Hopelijk vind hij de oorzaak en kan er wat aan gedaan worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat eet hij niet. We gaan nu hypoallergeenvoer proberen en vragen een verwijzing voor een dermatoloog
Ja maar rijpe perziken kan je niet met honderden in een kist versturen naar de handel dus dat past niet in een moderne grootschalige bedrijfsvoeringquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef Strega het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik wist het ook al lang, maar de plaatselijke groenteboer had ze nooit.
Volgens mij heeft Pagan nu in een paar dagen de hele voorraad gekocht.
Ik at ze in Italė vaak, daar weten ze dat je perziken rijp moet plukken, die meelballen die hard zijn zijn aan ons echt niet besteed.
Ik zou eerder mn heil zoeken in vers dan in hypoallergeencommerciėelquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat eet hij niet. We gaan nu hypoallergeenvoer proberen en vragen een verwijzing voor een dermatoloog
Nou, met die platte lijkt het dus wel te kunnen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja maar rijpe perziken kan je niet met honderden in een kist versturen naar de handel dus dat past niet in een moderne grootschalige bedrijfsvoering![]()
Wat een leukerds!quote:
Paar maandjes wachten en dan hier komen plukkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef Strega het volgende:
Neu stomme vout![]()
De groenteboer had hier platte perziken, Goddelijk, eindelijk weer eens perziken zoals ze horen te smaken. De hele keuken ruikt er naar, en sappig!
Ik zal het tegen onze boom zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Nah, die platte zijn sowieso veel lekkerderder dan die ronde
Pech.quote:
Pechequote:
Oooooooeeeeeeeeeeeh die wil ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:35 schreef Muis006 het volgende:
Platte perziken? Nog nooit gehad.
Behalve Haribosnoepjes
Ah, du spreekst deutsj!quote:
Oow ja.. hij moet vrijdag zn nieuwe enting hebben volgens zn boekje, wilde eigenlijk volgende week gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Denk aan Diaz zn entingenboekie !
Ik ga altijd gratis met Kim mee naar show
Mais non, c'est Franseuziesj.quote:
Nein, das geht nicht!quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Oow ja.. hij moet vrijdag zn nieuwe enting hebben volgens zn boekje, wilde eigenlijk volgende week gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |