Correct. Ik staafde je uitspraak waarna je met een verdraaide conclusie kwam.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent degene die het niet volgt, vrees ik. ZW had het erover dat het studenten wel vrij staat hun college te skippen. Hij vond dat dat daarom ook moet gelden voor scholieren. Ik reageerde daarop dat een student en een scholier niet hetzelfde zijn.
Snappie?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wellicht schrok je van mijn instemming met jouw idee dat je even helemaal van het pad af vloog.
Hij probeert zich wel te temperen, getuige de relatieve schaarste van dequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:45 schreef waht het volgende:
Het is EG.
Bewijs:
Wajong uitkering en eigenwaarde. #2
Wajong uitkering en eigenwaarde. #2
Hehe...quote:
Nee, want jij beweerde dat studenten en scholieren beide voertuigen zijn die zich aan de geldende regels moeten houden. Persoonlijk vind ik dat het studenten vrij staat om colleges te skippen. We hebben het immers over volwassenen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct. Ik staafde je uitspraak waarna je met een verdraaide conclusie kwam.
Wellicht schrok je van mijn instemming met jouw idee dat je even helemaal van het pad af vloog.
Ik wil deze prijs opdragen aan alle steuntrekkers in dit land.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
En de prijs gaat naar; Erik.
Voor het correct raden van de identiteit van Webschip. Een gouden Phil emmy is op z'n plaats.
Eens, sommige colleges zijn toch enkel voor de dommen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, want jij beweerde dat studenten en scholieren beide voertuigen zijn die zich aan de geldende regels moeten houden. Persoonlijk vind ik dat het studenten vrij staat om colleges te skippen. We hebben het immers over volwassenen.
Dan nog geldt het aangezien ik van mening ben dat ze beide eraan moeten houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, want jij beweerde dat studenten en scholieren beide voertuigen zijn die zich aan de geldende regels moeten houden. Persoonlijk vind ik dat het studenten vrij staat om colleges te skippen. We hebben het immers over volwassenen.
Dat klopt toch ook?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, want jij beweerde dat studenten en scholieren beide voertuigen zijn die zich aan de geldende regels moeten houden.
Het is maar goed dat jullie geen rechters zijn. Trekken jullie altijd zo snel conclusies?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
En de prijs gaat naar; Erik.
Voor het correct raden van de identiteit van Webschip. Een gouden Phil emmy is op z'n plaats.
Oke, dan zijn we het niet eens. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan nog geldt het aangezien ik van mening ben dat ze beide eraan moeten houden.
Ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jullie geen rechters zijn. Trekken jullie altijd zo snel conclusies?
Neuh. Een student mag colleges skippen, maar een scholier geen lessen.quote:
Dat terzijde: mijn reactie op jou was dus niet zo vreemd zoals jij met veel bombarie wegzette.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, dan zijn we het niet eens. Gelukkig maar.
De eerste ingeving zette ons op het juiste pad. Na het sluitende bewijs van mijn kant is de conclusie snel getrokken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jullie geen rechters zijn. Trekken jullie altijd zo snel conclusies?
Ja, en meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Trekken jullie altijd zo snel conclusies?
En ik stelde dus voor om dat laatste te veranderen. Immers, binnen een "studentenklas" zijn er verschillen (goeden vs. zwakkeren), alswel er binnen een scholierenklas verschillen zijn (goeden vs. zwakkeren).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh. Een student mag colleges skippen, maar een scholier geen lessen.
Elke vergadering op je werk is ook niet altijd nuttig, toch moet elke uitgenodigde/werknemer aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eens, sommige colleges zijn toch enkel voor de dommen.
Ik ben gewraakt; men vond mij te elitair.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Behehehe.quote:
Ik ben gewoon nieuw hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:50 schreef waht het volgende:
[..]
De eerste ingeving zette ons op het juiste pad. Na het sluitende bewijs van mijn kant is de conclusie snel getrokken.
Marktgoddelijke hufter!quote:
Wel als je de discussie had gevolgd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat terzijde: mijn reactie op jou was dus niet zo vreemd zoals jij met veel bombarie wegzette.
Koos toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |