Levenslessen van JustinLepelquote:Op maandag 20 december 2010 15:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we de kracht van herhaling niet onderschatten lepel
Leven en laten leven lepelquote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt alsof er weer een beetje leven in zit lepel
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Le topique de grande jacquet de Mart lepel
o.i.d.
Lijkt me een goed plan lepelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 06:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we ons aan de regels houden lepel
Lullig als men daar dan nog in faalt lepelquote:Op zondag 19 juni 2011 18:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels quoten is eigenlijk heel simpel
Let er maar niet teveel op, dat leidt ons af van de lepelquote:Op zondag 19 juni 2011 19:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lullig als men daar dan nog in faalt lepel
Lijkt me een goede lepelquote:Op zondag 19 juni 2011 19:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Let er maar niet teveel op, dat leidt ons af van de lepel
Lepeltjequote:Op donderdag 23 juni 2011 09:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lollig proberen te zijn in een lepel topic lepel
lazer op naar een ander topic lepelquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lollig proberen te zijn in een lepel topic lepel
Leren kruipen voordat je kunt rennen lepelquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langzaamaan progressie boeken lepel
Luier aan je kont lepelquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leren kruipen voordat je kunt rennen lepel
Lustig aan net wakkel lepelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:50 schreef Pugg het volgende:
[..]
lelijk geblondeerde politicus met xenofobe ideeën lepel
Lollig doen met een lepel wordt niet gewaardeerd lepelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een lepel negeren, dan ga je naar de hel
Lepels zijn heilig. Heil Lepelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lollig doen met een lepel wordt niet gewaardeerd lepel
Lepels uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstige lepelquote:Op zondag 26 juni 2011 06:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels roken is niet verslavend lepel
lepels lenen kost geld lepelquote:Op zondag 26 juni 2011 11:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstige lepel
Leren is niet weggelegd voor een domme lepelquote:Op maandag 27 juni 2011 06:50 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten sommige mensen het nooit leren lepel
LBO lepelquote:Op maandag 27 juni 2011 19:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leren is niet weggelegd voor een domme lepel
Links-rechts-links-oversteken lepelquote:Op maandag 27 juni 2011 20:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langbenig sletje op hoge hakken gespot in de stationslepel
Lustopwekkende lepelquote:Op maandag 27 juni 2011 20:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Links-rechts-links-oversteken lepel
Laatste kans lepelquote:Op maandag 27 juni 2011 22:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we niet te persoonlijk worden lepel
Lief lepeltopic, aan u schenk ik mijn 10.000ste post. Dat er nog vele lepels mogen volgen lepelquote:
Loftrompet voor Hooidraad lepelquote:Op maandag 27 juni 2011 23:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lief lepeltopic, aan u schenk ik mijn 10.000ste post. Dat er nog vele lepels mogen volgen lepel
loze kreet lepelquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ledigheid is des duivels oorlepel
laten we die gewoon negeren lepelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing voor Socios lepel
laat mottige aalgladde maxime maar lullen lepelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
L'ignoration de le passionné de trains lepel
Lepelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat mottige aalgladde maxime maar lullen lepel
laat die topic verzieker opzouten lepelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Las 2 lepels aan elkaar, dan heb je een dubbele lepel
lepelquote:
Met 'Lepeltje' wordt niet meer gelepeld lepelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd Socios, maar dit lepeltje was de druppel
Let wel op; 'druppel' en 'Met' lepelen niet lepelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met 'Lepeltje' wordt niet meer gelepeld lepel
Lepelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Let wel op; 'druppel' en 'Met' lepelen niet lepel
Leren doet men van zijn fouten lepelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lage concentratie kan verkeerd lepelen veroorzaken lepel
Later lachen we erom lepelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leren doet men van zijn fouten lepel
Na wat bier gaat het lepelen bij Hooidraad ook niet meer zo soep(e)lepelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lallend een lepel bier naar binnen schuiven
Lol, doe ik het zelf ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Na wat bier gaat het lepelen bij Hooidraad ook niet meer zo soep(e)lepel
Laten we het snel vergeten en doorgaan met de volgende lepelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lol, doe ik het zelf ookHet is besmettelijk, JustinLepel
Lijkt me de beste oplossing lepelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we het snel vergeten en doorgaan met de volgende lepel
Lepelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel: een voorwerp waarmee je vloeistoffen eet of roert, of waarmee je eten opschep(t )lepel
Lijkt me een goed idee, bedankt voor deze tip lepelquote:Op zondag 3 juli 2011 08:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels meenemen voor onderweg, je weet nooit wat er gebeuren zal
Lap de wetten aan je laars; ga naar de bestekwinkel en steel een lepelquote:Op zondag 3 juli 2011 09:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, bedankt voor deze tip lepel
Loeiende sirenes na overval op bestekwinkelquote:Op zondag 3 juli 2011 09:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lap de wetten aan je laars; ga naar de bestekwinkel en steel een lepel
Loop snel weg, anders grijpen de mavopetten je lepelquote:Op zondag 3 juli 2011 10:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Loeiende sirenes na overval op bestekwinkel
Lang en breed in de trein lepelquote:Op zondag 3 juli 2011 10:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Loop snel weg, anders grijpen de mavopetten je lepel
Lol, die zie ik straks lepelquote:Op zondag 3 juli 2011 11:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelcollega Socios spotten op Station Leeuwarden lepel
Lijkt me een onmogelijke klus, maar het is een andere lepel ook gelukt lepelquote:Op zondag 3 juli 2011 12:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Levenslang gratis lepels als je zijn notitieblokje te pakken weet te krijgen lepel
Leeuwarden al in zicht? lepelquote:Op zondag 3 juli 2011 12:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me een onmogelijke klus, maar het is een andere lepel ook gelukt lepel
Luchtwegen gaan open in het mooie Drentse land lepelquote:Op zondag 3 juli 2011 12:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel Zwolle zojuist gepasseerd en op weg naar lepel Meppel
Land waar de vrouwen steeds meer op koeien gaan lijken lepelquote:Op zondag 3 juli 2011 12:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Luchtwegen gaan open in het mooie Drentse land lepel
Lepelquote:Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Justin niet ontvoerd is door Socios lepel
Langzaamaan weer een beetje bij de mensen komende, niet meer wetende wat er zich gister allemaal heeft afgespeeld lepelquote:
laat mafkezen die niet meespelen opzouten lepelquote:Op maandag 4 juli 2011 12:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langzaamaan weer een beetje bij de mensen komende, niet meer wetende wat er zich gister allemaal heeft afgespeeld lepel
Lepelcollega Pugg, don't let the internet trolls get you down lepelquote:Op maandag 4 juli 2011 14:00 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat mafkezen die niet meespelen opzouten lepel
Lepeltjequote:Op maandag 4 juli 2011 21:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelcollega Pugg, don't let the internet trolls get you down lepel
lepelcollega Hooidraad je hebt gelijk lepelquote:Op maandag 4 juli 2011 21:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelcollega Pugg, don't let the internet trolls get you down lepel
Lepels zijn m'n lust en m'n lepelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 06:59 schreef Pugg het volgende:
[..]
lepelcollega Hooidraad je hebt gelijk lepel
Luitenant Lepel gelooft het welquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat de boel maar lekker waaien lepel
Lepels kunnen elkaar vergeven, dat is de kracht van de lepelquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Luttele dagen geen lepels gepost, ik ben een nalatige lepel
Looidraad is moe lepelquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels kunnen elkaar vergeven, dat is de kracht van de lepel
Limerick lepelquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Let je wel op bij het quoten van de lepel?
Lekker, ik moest helaas m'n wekker zetten op kwart over lepelquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je uitslapen noemt, ik ben net een uurtje wakker lepel
lekker buiten in het zonnetje lepelquote:Op zondag 10 juli 2011 11:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker, ik moest helaas m'n wekker zetten op kwart over lepel
Lijkt me beter om wat langer te slapen anders betaal je straks de tolquote:Op zondag 10 juli 2011 18:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lange dag vandaag, al om 5u30 wakker lepel
Lamlendige logeermatjes kostten mij vanmorgen de kop maar nu lig ik weer in mijn eigen lepelquote:Op zondag 10 juli 2011 22:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me beter om wat langer te slapen anders betaal je straks de tol
laten we hopen dat het goedgekomen is lepelquote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lamlendige logeermatjes kostten mij vanmorgen de kop maar nu lig ik weer in mijn eigen lepel
Laten we aftellen tot het weekend lepelquote:Op maandag 11 juli 2011 06:48 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we hopen dat het goedgekomen is lepel
Likkebaardend eten van een snoeplepelquote:Op maandag 11 juli 2011 08:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we aftellen tot het weekend lepel
liesje leerde lotje lopen langs de lange lindelaan lepelquote:Op maandag 11 juli 2011 20:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Likkebaardend eten van een snoeplepel
Lekkere trek lepelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:12 schreef Pugg het volgende:
[..]
liesje leerde lotje lopen langs de lange lindelaan lepel
lekker kopje thee bij het opstaan lepelquote:Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lekker koel biertje drinken voor het slapen gaan lepel
Lachen met Zwarte Piet lepelquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Letters van chocolade bij de thee lepel
Langer wachten op die overheerlijke kruidnoten gaat mij niet lukken lepelquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:24 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we daar nog even mee wachten lepel
Levende speculaaspop lepelquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langer wachten op die overheerlijke kruidnoten gaat mij niet lukken lepel
Leuke meiden de boel laten insmeren lepelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Let op dat je jezelf niet laat verbranden lepel
Liggend op je buik een erectie proberen te onderdrukken lepelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuke meiden de boel laten insmeren lepel
Laat die Duitse kuil dan toch net van pas komen lepelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Liggend op je buik een erectie proberen te onderdrukken lepel
Lol, ik denk dat ik toch maar het water in duik lepelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat die Duitse kuil dan toch net van pas komen lepel
Langzaamaan weer een beetje afkoelen lepelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lol, ik denk dat ik toch maar het water in duik lepel
Loeren onder water met een zwembril op lepelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langzaamaan weer een beetje afkoelen lepel
laat de badmeester het maar niet merken lepelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Loeren onder water met een zwembril op lepel
Lekker negeren als die op zijn fluitje blaast lepelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:55 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat de badmeester het maar niet merken lepel
langzaam aan naar deel 6 lepelquote:Op zondag 24 juli 2011 02:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lekker negeren als die op zijn fluitje blaast lepel
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Lepel lepel lepel-de-lepel la-la-la-la lepel-de-lepel [ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Lepeltjes met korting, oh oh oh oh oh, lepeltjes met korting oh oh oh oh oh lepel [ afbeelding ]
Laatste lepel?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ] La la la la la lepels voor iedereen, verse lepels met korting... laaa la lepel.... laaaa la lepel[ afbeelding ]
laten er het nu nog maar 3 zijn lepelquote:Op maandag 25 juli 2011 07:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Let op, dit topic wordt over 4 lepels automatisch gesloten lepel
Looidraad voor de lapo lepelquote:Op maandag 25 juli 2011 21:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel mag ik overlepelen, ja of neel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |