Uiteraard. Je moet een beetje een teamplayer zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
En sociale voelsprieten hé. Je kan nog zo slim zijn, als je niet tussen mensen funtioneert komt er ook weinig van.
Highway of Death was dan ook nogal een nogal verkeerd gekozen voorbeeld me dunkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind dit gevoelsmatig een beetje haaks staan op je lovende woorden over de highway of death.
Want?quote:
Ik denk dat EG helemaal niet thuiszit vanwege de hoge eisen van werkgevers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk EG ons gewoon keihard loopt te trollen/
Sinds wanneer hoor jij bij de slechtste 2,5% van de arbeidsmarkt in jouw vakgebied?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Want?
Het is niet waar?
Jij bent econoom? Serieus?
Sinds wanneer bestaat volledige werkgelegendheid c.q. is het economisch wenselijk dat deze bestaat?
Het STERFT van het talent. Het STERF van de afgestudeerden. Het aantal beschikbare banen haalt het bij lang en na niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:27 schreef GSbrder het volgende:
EG, waarom zouden er 999 anderen zijn?
Die hebben toch niet dezelfde resultaten behaalt, dezelfde vakgerelateerde bijbanen of dezelfde thesis geschreven?
Dan ben je gewoon te zwak om mee te komen. Ligt niet aan de werkgevers. Je hebt helaas pech.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het STERFT van het talent. Het STERF van de afgestudeerden. Het aantal beschikbare banen haalt het bij lang en na niet.
Er bestaan mensen met een handicap, weet je. En die worden door het bedrijfsleven door de plee gespoeld. En de politiek kijkt dan liever de andere kant op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoor jij bij de slechtste 2,5% van de arbeidsmarkt in jouw vakgebied?
4,3% werkloosheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het STERFT van het talent. Het STERF van de afgestudeerden. Het aantal beschikbare banen haalt het bij lang en na niet.
Sterker, ik denk dat hij helemaal niet thuiszit. Trouwens, de dagcijfers van gisteren:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat EG helemaal niet thuiszit vanwege de hoge eisen van werkgevers.
quote:01. 627 Opa_vertelt
02. 591 Stuart
03. 449 JJH
04. 434 Etsu
05. 389 Voorschrift
06. 367 GSbrder
quote:14. 256 eriksd
20. 215 KoosVogels
Sterft het ook van de mensen met jouw thesis en mensen die cum laude hun studie halen en sterft het van de mensen met bestuurservaring en sterft het van de mensen met studiegerelateerde bijbanen en sterft het van de ingenieurs met social skillsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm, dat belooft wat tijdens m'n werkloze periode.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterker, ik denk dat hij helemaal niet thuiszit. Trouwens, de dagcijfers van gisteren:
[..]
[..]
Haha.quote:
Maar wat is je probleem exact? Er zijn te weinig banen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Haha.
Aanzienlijk hoger met alle arbeidsongeschikten erbij.
Man laat je niet voor de gek houden. Het percentage is vele hoger.
Dus je hoort wel tot de slechtste 2,5% van jouw vakgebied omdat je een handicap hebt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er bestaan mensen met een handicap, weet je. En die worden door het bedrijfsleven door de plee gespoeld. En de politiek kijkt dan liever de andere kant op.
Het banen-lied:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar wat is je probleem exact? Er zijn te weinig banen?
Gevoelsmatig sta ik volgens anderen ook haaks op mijn eigen persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind dit gevoelsmatig een beetje haaks staan op je lovende woorden over de highway of death.
Waarom? Omdat je ontevreden bent met de positie waarin je zit.quote:
Alsof werkgevers zitten te wachten op iemand met een latente hekel en afgunst ten opzicht van zo'n beetje alles. Verziekt de sfeer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
EG, de toekomst ziet er rooskleurig uit. Binnen een aantal jaar liggen de banen voor het oprapen. Met dank aan de vergrijzing. Ik denk zelfs dat mijn industrie weer een kleine opleving krijgt. Bejaarden gaan uit verveling vaak maar een krant lezen. Nee, ik wacht met smart op de jaren die komen gaan.
Veel succes met solliciteren. Keep up the spirit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Flauw. Het tekent precies de tijdgeest.
ik ben weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |