Even geen Anton dus, Emile Jansen weet ik niet wie dat is.quote:Mariska van Kolck, Joep Sertons en Sipke Jan Bousema gaan rollen vertolken in de speelfilm Paulien. De film gaat over een jongen die verliefd wordt op een autistisch meisje. Dit is voor hem totaal onbekend gebied, waardoor er een wereld voor hem open gaat.
De hoofdrol, het autistische meisje Paulien, wordt gespeeld door Maxime Blokland. Haar begeleider wordt gespeeld door Ed Nouwen, die de film mede produceert. De moeder van Paulien wordt gespeeld door musical-actrice Mariska van Kolck. De mannelijke hoofdrol moet nog worden gecast, maar de vader van de jongen is al wel bekend: GTST'er Joer Sertons zal deze rol op zich nemen. Sipke Jan Bousema speelt een leraar op school.
De producenten van de film hebben nog geen regisseur gevonden voor het door scenarist Maikel Zweers bedachte verhaal, waarin ook Chemseddine Amar (SpangaS), Emile Jansen (GTST), Sjoerd de Bont (Wolfseinde) en Johan Vlemmix rollen spelen. De opnames moeten beginnen in het voorjaar van 2012.
Die rechercheur Rem.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Emile Jansen weet ik niet wie dat is.
TVOHquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij de aflevering van het 20 jarig bestaan. Had van mij best een driedubbele aflevering mogen zijn (dus ongeveer anderhalf uur), met daarna nog een groot gala. Maar ja, TVOH was belangrijker...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Had ze dat meisje niet verzorgd?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:19 schreef MoiMoi85 het volgende:
ff t topic gelezen: hoe kwam Anita ook alweer aan HIV?
Die Nanda kreeg iets op haar hoofd en dat bloedde flink. Anita had een sneetje in haar hand ofzo en toen ze ging helpen maakten ze bloedcontact.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Had ze dat meisje niet verzorgd?
Misschien kan Frits wel zijn steentje bijdragenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef Frey het volgende:
Kan Anita Charlie niet de geestenwereld in sleuren?
Zeg dat wel, en ze doet ook bepaald geen pijn aan de ogenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rikki ze wordt met de dag leuker en leuker lijkt het wel,
Wat een heldin ik wou dat jij dood was inplaats van mama ,
Ze verdient haar eigen topic,
Anita zal wel denken 'Echt niet, dan zit ik met Charlie opgescheept, mag ik bedanken!'quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef Frey het volgende:
Dan krijgt Anita haar leven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Anita zal wel denken 'Echt niet, dan zit ik met Charlie opgescheept, mag ik bedanken!'
Lijkt me een goede ruil!quote:
Daar is ze lekker mee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:21 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Lijkt me een goede ruil!
Zijn de kijkers van GTST allemaal tevreden en kunnen de geesten van Frits van Houten, Herman Hogendoorn, Augusta van Houten, Rien Hogendoorn, Onno P. Wassenaar, René Meijer, Maximiliaan Sanders, Rutger Goedhart & Bert de Jong haar lekker pesten!
Daar zou ik geen bezwaar tegen hebben. En het onrealisme van zo'n gebeurtenis zien we dan wel door de vingersquote:
Ik zie niet wat dat ermee te maken heeft, maar ik ben 20.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Ik vind ze inderdaad mooi, dat dan weer wel.
Inderdaad.quote:
Van Rik hebben ze nu ook een kutpersonage gemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef Moofasah het volgende:
Heb lange tijd gevonden dat Rik beter verdiend, maar inmiddels vind ik dat Rik en Charlie elkaar verdienen. De manier waarop Rik zich laat bedriegen door Charlie en hoe hij haar telkens weer vergeeft vind ik echt slap. En wat hij vanavond tegen Rikki heeft gezegd over Anita vind ik onvergeeflijk. Het was überhaupt schandalig hoe hij tekeer is gegaan tegen haar. Het enige echte slachtoffer in deze, vind ik, is dan ook Rikki.
Echt vervelend hoe sommige personages soms verpest worden inderdaad. Ik mocht Rik eerst altijd, maar nu hebben ze echt een lulletje rozenwater van hem gemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Van Rik hebben ze nu ook een kutpersonage gemaakt.
Het is in Meerdijk tegenwoordig ook omgekeerde wereld: persoon A doet iets fout, maar persoon B moet zijn excuses aanbieden?
Ik dacht eerder aan Isabelle.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef Frey het volgende:
Inderdaad: met zo'n ouderwetse terugblik van een minuut of vijf, vervolgens de leader van seizoen 1, anderhalf uur terug in de tijd (zonder reclame er tussendoor, was tot seizoen 7 ook niet het geval), de ouderwetse aftiteling (het liefst een minuut of anderhalf), en vervolgens Reinout Oerlemans die het 20 Jaar GTST-gala eventjes aan elkaar ging pratenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
TVOHNee, geef mij maar 1,5 uur GTST, het liefst met flashbacks want die zijn leuk.
Ik ook ja, ik weet nog (en das knap, want toen was ik 7 jaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:24 schreef Frey het volgende:
Ik zou graag die specials weer terugzien rondom de 2000e aflevering / 10-jarig jubileum, maar ik heb geen idee of iemand die heeft. Toen kwamen er mooie fragmenten aan bod, waaronder alle zomercliffhangers.
Dat denk ik ook, jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:16 schreef Frey het volgende:
De illustere Mike Tuinstra en zijn companen zullen ons vast het verloren materiaal verschaffen.
* PeterKelder gaat voortaan voor drogisterijartikelen naar de Trekpleister of Kruidvatquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:46 schreef vencodark het volgende:
Overigens zag ik Lieke van Lexmond nu ook al reclame maken voor DA geloof ik.Er stond een reclameposter van haar bij die winkel. Kan ook van een product zijn maar ze bood gratis armbandjes aan. Ze doet écht haar best om bij een breder publiek bekend te staan.
Jazeker.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kent iemand de gtst quiz nog met Carlo ?
Heb er wel wat stukjes van gezien op YouTube (Carlo en Irene die verschillende typetjes uit Pittige Tijden in de GTST decors spelen), en heb het openingslied op mp3quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kent iemand de gtst quiz nog met Carlo ?
tof was dat @ Peter ik wist niet dat Irene ook mee deed .quote:
Was de Etos, had ik ook al gepost ja... Kan haar hoofd niet meer aanzien!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:46 schreef vencodark het volgende:
Overigens zag ik Lieke van Lexmond nu ook al reclame maken voor DA geloof ik.Er stond een reclameposter van haar bij die winkel. Kan ook van een product zijn maar ze bood gratis armbandjes aan. Ze doet écht haar best om bij een breder publiek bekend te staan.
Volgens mij alleen met de stukjes waarin ze die typetjes deden:quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tof was dat @ Peter ik wist niet dat Irene ook mee deed .
Inderdaad.quote:
Haha Metha ! gaaf.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij alleen met de stukjes waarin ze die typetjes deden:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, en nogmaals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |