. I don't know whether they have been destroyed or whether they are stored or whether they've been sold or stolen, I don't know
Net afgelopen, maar ik keek het op de normale NGC, vanaf mijn digitale televisie-kastje. Maar goed, wat de beste man deed met zn chi, vind ik nogal sterk. Krijg het idee dat de personen die daadwerkelijk knock-out gaan er net iets te graag in willen geloven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb dat ook eens gezien. Erg apart. Weet niet wat ik ervan moet denken.
Is dat op de gewone NGC of op de NGC HD?
En omdat je negers nachtvlinders noemt.quote:
Ik weet niet waar jij naar kijkt. Ik heb daar nooit last vanquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:05 schreef Nautilus. het volgende:
Verdomme, ik word belaagd door een nachtvlinder. Hij springt tegen het scherm van mijn laptop op.
(Dit is geen metafoor, of zoiets.)
Ik noemde die viezig-geilige meisjes die in een bepaalde discotheek tot striptease overgingen altijd 'stadsvlinders'. Vuil, rafelig en beroet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En omdat je negers nachtvlinders noemt.
Toegegeven, vlinder is wel een originele naam voor een donkere meid.
Hollywood?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik noemde die viezig-geilige meisjes die in een bepaalde discotheek tot striptease overgingen altijd 'stadsvlinders'. Vuil, rafelig en beroet.
Ook een mooi eufemisme.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik noemde die viezig-geilige meisjes die in een bepaalde discotheek tot striptease overgingen altijd 'stadsvlinders'. Vuil, rafelig en beroet.
Ja, jammer dat ze er niet is iddquote:
Vrij duur inmiddels.quote:
Elke student in Rotterdam zal die beschrijving zonder problemen aan deze gelegenheid kunnen matchen, ik geef ruiterlijk toe dat ik 1x in de Snollywood ben geweest. Dat was zo een grote cultuurshock voor mij dat ik mij er verder nooit meer gewaagd heb.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:13 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij het zou herkennen.
Verlaagd plaatstaal doet inmiddels ¤ 30,- per ton.quote:
Nee, bouwboerquote:
¤2,-, de prijsdumping van oost-europees plaatstaal dat men achter het station verhandelt begint echt schikbarende vormen aan te nemen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verlaagd plaatstaal doet inmiddels ¤ 30,- per ton.
Ik neem genoegen met 60 kgdus ben met 2 euro klaar.
Is hij er dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom ben ik de enige die feliciteerd?
Ow, ik heb sluit niet eens meer gehaald.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:17 schreef Nautilus. het volgende:
Je volgde de striptease, consumptiemuntjes in je broekzak die je die avond niet meer zou opmaken, een glas lauw bier in je linkerhand, een sigaret in de andere. En dan BAM! gingen de plafondlampen opeens aan, zo rond half vier 's morgens. Wat eerst mooi en uitdagend was, werd dan wit, vies en afstotelijk. En dan heb ik het niet over mijn eigen gezicht.
Tsja, daarom ben ik blij dat ik geen aandelen Hoogovens heb gekochtquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
¤2,-, de prijsdumping van oost-europees plaatstaal dat men achter het station verhandelt begint echt schikbarende vormen aan te nemen.
Daarom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom ben ik de enige die feliciteerd?
Nou ja, "morgen" zeker niet toch??quote:
Doet me denken aan erotixx.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:17 schreef Nautilus. het volgende:
Je volgde de striptease, consumptiemuntjes in je broekzak die je die avond niet meer zou opmaken, een glas lauw bier in je linkerhand, een sigaret in de andere. En dan BAM! gingen de plafondlampen opeens aan, zo rond half vier 's morgens. Wat eerst mooi en uitdagend was, werd dan wit, vies en afstotelijk. En dan heb ik het niet over mijn eigen gezicht.
Niet iedereen leest voor zijn lol alle gemiste delen SC terugquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, "morgen" zeker niet toch??
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet iedereen leest voor zijn lol alle gemiste delen SC terug
Sommige users hier hebben het druk en/of een leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik vind het wel aardig om iemand te feliciteren, maar dat zal dan wel aan mij liggenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gefeliciteerd door je, maar alsnog bedanktquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel aardig om iemand te feliciteren, maar dat zal dan wel aan mij liggen
Het is niet echt aardig om iemand met spelfouten te feliciteren, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel aardig om iemand te feliciteren, maar dat zal dan wel aan mij liggen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Really?? Daarom zitten ze hier ook HEEL de dag zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik ook niet geloof ik, maar jij ook bedanktquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gefeliciteerd door je, maar alsnog bedankt
Wij hebben geen aanrecht of kindquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Really?? Daarom zitten ze hier ook HEEL de dag zeker![]()
![]()
Wie zegt dat ik jou feliciteerquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet geloof ik, maar jij ook bedankt
Welke spelfouten?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:22 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het is niet echt aardig om iemand met spelfouten te feliciteren, maar dat zal wel aan mij liggen
Dat lijkt alleen maar zo omdat men in korte tijd heel erg veel post.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Really?? Daarom zitten ze hier ook HEEL de dag zeker![]()
![]()
Ik heb geen kind, maar wel een aanrecht.. Jij ook hoop ikquote:
Nee, die is niet van mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen kind, maar wel een aanrecht.. Jij ook hoop ik
Waarom zou ik jou dan feliciteren?? Conclusie: helemaal gegaan zoals het moestquote:
De enige die feliciteerd. Ja, hier ga je een lachsmiley plaatsen, maar je bent waarschijnlijk twee keer zo oud als ik, dus ik had verwacht dat je je wat verder ontwikkeld had.quote:
Ok, ik maak een fout.. En nu?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
De enige die feliciteerd. Ja, hier ga je een lachsmiley plaatsen, maar je bent waarschijnlijk twee keer zo oud als ik, dus ik had verwacht dat je je wat verder ontwikkeld had.
Nee hoorquote:
Owh ja, er moest voor je gekookt worden he??quote:
Je mag gaan hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U laat ons alleen hier met........
Mooi.. Maar wees eens een vent en zeg wat je zo op me tegen hebt dan..quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, ik ben zometeen ook weg.
Je bent een vrouw.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi.. Maar wees eens een vent en zeg wat je zo op me tegen hebt dan..
Nee hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, er moest voor je gekookt worden he??![]()
![]()
Case closed.quote:
Soms wordt er gekookt, soms kook ik zelf.quote:
Jij kent mijn huis niet, maar best hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soms wordt er gekookt, soms kook ik zelf.
Huren is ideaal en ik zou niet met je willen ruilen
Dat hoeft ook niet, jij kent mijn huis ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij kent mijn huis niet, maar best hoor
Kind, het is toch wat, schrijf er een topic over in het Libelle-forum.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gatver wat een rotavond.. Weinig humor en veel gezemel![]()
Wederom in de studieboeken jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef GSbrder het volgende:
Verder meen ik iets te hebben opgevangen over op 30-jarige leeftijd in de studieboeken zitten, dat zal je ook niet de financiele middelen hebben gegeven om een woning van 400 - 500k te bezitten
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kind, het is toch wat, schrijf er een topic over in het Libelle-forum.
Nee hoor, er is wel iets mis om met je kontje in een vinex-wijk te zittenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wederom in de studieboeken ja![]()
Is er tegenwoordig ook al iets mis met je blijven ontwikkelen![]()
![]()
Kind, het is toch wat, ga je geneuzel eens in de praktijk brengen...quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kind, het is toch wat, schrijf er een topic over in het Libelle-forum.
Waarom zou ik dat in godsnaam doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kind, het is toch wat, ga je geneuzel eens in de praktijk brengen...
Truste snoes![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee hoor, er is wel iets mis om met je kontje in een vinex-wijk te zitten
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee hoor, er is wel iets mis om met je kontje in een vinex-wijk te zitten
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jochie toch... Schiet eens raak
quote:
GOH, ECHT WAAR JOH?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kies maar.. Maar ik bedoelde met je veronderstellingen
![]()
Wat wil je nu, huismusjequote:
NEEquote:
Dat mij eens karakteriseert zoals je betyar deedquote:
Ik waarschuw alvast de locale autoriteiten voor een verdwaasde vrouw van middelbare leeftijd met twee katten onder de arm bij de spoorwegovergangen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEESnapte je dat??
Nou ligt mijn wereldbeeld aan diggelen
Dat wil je niet. Dan ga je dood.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat mij eens karakteriseert zoals je betyar deed
Deal, en nou opschieten..quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik waarschuw alvast de locale autoriteiten voor een verdwaasde vrouw van middelbare leeftijd met twee katten onder de arm bij de spoorwegovergangen.
Opschieten waarmee?quote:
Ik ga zo snel niet dood hoor..quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Dan ga je dood.
En ja, dat zouden we allemaal wel willen, denken we, maar daarvoor moet je eerst met 12 godwins in één alinea komen, zoals gisteravond werd bewezen.
Dan nog weet je me onvoldoende te boeienquote:
Hebben we het wellicht over andere zaken?? Zo niet: als ik je niet boei, zuig dan ook niet zoquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan nog weet je me onvoldoende te boeien
Ik moet eerst input van jouw kant krijgen.
Dat is dan ook jouw taakquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben we het wellicht over andere zaken?? Zo niet: als ik je niet boei, zuig dan ook niet zo
Doe het dan ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is dan ook jouw taak
[ afbeelding ]
Af en toe moet het hier toch schoongemaakt wordenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Af en toe moet het hier toch schoongemaakt worden
Neequote:
Ze is me te onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:58 schreef Zienswijze het volgende:
Zie ik hier een samenwerkingsrelatie ontstaan?
Aquote:
quote:
quote:
Je zit serieus alles terug te lezen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verrek, Remlof is jarig nu (lees oude topics terug nu)
![]()
Gefeliciteerd en fijne vakantie Remlof
![]()
Jij kennelijk ook wel IETSquote:
Nee, ik was er.quote:
Hij is er nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:22 schreef Staal het volgende:
Ja, daarvoor kwam ik hier nog even eik. Om Remlof te feliciteren.
3-voud, no worries, mijn relatie is nog helemaal puik..
Ik weet dat soort dingen allemaal niet. Maar tis toch wel een geschikte jongen. Whis, ik zou er eens een avond mee doorzakken als ik jou was.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is er nietRolt wellicht zo vd kroeg het vliegtuig in
Je weet dat je echt sneu bent nu he??quote:
quote:
Nee?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet dat je echt sneu bent nu he??
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verrek, Remlof is jarig nu (lees oude topics terug nu)
![]()
Gefeliciteerd en fijne vakantie Remlof
![]()
Thanks damesquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:22 schreef Staal het volgende:
Ja, daarvoor kwam ik hier nog even eik. Om Remlof te feliciteren.
3-voud, no worries, mijn relatie is nog helemaal puik..
Ik weet dat ook niet, maar gezien geen reactiequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik weet dat soort dingen allemaal niet. Maar tis toch wel een geschikte jongen. Whis, ik zou er eens een avond mee doorzakken als ik jou was.
Kijk, mods agreez wiz mequote:
Gefeliciteerd!quote:
Niet helemaal, wiskunde zuigtquote:
Eens. En ik kan de square root van 16 ook in mijn hoofd doen.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Taart van Whiskers
[ afbeelding ]
Nou, ff "live" dan: GEFELICITEERDquote:
Jij ook lekker slapen voor straks.quote:
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij ook lekker slapen voor straks..
Ga nog 1 nr luisteren van FANN en dan onder zeil, voordat ik weer over mijn slaap heen raak. Zit echt in een verkeerd ritme maar dat zal je vast wel herkennen gezien jouw posttijdstippen af en toe..
Zoo 1996.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Die pedobear plaatjes zijn zo geweldig!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en ik ga ook zo pitten: morgen werken
Om php te unbannen?quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn ook leuk:quote:
Ook geweldigquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deze zijn ook leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godver, ik kan de hele avond wel memes posten
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:48 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, heldquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:53 schreef robin007bond het volgende:
Deze is zo toepasselijk op POL![]()
[ afbeelding ]
Die meme kende ik nog niet, wel een leukequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:54 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunsthistorici FTWquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:53 schreef robin007bond het volgende:
Deze is zo toepasselijk op POL![]()
[ afbeelding ]
Deze heb ik opgeslagenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:03 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hier is altijd iedereen loos.quote:
Staal is er nogquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:28 schreef Staal het volgende:
GSborder is ook niet heel erg vlot van begrip trouwens.
Whattup?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:28 schreef Staal het volgende:
GSborder is ook niet heel erg vlot van begrip trouwens.
Ik ben nog wat aan het doen. Ga zo wel snurken trouwens.quote:
Keej, maar niet jouw dingquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben nog wat aan het doen. Ga zo wel snurken trouwens.
Gaan we nog een nummer draaien? Jij mag kiezen.
Zat even te spinzen in mijn fotoboek en kwam je naam nogal heel erg veel tegen.quote:
Is dat het recente nummer? Hoorde dat iig op radio 1 in de auto. Vond het wel leuk namelijk.quote:
Ja, ben je nou een vent of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Zat even te spinzen in mijn fotoboek en kwam je naam nogal heel erg veel tegen.
Ik ben voor incrowd wel te vinden hoor maar niet zo natuurlijk. Geef het op.
Slaap lekker trouwens.
Nee niet recent, wel mooiquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Is dat het recente nummer? Hoorde dat iig op radio 1 in de auto. Vond het wel leuk namelijk.
Ik val niet op je hoor, no worries.quote:
Vraag je je dat nou ECHT af??quote:
Wat is het recente nummer dan? Want dan wil ik die nog wel eens horen nl. Werd er wel vrolijk van iig.quote:
Dat zegt nog steeds niets over je geslacht.quote:
Ja, bij jou overigens niet meer.quote:
Neucken?quote:
Au contraire.quote:
Ik zet sowieso nooit foto's van mijn geslacht in mijn fotoboek natuurlijk he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niets over je geslacht.
Ik ben laatst zo op mijn bek gegaan dus maak nooit meer grapjes over moeders.quote:
Nee, ik trof er ook geen genealogisch familiewapen in aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zet sowieso nooit foto's van mijn geslacht in mijn fotoboek natuurlijk he.
Ben in ieder geval wel een beetje beschaafd.
Never didquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben laatst zo op mijn bek gegaan dus maak nooit meer grapjes over moeders.
Vind je me desalniettemin toch aantrekkelijk dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik trof er ook geen genealogisch familiewapen in aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |