Met wat?quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met wat?
![]()
Lig je al onder de brievenbus?
Ja, Selena nogwat, die's 18. Hij is 17.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Heeft ie een girllllllfriendje dat al oud genoeg is zodat ie m dr al in mag hangen dan?
Die is toch pas 12?
Nee hequote:Op woensdag 8 juni 2011 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Muis, het is eigenlijk zo niet cool wat je nu allemaal zegt
Nah, je bent cool genoeg om dr mee weg te komen popje!quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee he
Stiekem ben ik ook niet cool. Ik doe graag alsof.
Don't hate(((((((
Nee, 't is tentamenperiode 2e semester dus geen colleges meerquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, je bent cool genoeg om dr mee weg te komen popje!
Ga je nog naar college vandaag?
Nee jij bent sowieso net als ik 2 cool 4 schoolquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, 't is tentamenperiode 2e semester dus geen colleges meer.
Of had je een cooler antwoord verwacht?
You know it.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee jij bent sowieso net als ik 2 cool 4 school
Wat de neuk, waarom wonen die nog Tokkie style?quote:
Ja, fuck die baan van me, ik kom dr aan tjikkie!quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
You know it.
Kom, we gaan spijbelen en stickies roken op mijn kamer voor mijn moeder thuiskomt aiiight.
You can take a boy out of the trailer park, but you can't take the trailer park out of the boy.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat de neuk, waarom wonen die nog Tokkie style?
Das gewoon geen poor white trash maar ritch white trash, awesomequote:Op woensdag 8 juni 2011 09:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
You can take a boy out of the trailer park, but you can't take the trailer park out of the boy.
quote:
quote:
Heuj hoer.quote:
Lilly is oudquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Billy heeft gisteren weer lekker polonaise gelopen met Lily
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:11 schreef oh-oh het volgende:
En hun kindjes noemen we Tilly , Willy, Jilly, Milly en Silly
Elluf is ze , maar Billy zegt dat ie t best prima kan op een ouwe fietsquote:
Jij wilde een pup hea?quote:
Ouwe fiets moejjehe opleruhquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Elluf is ze , maar Billy zegt dat ie t best prima kan op een ouwe fiets
quote:
Ooh, nou, boeie. Neuken is altijd goeie!quote:
Ja nou hij is echt al lang heel flieft op Lily.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, nou, boeie. Neuken is altijd goeie!
Precies. Had er al een raar gevoel bij. Staat Nokmanda op tijd op de stoep... moet ie uuuuren wachten voor de instructeur en andere cursisten er zijn en er begonnen kan worden. Toen dacht ie al: mijn god, is dit een stel debieltjes of zo. En dat zonder een arbeidsvoorwaardengesprek te hebben gehad. Nahquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Als dat bedrijf al zo vaag is voor je es begonnen bent is het ook niks natuurlijk.
En jij was lief en liet m?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Zo. Geld gestort, boodschappen gedaan en een nieuwe id-kaart aangevraagd.
Zo'n meneer achter me bij de ah ging ineens voor me staan om zijn euroshopperhondenvleesch neer te zetten. Want ja, hij was oud en had maar een ding dus was hij eerst.
Huh, heeft pisces die ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Waarom heb je trouwens ineens Pisces dr eendje als UI?
Wat zei je?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:13 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, ik ben gek zeker.
En ik had ook maar drie kleine dingen. Dus jammer pech.
Eerst boeien, dan neuken!quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, nou, boeie. Neuken is altijd goeie!
Dat ie gewoon effe geduld moest hebben.quote:
Wat een vage shizzle allemaal, duimen voor die twee gesprekken die hij heeft. Die VOG komt vast wel weer van pas.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies. Had er al een raar gevoel bij. Staat Nokmanda op tijd op de stoep... moet ie uuuuren wachten voor de instructeur en andere cursisten er zijn en er begonnen kan worden. Toen dacht ie al: mijn god, is dit een stel debieltjes of zo. En dat zonder een arbeidsvoorwaardengesprek te hebben gehad. NahMaar ja.... als je geen werk hebt ga je er dan toch maar voor tot voor 100% blijkt dat het volkomen kut is en dat het echt geen vergissing is.
Maar met twee andere gesprekken in het vooruitzicht bij solide bedrijven ziet het er wel anders uit . ik ben echt alvast blij.
Whehehehehehehe.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:17 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat ie gewoon effe geduld moest hebben.
Toen had ik geen respect voor de ouderen van deze wereld.
Ze hebben toch verdomme de hele dag niks te doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Zo. Geld gestort, boodschappen gedaan en een nieuwe id-kaart aangevraagd.
Zo'n meneer achter me bij de ah ging ineens voor me staan om zijn euroshopperhondenvleesch neer te zetten. Want ja, hij was oud en had maar een ding dus was hij eerst.
Hij had geen haast. Hij vond gewoon dat hij dat recht had omdat ie oud was,quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben toch verdomme de hele dag niks te doenen altijd nog haast. Ik kan daar zo slecht tegen hé
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:17 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat ie gewoon effe geduld moest hebben.
Toen had ik geen respect voor de ouderen van deze wereld.
Pfffquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:26 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hij had geen haast. Hij vond gewoon dat hij dat recht had omdat ie oud was,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, zeker in het weekend is het echt een crime soms, dan zou je toch je soms zo in GTA wanen en even flink huishouden daar
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Of van die mannetjes die door hun vrouw gestuurd zijn met zo'n uitgeknipt/gescheurd artikel, en dan hebben ze alsnog het verkeerde en zien ze dat pas bij de kassa. Je ziet echt de moed in hun schoenen zakkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:43 schreef DanseMacabre het volgende:
En als de kassamiep dan wat fout doet.![]()
JA JONGEDAMEEEE, DIT KLOPT NIET HEEE, KIJK MAAR IN DIE FOLDER HIER.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, zeker in het weekend is het echt een crime soms, dan zou je toch je soms zo in GTA wanen en even flink huishouden daar
Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stuur mijn mannetje ook altijd naar de winkel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of van die mannetjes die door hun vrouw gestuurd zijn met zo'n uitgeknipt/gescheurd artikel, en dan hebben ze alsnog het verkeerde en zien ze dat pas bij de kassa. Je ziet echt de moed in hun schoenen zakkenwant ze durven eigenlijk aan de kassa niks te zeggen, maar stel dat ze thuis komen met het foute artikel
of een duurder artikel
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho is volgens mij niet helemaal 100% meer.Beetje dement aan het worden ofzo.
Daar heb je het al, en dan knallende ruzie en pikstraf als hij een pak koffie meeneemt wat niet in de aanbieding was en dus 15 cent duurder. Of net de verkeerde tint haarverf, niet knalpaars maar subtielpaarsquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik stuur mijn mannetje ook altijd naar de winkel.
En midden in het pad stil staan om te kletsen over hun kwaaltjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik was er dus speciaal vroeg voor op zaterdag.
Man man man, en dan 1.5 uur je door die winkel moeten wringen met die kar, die kinderen met die kleine kutkarretjes die krijsend rondrennen, die bejaarden die overal alle gangpaden blokkeren en alle verpakkingen moeten lezen. Echt niks voor mij![]()
Maar goed, voor huisvrouwtjes en ouden van dagen is het een uitje natuurlijk
En dat ze godverdomme allemaal expres het vertikken om hun groente en fruit ff te wegen en elke dag met een uitgestreken smoelwerk zeggen "oh moet dat dan?" en dat die kassameisjes dan weer kunnen hollen en heel die rij weer staat te wachten, ze vinden het echt doodnormaalquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of van die mannetjes die door hun vrouw gestuurd zijn met zo'n uitgeknipt/gescheurd artikel, en dan hebben ze alsnog het verkeerde en zien ze dat pas bij de kassa. Je ziet echt de moed in hun schoenen zakkenwant ze durven eigenlijk aan de kassa niks te zeggen, maar stel dat ze thuis komen met het foute artikel
of een duurder artikel
![]()
Als ik dat flik zegt ie dat ik de volgende keer lekker zelf mag gaan op m'n fietsje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar heb je het al, en dan knallende ruzie en pikstraf als hij een pak koffie meeneemt wat niet in de aanbieding was en dus 15 cent duurder. Of net de verkeerde tint haarverf, niet knalpaars maar subtielpaars
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Als ik dat flik zegt ie dat ik de volgende keer lekker zelf mag gaan op m'n fietsje.![]()
Oh, wacht daarom ging ik vandaag ook zelf.
Had ik toen ik bij de plus werkte.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dat ze godverdomme allemaal expres het vertikken om hun groente en fruit ff te wegen en elke dag met een uitgestreken smoelwerk zeggen "oh moet dat dan?" en dat die kassameisjes dan weer kunnen hollen en heel die rij weer staat te wachten, ze vinden het echt doodnormaal
En terechtquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Als ik dat flik zegt ie dat ik de volgende keer lekker zelf mag gaan op m'n fietsje.![]()
Oh, wacht daarom ging ik vandaag ook zelf.
Nou bij de Super moest het wel en bij de Jumbo moet het ook en ik weet zeker dat er mensen zijn die elke dag alleen maar bij de Jumbo of Super komen en gewoon verrekken t ff zelf te doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Had ik toen ik bij de plus werkte.
Jamaar bij de Albert Heyn hoeft het niet hoooor.
Ja als er aan de kassa iets niet klopt dan zeg ik dr ook wat van hoor ( ok, als ik het zie, want eigenlijk kijk ik nooit op de bon, volgens mij zou ik kapitalen kunnen besparen als ik dat wel zou doen, maar ik geef eerlijk toe, ik ben zo blij dat ik klaar ben als ik klaar ben dat ik maak dat ik weg komquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:50 schreef Troel het volgende:
Tja, ik ben dus een van die huisvrouwen die dus echt wel commentaar heeft als er iets fout gaat bij de kassa (maar wel altijd, dus ook als het in mijn nadeel is). Maar de manier waarop maakt wel veel uit. Vaak wordt het iets als "ik dacht dat het in de aanbieding was" en dan blijkt het uiteindelijk al standaard in de computer te staan, maar zie je het pas als er op subtotaal gedrukt wordt enzo
Oh ja tyfus hey, das echt strontvervelend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Of van die mensen die aan de kassa hun bon controleren. Ga es aan de kant man.
quote:Eyo,
Fawaka boem lauw. na die eten gaat ik die kattenbakkorrels dan wel halen swa.
Komt helemaal goed, lollers.
Kusje op je bonobo!
Als het winkelpersoneel dan ook gewoon die gleuf even afplakt...quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
En nu met dat nieuwe pinnen, mensen die het gewoon niet snappenaan de ene kant wel sneu, maar aan de andere kant; hoe moeilijk is het....
Het is eigenlijk zelfs makkelijker, eerst kregen die oudjes hem niet door de gleuf, nu hoef je hem er alleen maar in te stoppen aan de bovenkant, meer niet. Maar dan gaan ze hem toch nog eerst 3x door die gleuf rammen, of dan even snel in en uit die sleuf aan de bovenkant, terwijl je pas moet blijven zitten tot de transactie voltooid is
Ik let wel altijd heel goed op als dr zo een tokkie voor me staat te treuzelen met inpakken, dat ze met dr klauwen van MIJN boodschapjes afblijven danquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:00 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ heeft ook echt vaak dat zo'n wijf iets van zijn boodschappen meepakt.
Ohjaaa mayo die was ik nog vergeten, dankjewel he.
Ja bij de een moet je wel kiezen en bij de ander niet inderdaad. Het is ook wel sneu hoor, wat ik zei, maar ik sta me dan echt op te vreten als je een beetje haast hebt en zoiets gaat eerst 3x fout. Maar waarschijnlijk sta ik over 40 jaar zelf zo te kuttenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het winkelpersoneel dan ook gewoon die gleuf even afplakt...
En bij sommige apparaten moet je daarna ineens weer kiezen tussen pinnen en chippen, dan ok drukken, dan pas pincode, dan weer ok. Ik kan me ergens wel voorstellen dat die oudjes het niet meer kunnen volgen hoor
Dan moet het kassapersoneel maar betere uitleg geven als ze zien dat ze het verkeerd doen.
Dat ligt er aan, als ze het vanaf nu nou eens gewoon hetzelfde houden een tijdje, zeg 40 jaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja bij de een moet je wel kiezen en bij de ander niet inderdaad. Het is ook wel sneu hoor, wat ik zei, maar ik sta me dan echt op te vreten als je een beetje haast hebt en zoiets gaat eerst 3x fout. Maar waarschijnlijk sta ik over 40 jaar zelf zo te kutten
*Gaga opzet en energy drink pakt*quote:Goedemorgen trouwens
Na, we gaan toch binnenkort allemaal NFC'enquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, als ze het vanaf nu nou eens gewoon hetzelfde houden een tijdje, zeg 40 jaar
[..]
*Gaga opzet en energy drink pakt*
Mogguh!
Voor andere niet huisvrouwtjes kan het ook best iets leuks zijn hoor. Ik ben altijd blij dat ik boodschappen kan doen en ze daarna thuis kan uitpakken. Ik zeur niet in een winkel en ook al duurt het soms lang bij de kassa.... maakt me niet uit. Je zult het maar niet kunnen om welke reden dan ook. En intussen sta ik mensjes te kijken. Vooral de chagerijnen die een hekel hebben aan boodschappen doen werken op mijn lachspierenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik was er dus speciaal vroeg voor op zaterdag.
Man man man, en dan 1.5 uur je door die winkel moeten wringen met die kar, die kinderen met die kleine kutkarretjes die krijsend rondrennen, die bejaarden die overal alle gangpaden blokkeren en alle verpakkingen moeten lezen. Echt niks voor mij![]()
Maar goed, voor huisvrouwtjes en ouden van dagen is het een uitje natuurlijk
Dat was zeker maar goed danquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:05 schreef Greys het volgende:
Ik was er laatst trouwens zelf zo eentje die liep te kutten met dat pinnen
Maar goed dat jullie niet achter mij stonden dan.
Maar ik had getankt en die zijkant gleuf was afgeplakt, dus ik prop die pas in die 'nieuwe' gleuf bovenin. Niets. Deed het niet. Nogmaals. Hij ook proberen die man, nee hoor, gebeurde niets. Dus ik zeg 'haal dat plakband ff van die gleuf, dan doe ik het nog via de zijkant'. Maar dat wilde hij ook niet.
Ik vroeg 'En nu?'. Want HIJ mot maar zorgen dat dat apparaat werkt.
Toen moest ik aan de overkant gaan betalen waar het wel werkteWTF.
Leuk dat je overstapt op een ander systeem, maar zorg dan wel dat het werkt.
Ja precies, dat bedoelde ik. Dan kan je het die oudjes ook weer niet kwalijk nemen als het ineens overal weer anders is in zo'n overgangsfaaaaaaaaaaasequote:Op woensdag 8 juni 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Die kassakutjes kijken vaak ook niet he, pas na een paar minuten als het niet lukt, dan kijken ze , zuchten ze, en zeggen ze heel geirriteerd neeeeee hij moet nu dáárin hoor!
Ja fuck it, tis overal anders, alsof alle mensen dat maar zomaar weten
Nou ja dat dus. En als het iemand echt niet kán of gewoon iets vergeet; niks aan de hand. Maar van die mensen die denken dat iedereen wel net zoveel tijd heeft als zijzelf en lekker nog even een praatje aanknopen midden in een gangpad, of lekker blijven keuvelen met de cassiere terwijl ze allang kunnen betalenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen hekel aan boodschappen doen, ik heb een hekel aan mensen die denken dat de hele supermarkt van hun is en dat die hele rij wel ff op ze wacht voor de meest onnozele dingen![]()
Mijn tijd is me daar echt te kostbaar voor.
Psies.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat dus. En als het iemand echt niet kán of gewoon iets vergeet; niks aan de hand. Maar van die mensen die denken dat iedereen wel net zoveel tijd heeft als zijzelf en lekker nog even een praatje aanknopen midden in een gangpad, of lekker blijven keuvelen met de cassiere terwijl ze allang kunnen betalen
Ik ook, vooral met die bejaarden hierquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik was afgelopen zaterdag voor het eerst weer es overdag boodschappen doen.
Ik werd echt zwaar moordlustig
Niets mis met een praatje in het gangpad, dan loop je er omheen of vraag je of je er even door mag, kost je nog geen 5 secondenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat dus. En als het iemand echt niet kán of gewoon iets vergeet; niks aan de hand. Maar van die mensen die denken dat iedereen wel net zoveel tijd heeft als zijzelf en lekker nog even een praatje aanknopen midden in een gangpad, of lekker blijven keuvelen met de cassiere terwijl ze allang kunnen betalen
Niks, dan ga ik lekker op een tijd waarop de werkende mensen geen last van me hebben hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
Wacht maar tot jullie zelf van die 'kutwijven' zijn over tig jaar![]()
Dan hoop je dat er iemand een beetje respect heeft voor het feit dat het allemaal zo snel niet meer gaat, lichamelijk en/of tussen de oortjes.
Amen to thatquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Niets mis met een praatje in het gangpad, dan loop je er omheen of vraag je of je er even door mag, kost je nog geen 5 seconden
En keuvelen met de cassière, ach, hoe lang zal het duren? Ze zullen er geen kwartier staan te kleppen, halve minuut hooguit.
Die mensen zijn het gewoon niet gewend dat anderen altijd maar rete-haast hebben denk ik. En ergens moeten we ons afvragen wie het nou fout doen, zij die nooit een maagzweer zullen krijgen van de stress en haast, of wij die ons al opvreten als we ergens 10 seconden moeten wachten
Wat oh-oh zegtquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
Dan hoop je dat er iemand een beetje respect heeft voor het feit dat het allemaal zo snel niet meer gaat, lichamelijk en/of tussen de oortjes.
Met pinnen staan ze ook vaak onschuldig in je nek te hijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:14 schreef Muis006 het volgende:
Weet je wat wel irri is en niks met tijd te maken heeft: oude mensen die niet op de deur lezen dat er max. 2 personen aan de balie mogen in het ziekenhuis, en dan gezellig 10 cm achter je gaan staan en mee gaan luisteren wat je tegen de verpleegkundige zegt.
Ga weg
En als je dan tegen ze opbotst bij het weglopen kijken ze je ook nog aan alsof het jouw schuld is.
Heul wel, je vraagt t verdomme maar als je langs wil manquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat oh-oh zegt
Als je nou de godsganse dag niks te doen hebt, waarom dan om 17u boodschappen gaan doen. En ik vind dat je zelf ook best een beetje op kan letten, als ik ergens naar sta te kijken of even moet zoeken naar iets zorg ik ook dat mn kar niet overdwars in het pad staat.
Arme oh-ohquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk zou het gewoon handiger zijn als die bejaarden hun eigen winkels hadden. Ze hebben al een eigen omroep, een eigen bond, en eigen politieke partij.
Misschien moeten we ze gewoon allemaal in Limburg stoppen ofzo, groot hek er omheen.
Gewoon tijden in de winkels waarop ze mogen komenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk zou het gewoon handiger zijn als die bejaarden hun eigen winkels hadden. Ze hebben al een eigen omroep, een eigen bond, en eigen politieke partij.
Misschien moeten we ze gewoon allemaal in Limburg stoppen ofzo, groot hek er omheen.
Als je zo oud ben en je leven lang hard gewerkt hebt en de jongere generatie hebt laten opgroeien, dan moet je helemaal geen rekening moeten hoeven houden met anderen die haast hebben vind ik. Dan wachten die haastvogels maar even een minuutje. Maar nogmaals, da's gewoon persoonlijk hoor, blijven jullie je gewoon lekker opvreten, daar hebben zij geen last van verder en ik ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat oh-oh zegt
Als je nou de godsganse dag niks te doen hebt, waarom dan om 17u boodschappen gaan doen. En ik vind dat je zelf ook best een beetje op kan letten, als ik ergens naar sta te kijken of even moet zoeken naar iets zorg ik ook dat mn kar niet overdwars in het pad staat.
Je ging nu een keer overdag, voor het eerst sinds tijden, en je ergerde je dood. Nou... overdag is dus zo'n tijd waarop werkende mensen geen boodschappen doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niks, dan ga ik lekker op een tijd waarop de werkende mensen geen last van me hebben hoor.
Want dan heb ik daar de hele dag voor
Ja want het is echt héél veel moeite om die kar even aan de kant te duwen voor jou natuurlijk zodat je er langs kuntquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat oh-oh zegt
Tuurlijk wel. Alleen deden ze dat tegen de buurvrouw en niet op internetquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:17 schreef nokwanda het volgende:
Je ging nu een keer overdag, voor het eerst sinds tijden, en je ergerde je dood. Nou... overdag is dus zo'n tijd waarop werkende mensen geen boodschappen doen.
Maar dat dingetje over werkende mensen.... die zijn niet heilig hoor. Die werken gewoon, zoals vele van de bejaarde mensen ook ooit gedaan hebben. Zouden die vroueger ook zo gemopperd hebben?
Die zeiken toch ook de hele tijd over de jeugd van tegenwoordig en dat vroeger alles beter wasquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je ging nu een keer overdag, voor het eerst sinds tijden, en je ergerde je dood. Nou... overdag is dus zo'n tijd waarop werkende mensen geen boodschappen doen.
Maar dat dingetje over werkende mensen.... die zijn niet heilig hoor. Die werken gewoon, zoals vele van de bejaarde mensen ook ooit gedaan hebben. Zouden die vroueger ook zo gemopperd hebben?
Wat een walgelijke kerel, die leraar dan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn economie leraar die riep altijd dat hij een spuitje nam op z'n 65e, benieuwd of hij het nog gedaan had. Die had prachtige theorieen over hoe bejaarden de economie op allerlei manieren frustreren. Alles moet aangepast worden voor ze, ze vertragen alles aanzienlijk, kost een hoop qua gezondheidszorg en pensioenen enzo. En het levert vrijwel niks meer op, behalve als ze idioot veel geld hebben dat ze nog wat belasting betalen![]()
Achteraf gezien vraag ik me af of de school wist dat hij dat soort theorieën aan 5 HAVO stond te vertellen
Nou als ik de hele dag hard gewerkt heb en een derde tot de helft kan afdragen voor hun pensioentje mogen ze best ff opzijquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je zo oud ben en je leven lang hard gewerkt hebt en de jongere generatie hebt laten opgroeien, dan moet je helemaal geen rekening moeten hoeven houden met anderen die haast hebben vind ik. Dan wachten die haastvogels maar even een minuutje. Maar nogmaals, da's gewoon persoonlijk hoor, blijven jullie je gewoon lekker opvreten, daar hebben zij geen last van verder en ik ook niet
Ze kunnen dat toch echt wel lekker zelf?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want het is echt héél veel moeite om die kar even aan de kant te duwen voor jou natuurlijk zodat je er langs kunt
Voor je het weet snort Arnol langs en grist ie je tasje weg uit naam der jezusch!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Bejaarden hier houden ook altijd angstvallig hun tasje vast als we langslopen want WJ is een enge marokkaan.
Maargoed dat doet een vriendin van me ook als ze in Eindhoven is. Want ja, het is wel EINDHOVEN HE.
Nou het was natuurlijk puur vanuit een economisch oogpunt hé, zonder emotioneel of culturele aspecten mee te nemen. En dan ís het natuurlijk wel gewoon zo. Maar goed, omdat het altijd wel iemands familie is en we een nette samenleving zijn zorgen we goed voor de oudjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een walgelijke kerel, die leraar dan.
Zijn ouders mochten dus ook niet al te oud worden?Omdat ze anders teveel geld kostten?
De meeste ouderen zijn heel lief.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:19 schreef nokwanda het volgende:
De meeste ouderen die ik [ersoonlijk ken zeiken helemaal niet over de jeugd
Ik hoor meer jonge mensen klagen over ouderen, eigenlijk.
Nee hoor, als ik op donderdagavond ga, niks aan t handje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:20 schreef Rewimo het volgende:
Hier kun je ook 's avonds laat nog boodschappen doen. Maar denk maar niet dat je die bejaarden dan niet treft hoorIk denk dat elke supermarkt een blik bejaarden heeft dat ze opentrekken zodra er iemand met haast de winkel in komt
Arme wereldquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als ik de hele dag hard gewerkt heb en een derde tot de helft kan afdragen voor hun pensioentje mogen ze best ff opzij
Arnol.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Voor je het weet snort Arnol langs en grist ie je tasje weg uit naam der jezusch!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als ik de hele dag hard gewerkt heb en een derde tot de helft kan afdragen voor hun pensioentje mogen ze best ff opzij
Jij wordt een heel sociale bejaarde laterquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef Greys het volgende:
Wat treurig.
Maar eh, als je het gewoon vraagt gáán ze ook voor je opzij hoor, news flash
Maar koken kan ze niet. DAT is pas een terechte klachtquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef Rewimo het volgende:
Mijn schoonmoeder fietst iedereen tijdens de fietsvierdaagse voorbij. Die wordt 80 geloof ik. Als je die achteraan laat starten eindigt ze als eerste
Ik weet niet hoe de Maastrichtse bejaarden zijn, maar hier in mijn buurt doen ze dat ook gewoon hoor als ik het vraag of ik er even langs mag. Dan zeggen ze sorry en zetten ze glimlachend dat karretje ff aan de kant. Maar wellicht hebben we hier leukere bejaarden gewoonquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze kunnen dat toch echt wel lekker zelf?
Ja maar dat heeft dan weer niks met leeftijd te maken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:23 schreef nokwanda het volgende:
Maar koken kan ze niet. DAT is pas een terechte klacht
Sterker nog....quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij wordt een heel sociale bejaarde later
Mja, dàt wilde ik nou weer niet zeggenquote:
Oh maar dát is ook gewoon asociaal, oudere of nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Tis gewoon die vanzelfsprekendheid waarmee ze een volle bakker binnenstappen en gaan bestellen, daar word ik wel pissig van hoor.
En dat gebeurt eigenlijk bijna elke keer wel als ik naar de bakker ga tusen de middag.
Ben blij dat ik vandaag niet hoef
Ja nee JIJ zegt dat het toch niet zo erg is om dat ff aan de kant te schuiven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de Maastrichtse bejaarden zijn, maar hier in mijn buurt doen ze dat ook gewoon hoor als ik het vraag of ik er even langs mag. Dan zeggen ze sorry en zetten ze glimlachend dat karretje ff aan de kant. Maar wellicht hebben we hier leukere bejaarden gewoon
Maar dat zijn ALTIJD bejaarden die dat doen, echt, vaste prik , NOOIT jongeren of zo hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dát is ook gewoon asociaal, oudere of niet
Gewoon je beurt afwachten. Net als iedereen. Helemaal mee eens.
Dat vind ik echter wat anders dan ff een karretje aan de kant moeten zetten
Jij bent jonger dan ikquote:
Natuurlijk kan je dat vragen, maar ik snap gewoon niet dat die mensen dat zelf niet inzien. Het is allemaal niet erg, en ik beuk heus die bejaarden niet op zij ofzo (wat happen jullie lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dát is ook gewoon asociaal, oudere of niet
Gewoon je beurt afwachten. Net als iedereen. Helemaal mee eens.
Dat vind ik echter wat anders dan ff een karretje aan de kant moeten zetten
Ja maar JIJ (quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee JIJ zegt dat het toch niet zo erg is om dat ff aan de kant te schuiven.
Waarom als ze dat zelf kunnen?
En waarom zetten ze het niet als t ff kan al zo neer dat de rest van de mensheid gewoon langs kan?
Zoals jij en ik dat wel doen?
Zijn ze ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar JIJ () doet weer alsof het een of ander evil soort is ofzo, bejaarden.
Da's nou een normale discussie/gesprek broekie, da's geen happenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je dat vragen, maar ik snap gewoon niet dat die mensen dat zelf niet inzien. Het is allemaal niet erg, en ik beuk heus die bejaarden niet op zij ofzo (wat happen jullie lekker), maar ik denk dan weleens 'zie je dat nou zelf niet?'. En inderdaad, in 9 vd 10 keer als je aan komt rijden of je vraagt wat zetten ze het zó voor je opzij
Ja, maar ik overdrijf een beetje en jullie happenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's nou een normale discussie/gesprek broekie, da's geen happen
Want ik reageer op jou en jij ook gewoon weer op mij, right?
Maar dan denk ik serieus dat de bejaarden hier in de durpjes gewoon slimmer zijn ofzo, of aardiger. Want hier staat er vaker een Pool in de supermarkt dwars met zijn kar of te leuteren dan een bejaarde, om eens wat te noemen
Veel kassenbouw hier.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Polen mogen hier helemaal de supermarkt niet in denk ik, ik zie ze nooit
Ik hap niet, ik reageer gewoon op je postquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar ik overdrijf een beetje en jullie happen![]()
En ik krijg er echt geen maagzweer van, maar jullie hebben dus NOOIT dat je denkt 'Ah, schiet nou toch eens even op', of 'staan er hier nou wéér 2 met d'r karretje overdwars?'. Nooit?
Alsof je daarvoor nog nooit in Bleiswijk bent geweestquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik kwam alleen maar door de kassen toen ik naar Frits Zwart ging, zodra ik bij mij de straat uit was tot daar echt mega veel kassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Jawel, maar dan kom ik van een andere kant, en dan zie je eigenlijk bijna geen kassenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof je daarvoor nog nooit in Bleiswijk bent geweest
Oei, misschien waren het mijn ouders welquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb laatst in het vliegtuig enorm zitten ergeren aan twee mensen in de zestig.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb laatst in het vliegtuig enorm zitten ergeren aan twee mensen in de zestig.![]()
En ik ben naar de kappert geweest, foto in spoiler met weggepoetst gezicht
Er zit wat op je lipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2011 12:36:00 ]
Ja wat dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik snap Nacho niet meer..hij doet echt vreemd![]()
Ja, doei he. Wijf 1 is aan het dokken, wijf 2 staat erachter... 5 MINUTEN! Todat ik zei : Ja hallo, ik weet niet hoor... maar ik sta hier al 5 min en in die 5 min had ik al 3x die winkel en en neer gekund!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Niets mis met een praatje in het gangpad, dan loop je er omheen of vraag je of je er even door mag, kost je nog geen 5 seconden
En keuvelen met de cassière, ach, hoe lang zal het duren? Ze zullen er geen kwartier staan te kleppen, halve minuut hooguit.
Ik heb geen haast... ik hou er gewoon van om snel dingen te doen. Ik hou ervan om mijn pinpas al door de gleuf te hebben geramt om vervolgens enkel nog op ok hoeven te drukken als het bedrag komt. Ik hou ervan gelijk te gaan inpakken en gelijk te gaan dokken ipv door te gaan met inpakken. Ik hou ervan om voor 1 boodschap geen kut bonnetje te hoeven hebben en ik dank god voor de zelfscanner van de ah.quote:Die mensen zijn het gewoon niet gewend dat anderen altijd maar rete-haast hebben denk ik. En ergens moeten we ons afvragen wie het nou fout doen, zij die nooit een maagzweer zullen krijgen van de stress en haast, of wij die ons al opvreten als we ergens 10 seconden moeten wachten
Niet alleen op m'n lipquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2011 12:37:14 ]
Maar zij hoeven toch niet altijd rekening te houden met waar JIJ van houdt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, doei he. Wijf 1 is aan het dokken, wijf 2 staat erachter... 5 MINUTEN! Todat ik zei : Ja hallo, ik weet niet hoor... maar ik sta hier al 5 min en in die 5 min had ik al 3x die winkel en en neer gekund!Toen kon het wel
[..]
Ik heb geen haast... ik hou er gewoon van om snel dingen te doen. Ik hou ervan om mijn pinpas al door de gleuf te hebben geramt om vervolgens enkel nog op ok hoeven te drukken als het bedrag komt. Ik hou ervan gelijk te gaan inpakken en gelijk te gaan dokken ipv door te gaan met inpakken. Ik hou ervan om voor 1 boodschap geen kut bonnetje te hoeven hebben en ik dank god voor de zelfscanner van de ah.
Niet dat ik daar vaak kom, maar toch
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
Nou, als het nat is zie ik er echt niet uit hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oei, misschien waren het mijn ouders wel![]()
Zit weer geweldig
Maar altijd eigenlijk, zelfs in de saunaIs je lok anders geknipt nu?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Leuk je haarAl sluit ik me aan bij Greys, het zit altijd goed toch?
Oh, A. zag het ook niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar m'n haar was wat te lang en het was heel droog (helemaal na afgelopen zaterdag). Dus ja, het was weer even nodig!Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Het is toch common sense dat je niet MIDDEN in een pad (in dit geval het kassapad waar je dus echt NIET omheen kan lopen) gaat lopen ouwehoeren? Dan doe je toch met je wandelstok en kunst heup 3 stappen naar rechts? Je gaat toch ook niet midden op het zebrapad een praatje houden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zij hoeven toch niet altijd rekening te houden met waar JIJ van houdt?
Jij kunt er ook een beetje rekening mee houden waar zij van houden.
Maar je kunt idd prima zeggen "Joehoe, lieve mensen, ik heb een beetje haast, kunnen jullie verder praten als ik afgerekend heb? Bedankt!".
Dat vind ik dan weer de omgekeerde wereld eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zij hoeven toch niet altijd rekening te houden met waar JIJ van houdt?
Jij kunt er ook een beetje rekening mee houden waar zij van houden.
Maar je kunt idd prima zeggen "Joehoe, lieve mensen, ik heb een beetje haast, kunnen jullie verder praten als ik afgerekend heb? Bedankt!".
Mjah, mjah... ik zeg wel even niets, lijkt me beterquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]Nou, hier heb je een mooie :
Ik zit met mn voet. Paar weken geleden had ik nog krukken, en boodschappen doen gaat momenteel niet zo snel als ik het zou willen. Ik hoefde maar 4 dingen te hebben. Dat ging zo'n oud takkewijf niet snel genoeg met mn krukken, dus ramde ze me aan de kantDus ik zo "WTF?!" -Ja kan het nog slomer? "Dat moet jij zeggen met die godvergeten kut rollator van je. Jij staat hier godsklere al 10 min je boodschappen uit te pakken en je geld te zoeken, terwijl ik nog geen 3 min bezig ben met mijn tasje en krukken. Maar karma is godzijdank een bitch, ik loop over 4 weken zonder krukken, jij zit vast aan die kutrollator van je. Ik hoop dat je je heup breekt!"
Flikker op zeg
Ooh mijn god! Strak 50 rijden, of nog erger.. 40 rijden waar je 50 magquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
Weet je wat ook zo erg is; oudjes in het verkeer
Het is ook common sense dat je niet zo gaat lopen vloeken en tieren over kutrollators (ja, die mensen hadden vast ook liever gehad dat ze gewoon konden lopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is toch common sense dat je niet MIDDEN in een pad (in dit geval het kassapad waar je dus echt NIET omheen kan lopen) gaat lopen ouwehoeren? Dan doe je toch met je wandelstok en kunst heup 3 stappen naar rechts? Je gaat toch ook niet midden op het zebrapad een praatje houden?
Dat is gewoon irritant, maar gaat nog, zeker als je er langs kan ofzo. Maar ze zijn soms gewoon écht levensgevaarlijk met invoegen, of van baan wisselen. Natuurlijk; ook daar heb je het jonge tuig met hun afgeragde wagens of CRV'tjes ofzo die scheuren als een debiel. Maar ik weet niet, ik vind dat makkelijker om op te anticiperen. Maar soms zie je echt van die oudjes dat je denkt 'oei dat gaat écht maar net goed'. Gewoon zo onberekenbaar, en als ze het even niet snappen vol in de ankers ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh mijn god! Strak 50 rijden, of nog erger.. 40 rijden waar je 50 mag
Als ik anderen omver beuk die op dat moment iets minder valide zijn mogen alle beleefdheid regels overboord!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook common sense dat je niet zo gaat lopen vloeken en tieren over kutrollators (ja, die mensen hadden vast ook liever gehad dat ze gewoon konden lopen) en iemand toewensen dat ze hun heup breken.
Ik bedoel maar te zeggen.. het is nou niet zo dat jij je altijd aan de beleefdheidsregels houdt ze maar, zo te lezenDus waarom MOET een ander dat bij jou dan wel?
zolang je niet in Delfgauw loopt of op de route Delfgauw -> Arnhem rijdt is alles goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
Ik ben ff lunchen met La Maes![]()
En ik denk dat we gewoon hier en daar eens in de weg gaan lopen vanmiddag
Of den helder for that matterquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zolang je niet in Delfgauw loopt of op de route Delfgauw -> Arnhem rijdt is alles goed![]()
Veel plezier
Uhmm ja beetje rustig eigenlijk nu. We wachten nog op wat offertes, ik heb gister even de oude rachels van een muur getrokken, en idee is dat ik morgen even met een vriend er nieuwe op schroef. En dan kan er eigenlijk weinig meer gebeuren totdat de electricien boven klaar is.quote:
Netjes! Hoop voor je dat die elektricien snel aan de slag kan. En die paneeldeuren lijkt me echt een onwijze kutklusquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhmm ja beetje rustig eigenlijk nu. We wachten nog op wat offertes, ik heb gister even de oude rachels van een muur getrokken, en idee is dat ik morgen even met een vriend er nieuwe op schroef. En dan kan er eigenlijk weinig meer gebeuren totdat de electricien boven klaar is.
Ja er zijn nog 3 paneeldeuren ofzo, maar dat is het project van DVMik heb weinig trek die krengen helemaal af te bikken (er zat een plaat opgeschroefd/gelijmd
) en te gaan schuren en 3x lakken en weer schuren, etc. etc.
Hoe issie bij jullie?
Ja even eentje kiezen deze week, en die kan dan hopelijk volgende week meteen aan de slag.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Netjes! Hoop voor je dat die elektricien snel aan de slag kan. En die paneeldeuren lijkt me echt een onwijze kutklus
Hier gaat ie lekker. Tuin zijn ze mee bezig, trapleuningen zitten eraan, kasten op de slaapkamers staan.... Ik ben onder de vloer geweest om de boel dicht te smeren met cement... dus het gaat goeie
Dat is lekker snelquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja even eentje kiezen deze week, en die kan dan hopelijk volgende week meteen aan de slag.
Oh relaxedal een beetje aan het afronden dus?
Ik ben tegenwoordig zo blij met mijn dr.House sla/wandelstok!quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig zo blij met mijn dr.House sla/wandelstok!
Veel plezier! Dikkequote:Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
Ik ben ff lunchen met La Maes![]()
En ik denk dat we gewoon hier en daar eens in de weg gaan lopen vanmiddag
Ho es effe.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Dus; ze moeten naar Limburg, hek er om, buiten hun domein alleen reizen met OV. Anders nog iets?
Geen bemoedigend klapje?quote:
Nou, maakt niet uit, hij is vast goed terecht gekomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh, het Bach Remedie boek was dr nie meer bij de Kringsluitspierwinkel Strega
Hey Baaf, hoeveel dagen nog?quote:
Zes en-een-beetjequote:
Ja, wat Oh-Oh zegt ML even pm en.quote:
Ik zef heul nooit niksquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wat Oh-Oh zeft ML even pm en.
Schiet nu dus lekker op!
Neu stomme voutquote:
Uit hun lijden helpen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi heeft geen stress dus daar komt het krabben niet vandaan. Maar waar dan wel?
Mijn kinderwagen werd van de week door een bejaarde bijna omver gelopen omdat ze niet uitkeek met haar mandje. Daar kan ik dan niet zo goed tegen.
Voor de rest adem ik maar in en uit of vraag aan de kassa of ik ze kan helpen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Neu stomme vout![]()
De groenteboer had hier platte perziken, Goddelijk, eindelijk weer eens perziken zoals ze horen te smaken. De hele keuken ruikt er naar, en sappig!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi heeft geen stress dus daar komt het krabben niet vandaan. Maar waar dan wel?
Mijn kinderwagen werd van de week door een bejaarde bijna omver gelopen omdat ze niet uitkeek met haar mandje. Daar kan ik dan niet zo goed tegen.
Voor de rest adem ik maar in en uit of vraag aan de kassa of ik ze kan helpen.
Ja, ik wist het ook al lang, maar de plaatselijke groenteboer had ze nooit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat wisten we al lang, gewoon aan de prijs van bolle !
Hopelijk vind hij de oorzaak en kan er wat aan gedaan worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat eet hij niet. We gaan nu hypoallergeenvoer proberen en vragen een verwijzing voor een dermatoloog
Ja maar rijpe perziken kan je niet met honderden in een kist versturen naar de handel dus dat past niet in een moderne grootschalige bedrijfsvoeringquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef Strega het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik wist het ook al lang, maar de plaatselijke groenteboer had ze nooit.
Volgens mij heeft Pagan nu in een paar dagen de hele voorraad gekocht.
Ik at ze in Italë vaak, daar weten ze dat je perziken rijp moet plukken, die meelballen die hard zijn zijn aan ons echt niet besteed.
Ik zou eerder mn heil zoeken in vers dan in hypoallergeencommerciëelquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat eet hij niet. We gaan nu hypoallergeenvoer proberen en vragen een verwijzing voor een dermatoloog
Nou, met die platte lijkt het dus wel te kunnen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja maar rijpe perziken kan je niet met honderden in een kist versturen naar de handel dus dat past niet in een moderne grootschalige bedrijfsvoering![]()
Wat een leukerds!quote:
Paar maandjes wachten en dan hier komen plukkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef Strega het volgende:
Neu stomme vout![]()
De groenteboer had hier platte perziken, Goddelijk, eindelijk weer eens perziken zoals ze horen te smaken. De hele keuken ruikt er naar, en sappig!
Ik zal het tegen onze boom zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Nah, die platte zijn sowieso veel lekkerderder dan die ronde
Pech.quote:
Pechequote:
Oooooooeeeeeeeeeeeh die wil ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:35 schreef Muis006 het volgende:
Platte perziken? Nog nooit gehad.
Behalve Haribosnoepjes
Ah, du spreekst deutsj!quote:
Oow ja.. hij moet vrijdag zn nieuwe enting hebben volgens zn boekje, wilde eigenlijk volgende week gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Denk aan Diaz zn entingenboekie !
Ik ga altijd gratis met Kim mee naar show
Mais non, c'est Franseuziesj.quote:
Nein, das geht nicht!quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Oow ja.. hij moet vrijdag zn nieuwe enting hebben volgens zn boekje, wilde eigenlijk volgende week gaan.
Wij hebben ze en ik ben al mijn zelfbeheersing aan het toepassen om er geen te pakkenquote:
Neem dr ook maar een paar voor mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij hebben ze en ik ben al mijn zelfbeheersing aan het toepassen om er geen te pakken
Ah fuck it.
Ik hol liever ff binnen wanneer het mij uit komtquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee ik ga naar een dierenarts die op afspraak werkt, vind ik veel fijner. Kan je bijna altijd ook nog wel dezelfde dag terecht hoor, ze hebben 2 vestigingen.
quote:
Yayquote:
Hey geil tutjequote:
Mijn da is kut maar ik kom er eigenlijk toch nooitquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:45 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik deed dat altijd al.![]()
Mijn dierenarts is tof, ik hoef eigenlijk nooit zo lang te wachten.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb echt een nieuwe A-toets nodig. Ik heb kramp in m'n pik.
Ik moet een j-toetsquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb echt een nieuwe A-toets nodig. Ik heb kramp in m'n pink.
Heb je kramp in je jubeltenen?quote:
Bij de DA-praktijk waar wij gaan heb je ook een stomme, zo'n oude man die net deed of we voor het eerst in ons leven een hond zagen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn da is kut maar ik kom er eigenlijk toch nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |