Nee, onderzoekje waar ze voor zouden terugbellen. Voor 11:00quote:
Die zijn er al.quote:
Waarom schrijf jij geen boek?quote:
Gunt?quote:
Ik denk dat jij wel op gaat vallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan moet je een naam hebben...
De uitgevers verzuipen in het aanbod.
Awh.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voel de "liefde".
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schoonvegen_van_de_Dam
Ik toch ook?quote:
Heel mooi.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Awh.![]()
Ik zoek nog een foto uit Iraq/Koeweit van Amerikaanse tanks die tijdens zonsondergang/opkomst rijden langs brandende olievelden, was toen een keer ergens te zien, mooiste foto ooit.
Dat gaan we dan samen doen, rapide een groot salesnetwerk opzetten voordat de boel klapt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die zijn er al.
Ik word woekerpolisadviseur
Uiteraard, maar je moet tijdens de sollicatie laten blijken dat jij gewoon het fukcing alpha-mannetje bent die retegoed is in wat hij doet zodat je baas in spe geen andere keus heeft dan jou de baan geven.quote:
De foto was mooi.quote:
Het gras bij de buren,he?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:14 schreef eriksd het volgende:
Mja, EG, eigenlijk heb jij het ook weer niet zo slecht.
Je moet dat beschouwen als een uitdaging.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die werkgevers 1000x meer. En dat is nog nooit anders geweest.
De boel klapt niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat gaan we dan samen doen, rapide een groot salesnetwerk opzetten voordat de boel klapt.
Dan noemen we het bedrijf "makkelijk leven" en gaan helemaal los op de markt.
[ afbeelding ]
John Wolbers, woekerpolisadviseur van het eerste uur aan het woord: Whollaa, ik verkocht woekerpolissen en heb nu swaggah met m'n Ferrari jonguh!
Zolang het reeel is wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet dat beschouwen als een uitdaging.
Genieten héquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Highway of death was ook mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben beter dan die 999 anderen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die werkgevers 1000x meer. En dat is nog nooit anders geweest.
Dat zeg je nu wel zo mooi, maar ik zie dat je een Fok abbo hebt, dat is in feite ook een soort van woekerpolis, alleen kom je daar pas achter als je er weer van af wilt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De boel klapt niet.
Ik adviseer mensen die bij jou zijn langsgeweest en een woekerpolis hebben met mijn "blue steel" ogen een andere polis te nemen, zodat ze daar vanaf zijn. Niet wetende dat dit ook woekerpolissen zijn en ze alsnog bakken met geld moeten betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |