Net zo geloofwaardig toen Kok in 2001 zei dat voor iedereen een baan was.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
EG, de toekomst ziet er rooskleurig uit. Binnen een aantal jaar liggen de banen voor het oprapen. Met dank aan de vergrijzing. Ik denk zelfs dat mijn industrie weer een kleine opleving krijgt. Bejaarden gaan uit verveling vaak maar een krant lezen. Nee, ik wacht met smart op de jaren die komen gaan.
Heb je in een oorlogssituatie gezeten dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gevoelsmatig sta ik volgens anderen ook haaks op mijn eigen persoonlijkheid.
Oorlog is vreselijk, maar ik ben ook vreselijk, daarom hoef ik mijn ogen niet voor de verschrikkelijkheden ervan te sluiten.
Anderen sluiten hun ogen en gaan kumbayaa zingen, en hopen dat het dan goedkomt. Dat stadium ben ik allang voorbij.
Ik mag hopen dat hij een knop heeft die hij om kan zetten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof werkgevers zitten te wachten op iemand met een latente hekel en afgunst ten opzicht van zo'n beetje alles. Verziekt de sfeer.
En daar kan jij niet mee concurreren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Net zo geloofwaardig toen Kok in 2001 zei dat voor iedereen een baan was._!
De grenzen staan nu al wagenwijd open voor de gastarbeiders.
Tot die tijd behoort hij tot de zwakste van zijn vakgebied.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij een knop heeft die hij om kan zetten.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterker, ik denk dat hij helemaal niet thuiszit. Trouwens, de dagcijfers van gisteren:
[..]
[..]
Ik wil hem ook best wel 300 - 400 euro aan bijstand geven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:35 schreef Voorschrift het volgende:
God laat hem toch lekker thuis zitten met de bijbel en een verzuurde kop, ik betaal graag voor het isoleren van dergelijk volk.
Als je concurrentie gastarbeiders is dan moet je misschien eens nadenken over je eigen opleiding.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies, de hoogte rep ik niet over.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil hem ook best wel 300 - 400 euro aan bijstand geven.
Daar heeft hij genoeg aan.
Weet niet naar wat voor banen jij op zoek bent, maar gastarbeiders richten zich vooral op de zogenaamde mindere baantjes. In mijn beroepsgroep heb ik in ieder geval weinig concurrentie van immigrantenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
VS zet enkel zn krabbeltje eronder.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg mij ook al af of al die adviesrapporten in India werden geschreven en slechts hier gepresenteerd werden.
Elke dag is oorlog in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je in een oorlogssituatie gezeten dan?
Ik vraag niet verderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Elke dag is oorlog in mijn hoofd.
Dat was Zienswijze.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind je respectloos.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij heeft laatst een ipod gekocht. Inleveren die handel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar EG hoeft niet eens school te betalen, dus hij kan nog dik sparen ook.
Toch frappant, dat een dergelijk aggresief wapen juist de gemoederen hier tot rust brengt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:37 schreef waht het volgende:
Laat ik de gemoederen wat bedaren met dit wapentuig.![]()
[ afbeelding ]
Nee, Zienswijze wil uitkeringen laten regelen door de vrije markt. Want als mensen omkomen van de honger dan heeft de markt blijkbaar geen interesse in hen. Tsja, en als de markt het zegt.quote:
Zijn inkomen ligt lager dan dat van jou.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind je respectloos.
Besef 1 ding: er is geen mens vrij van tegenslag.
Maakt het zelf eens mee. En denk niet dat iedereen alles situaties het hoofd kan bieden.
Maar ik zal me maar niet verlagen: om je eens hetzelfde te gunnen. Maar je zou het eigenlijk eens is ene jaartje moeten mee maken.
Ik laat het verder hierbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |