Ja, doei he. Wijf 1 is aan het dokken, wijf 2 staat erachter... 5 MINUTEN! Todat ik zei : Ja hallo, ik weet niet hoor... maar ik sta hier al 5 min en in die 5 min had ik al 3x die winkel en en neer gekund!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Niets mis met een praatje in het gangpad, dan loop je er omheen of vraag je of je er even door mag, kost je nog geen 5 seconden
En keuvelen met de cassière, ach, hoe lang zal het duren? Ze zullen er geen kwartier staan te kleppen, halve minuut hooguit.
Ik heb geen haast... ik hou er gewoon van om snel dingen te doen. Ik hou ervan om mijn pinpas al door de gleuf te hebben geramt om vervolgens enkel nog op ok hoeven te drukken als het bedrag komt. Ik hou ervan gelijk te gaan inpakken en gelijk te gaan dokken ipv door te gaan met inpakken. Ik hou ervan om voor 1 boodschap geen kut bonnetje te hoeven hebben en ik dank god voor de zelfscanner van de ah.quote:Die mensen zijn het gewoon niet gewend dat anderen altijd maar rete-haast hebben denk ik. En ergens moeten we ons afvragen wie het nou fout doen, zij die nooit een maagzweer zullen krijgen van de stress en haast, of wij die ons al opvreten als we ergens 10 seconden moeten wachten
Niet alleen op m'n lipquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2011 12:37:14 ]
Maar zij hoeven toch niet altijd rekening te houden met waar JIJ van houdt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, doei he. Wijf 1 is aan het dokken, wijf 2 staat erachter... 5 MINUTEN! Todat ik zei : Ja hallo, ik weet niet hoor... maar ik sta hier al 5 min en in die 5 min had ik al 3x die winkel en en neer gekund!Toen kon het wel
[..]
Ik heb geen haast... ik hou er gewoon van om snel dingen te doen. Ik hou ervan om mijn pinpas al door de gleuf te hebben geramt om vervolgens enkel nog op ok hoeven te drukken als het bedrag komt. Ik hou ervan gelijk te gaan inpakken en gelijk te gaan dokken ipv door te gaan met inpakken. Ik hou ervan om voor 1 boodschap geen kut bonnetje te hoeven hebben en ik dank god voor de zelfscanner van de ah.
Niet dat ik daar vaak kom, maar toch
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
Wacht maar tot jullie zelf van die 'kutwijven' zijn over tig jaar![]()
Dan hoop je dat er iemand een beetje respect heeft voor het feit dat het allemaal zo snel niet meer gaat, lichamelijk en/of tussen de oortjes.
Nou, als het nat is zie ik er echt niet uit hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oei, misschien waren het mijn ouders wel![]()
Zit weer geweldig
Maar altijd eigenlijk, zelfs in de saunaIs je lok anders geknipt nu?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Leuk je haarAl sluit ik me aan bij Greys, het zit altijd goed toch?
Oh, A. zag het ook niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar m'n haar was wat te lang en het was heel droog (helemaal na afgelopen zaterdag). Dus ja, het was weer even nodig!Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Het is toch common sense dat je niet MIDDEN in een pad (in dit geval het kassapad waar je dus echt NIET omheen kan lopen) gaat lopen ouwehoeren? Dan doe je toch met je wandelstok en kunst heup 3 stappen naar rechts? Je gaat toch ook niet midden op het zebrapad een praatje houden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zij hoeven toch niet altijd rekening te houden met waar JIJ van houdt?
Jij kunt er ook een beetje rekening mee houden waar zij van houden.
Maar je kunt idd prima zeggen "Joehoe, lieve mensen, ik heb een beetje haast, kunnen jullie verder praten als ik afgerekend heb? Bedankt!".
Dat vind ik dan weer de omgekeerde wereld eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zij hoeven toch niet altijd rekening te houden met waar JIJ van houdt?
Jij kunt er ook een beetje rekening mee houden waar zij van houden.
Maar je kunt idd prima zeggen "Joehoe, lieve mensen, ik heb een beetje haast, kunnen jullie verder praten als ik afgerekend heb? Bedankt!".
Mjah, mjah... ik zeg wel even niets, lijkt me beterquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]Nou, hier heb je een mooie :
Ik zit met mn voet. Paar weken geleden had ik nog krukken, en boodschappen doen gaat momenteel niet zo snel als ik het zou willen. Ik hoefde maar 4 dingen te hebben. Dat ging zo'n oud takkewijf niet snel genoeg met mn krukken, dus ramde ze me aan de kantDus ik zo "WTF?!" -Ja kan het nog slomer? "Dat moet jij zeggen met die godvergeten kut rollator van je. Jij staat hier godsklere al 10 min je boodschappen uit te pakken en je geld te zoeken, terwijl ik nog geen 3 min bezig ben met mijn tasje en krukken. Maar karma is godzijdank een bitch, ik loop over 4 weken zonder krukken, jij zit vast aan die kutrollator van je. Ik hoop dat je je heup breekt!"
Flikker op zeg
Ooh mijn god! Strak 50 rijden, of nog erger.. 40 rijden waar je 50 magquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
Weet je wat ook zo erg is; oudjes in het verkeer
Het is ook common sense dat je niet zo gaat lopen vloeken en tieren over kutrollators (ja, die mensen hadden vast ook liever gehad dat ze gewoon konden lopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is toch common sense dat je niet MIDDEN in een pad (in dit geval het kassapad waar je dus echt NIET omheen kan lopen) gaat lopen ouwehoeren? Dan doe je toch met je wandelstok en kunst heup 3 stappen naar rechts? Je gaat toch ook niet midden op het zebrapad een praatje houden?
Dat is gewoon irritant, maar gaat nog, zeker als je er langs kan ofzo. Maar ze zijn soms gewoon écht levensgevaarlijk met invoegen, of van baan wisselen. Natuurlijk; ook daar heb je het jonge tuig met hun afgeragde wagens of CRV'tjes ofzo die scheuren als een debiel. Maar ik weet niet, ik vind dat makkelijker om op te anticiperen. Maar soms zie je echt van die oudjes dat je denkt 'oei dat gaat écht maar net goed'. Gewoon zo onberekenbaar, en als ze het even niet snappen vol in de ankers ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh mijn god! Strak 50 rijden, of nog erger.. 40 rijden waar je 50 mag
Als ik anderen omver beuk die op dat moment iets minder valide zijn mogen alle beleefdheid regels overboord!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook common sense dat je niet zo gaat lopen vloeken en tieren over kutrollators (ja, die mensen hadden vast ook liever gehad dat ze gewoon konden lopen) en iemand toewensen dat ze hun heup breken.
Ik bedoel maar te zeggen.. het is nou niet zo dat jij je altijd aan de beleefdheidsregels houdt ze maar, zo te lezenDus waarom MOET een ander dat bij jou dan wel?
zolang je niet in Delfgauw loopt of op de route Delfgauw -> Arnhem rijdt is alles goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
Ik ben ff lunchen met La Maes![]()
En ik denk dat we gewoon hier en daar eens in de weg gaan lopen vanmiddag
Of den helder for that matterquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zolang je niet in Delfgauw loopt of op de route Delfgauw -> Arnhem rijdt is alles goed![]()
Veel plezier
Uhmm ja beetje rustig eigenlijk nu. We wachten nog op wat offertes, ik heb gister even de oude rachels van een muur getrokken, en idee is dat ik morgen even met een vriend er nieuwe op schroef. En dan kan er eigenlijk weinig meer gebeuren totdat de electricien boven klaar is.quote:
Netjes! Hoop voor je dat die elektricien snel aan de slag kan. En die paneeldeuren lijkt me echt een onwijze kutklusquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhmm ja beetje rustig eigenlijk nu. We wachten nog op wat offertes, ik heb gister even de oude rachels van een muur getrokken, en idee is dat ik morgen even met een vriend er nieuwe op schroef. En dan kan er eigenlijk weinig meer gebeuren totdat de electricien boven klaar is.
Ja er zijn nog 3 paneeldeuren ofzo, maar dat is het project van DVMik heb weinig trek die krengen helemaal af te bikken (er zat een plaat opgeschroefd/gelijmd
) en te gaan schuren en 3x lakken en weer schuren, etc. etc.
Hoe issie bij jullie?
Ja even eentje kiezen deze week, en die kan dan hopelijk volgende week meteen aan de slag.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Netjes! Hoop voor je dat die elektricien snel aan de slag kan. En die paneeldeuren lijkt me echt een onwijze kutklus
Hier gaat ie lekker. Tuin zijn ze mee bezig, trapleuningen zitten eraan, kasten op de slaapkamers staan.... Ik ben onder de vloer geweest om de boel dicht te smeren met cement... dus het gaat goeie
Dat is lekker snelquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja even eentje kiezen deze week, en die kan dan hopelijk volgende week meteen aan de slag.
Oh relaxedal een beetje aan het afronden dus?
Ik ben tegenwoordig zo blij met mijn dr.House sla/wandelstok!quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig zo blij met mijn dr.House sla/wandelstok!
Veel plezier! Dikkequote:Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
Ik ben ff lunchen met La Maes![]()
En ik denk dat we gewoon hier en daar eens in de weg gaan lopen vanmiddag
Ho es effe.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Dus; ze moeten naar Limburg, hek er om, buiten hun domein alleen reizen met OV. Anders nog iets?
Geen bemoedigend klapje?quote:
Nou, maakt niet uit, hij is vast goed terecht gekomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh, het Bach Remedie boek was dr nie meer bij de Kringsluitspierwinkel Strega
Hey Baaf, hoeveel dagen nog?quote:
Zes en-een-beetjequote:
Ja, wat Oh-Oh zegt ML even pm en.quote:
Ik zef heul nooit niksquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wat Oh-Oh zeft ML even pm en.
Schiet nu dus lekker op!
Neu stomme voutquote:
Uit hun lijden helpen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi heeft geen stress dus daar komt het krabben niet vandaan. Maar waar dan wel?
Mijn kinderwagen werd van de week door een bejaarde bijna omver gelopen omdat ze niet uitkeek met haar mandje. Daar kan ik dan niet zo goed tegen.
Voor de rest adem ik maar in en uit of vraag aan de kassa of ik ze kan helpen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Neu stomme vout![]()
De groenteboer had hier platte perziken, Goddelijk, eindelijk weer eens perziken zoals ze horen te smaken. De hele keuken ruikt er naar, en sappig!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi heeft geen stress dus daar komt het krabben niet vandaan. Maar waar dan wel?
Mijn kinderwagen werd van de week door een bejaarde bijna omver gelopen omdat ze niet uitkeek met haar mandje. Daar kan ik dan niet zo goed tegen.
Voor de rest adem ik maar in en uit of vraag aan de kassa of ik ze kan helpen.
Ja, ik wist het ook al lang, maar de plaatselijke groenteboer had ze nooit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat wisten we al lang, gewoon aan de prijs van bolle !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |