Of bananenrepubliek:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:41 schreef GSbrder het volgende:
Wat een titel
Komkommertijd, kan dit in de OP?
[ afbeelding ]
quote:
Ook. Dat is de keus van de werkgever. Buiten de cao loonsverhogingen om dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat krediet wordt meestal geeconomiseerd in salarisstijging.
Ik wilde het bij een dildo houden.quote:
Werk vinden is ook werkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
In ieder geval bedankt allemaal even. Ik baal er soms gewoon ontzettend van dat het niet lukt. En ja, ik solliciteer ook naar functies `onder mijn niveau´.
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
In ieder geval bedankt allemaal even. Ik baal er soms gewoon ontzettend van dat het niet lukt. En ja, ik solliciteer ook naar functies `onder mijn niveau´.
Het is ook de keus van de werknemer te verwachten dat hij krediet heeft indien hij niets bijdraagt in productie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Ook. Dat is de keus van de werkgever. Buiten de cao loonsverhogingen om dan.
Begin een schoonmakersbedrijfje i.p.v. je spaargeld op te vreten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
Of drugs dealen, dat is immers ook een vorm van ondernemerschap, wat in rechtse kringen regelmatig als het hoogste goed wordt gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Blijven ontwikkelen, desnoods vrijwilligerswerk of stages.
Even rotwerk aanpakken en vanuit die situatie verder solliciteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
Ik heb niets tegen drugsdealers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of drugs dealen, dat is immers ook een vorm van ondernemerschap, wat in rechtse kringen regelmatig als het hoogste goed wordt gezien.
Als je niks bijdraagt in de productie wordt je buiten gewipt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook de keus van de werknemer te verwachten dat hij krediet heeft indien hij niets bijdraagt in productie.
Dat zijn ook maar makelaars.quote:
Uiteindelijk is je opstelling tijdens het gesprek belangrijker dan je papiertjes. Geloof me, dat is gewoon zo. Probeer eens om jezelf 'gratis' (onkostenvergoeding) aan te bieden bij een bedrijf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
Zoals het hoort, maar de overheid meent jou te moeten beschermen tegen het moment dat je economisch overbodig wordt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je niks bijdraagt in de productie wordt je buiten gewipt.
Klopt. Of toch eens bij het UWV of de sociale dienst binnen stappen, die hebben ook redelijk zicht op de arbeidsmarkt en ervaring met de 'moeilijker' gevallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Blijven ontwikkelen, desnoods vrijwilligerswerk of stages.
Correct. Hun crimineel gedrag is niet inherent verbonden aan hun professie.quote:
Als je als klaploper buiten wordt gewipt is dat een bewuste keuze van je, je dient dan ook niet geholpen te worden door de overheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoals het hoort, maar de overheid meent jou te moeten beschermen tegen het moment dat je economisch overbodig wordt.
Correct.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:46 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Uiteindelijk is je opstelling tijdens het gesprek belangrijker dan je papiertjes. Geloof me, dat is gewoon zo. Probeer eens om jezelf 'gratis' aan te bieden bij een bedrijf.
Klopt. Dat is bescherming tegen invloeden van buitenaf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. Hun crimineel gedrag is niet inherent verbonden aan hun professie.
Dat is slechts een afgeleide van de illegaliteit waarin zij leven.
Dus de overheid moet arbeiders niet beschermen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je als klaploper buiten wordt gewipt is dat een bewuste keuze van je, je dient dan ook niet geholpen te worden door de overheid.
Je kan in een drugsdeal die niet helemaal correct verloopt ook moeilijk de politie inschakelen wegens roof. Dus dan hou je vanzelf dealers over die in staat zijn zichzelf fysiek te verdedigen tegen profiteurs.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Dat is bescherming tegen invloeden van buitenaf.
De overheid moet arbeiders wel beschermen, de klaplopers in die categorie niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus de overheid moet arbeiders niet beschermen.
En ook niet tegen malafide werkgevers, want daar wil je gewoon niet voor werken
Iemand die op zijn 20e een groot talent is, kan een gedesillusioneerde klaploper op zijn 50e worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
De overheid moet arbeiders wel beschermen, de klaplopers in die categorie niet.
Ga naar een willekeurige Uni. Stikt ervan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Nautilus. het volgende:
Verder geloof ik niet dat er 'klaplopers' bestaan.
Niet? bij ons zijn ze gewipt. Mensen die met de "grote" hoop meelopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Nautilus. het volgende:
Verder geloof ik niet dat er 'klaplopers' bestaan.
Ditquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga naar een willekeurige Uni. Stikt ervan.
Dat is een keuze van die man, pech voor hem. Geen geld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand die op zijn 20e een groot talent is, kan een gedesillusioneerde klaploper op zijn 50e worden.
De overheid moet de baan van niemand beschermen.
En het HBO, het MBO, het bedrijfsleven, de overheid en de uitkeringstrekkers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De jaren 90 waren trouwens gouden tijden voor de wapenhandel, in het voormalig Oost-Duitsland was de grootste wapenbazaar van de wereld te vinden (Oost-Duits leger, Russisch leger alles moest weg en niemand controleerde het meer) en om de hoek was een oorlog aan de gang met een aantal nieuwe staten die totaal geen wapens hadden. Met vrachtwagenladingen tegelijk ging het richting de Balkan, Ak-47 in de inkoop DM15 kon je daar kwijtraken voor DM250 - 300, dan heb ik het nog niet eens over ontelbare andere goederen zoals tenten, uniformen etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. Hun crimineel gedrag is niet inherent verbonden aan hun professie.
Dat is slechts een afgeleide van de illegaliteit waarin zij leven.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Humor terug graag.. Kwinkslagen, plaagstootjes..
En muziek
*kijkt verschrikt om zich heen*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het HBO, het MBO, het bedrijfsleven, de overheid en de uitkeringstrekkers.
Ze zitten overal!
Dus, bescherm enkel het eigendom van mensen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is een keuze van die man, pech voor hem. Geen geld.
Jij hebt ook Lord of War gekeken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De jaren 90 waren trouwens gouden tijden voor de wapenhandel, in het voormalig Oost-Duitsland was de grootste wapenbazaar van de wereld te vinden (Oost-Duits leger, Russisch leger alles moest weg en niemand controleerde het meer) en om de hoek was een oorlog aan de gang met een aantal nieuwe staten die totaal geen wapens hadden. Met vrachtwagenladingen tegelijk ging het richting de Balkan, Ak-47 in de inkoop DM15 kon je daar kwijtraken voor DM250 - 300, dan heb ik het nog niet eens over ontelbare andere goederen zoals tenten, uniformen etc.
En het westen zich maar afvragen hoe die Ak-47's uit Oost-Duitse productie daar terecht kwamen.
Definieer 'klaploper' dan. Is het iemand die te assertief is, en daarom niet precies doet wat jij zegt? Er is echt niemand die om acht uur uit bed komt om achter zijn bureau te slapen. Tenzij school of opleiding ertoe dwingt. Daarom geloof ik ook niet in verplichte stages.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoeveel nukes zijn er in privaat bezitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De jaren 90 waren trouwens gouden tijden voor de wapenhandel, in het voormalig Oost-Duitsland was de grootste wapenbazaar van de wereld te vinden (Oost-Duits leger, Russisch leger alles moest weg en niemand controleerde het meer) en om de hoek was een oorlog aan de gang met een aantal nieuwe staten die totaal geen wapens hadden. Met vrachtwagenladingen tegelijk ging het richting de Balkan, Ak-47 in de inkoop DM15 kon je daar kwijtraken voor DM250 - 300, dan heb ik het nog niet eens over ontelbare andere goederen zoals tenten, uniformen etc.
En het westen zich maar afvragen hoe die Ak-47's uit Oost-Duitse productie daar terecht kwamen.
Actiefilms zijn de beste docu's.quote:
God zij dank!! KV is erquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |