Ik vind ze wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dit stel best onflatteus
[ afbeelding ]
Ik vind het lengteverschil echt enormquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk eigenlijkJuist omdat ze zo verschillend zijn
Ik dacht dat het Fergie wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:02 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
alice cooper
[ afbeelding ]
janice..
wie zijn het? Dat lijkt zijn moeder wel!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dit stel best onflatteus
[ afbeelding ]
Sophie Dahl en Jamie Cullum.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
wie zijn het? Dat lijkt zijn moeder wel!
Sophie Dahl en Jamie Cullum.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
wie zijn het? Dat lijkt zijn moeder wel!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:55 schreef LadyS het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet me denken aan Zanger Rinus
Wtfquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
nee, zo te zien heeft ze Amy Winehouse's schoenen geleend
OT, tegen de slowchat:
Marion Cotillard
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn tieten
Vooral de "Limburg Award" vind ik zeer onflatteus.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Vooral de "Limburg Award" vind ik zeer onflatteus.
Dat jasje... ik krijg ineens flashbacks naar dwergje Sneijder en z'n bruiloftquote:
Die vind ik niet onflatteus ...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:53 schreef SEMTEX het volgende:
en met een onflatteuze fan:
[ afbeelding ]
En die vind ik ook niet onflatteus.quote:
Niemand zegt ook dat je je mening niet mag hebbenquote:
En het bijbehorende filmpje!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
nee, zo te zien heeft ze Amy Winehouse's schoenen geleend
OT, tegen de slowchat:
Marion Cotillard
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn tieten
Huubquote:
Had ik paar weken terug al gepost, maar het is echt zo'n "Come at me, broquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:56 schreef Copycat het volgende:
Die Mandela-kiel kan zo door naar lelijkste outfits.
The josti-force is strong in this one idd, als hij in de lach schiet bij DWDD ga ik standaard een mongool nadoenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:52 schreef SEMTEX het volgende:
De zanger van Go Back to the zoo, speciaal omdat ik zo'n grafhekel aan de band heb:
[ afbeelding ]
kutband idd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:52 schreef SEMTEX het volgende:
De zanger van Go Back to the zoo, speciaal omdat ik zo'n grafhekel aan de band heb:
[ afbeelding ]
Ik vind dat de zanger voor geen meter kan zingen en op een soort gorilla lijkt, je wordt overal helemaal dood gegooid met hun muziek, dan gaat het al vrij snel richting dislike bij mijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
The josti-force is strong in this one idd, als hij in de lach schiet bij DWDD ga ik standaard een mongool nadoen![]()
Maar een hekel aan ze? Hoezo dat?
OT, maar helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:52 schreef SEMTEX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |