Echt vervelend hoe sommige personages soms verpest worden inderdaad. Ik mocht Rik eerst altijd, maar nu hebben ze echt een lulletje rozenwater van hem gemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Van Rik hebben ze nu ook een kutpersonage gemaakt.
Het is in Meerdijk tegenwoordig ook omgekeerde wereld: persoon A doet iets fout, maar persoon B moet zijn excuses aanbieden?
Ik dacht eerder aan Isabelle.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef Frey het volgende:
Kan Anita Charlie niet de geestenwereld in sleuren?
Inderdaad: met zo'n ouderwetse terugblik van een minuut of vijf, vervolgens de leader van seizoen 1, anderhalf uur terug in de tijd (zonder reclame er tussendoor, was tot seizoen 7 ook niet het geval), de ouderwetse aftiteling (het liefst een minuut of anderhalf), en vervolgens Reinout Oerlemans die het 20 Jaar GTST-gala eventjes aan elkaar ging pratenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
TVOHNee, geef mij maar 1,5 uur GTST, het liefst met flashbacks want die zijn leuk.
Ik ook ja, ik weet nog (en das knap, want toen was ik 7 jaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:24 schreef Frey het volgende:
Ik zou graag die specials weer terugzien rondom de 2000e aflevering / 10-jarig jubileum, maar ik heb geen idee of iemand die heeft. Toen kwamen er mooie fragmenten aan bod, waaronder alle zomercliffhangers.
Dat denk ik ook, jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:16 schreef Frey het volgende:
De illustere Mike Tuinstra en zijn companen zullen ons vast het verloren materiaal verschaffen.
* PeterKelder gaat voortaan voor drogisterijartikelen naar de Trekpleister of Kruidvatquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:46 schreef vencodark het volgende:
Overigens zag ik Lieke van Lexmond nu ook al reclame maken voor DA geloof ik.Er stond een reclameposter van haar bij die winkel. Kan ook van een product zijn maar ze bood gratis armbandjes aan. Ze doet écht haar best om bij een breder publiek bekend te staan.
Jazeker.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kent iemand de gtst quiz nog met Carlo ?
Heb er wel wat stukjes van gezien op YouTube (Carlo en Irene die verschillende typetjes uit Pittige Tijden in de GTST decors spelen), en heb het openingslied op mp3quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kent iemand de gtst quiz nog met Carlo ?
tof was dat @ Peter ik wist niet dat Irene ook mee deed .quote:
Was de Etos, had ik ook al gepost ja... Kan haar hoofd niet meer aanzien!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:46 schreef vencodark het volgende:
Overigens zag ik Lieke van Lexmond nu ook al reclame maken voor DA geloof ik.Er stond een reclameposter van haar bij die winkel. Kan ook van een product zijn maar ze bood gratis armbandjes aan. Ze doet écht haar best om bij een breder publiek bekend te staan.
Volgens mij alleen met de stukjes waarin ze die typetjes deden:quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tof was dat @ Peter ik wist niet dat Irene ook mee deed .
Inderdaad.quote:
Haha Metha ! gaaf.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij alleen met de stukjes waarin ze die typetjes deden:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, en nogmaals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |