Da's bizar...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:49 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb best weinig IE bezoekers dacht ik zo:
Komt omdat mijn blog gericht is op techniek & Linuxquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:09 schreef Omniej het volgende:
[..]
Da's bizar...
Als ik naar mijn site kijk is nog altijd 50,6% IE, gevolgd door Firefox met 21,3% en Chrome 21,1%. En dat terwijl gamers mijn doelgroep vormen - leken mij toch juist mensen die het wel uit hun hoofd zouden laten nog IE te gebruiken, maar blijkbaar niet.
Van die mensen mag je verwachten dat je geen IE gebruikenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Komt omdat mijn blog gericht is op techniek & Linux
Prestatierapportenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:15 schreef LeNick het volgende:
Waar kan je zien hoeveel wélke advertentie heeft opgeleverd bij adsense?
Eens OpenCart is superquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
CSS en JS samenvoegen zal het niet sneller maken, of het is zeer complexe code?
Dat de server in USA staat, sjah, is inderdaad wat ms (milliseconde) extra.
Magento is bekend met zijn 'traagheid'. Kijk even naar Open Cart, goede alternatief
Je gooide je site online zonder description? Dan kun je dit soort dingen verwachten ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:22 schreef dirkjo het volgende:
Voor wat loont wat zeggen ze altijd, in dit geval klopt het ook nog eens
Hard aan het werken aan m'n SEO, en langzaam meer content toegevoegd (vandaag 2 artikelen geplaatst). Tevens ben ik aan het proberen om wat meer twitter followers te krijgen om ook op die manier weer mensen te lokken.
Zocht net even op Waar mag ik 130 en sta op de 3e plek, nu nog even kijken of het ook mogelijk is om de 1e plek te kapen![]()
[ afbeelding ]
Het is alleen jammer dat hij die text gebruikt uit het Volg Ons stuk. Nu heb ik zojuist wel een discription meta tag toegevoegd met de hoop dat hij die gaat gebruiken...
Ik zou als ik jou was wel een andere description maken ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:22 schreef dirkjo het volgende:
Voor wat loont wat zeggen ze altijd, in dit geval klopt het ook nog eens
Hard aan het werken aan m'n SEO, en langzaam meer content toegevoegd (vandaag 2 artikelen geplaatst). Tevens ben ik aan het proberen om wat meer twitter followers te krijgen om ook op die manier weer mensen te lokken.
Zocht net even op Waar mag ik 130 en sta op de 3e plek, nu nog even kijken of het ook mogelijk is om de 1e plek te kapen![]()
[ afbeelding ]
Het is alleen jammer dat hij die text gebruikt uit het Volg Ons stuk. Nu heb ik zojuist wel een discription meta tag toegevoegd met de hoop dat hij die gaat gebruiken...
k had een discription in m'n oude layout zitten. Toen ik hem opnieuw gemaakt had was ik totaal vergeten om die weer erin te knallen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 07:51 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Je gooide je site online zonder description? Dan kun je dit soort dingen verwachten ja.
Je plaatje werkt niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:16 schreef Razor21 het volgende:
OMG het gaat mij toch niet weer gebeuren dat ik nu ruim 1 week later weer een klapper ga maken?
[ afbeelding ]
Damn wat zal ik vragen? Wat is redelijk??
president@domain-hosting-service.com aan mijquote:
Klotezooi kom ik ook net achter : http://bit.ly/ksZTqW mail hem wel terug.quote:
Nou nou wat een klapperquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
president@domain-hosting-service.com aan mij
details weergeven 22:04 (19 minuten geleden)
Hello,
We are interested in your domain name for sale.
Please email us your desired price in USD or euros for the domain name in the subject line.
If you have other names for sale please email us yiur full list with prices for consideration.
Looking forward to doing business with you.
Regards,
David Grantz
President
Web Domains & Hosting LLC
Maar toch een email verstuurd:quote:
Gastquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar toch een email verstuurd:
Hi David,
Thanks for you inquiry, as for the price make me an offer I can't refuse.
I also own the domain : letsratethismilf.com which would be perfect with this domain.
I have a price in mind if you are close to that we will be able to negotiate about it.
Regards,
Ben gewoon benieuwd naar de reactie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |