Heh? Wat snap je niet aan het feit dat het voor kijkers minder aantrekkelijk is om te kijken naar een programma met x reclame onderbrekingen om het uberhaupt te kunnen maken, of een equivalent zonder deze onderbrekingen? Ik zou het wel weten hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met het budget van de publieke zenders kan toch makkelijk een programma worden gemaakt dat kwalitatief beter is? Volgens jou is daar een markt voor.
Het geeft juist aan waarom het niet bij de PO hoort.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is het ook niet maar het maakt het argument tegen het programma bij de PO nogal zwak.
Mijn mooie storting naar aanleiding van de blauwe enveloppe was zaterdag binnen dacht ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoera!!!! WE maken winst.
Wanneer kan ik de storting verwachten?
Omdat het de noodzakelijke bijdrage van de overheid aan de PO kan beperken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het geeft juist aan waarom het niet bij de PO hoort.
De Ronde trekt wel wat meer kijkers, hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat het de noodzakelijke bijdrage van de overheid aan de PO kan beperken?
Prima hoor, schaf dan de reclames op de PO af en haal er een zender af zoals in het Vlaamse model. En verplicht ze daarnaast om programma's die per ongeluk meer dan 300.000 kijkers trekken direct af te stoten.
Maar goed, wat doen we moeilijk TV kijken op de huidige manier heeft duidelijk haar langste tijd gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heh? Wat snap je niet aan het feit dat het voor kijkers minder aantrekkelijk is om te kijken naar een programma met x reclame onderbrekingen om het uberhaupt te kunnen maken, of een equivalent zonder deze onderbrekingen? Ik zou het wel weten hoor.
Ah, kom op, wat een onzin. Als jij een goed programma neerzet, dan maalt niemand om die onderbrekingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heh? Wat snap je niet aan het feit dat het voor kijkers minder aantrekkelijk is om te kijken naar een programma met x reclame onderbrekingen om het uberhaupt te kunnen maken, of een equivalent zonder deze onderbrekingen? Ik zou het wel weten hoor.
AH en andere winkels hebben wel het hoogste percentage jongeren, als we het in zijn internationale context plaatsen. AH heeft 70.000 medewerkers. De helft daarvan is jonger dan 19.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet exact maar ik durf wel te voorspellen dat er geen groots effect zal zijn.
[..]
Juist in de ons omliggende landen zie je dat de kleine ondernemers het maar moeilijk vol kunnen houden tegen de grote winkelketens. Onze AH is namelijk over het algemeen maar een kleintje vergeleken bij de kaufland in Duitsland of de Hypermarche in Frankrijk. Dat bedoel ik met de Nederlandse omstandigheden die toch vrij specifiek zijn.
Daarnaast betalen de AH en vele andere winkels al standaard (redelijk wat) meer dan het minimumloon dus daarop zal het niet zoveel effect hebben.
Waarom anders? En reclameinkomsten zijn mooi meegenomen, maar geen argument om het in stand te houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat het de noodzakelijke bijdrage van de overheid aan de PO kan beperken?
Prima hoor, schaf dan de reclames op de PO af en haal er een zender af zoals in het Vlaamse model. En verplicht ze daarnaast om programma's die per ongeluk meer dan 300.000 kijkers trekken direct af te stoten.
Ik denk ik vul de maatregelen maar wat aan door die verplichting er in te gooien.quote:
En omdat er voor wat ouderen veel ander werk is in Nederland.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
AH en andere winkels hebben wel het hoogste percentage jongeren, als we het in zijn internationale context plaatsen. AH heeft 70.000 medewerkers. De helft daarvan is jonger dan 19.
Dat is omdat jongeren in Nederland de goedkoopste van Europa zijn en 23plussers de duurste.
Je ziet liever een hogere bijdrage van de overheid zodat Boer zoek Vrouw maar op RTL uitgezonden kan worden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom anders? En reclameinkomsten zijn mooi meegenomen, maar geen argument om het in stand te houden.
Wel als er een directe concurrent tegenover zit zonder die onderbrekingen. Op het moment dat die er niet meer zou zijn, zouden er zo legio actualiteitenprogramma's bij de commercielen zijn, om de doodeenvoudige reden dat je dan grotere zekerheid hebt dat er uberhaupt voldoende mensen op afstemmen. Momenteel is de gok en onzekerheid gewoon te groot.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, kom op, wat een onzin. Als jij een goed programma neerzet, dan maalt niemand om die onderbrekingen.
Omdat we relatief hoogopgeleid volk hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
En omdat er voor wat ouderen veel ander werk is in Nederland.
Ik kan niet exact deze twee dingen aan elkaar knopen. Waar pleit ik voor een hogere bijdrage van de overheid aan RTL?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je ziet liever een hogere bijdrage van de overheid zodat Boer zoek Vrouw maar op RTL uitgezonden kan worden?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef Reya het volgende:
Maar het zal me verder een biet zijn, aangezien ik het ultieme libertarische bestaan lijd: vrijstelling van inkomstenbelasting, en slechts zeer beperkte politieke rechten.
Discovery Channel en Animal Planet. En "The Lion King" zit vol met wijsheden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef Dutchnative het volgende:
Neem nu eens SchoolTv. Wordt op de PO uitgezonden. Leert kinderen wat, maar is niet heel winstgevend. Het zou een ramp zijn als dit naar de commercielen moet.
Werken moet inderdaad lonen, De minimumlonen dus omhoog. Nu loont werken blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is een mening.
Ik vind het beschaafd als werken loont.
Schooltv.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef Dutchnative het volgende:
Neem nu eens SchoolTv. Wordt op de PO uitgezonden. Leert kinderen wat, maar is niet heel winstgevend. Het zou een ramp zijn als dit naar de commercielen moet.
Is de werkeloosheid onder immigranten hier echt zoveel hoger dan in andere landen? Volgens mij valt dit nog wel redelijk mee hoor. De immigranten komen dan misschien eerder in andere sectoren terecht zoals de schoonmaak of de voedingsmiddelenindustrie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat we relatief hoogopgeleid volk hebben.
Je ziet dat immigranten, die in het buitenland wel in de snackbars of supermarkten komen, het een stuk lastiger hebben werk te vinden.
Omdat de uitkeringen te hoog zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Werken moet inderdaad lonen, De minimumlonen dus omhoog. Nu loont werken blijkbaar niet.
Pff wat een bagger en elk half uur drie keer dezelfde klotereclamesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Discovery Channel en Animal Planet. En "The Lion King" zit vol met wijsheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |