Lijkt me een onmogelijke klus, maar het is een andere lepel ook gelukt lepelquote:Op zondag 3 juli 2011 12:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Levenslang gratis lepels als je zijn notitieblokje te pakken weet te krijgen lepel
Leeuwarden al in zicht? lepelquote:Op zondag 3 juli 2011 12:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me een onmogelijke klus, maar het is een andere lepel ook gelukt lepel
Luchtwegen gaan open in het mooie Drentse land lepelquote:Op zondag 3 juli 2011 12:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel Zwolle zojuist gepasseerd en op weg naar lepel Meppel
Land waar de vrouwen steeds meer op koeien gaan lijken lepelquote:Op zondag 3 juli 2011 12:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Luchtwegen gaan open in het mooie Drentse land lepel
Lepelquote:Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Justin niet ontvoerd is door Socios lepel
Langzaamaan weer een beetje bij de mensen komende, niet meer wetende wat er zich gister allemaal heeft afgespeeld lepelquote:
laat mafkezen die niet meespelen opzouten lepelquote:Op maandag 4 juli 2011 12:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langzaamaan weer een beetje bij de mensen komende, niet meer wetende wat er zich gister allemaal heeft afgespeeld lepel
Lepelcollega Pugg, don't let the internet trolls get you down lepelquote:Op maandag 4 juli 2011 14:00 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat mafkezen die niet meespelen opzouten lepel
Lepeltjequote:Op maandag 4 juli 2011 21:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelcollega Pugg, don't let the internet trolls get you down lepel
lepelcollega Hooidraad je hebt gelijk lepelquote:Op maandag 4 juli 2011 21:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelcollega Pugg, don't let the internet trolls get you down lepel
Lepels zijn m'n lust en m'n lepelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 06:59 schreef Pugg het volgende:
[..]
lepelcollega Hooidraad je hebt gelijk lepel
Luitenant Lepel gelooft het welquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat de boel maar lekker waaien lepel
Lepels kunnen elkaar vergeven, dat is de kracht van de lepelquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Luttele dagen geen lepels gepost, ik ben een nalatige lepel
Looidraad is moe lepelquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels kunnen elkaar vergeven, dat is de kracht van de lepel
Limerick lepelquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Let je wel op bij het quoten van de lepel?
Lekker, ik moest helaas m'n wekker zetten op kwart over lepelquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je uitslapen noemt, ik ben net een uurtje wakker lepel
lekker buiten in het zonnetje lepelquote:Op zondag 10 juli 2011 11:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker, ik moest helaas m'n wekker zetten op kwart over lepel
Lijkt me beter om wat langer te slapen anders betaal je straks de tolquote:Op zondag 10 juli 2011 18:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lange dag vandaag, al om 5u30 wakker lepel
Lamlendige logeermatjes kostten mij vanmorgen de kop maar nu lig ik weer in mijn eigen lepelquote:Op zondag 10 juli 2011 22:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me beter om wat langer te slapen anders betaal je straks de tol
laten we hopen dat het goedgekomen is lepelquote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lamlendige logeermatjes kostten mij vanmorgen de kop maar nu lig ik weer in mijn eigen lepel
Laten we aftellen tot het weekend lepelquote:Op maandag 11 juli 2011 06:48 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we hopen dat het goedgekomen is lepel
Likkebaardend eten van een snoeplepelquote:Op maandag 11 juli 2011 08:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we aftellen tot het weekend lepel
liesje leerde lotje lopen langs de lange lindelaan lepelquote:Op maandag 11 juli 2011 20:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Likkebaardend eten van een snoeplepel
Lekkere trek lepelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:12 schreef Pugg het volgende:
[..]
liesje leerde lotje lopen langs de lange lindelaan lepel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |