Neen, ik ben klaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg mij ook al af of al die adviesrapporten in India werden geschreven en slechts hier gepresenteerd werden.
De markt zorgt voor eten dmv. voedselbanken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, Zienswijze wil uitkeringen laten regelen door de vrije markt. Want als mensen omkomen van de honger dan heeft de markt blijkbaar geen interesse in hen. Tsja, en als de markt het zegt.
Het is ook gewoon mooi.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toch frappant, dat een dergelijk aggresief wapen juist de gemoederen hier tot rust brengt.
Wapens die rust brengen, wat een tegenstelling.
Nee, je moet ook goed luisteren wat hij zegt, als je niet kan rondkomen moet je kinderen maken waarvoor je aandelen kan uitgeven zodat jij weer geld hebt. Die kinderen moeten dan de rest van hun leven voor die aandelen kromliggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, Zienswijze wil uitkeringen laten regelen door de vrije markt. Want als mensen omkomen van de honger dan heeft de markt blijkbaar geen interesse in hen. Tsja, en als de markt het zegt.
Ik schat jou toch iets hoger in dan ZW. Hoewel je ook een malle anarcho-kapitalist bentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De markt zorgt voor eten dmv. voedselbanken.
En daar haal je een van de fundamentele concepten van oorlog aan. De paradoxale logica zoals door velen al beschreven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toch frappant, dat een dergelijk aggresief wapen juist de gemoederen hier tot rust brengt.
Wapens die rust brengen, wat een tegenstelling.
Je trollt zelf ook altijd op andermans banen, loon, opleiding en ga zo maar door.quote:
Maar met de inkomsten kunnen de ouders ook robots kopen die het werk in een later stadium dan weer overnemen van de kinderen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, je moet ook goed luisteren wat hij zegt, als je niet kan rondkomen moet je kinderen maken waarvoor je aandelen kan uitgeven zodat jij weer geld hebt. Die kinderen moeten dan de rest van hun leven voor die aandelen kromliggen.
Oorlog is gewoon "sporten" voor de samenleving als geheel, agressie afblazen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:41 schreef waht het volgende:
[..]
En daar haal je een van de fundamentele concepten van oorlog aan. De paradoxale logica zoals door velen al beschreven.
Ik geef inderdaad af of een systeem dat in mijn eigen voor geen klap deugt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je trollt zelf ook altijd op andermans banen, loon, opleiding en ga zo maar door.
Eerlijk is eerlijk.
Tsja, het interessante is juist dat de politiek dit niet begrijpt en denkt door "agressie" te verminderen ook conflicten te doen uitdoven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:41 schreef waht het volgende:
[..]
En daar haal je een van de fundamentele concepten van oorlog aan. De paradoxale logica zoals door velen al beschreven.
Voor je eigen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geef inderdaad af of een systeem dat in mijn eigen voor geen klap deugt.
Waar is dit nou weer voor nodig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:42 schreef eriksd het volgende:
Ik zou EG wel willen casten voor de film "De Steuntrekker"
Kom eens naar Nieuw-West zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zou best een keer als verslaggever door een oorlogsgebied willen struinen
Een grap. Om te lachen.quote:
Gewoon nog 20 jaar je tijd uitzitten, dan hoef je alleen maar de deur uit te gaan terwijl Nederland verzinkt in een burgeroorlog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zou best een keer als verslaggever door een oorlogsgebied willen struinen
En dan uiteindelijk de rol aan een Marokkaanse gastarbeider geven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:42 schreef eriksd het volgende:
Ik zou EG wel willen casten voor de film "De Steuntrekker"
Het systeem is inderdaad niet perfect, maar dat gaat het ook nooit worden. Beter pas je je zo goed mogelijk aan en probeer je er het beste van te maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geef inderdaad af of een systeem dat in mijn eigen voor geen klap deugt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk de rol aan een Marokkaanse gastarbeider geven.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk de rol aan een Marokkaanse gastarbeider geven.
Nee, oorlog is als de politiek er niet meer op diplomatieke weg kan uitkomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oorlog is gewoon "sporten" voor de samenleving als geheel, agressie afblazen.
En die agressie ontstaat uiteraard door aanleidingen tot oorlog, maar dat terzijde.
Nee joh, ga gewoon op cursus bij Karskensquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon nog 20 jaar je tijd uitzitten, dan hoef je alleen maar de deur uit te gaan terwijl Nederland verzinkt in een burgeroorlog.
Uiteraard, de politiek geeft het ja-woord, maar de burger bepaalt uiteindelijk in grote mate.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, oorlog is als de politiek er niet meer op diplomatieke weg kan uitkomen.
Burgeroorlog is de enige vorm van "oorlog voor de leuk" die niet door politici zelf is geinstigeerd.
Een systeem dat gruwelijk discrimineert?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor je eigen inderdaad.
Dus omdat het jou niet past kraak je alles en iedereen af, lekker dan.
Luttwak heeft dat in een van z'n boeken mooi beschreven. De lineaire logica die in de nationale politiek geldt is niet van toepassing op de logica tijdens conflicten. Aangezien die twee werelden met elkaar verwrongen zijn is het niet gek dat vrijwel alle politici die fout maken. Sowieso hebben velen een houding van "oorlog is slecht, punt" waardoor ze er niets over willen leren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, het interessante is juist dat de politiek dit niet begrijpt en denkt door "agressie" te verminderen ook conflicten te doen uitdoven.
Het resultaat van die pacifistische houding hebben we op o.a. de Balkan gezien.
Kijk eens naar hoe jij Marokkanen beschrijft en behandeld, en dan trek je je bek los over discrimineren of uitsluiten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een systeem dat gruwelijk discrimineert?
Nee, dan hebben we de bek vol als een buitenlander gediscrimineerd wordt, dan valt de wereld over je heen. Dat mag niet hoor. Maar een iemand met een uitkering mag wel voor alles worden uitgemaakt.
Achterlijk land waarin we leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |