Krijg het bijna niet uit m'n strot, maar volledig eens met uw muzikale beschrijving.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:08 schreef eriksd het volgende:
Elton was erg goed in de 70's, met name Goodbye Yellow Brick Road. Als je dat album niet kan waarderen ben je gewoon een lul.
Jaren 80 waren matig, m.u.v. Ice on Fire (Nikita, Soul Glove) en Sleeping with the Past (sacrifice, healing hands). Jaren 90 ging hij meer richting de adult contemporary pop. In 2000 raakte hij het helemaal kwijt, maar zijn meest recente album is erg goed.
Hoi.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:08 schreef eriksd het volgende:
. Als je dat album niet kan waarderen ben je gewoon een lul.
Lulquote:
Goeie zaak.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:58 schreef Reya het volgende:
Ik ben al drie weken aan het wachten op een prullenbak voor mijn kantoor.
Hoe is dat op jouw kantoor geregeld dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Goeie zaak.
Dat dwingt je nl. om geen rotzooit te maken.
Ik ben om die reden tegen decentrale afvalbakken.
Zijn kantoor?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe is dat op jouw kantoor geregeld dan?
Wanneer ga je weer solliciteren?quote:
Behoorlijke farce dat nummer ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:41 schreef von_Preussen het volgende:
Nou mensen, wat zijn we weer verdraagzaam vandaag.
Hier:
Wacht maar totdat jij de nieuwe "Weed-cigar" probeert, ik durf te wedden dat jij er dan pap van lust.quote:
I'd rather not.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wacht maar totdat jij de nieuwe "Weed-cigar" probeert, ik durf te wedden dat jij er dan pap van lust.
Voel de liefde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I'd rather not.
Zoiets hoort niet bij geciviliseerde mensen.
Voel de 'liefde'.quote:
Hippies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |