Hoezo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het is dan ook een mooie in dit gevalben benieuwd naar de resultaten, ik raad je wel aan als je voor je gevoel goed bezig bent/groot bent/er leuk mee verdiend om het te verkopen.
Ik heb het domein 130.nl. Misschien kunnen we iets doen waar we allebei wat aan hebben?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Klinkt logisch, moet ik even kijken hoe ik dat precies ga regelen maar dat zal wel lukken! Zal even contact met je opzoeken vanuit ***@waarmagik130.nl
Hype, tijdelijk succes.. wat bied jij aan wat spannend is om maanden/2 jaar te volgen? Sowieso na 2/3 jaar komt er een nieuwe console van de maker zelf dus is jouw website niet meer populair.quote:
Idd, je hebt gelijk, thanks!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hype, tijdelijk succes.. wat bied jij aan wat spannend is om maanden/2 jaar te volgen? Sowieso na 2/3 jaar komt er een nieuwe console van de maker zelf dus is jouw website niet meer populair.
Surf jij nu ooit naar 'psp-xxx' of wat dan ook? Meestal kom je uit eindelijk uit op grote info/hardware sites of gamesites zelf. Zo kijk ik er tegen aan, snel groot maken en snel verkopen.
Wat heb je in gedachte?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb het domein 130.nl. Misschien kunnen we iets doen waar we allebei wat aan hebben?
Zet hem gewoon eens voor de gein op sitedeals misschien hapt er iemand.quote:
Nog niets concreets eigenlijkquote:
Heb er wel aan gedacht om domein te verkopen, maar ik ga eerst zorgen voor stabiele bezoekersaantal/inkomsten en dan verkopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zet hem gewoon eens voor de gein op sitedeals misschien hapt er iemand.
Ik vind het domein 130 een beetje inhoudsloos eigenlijk. Ik leg niet snel de link met rijden met zo'n domein. Weet niet of je al een site erop hebt draaien en hoeveel traffic je hebt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nog niets concreets eigenlijk, ik wilde alleen een balletje opgooien. Ik denk dat het soms handiger kan zijn om samen te proberen vooruit te komen dan om in elkaars vaarwater te gaan zitten. Ik heb in het algemeen weinig tijd en automotive traffic is altijd welkom voor mij.
voor de geinquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:34 schreef LeNick het volgende:
[..]
Heb er wel aan gedacht om domein te verkopen, maar ik ga eerst zorgen voor stabiele bezoekersaantal/inkomsten en dan verkopen
Staat gepoint naar brandstofprijs.nl, net als een hele zwik andere automotive domeinen. Ik hou niet van elk domein apart bij hoeveel traffic er op binnen komt. Er zitten wel domeinen tussen die ik ook los zou kunnen ontwikkelen. Maar goed, als je er geen brood in ziet vind ik het ook best, dan zie ik wel wanneer ik er iets op knal. Ik heb wel wat ideetjes waarmee ik je niet per se in de weg hoef te zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:35 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik vind het domein 130 een beetje inhoudsloos eigenlijk. Ik leg niet snel de link met rijden met zo'n domein. Weet niet of je al een site erop hebt draaien en hoeveel traffic je hebt?
Haha snap ik, heb zelf ook 3 domeinen die richten naar 1 site. Heb geen zin om ze allemaal bij te houden. Succes met je (toekomstige) plannenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Staat gepoint naar brandstofprijs.nl, net als een hele zwik andere automotive domeinen. Ik hou niet van elk domein apart bij hoeveel traffic er op binnen komt. Er zitten wel domeinen tussen die ik ook los zou kunnen ontwikkelen. Maar goed, als je er geen brood in ziet vind ik het ook best, dan zie ik wel wanneer ik er iets op knal. Ik heb wel wat ideetjes waarmee ik je niet per se in de weg hoef te zitten.
Ah, concurrentiequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:21 schreef LeNick het volgende:
Zo, ik ben de komende maanden wel zoet.. Hier ga ik me de komende tijd mee bezig houdenHeeft zeker potentie gok ik!
![]()
En niet te vergeten pracht domein. Tips meer dan welkom.
Heb jij ook een Wii U site dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Ah, concurrentieIk heb ook nog een PS Vita en twee mooie PS4 domeinen
Binnenkort maar eens mee wat mee gaan doen.
Doe maar niet johquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Nog niet, alleen een domeinHij moet er wel komen later deze week
Keyword density in je tekst, en dus dure keywords gebruiken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef Pizzalucht het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je "duurdere" advertenties op je website krijgt?
Maar als keywords niet overeenkomen met je content, dan valt dit toch op?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Keyword density in je tekst, en dus dure keywords gebruiken.
Je kunt ook bepaalde ads waarvan je denkt/weet dat ze het niet goed doen blokkeren. Of advertentie controle centrum bepaalde categorien totaal uitschakelen.
Ja, klopt. Dat is ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar als keywords niet overeenkomen met je content, dan valt dit toch op?
Hmm. Ja, zeg ik liever niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dat is ook niet de bedoelingCreatief zijn, of goed individueel bannen. Maar dit soort vragen is makkelijk beantwoorden/helpen als je je website verteld. Maar over het algemeen zal het wat lastig zijn.
Kloptquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef dirkjo het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar wordpress word over het algemeen erg goed gevonden door google of niet?
Inderdaad, snap niet echt wat er mis was met de oude. Dit brengt denk ik verwarring bij de bezoekersquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
razor21,
Ze hebben je oude site (DDKIN.n) weer een compleet nieuwe lay-out gegeven. Ze beginnen volgens mij wanhopig te worden
Dat is ProSense (template) gebruiken veel mensen voor info/adsense sites. Op de index best mooi met die tussen ad, maar op de single page erg druk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
razor21,
Ze hebben je oude site (DDKIN.n) weer een compleet nieuwe lay-out gegeven. Ze beginnen volgens mij wanhopig te worden
Hallo hé, dan was die vorige nog lang niet zo slechtquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
razor21,
Dit is een pagina voor op je nieuwe site?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:31 schreef Razor21 het volgende:
Click-through rate
Dit heeft natuurlijk direct verband met het aantal pageviews. Bekijkt een bezoeker meer pagina’s voordat deze op een advertentie klikt dat is de CTR lager. Een hoge CTR kun je halen door alternatieve (irritante) advertentieblokken te kiezen. Uit mijn eigen onderzoek blijkt dat vierkanten (large rectangle) en Skyscrapers (160×600 pixels) verreweg het beste scoren.
Het standaard bannerformaat van 468×60 pixels is met voorsprong de slechtste keus. Ook de kleurstelling van de advertentieblokken heeft invloed, zo is er bijvoorbeeld “blending”, het onopvallend maken van een advertentieblok zodat deze schijnbaar bij de site hoort. Een ander iets wat een positief effect heeft is het weglaten van de border (zelfde kleur als achtergrond), dit levert vaak makkelijk 10% extra klikken op.
Dan is er natuurlijk het trukje wat ik in mijn vorige blogpost al even kort aantipte: Heb je een site die voornamelijk bezoekers door zoekmachines heeft dan is de navigatie voor bezoekers alleen maar lastig. Een bezoeker heeft idealiter maar twee keuzes, of de website verlaten of op een advertentie klikken. De links binnen een webpagina “verhullen” kan een optie zijn om de keuze van een bezoeker in te perken.
Ah okequote:Op donderdag 9 juni 2011 12:08 schreef Razor21 het volgende:
Bedankt voor de feedback. Dat stukje over Adsense kreeg ik van een andere site wilde het alleen even delen met jullie is niet iets dat ik ga plaatsen op mijn weblog.
Explainquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:22 schreef JoshuaL het volgende:
Ik denk dat een goede site ook een goede basis is voor inkomsten. Terugkeerende gebruikers leveren uiteindelijk meer inkomsten op dan niet terugkeerende gebruikers.
Dat viel mij ook al op inderdaad. Zal even die collega contacten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:11 schreef xaban06 het volgende:
Ik zou 123vissen even nakijken, website is zeer traag terwijl je nog geen bezoekers en geen content hebt. Weet je zeker dat je het in magento wilt bouwen.
Nee officieel niet ook niet over het aantal kliks. Maar ik zit soms rond de ****de euro met mijn cpc.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
mag je het trouwens met elkaar hebben over CPC? Ik ben wel benieuwd wat iedereen gemiddeld heeft. Ook ben ik benieuwd of mijn gemiddelde CPC hoog is?
je cpc is ** euro???? CPC is toch het gemiddelde dat je krijgt per klik? Ik zit gemiddeld tussen de ** en ** centquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee officieel niet ook niet over het aantal kliks. Maar ik zit soms rond de elf de euro met mijn cpc.
Even weggehaald beetje link met Googlequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
je cpc is ***euro???? CPC is toch het gemiddelde dat je krijgt per klik? Ik zit gemiddeld tussen de **********
Nee, geloof het nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
mag je het trouwens met elkaar hebben over CPC? Ik ben wel benieuwd wat iedereen gemiddeld heeft. Ook ben ik benieuwd of mijn gemiddelde CPC hoog is?
Jammer dat die nieuwsbrief niet zo opvalt (21 inch scherm) :quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef dirkjo het volgende:
Zojuist de complete site + layout herschreven om het ff een beetje te cleanen. Heb meteen de slugs erin toegevoegd. Moet nu nog een dynamische pagina titel maken plus een CMS systeem. Dan is het zo goed als af en kan ik gaan werken aan goede content plus reclame
Hmm, wat voor een resolutie draai je? Vind het vrij lastig om die nieuwsbrief ergens anders te verwerken, zou in ieder geval zo 123 geen plek weten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Jammer dat die nieuwsbrief niet zo opvalt (21 inch scherm) :
[ afbeelding ]
Misschien andere locatie zetten?
1440 * 900 (widescreen dinges)quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:13 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hmm, wat voor een resolutie draai je? Vind het vrij lastig om die nieuwsbrief ergens anders te verwerken, zou in ieder geval zo 123 geen plek weten.
Funky resolutie, maar goed zoals ik net al zei heb ik geen flauw idee waar ik die nieuwsbrief zou kunnen plaatsen. Tevens, om dan meteen ff offtopic te praten, zal ik als ik jou was even kijken naar je header height. Persoonlijk vind ik hem erg groot/beeldvullendquote:
In IE7 gaat je site niet goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Funky resolutie, maar goed zoals ik net al zei heb ik geen flauw idee waar ik die nieuwsbrief zou kunnen plaatsen. Tevens, om dan meteen ff offtopic te praten, zal ik als ik jou was even kijken naar je header height. Persoonlijk vind ik hem erg groot/beeldvullend
Maar wie gebruikt IE7 nu nog?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef RPG het volgende:
[..]
In IE7 gaat je site niet goed
Je banner links valt een deel buiten beeld.
Je lees meer regel staat helemaal rechts buiten het Nieuws vak.
http://tinypic.com/r/2u54y2s/7
Banner is inderdaad niet goed zichtbaar op lagere resoluties, hier valt niks aan te doen (behalve pagina kleiner maken en boel opschuiven).quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef RPG het volgende:
[..]
In IE7 gaat je site niet goed
Je banner links valt een deel buiten beeld.
Je lees meer regel staat helemaal rechts buiten het Nieuws vak.
http://tinypic.com/r/2u54y2s/7
Veel mensen op het werk. En laat zijn site nou veelal ook die doelgroep hebbenquote:
Haha snel typen blijft niet verstandig, waar zie je er een?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef Afwazig het volgende:
Dirkie die verschrikkelijke spelfouten zitten er nog steeds in man.
Zitten die tegenwoordig niet al een versie hoger dan? Ik ga het straks oplossenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef RPG het volgende:
[..]
Veel mensen op het werk. En laat zijn site nou veelal ook die doelgroep hebben
Die heb ik laatst verbeterd!? Wacht even hoor, ff iets checkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Afwazig het volgende:
Dat had ik je pas ook al verteld
Het snelheislimit op de A8 is nog niet verhoogd naar 130Km/h.
De snelheidslimiet?
Nope ben al blij zat dat meeste bedrijven op IE7 zitten en niet meer IE6.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Zitten die tegenwoordig niet al een versie hoger dan? Ik ga het straks oplossen
God man, heb echt hard gefaald in dat woord zie ik net. Ongeveer 5x verkeerde geschreven Het in plaats van de (ook weer iets geleerd), maar was ook constant limiet vergetenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Afwazig het volgende:
Dat had ik je pas ook al verteld
Het snelheislimit op de A8 is nog niet verhoogd naar 130Km/h.
De snelheidslimiet?
En godverdomme, zie net dat m'n site in IE7 ook weer lekker word versoeptquote:130,130Kmh,waar,mag,ik,130,kmh,rijden,snelheid,snelwegen,nederland,snelwegen in nederland
CSS en JS samenvoegen zal het niet sneller maken, of het is zeer complexe code?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op inderdaad. Zal even die collega contacten.
Reactie :
Moet de css en java nog samenvoegen en anders kan het ook nog liggen
aan de server (staat in USA)
Zal dan wel goed komen denk ik.
Da's bizar...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:49 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb best weinig IE bezoekers dacht ik zo:
Komt omdat mijn blog gericht is op techniek & Linuxquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:09 schreef Omniej het volgende:
[..]
Da's bizar...
Als ik naar mijn site kijk is nog altijd 50,6% IE, gevolgd door Firefox met 21,3% en Chrome 21,1%. En dat terwijl gamers mijn doelgroep vormen - leken mij toch juist mensen die het wel uit hun hoofd zouden laten nog IE te gebruiken, maar blijkbaar niet.
Van die mensen mag je verwachten dat je geen IE gebruikenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Komt omdat mijn blog gericht is op techniek & Linux
Prestatierapportenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:15 schreef LeNick het volgende:
Waar kan je zien hoeveel wélke advertentie heeft opgeleverd bij adsense?
Eens OpenCart is superquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
CSS en JS samenvoegen zal het niet sneller maken, of het is zeer complexe code?
Dat de server in USA staat, sjah, is inderdaad wat ms (milliseconde) extra.
Magento is bekend met zijn 'traagheid'. Kijk even naar Open Cart, goede alternatief
Je gooide je site online zonder description? Dan kun je dit soort dingen verwachten ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:22 schreef dirkjo het volgende:
Voor wat loont wat zeggen ze altijd, in dit geval klopt het ook nog eens
Hard aan het werken aan m'n SEO, en langzaam meer content toegevoegd (vandaag 2 artikelen geplaatst). Tevens ben ik aan het proberen om wat meer twitter followers te krijgen om ook op die manier weer mensen te lokken.
Zocht net even op Waar mag ik 130 en sta op de 3e plek, nu nog even kijken of het ook mogelijk is om de 1e plek te kapen![]()
[ afbeelding ]
Het is alleen jammer dat hij die text gebruikt uit het Volg Ons stuk. Nu heb ik zojuist wel een discription meta tag toegevoegd met de hoop dat hij die gaat gebruiken...
Ik zou als ik jou was wel een andere description maken ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:22 schreef dirkjo het volgende:
Voor wat loont wat zeggen ze altijd, in dit geval klopt het ook nog eens
Hard aan het werken aan m'n SEO, en langzaam meer content toegevoegd (vandaag 2 artikelen geplaatst). Tevens ben ik aan het proberen om wat meer twitter followers te krijgen om ook op die manier weer mensen te lokken.
Zocht net even op Waar mag ik 130 en sta op de 3e plek, nu nog even kijken of het ook mogelijk is om de 1e plek te kapen![]()
[ afbeelding ]
Het is alleen jammer dat hij die text gebruikt uit het Volg Ons stuk. Nu heb ik zojuist wel een discription meta tag toegevoegd met de hoop dat hij die gaat gebruiken...
k had een discription in m'n oude layout zitten. Toen ik hem opnieuw gemaakt had was ik totaal vergeten om die weer erin te knallen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 07:51 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Je gooide je site online zonder description? Dan kun je dit soort dingen verwachten ja.
Je plaatje werkt niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:16 schreef Razor21 het volgende:
OMG het gaat mij toch niet weer gebeuren dat ik nu ruim 1 week later weer een klapper ga maken?
[ afbeelding ]
Damn wat zal ik vragen? Wat is redelijk??
president@domain-hosting-service.com aan mijquote:
Klotezooi kom ik ook net achter : http://bit.ly/ksZTqW mail hem wel terug.quote:
Nou nou wat een klapperquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
president@domain-hosting-service.com aan mij
details weergeven 22:04 (19 minuten geleden)
Hello,
We are interested in your domain name for sale.
Please email us your desired price in USD or euros for the domain name in the subject line.
If you have other names for sale please email us yiur full list with prices for consideration.
Looking forward to doing business with you.
Regards,
David Grantz
President
Web Domains & Hosting LLC
Maar toch een email verstuurd:quote:
Gastquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar toch een email verstuurd:
Hi David,
Thanks for you inquiry, as for the price make me an offer I can't refuse.
I also own the domain : letsratethismilf.com which would be perfect with this domain.
I have a price in mind if you are close to that we will be able to negotiate about it.
Regards,
Ben gewoon benieuwd naar de reactie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |