En hoezo niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind Europa en China op deze manier niet vergelijkbaar.
Dat klopt zeker. China is nu geen wereldmacht. Maar in 2050 zijn ze er al dichtbij.quote:Er moet nog heel veel gebeuren voordat China een militaire macht van betekenis wordt. Maar we gaan het zien.
Wacht maar tot Ludo je te pakken krijgt.quote:
Ik vind dat mensen op het VWO daar niet naar moeten kijken. Alleen programma's van de VPRO.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
Ik moet het toegeven.Ik heb voor twee jaar GTST gevolgd. Ik heb nog steeds globale kennis van de storylines aangezien het hier elke dag aan staat.
Ach, wij moeten ook aan ons vermaak komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen op het VWO daar niet naar moeten kijken. Alleen programma's van de VPRO.
Ben jij ook al zo'n snotneus?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ach, wij moeten ook aan ons vermaak komen.
Ga op stap, neuk elke dag een andere griet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Beter dan branieschoppenquote:
Je verwart mijn klasse met de vmbo-klasse, van PHPquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga op stap, neuk elke dag een andere griet.
Dat is waar. Maar ook VPRO kijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze zo'n leuke serie, de kleine pauze. Jammer dat dat er niet meer is.quote:
Ja die was leuk. Met Martin van Waardenberg.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze zo'n leuke serie, de kleine pauze. Jammer dat dat er niet meer is.
Ludo is altijd stijlvol en zal zijn gratie nooit verliezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wacht maar tot Ludo je te pakken krijgt.
Oja. Villa Achterwerk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze zo'n leuke serie, de kleine pauze. Jammer dat dat er niet meer is.
Ik ken de namen niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja die was leuk. Met Martin van Waardenberg.
Vergeet Zaai ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Oja. Villa Achterwerk.
Enne: Cor Galis. Met die mooie grafstem.
Omdat Europa en China een totaal andere cultuur hebben.quote:
Een groot rijk is het nooit geweest. China is altijd China gebleven omdat er simpelweg geen richting uit te breiden viel en ze nooit gekoloniseerd hebben.quote:Dat klopt zeker. China is nu geen wereldmacht. Maar in 2050 zijn ze er al dichtbij.
Je moet de geschiedenis van hun kant bekijken. Vroeger groot rijk, oude cultuur, technologische en wetenschappelijke vooruitgang. Toen kapot gemaakt door de invasie van Engeland, Frankrijk en Japan. Nu is er weer gelegenheid om het grote rijk van vroeger op te bouwen, met de kennis nu dat andere landen je kunnen verwoesten en daarvoor dekt men zich in.
Dat was de gymleraar. Jan Molentjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ken de namen niet.
Ik weet wel nog Juf Titia, gymleraar Jan en die directeur.
Vanwaar eigenlijk dat sociaal-democraten zo ontzettend vaak discrimineren op basis van leeftijd?quote:
Sociaal-democraten kijken sowieso neer op iedereen die niet hun superieure gelijkheidsdenken heeft geaccepteerd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk dat sociaal-democraten zo ontzettend vaak discrimineren op basis van leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |